رایانه و تکنولوژی

مراحل اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر + ویدیو آموزشی

روش اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر به همراه ویدئوی آموزشی

برای همه ما گاهی اوقات پیش می آید که اینترنت وای فای کار نمی کند و نیاز داریم کامپیوتر خودمان را به اینترنت گوشی متصل کنیم یا ممکن است در سفر بخواهیم با لپ تاپ خودمان کار کنیم و در این زمان نیاز داریم که از اینترنت گوشی روی لپ تاپ خودمان استفاده کنیم. به همین خاطر باید بدانیم که چگونه اینترنت گوشی را به کامپیوتر وصل کنیم.

روش اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر بسیار ساده و راحت است و فقط باید روش این کار را بلد باشید تا بتوانید از اینترنت گوشی روی کامپیوتر خودتان استفاده کنید و کارهای خودتان را با کامپیوتر یا لپ تاپ به راحتی انجام دهید. اگر دوست دارید روش این کار را یاد بگیرید و بدانید چگونه اینترنت گوشی را به کامپیوتر وصل کنیم، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و آموزش ویدیویی ما را از دست ندهید.

فهرست مطالب

چگونه اینترنت گوشی را بدون کابل به کامپیوتر وصل کنیم؟

سوالی که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که آیا می توان بدون کابل اینترنت گوشی را به کامپیوتر متصل کرد؟ باید بگوییم که تمامی گوشی های جدید قابلیت هات اسپات یا اشتراک گذاری اینترنت را دارند و اگر شما از دیتای همراه استفاده کنید و اینترنت گوشی تان فعال باشید، می توانید با روشن کردن هات اسپات این اینترنت را با دستگاه های دیگر که نزدیکتان هستند به اشتراک بگذارید.

مثلا می توانید گوشی دیگری را به اینترنت گوشی خودتان متصل کنید یا لپ تاپ و کامپیوتر خودتان را به اینترنت گوشی متصل کنید و روی آنها از اینترنت استفاده کنید. البته باید بدانید که هات اسپات تا فاصله محدودی می تواند اینترنت را به اشتراک بگذارد. به این صورت نیست که شما از راه دور بتوانید از اینترنت گوشی خودتان روی دستگاه های دیگر استفاده کنید.

وصل کردن اینترنت گوشی به کامپیوتر با کابل
وصل کردن اینترنت گوشی به کامپیوتر با کابل

آموزش وصل کردن اینترنت گوشی به کامپیوتر

برای اینکه بتوانید اینترنت گوشی خودتان را به کامپیوتر متصل کنید، باید از قابلیت هات اسپات یا نقطه اتصال گوشی خودتان استفاده کنید. کافی است که هات اسپات گوشی خودتان را روشن کنید و پسورد آن را بررسی کنید تا بدانید چیست و حتی اگر بخواهید می توانید پسورد هات اسپات را شخصی سازی کنید.

بعد از این کار باید روی کامپیوتر خودتان به دنبال نام هات اسپات گوشی باشید و وقتی آن را پیدا کردید، کافی است دکمه اتصال را بزنید و با وارد کردن پسورد هات اسپات، می توانید به راحتی کار اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر را انجام دهید و این کار اصلا سخت نیست.

اتصال اینترنت گوشی سامسونگ
اتصال اینترنت گوشی سامسونگ

اتصال اینترنت گوشی سامسونگ به کامپیوتر بدون کابل

گوشی های سامسونگ یکی از محبوب ترین گوشی های موجود در دنیا هستند که افراد زیادی از آنها استفاد می کنند. به همین خاطر احتمالا افراد زیادی نیاز دارند که اینترنت گوشی سامسونگ خودشان را به کامپیوتر متصل کنند. در ادامه ما برایتان ویدیوی آموزشی را قرار داده ایم که کمک می کند بتوانید گوشی سامسونگ خودتان را به کامپیوتر متصل کنید. باید بدانید که این ویدیو با استفاده از یک گوشی سامسونگ ضبط شده است و دقیقا باید گزینه های گفته شده را دنبال کنید تا بتوانید این کار را با موفقیت انجام دهید.

فیلم آموزش اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر

فیلم آموزشی که در ادامه قرار داده ایم به صورت قدم به قدم می تواند به شما کمک کند که اینترنت گوشی خودتان را به کامپیوتر متصل کنید و بتوانید روی کامپیوتر یا لپ تاپ خودتان از اینترنت گوشی استفاده کنید.

نکته مهم این است که فرقی نمی کند کامپیوتر شما چه نسخه ای از ویندوز را استفاده می کند. در هر صورت شما می توانید همین مسیر گفته شده در ویدیو را طی کنید تا بتوانید کار اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر را انجام دهید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب نرم افزار و بازی هم ارائه میده؟

جمع بندی

در این مقاله در مورد این صحبت کردیم که چگونه می توانید اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر را انجام دهید. برای این کار باید چه مراحلی را طی کنید و چه کارهایی انجام دهید. همچنین در ویدیو آموزشی که برایتان قرار دادیم، مرحله به مرحله گفتیم که روی گوشی و کامپیوتر خودتان باید چه کارهایی را انجام دهید تا بتوانید این کار را با موفقیت طی کنید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید به بهترین شکل کار اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر را انجام دهید.

اگر می خواهید ترفندهای بیشتری درباره کار با رایانه و تکنولوژی یاد بگیرید، نوشته های پیدا کردن رمز وای فای با گوشی و روش کار با Google Meet را مطالعه کنید و ویدئوهای آموزشی مربوطه را نیز مشاهده بفرمایید. چنانچه نیاز به تعمیرات گوشی های مختلف از سامسونگ و اپل گرفته تا تعمیر گوشی شیائومی و یا خدمات کامپیوتری نظیر تعمیر لپ تاپ و یا راه اندازی یو پی اس داشتید حتما یه سر به هوم سرویز بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا