بنایی و دکوراسیون

انواع کمد دیواری ریلی در دکوراسیون داخلی

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

کمد دیواری ریلی محبوب ترین کمد اتاق خواب برای خانه های نقلی است. تفاوت اصلی این کمدها با دیگر سازه ها در نوع باز و بسته شدن درب های کمد است. درب ها روی ریل های فلزی قرار می گیرند و به صورت افقی حرکت می کنند. همین تکنولوژی ساده موجب می شود تا حداکثر استفاده از فضای اتاق خواب کوچک را داشته باشید. در واقع برای باز شدن درب کمد دیواری های ریلی هیچ فضایی اشغال نمی شود. هر چه خانه ها کوچک تر می شوند، محبوبیت این کمدهای درب کشویی هم بیشتر می شود. ساخت کمد دیواری درب ریلی در اتاق خواب، اتاق کودک و حتی به عنوان کمد پذیرایی هم متداول است. به واقع این کمدهای کار راه انداز جزء ثابت دکوراسیون داخلی منازل شده است.

کمد دیواری ریلی چیست؟

قفسه بندی کمد دیواری و طراحی داخل آن هیچ تفاوتی با کمدهای درب لولایی ندارد. می توانید چند کشو، قفسه های کوچک و بزرگ، طبقات و رگال لباس را در کمد ریلی داشته باشید. این کمدها قابلیت طراحی به عنوان کمد جالباسی یا کمد رختخواب را هم دارند. نوع کاربری کمد دیواری مشخص می کند که طراحی داخل آن به چه شکلی باشد. اما درب کمد ریلی مهم ترین بخش آن است. استفاده از یراق آلات با کیفیت برای ساخت کمد دیواری ریلی اهمیت زیادی دارد. کیفیت باز و بسته شدن درب ها به ریل های فلزی با کیفیت آن است. این ریل ها اگر چه هزینه های ساخت را کمی افزایش می دهند ولی در نهایت طول عمر کمد لباس تان را بیشتر می کنند. یک کمد لباس جادار و بزرگ در یک اتاق کوچک، ارزش پرداخت هزینه بیشتر را دارد. 

طراحی و ساخت کمد دیواری با قیمت مناسب

انواع کمد دیواری ریلی

  • کمد دیواری ریلی درب آینه ای

کمدهای درب آینه ای یک عنصر دکوراتیو در اتاق خواب هستند. این کمدهای زیبا طوری طراحی شده اند که موقع باز شدن درب ها، فضایی در اتاق اشغال نمی شود. در واقع درب ها روی لولا نمی چرخند بلکه روی ریل فلزی حرکت می کنند. آینه های قدی و بزرگ روی درب کمد ریلی کار شده که بر زیبایی آن افزوده است. آینه های نصب شده روی درب کمد دیواری، اتاق را بزرگ تر و روشن تر نشان می شوند. برای افزایش جلوه های بصری می توان از نورپردازی در بالای کمد دیواری استفاده کرد. آینه های روی درب، برای پرو لباس هم ایده آل هستند. تنها یادتان باشد که اتاق را بیش از حد شلوغ نکنید زیرا همه لوازم یکبار هم در آینه دیده می شوند و فضا شلوغ تر به نظر می رسد.

ساخت همه مدل کمد دیواری به قیمت توافقی

  • کمد دیواری چوبی با درب ریلی

انواع کمدهای چوبی از دیرباز بخشی از دکوراسیون داخلی منازل محسوب می شدند. چوب طبیع زیبا و چشم نواز است. انواع کمد دیواری ام دی اف با درب کشویی با الهام از کمدهای چوبی ساخته شده که مناسب دکوراسیون اتاق خواب و اتاق کودک است. طراحی متنوع این کمدها بر زیبایی آن افزوده است. جالب تر اینکه می توانید رنگ دلخواه تان را بر روی درب کمد دیواری داشته باشید. به این ترتیب یک دکوراسیون پر انرژی مناسب سبک و سلیقه خود در اختیار دارید که کاملا اختاصی طراحی شده است. موقع سفارش کمد دیواری دقت کنید این کمدها دوام زیادی دارند و تا سالهای زیادی عضو ثابت دکوراسیون منازل هستند بنابراین باید به اندازه کافی جادار باشند.

کمد دیواری جدید را به حرفه ای ها سفارش دهید

قیمت کمد دیواری ریلیطراحی و ساخت کمد دیواری ام دی اف
  • کمد دیواری ریلی درب شیشه ای

یکی از طرح های جذاب و فوق العاده شیک در دکوراسیون داخلی ترکیب شیشه و چوب است. با این طرح کمد اتاق خواب شبیه به ویترین زیبایی می شود که لباس های تان در آن قرار دارد. با توجه به اینکه از شیشه می توانید داخل کمد را ببینید لازم است تا قفسه بندی شیک و اکسسوری های خاص را در طراحی داخل کمد به کار ببرید. تنوع طراحی در کمدهای درب شیشه ای بسیار زیاد است اما لوکس ترین طراحی مربوط به کمد دیواری پذیرایی است. معمولا کمدهای درب شیشه ای به عنوان کمد پذیرایی بیشترین کارایی را دارند.

نصب کمد دیواری در کوتاه ترین زمان

  • کمد دیواری های لوکس با درب کشویی

اگر کمی بیشتر هزینه کنید می توانید یک کمد دیواری لوکس و لاکچری را سفارش دهید. استفاده از تزئینات چوبی، به کارگیری متریال مختلف از جمله چرم و پارچه روی درب کمد دیواری و حتی برحسته سازی طراحی درب های ریلی از ویژگی هایی است که یک کمد ساده لباس را به کالایی لوکس تبدیل می کند. طرفداران سبک طراحی کلاسیک عاشق این طرح های لوکس هستند. قیمت ساخت کمد دیواری با طرح های لاکچری بیشتر است ولی واقعا ارزشش خرج کردن را دارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

قیمت کمد دیواری و هزینه ساخت چارچوب کمد دیواری چقدر است؟

کمد دیواری ریلینصب کمد دیواری ارزان
  • کمد دیواری ریلی با طراحی ویژه

محدودیتی در نصب کمدهای درب ریلی وجود ندارد. در واقع هر فضای کوچک و بزرگی را می توانید برای کمد دیواری در نظر بگیرید. برای مثال یک زیر پله کوچک می تواند محلی برای نصب کمد دیواری باشد. البته در این حالت اندازه استاندارد کمد دیواری رعایت نمی شود و طراحی خاص مخصوص به فضای زیر پله برای قفسه بندی و درب ریلی اجرا می شود. راهرو، فضای خالی بن ستون ها، قناسی دیوار و هر فضای دیگری را می توان به گونه ای با کمد ریلی طراحی کرد. این کمدهای ویژه همیشه چهارگوش نیستند و گاهی ارتفاع کمتری دارند. هدف از ساخت این کمدهای ویژه، استفاده حداکثری از فضای داخل است.

طراحی ساخت کمد دیواری ریلی

سرویس ساخت کمد دیواری و کمد جالباسی هوم سرویز بسیار پر طرفدار است. این سرویس بیشترین درخواست کننده را در همه ایام سال دارد. علت تقاضای بالا برای ساخت کمدهای ریلی، کاربردی بودن و کیفیت بالای کمدهای ساخته شده توسط همیاران است. استفاده از متریال مرغوب در ساخت کمد دیواری، اسکلت فلزی جهت مقاوم سازی، درب ریلی با ریل های فلزی استاندارد از مشخصات بارز کمدهای دیواری هوم سرویز است. برای دیدن نمونه کارها و مشاوره ساخت کمد دیواری می توانید سفارش خود را به رایگان در اپلیکیشن این سامانه ثبت کنید. همه سفارش های ثبت شده در اپ هوم سرویز شامل تضمین کیفیت ساخت و قیمت گذاری منصفانه هستند. 

برای سفارش ساخت کمد دیواری هوم سرویز از اپلیکیشن این سامانه اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا