خانگی و ساختمانی

راهنمای خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی

خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی، یکی از کارهای مهمی است که نقش زیادی در زیبایی و دکوراسیون ساختمان دارد. از آنجایی که تنوع کاشی‌ها و سرامیک‌ها در بازار زیاد است، انتخاب کاشی یا سرامیک برای سرویس بهداشتی کار دشواری است و بسیاری از افراد نمی‌توانند کاشی یا سرامیک موردنظرشان را به‌راحتی انتخاب کنند.

در هنگام انتخاب کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی، باید به اصول مهندسی و قوانین دکوراسیون داخلی توجه کرد تا بتوان بهترین کاشی یا سرامیک را خریداری کرد. با انتخاب کاشی یا سرامیک زیبا، شما می‌توانید هم به سرویس بهداشتی خانه خود زیبایی بیشتری ببخشید و هم فضای سرویس بهداشتی را بزرگتر نمایش دهید.

مثلاً اگر سرویس بهداشتی خانه شما کوچک است، می‌توانید با انتخاب درست کاشی و سرامیک، کاری کنید که این قسمت‌ها بزرگ‌تر به نظر برسند یا اگر خانه شما دکور و فضایی لاکچری دارد، می‌توانید با انتخاب درست کاشی و سرامیک کاری کنید که سرویس بهداشتی نیز فضایی خاص و لاکچری داشته باشد.

به همین خاطر ما در این مقاله، برایتان یک راهنمای خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی آماده کرده‌ایم و می‌خواهیم به شما توضیح دهیم که چطور می‌توانید برای سرویس بهداشتی خانه‌ خود، کاشی و سرامیک مناسبی را انتخاب کنید و این کار را به‌صورت کاملاً حرفه‌ای انجام دهید.

اگر به تازگی حمام شما دچار نم زدگی شده اید و در حین رفع نم حمام قصد دارید کاشی و سرامیک حمام و دستشویی را عوض کنید، یا اینکه به منظور بازسازی منزل به فکر خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی خانه‌ خود هستید و می‌خواهید بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید، توصیه می‌کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای انتخاب کاشی و سرامیک برای دستشویی
راهنمای انتخاب کاشی و سرامیک برای دستشویی

راهنمای خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی

در ادامه می‌خواهیم به شما نکات و اصول مهم خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی را توضیح بدهیم. شما برای خرید کاشی و سرامیک، باید متراژ سرویس‌های بهداشتی را نیز بدانید تا هم قیمت کاشی‌کاری برایتان مشخص شود و هم بتوانید به‌اندازه کافی کاشی و سرامیک خریداری کند. برای اندازه‌گیری متراژ سرویس بهداشتی و تعداد سرامیک‌های موردنیاز، می‌توانید از سرامیک کار حرفه‌ای و متخصص کمک بگیرید.

1- طرح کاشی و سرامیک:

طرح کاشی و سرامیک موضوعی است که واقعاً انتخاب را برای ما سخت‌تر می‌کند و باعث می‌شود که دیرتر بتوانیم تصمیم خودمان را بگیریم. کاشی و سرامیک طرح‌های بسیار متنوعی دارند که هر کدام از این طرح‌ها می‌تواند ما را محو خود کند، اما کدام طرح کاشی بهتر و جذاب‌تر است؟

در کنار اینکه شما باید طرحی را انتخاب کنید که با دیگر فضاهای دکوراسیون خانه هماهنگی داشته باشد، باید موضوع نظافت آنها و سایز سرویس بهداشتی خانه‌ را نیز در نظر بگیرید.

اگر سرویس بهداشتی خانه شما کوچک است، بهتر است از طرح‌های چهارخانه و کاشی‌های ریز دوری کنید؛ چون این طرح‌ها، سرویس بهداشتی و حمام را تنگ و کوچک نشان می‌دهند.

برای چنین فضاهایی بهتر است از سرامیک و کاشی با طرح برجسته یا با خط‌های مورب به یک سمت استفاده کنید تا بتوانید فضای سرویس را بزرگ‌تر و زیباتر نشان دهید.

رنگ و طرح کاشی و سرامیک
رنگ و طرح کاشی و سرامیک

2- رنگ کاشی و سرامیک:

در ادامه مقاله راهنمای خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی، باید اطلاعاتی را در مورد رنگ کاشی و سرامیک به شما بدهیم تا بتوانید با استفاده از نکاتی که به شما می‌گوییم، بهترین و مناسب‌ترین رنگ را برای کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی خانه‌ خود انتخاب کنید.

رنگ کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی معمولاً طیفی از رنگ سفید است که به‌ خوبی با رنگ‌های مختلف هماهنگ می‌شود و زیبایی خاصی نیز به این فضاها می‌بخشد.

اما نکته‌ای که باید بدانید این است که شما فقط محدود به رنگ سفید نیستید و می‌توانید از رنگ‌های دیگری نیز استفاده کنید تا فضای سرویس بهداشتی خانه‌ شما، لوکس و جذاب به نظر برسد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاشی کاری و سرامیک هم ارائه میده؟

اگر سرویس بهداشتی خانه‌ شما کوچک است، می‌توانید از رنگ‌های روشن که حالت براق دارند استفاده کنید تا هم فضا را بزرگ‌تر نشان دهد و هم تمیزی سرویس بهداشتی را به رخ بکشد.

استفاده از رنگ‌های مات باعث می‌شود که فضایی تاریک و تنگ و دلگیر در سرویس بهداشتی ایجاد شود؛ اما اگر متراژ سرویس بهداشتی بزرگ است، می‌توانید از رنگ‌های خاص دیگر و حتی رنگ‌های تیره مانند مشکی و ترکیب آن با طلایی استفاده کنید تا فضایی لوکس و زیبا را ایجاد کنید.

3- سایز کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی:

در راهنمای خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی، حتماً باید به موضوع سایز کاشی و سرامیک بپردازیم تا بتوانید بهترین سایز ممکن را برای سرویس بهداشتی خانه خودتان انتخاب کنید.

برای انتخاب سایز کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی، نیاز است که به فضای سرویس بهداشتی توجه کنید تا انتخاب مناسبی انجام دهید. مثلاً اگر عرض سرویس بهداشتی خانه‌ شما کم است و کوچک به نظر می‌رسد، می‌توانید از کاشی‌هایی استفاده کنید که به‌صورت افقی کشیده شده باشند و به‌ این‌ ترتیب عرض فضای سرویس بهداشتی را بیشتر نشان دهند.

اگر سقف سرویس بهداشتی خانه‌ شما کوتاه است، می‌توانید از کاشی و سرامیک‌هایی استفاده کنید که به‌صورت عمودی کشیده شده‌اند و به‌ این‌ ترتیب کمک می‌کنند که ارتفاع سقف را بیشتر نشان دهید و فضایی را بزرگ‌تر جلوه دهد.

ترکیب این تکنیک با تکنیک‌هایی که در بخش رنگ به شما گفتیم، کمک می‌کند سرویس بهداشتی را به فضایی زیبا و دلباز در خانه‌ خود تبدیل کنید.

سایز کاشی و سرامیک
سایز کاشی و سرامیک

4- جنس سرامیک:

یکی دیگر از نکات مهمی که معمولاً به آن توجه کمی می‌شود، جنس کاشی و سرامیک حمام و دستشویی است. سرویس‌های بهداشتی معمولاً فضاهایی هستند که بسیار مرطوب‌اند و رطوبت بالایی در آنها جریان دارد؛ به همین خاطر نیاز است که شما از سرامیک یا کاشی استفاده کنید که در برابر رطوبت مقاومت خوبی را از خود نشان بدهد و بتواند در برابر رطوبت بالا، سالم و بدون مشکل بماند.

برای این موضوع می‌توانید با سرامیک کار خودتان مشورت کنید تا بهترین گزینه و جنس ممکن را به شما معرفی کند و بتوانید از آن استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که مصالحی که کاشی و سرامیک با استفاده از آنها چسبانده می‌شوند، مقاوم و معمولاً ضد آب هستند، اما باز هم نیاز است شما کارهای اولیه لازم را انجام دهید تا برای کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی خانه‌ شما، مشکلی ایجاد نشود.

راهنمای خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی
خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی

راهنمای خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی

تا به اینجا گفتیم که چه نکاتی را باید رعایت کنید تا بتوانید در انتخاب کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی، درست عمل کنید. در اینجا می‌خواهیم نکته مهمی را به شما بگوییم که رعایت این نکته کمک می‌کند بتوانید دکوراسیون سرویس بهداشتی خانه‌ خود را زیباتر و جذاب‌تر انتخاب کنید و ظاهر دلنشینی را به آنها ببخشید.

نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که اگر خانه‌تان دکوراسیون خاصی دارد، توصیه ما این است که یا از مهندس طراح خانه‌تان برای انتخاب کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی کمک بگیرید و یا سعی کنید از سرامیک کار حرفه‌ای و یا استادکار بنایی مشاوره بگیرید که بر اساس تجربه‌ای که در کار خودش دارد، بهترین پیشنهاد ممکن را به شما بدهد.

نصب کاشی یا سرامیک برای سرویس بهداشتی
نصب کاشی یا سرامیک برای سرویس بهداشتی

همیاران کاشی و سرامیک هوم سرویز از خرید تا نصب کاشی همیار شما خواهند بود.

در این مقاله در مورد راهنمای خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی صحبت کردیم و گفتیم که چطور می‌توانید بهترین کاشی و سرامیک ممکن را برای سرویس بهداشتی خانه‌ خود انتخاب کنید و نکات مهمی که برای این موضوع وجود دارند را بررسی کردیم.

همچنین گفتیم که بهتر است برای این کار، از سرامیک کار یا مهندس ساختمان کمک بگیرید تا انتخاب دقیق‌تر و درست‌تری داشته باشید. باید حواستان باشد که گاهی اوقات انتخاب کاشی و سرامیک خاص، می‌تواند در قیمت کاشی‌کاری نیز تأثیرگذار باشد و باعث شود هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاشی کاری و سرامیک هم ارائه میده؟

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید در خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی بهتر عمل کنید و با اصول انتخاب درست این مصالح ساختمانی کاملاً آشنا شده باشید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم و از شما دعوت می‌کنیم سایر مقالات مانند اصول تمیز کردن سرامیک و روش کندن کاشی و سرامیک روی دیوار را در وبلاگ هوم سرویز مطالعه کنید.

برای دریافت خدمات مختلف هوم سرویز هم کافی است به سایت و اپلیکیشن هوم سرویز مراجعه کنید. هوم سرویز با ارائه بیش از ۴۰۰ نوع سرویس از خانه تکانی ویژه عید و تعمیر موبایل گرفته تا نصب روکش صندلی خودرو و سرویس آبگرمکن آماده ارائه خدمات با کیفیت به شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا