نظافت و پذیرایی

کدام محلول‌ها برای ضد عفونی کردن تلفن همراه مناسب نیستند؟

تلفن همراه هم مثل دیگر لوازم پرکاربرد باید هر از گاهی تمیز شود. به خصوص در زمان شیوع بیماری های واگیردار لازم است تا با محلول های گندزدا، موبایل به خوبی ضد عفونی شود. همین گوشی های هوشمندی که روزانه از آن استفاده می کنید یکی از عوامل انتقال کرونا تشخیص داده شده. با توجه به حساس بودن لوازم الکتریکی، ضد عفونی کردن تلفن همراه با برخی محلول ها پیشنهاد نمی شود. ضدعفونی نامناسب موجب آسیب جدی به گوشی شده و گاهی خطرات جبران ناپذیری را نیز به همراه دارد.با این شرایط بسیاری از محلول های ضدعفونی کننده ای که در دسترس قرار دارد برای استریل کردن موبایل ناکارامد است.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

روش های ضد عفونی کردن تلفن همراه

برای جلوگیری از ابتلا به کرونا استفاده از ماسک و شستن مکرر دست ها توصیه شده است. تمیز کردن و نظافت لوازم منزل و وسایلی که روزانه با آن سر و کار دارید نیز یکی از راه های حفظ سلامت در این دوران است. برخی از افراد برای ضدعفونی گوشی های تلفن همراه از هر چیزی استفاده می کنند. البته نتیجه همیشه هم خوب نیست و گاهی گوشی گرانقیمت تان به فنا می رود. در مورد روش های ضد عفونی تلفن همراه مطالب زیادی نوشته شده است ولی شاید ندانید که برخی از محلول های ضدعفونی کننده را نباید برای تمیز کردن گوشی، استفاده کنید. در ادامه به محلول های ممنوع برای گندزدایی موبایل اشاره می کنیم.

خدمات شرکت ضدعفونی منزل در پیشگیری از کرونا

دستمال ضد عفونی کننده موبایل

الکل صنعتی برای ضد عفونی کردن تلفن همراه مناسب نیست

اغلب گوشی‌های جدید دارای پوشش محافظ هستند و در مقابل الکل تا حدود زیادی مقاومت دارند. اسپری کردن الکل صنعتی به طور مستقیم روی گوشی اصلا توصیه نمی شود. با این کار پوشش مقاوم گوشی در معرض آسیب و خراشیدگی قرار می گیرد. استفاده از فراورده های الکلی به شرط استفاده غیر مستقیم، بلامانع است. برای ضدعفونی گوشی موبایل کنی الکل ایزوپروپیل 70 درصد ( نه 100 درصد) را روی دستمال نرم و بدون پرز اسپری کرده و با آن صفحه نمایش و بدنه موبایل را تمیز کنید. محلول های ضدعفونی کننده حاوی الکل در داروخانه ها و سوپرمارکت ها نیز به فروش می رسند که برای این کار مناسب هستند. 

هرگز الکل صنعتی را روی موبایل روشن اسپری نکنید. این کار خطرات حدی به همراه دارد

ضد عفونی کردن تلفن همراه با شیشه پاک کن ممنوع است

شیشه پاک کن ها از محلول های پر کاربرد در نظافت هستند. با این محلول علاوه بر شیشه های پنجره، آینه ها و ویترین ها و … را هم می توان حسابی برق انداخت. شاید تصور کنید که این محلول پر کاربرد را می توان برای تمیز کردن موبایل هم استفاده کرد. در واقع مشکل اینجاست که شیشه پاک کن های رایج دارای نوعی ماده ساینده هستند که موجب ایجاد خراش روی سطح موبایل می شود. این محلول ها به مرور پوشش سطح تلفن همراه را از بین می برند بنابراین خیلی زود شاهد خط و خراش های زیادی روی گوشی خواهید بود.

نکات مهم نظافت منزل در پیشگیری از کرونا

طریقه ضد عفونی کردن تلفن همراه

محلول های ضدعفونی کننده ممنوع برای گوشی های موبایل

پاک‌کننده‌های آشپزخانه برای ضد عفونی تلفن همراه غیر مجاز هستند

محلول های پاک کننده زیادی در آشپزخانه های خانگی و صنعتی استفاده می شوند. انواع مواد لکه بر و سفید کننده، پاک کننده های روغن و چربی، محلول های ساینده و …. هر کدام برای منظور خاصی ساخته شده اند. این محلول ها حاوی مواد شیمیایی هستند و برای ضدعفونی موبایل توصیه نمی شوند. گوشی های مدل جدید دارای محافظ صفحه هستند ولی این دلیل بر استفاده از وایتکس یا گاز پاک کن روی گوشی نمی شود. در مورد محلول های ضد عفونی و شوینده های خانگی نیز وضع به همین صورت است. جوش شیرین و سرکه را نباید برای ضد عفونی تلفن همراه به کار ببرید. به طور کلی هر نوع رطوبت موجب آسیب به گوشی می شود.

نکته: استفاده از دستمال توالت برای پاک کردن گوشی موبایل می تواند روی صفحه را خط بیندازد. در ضمن امکان خورد شدن و ورود تکه های بسیار ریز و غبار دستمال به داخل گوشی نیز وجود دارد.

ژل ضد عفونی کننده دست برای ضد عفونی کردن موبایل به کار نمی رود

استفاده از ژل دست برای ضدعفونی بعد از شیوع کرونا به مراتب بیشتر شده است. انواع ژل های ضد عفونی کننده موجود در بازار حاوی اتیل الکل و مواد خوشبو هستند. فراموش نکنید همه محلول های حاوی الکلف مناسب ضدعفونی گوشی های موبایل نیستند. یک راه ساده تر اینست که پس از هر بار استفاده از تلفن همراه با ژل ضدعفونی کننده، دست ها را گندزدایی کنید. به این ترتیب هم از شر کرونا در امان هستید و هم گوشی موبایل آسیب نمی بیند. کرونا در کمین نشسته است استفاده اصولی از مواد ضدعفونی کننده خانگی در پیشگیری از ابتلا به بیماری موثر است البته ضدعفونی کننده های آماده قدرت گندزدایی بیشتری دارند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ضدعفونی منزل و محل کار هم ارائه میده؟

هشدار: در صورت ابتلا یکی از افراد خانواده به کرونا لازم است تا وسایل شخصی فرد بیمار و کل لوازم خانه، ضد عفونی شود

چگونه محلول ضد عفونی کننده خانگی درست کنیم؟

ضد عفونی کردن تلفن همراه بدون الکلضد عفونی کردن تلفن همراه

هزینه ضدعفونی منزل و محل کار

قیمت ضدعفونی ویروس کرونا

خدمات ضدعفونی خانه و محل کار در تهران

سرویس ضد عفونی منزل و محل کار از خدمات کاربردی هوم سرویز است که بعد از بحران کرونا به سبک و سیاق حرفه ای تری ارائه می شود. هم اکنون این سوریس در همه روزهای هفته حتی ایام تعطیل نیز ارائه می شود. مواد ضدعفونی مجاز و استاندارد خارجی برای گندزدایی محل استفاده می شود. همه محلول ها و مواد استفاده شده به صورت آکبند به محل آورده می شود و مشتری بر باز شدن درب قوطی محلول نظارت دارد. خدمات ضدعفونی را به رایگان با استفاده از اپ هوم سرویز سفارش دهید و پس از انجام سرویس، هزینه را پرداخت کنید. خدمات ضدعفونی برای خانه و محل کار شامل گارانتی صد در صد است. اگر از نتیجه کار راضی نبودید یکبار دیگر سرویس به رایگان انجام خواهد شد. از طریق تلفن درج شده در همین مطلب، پاسخگوی سوالات شما هستیم.

ثبت سفارش رایگان سرویس ضد عفونی منزل و محل کار از طریق اپلیکیشن هوم سرویز 

90002021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا