نظافت و پذیرایی

ترفندهای شستشوی لباس مجلسی

خشکشویی لباس مجلسی پس از هر بار پوشیدن ضروری است. عرق و لکه های روی لباس، ظاهر شیک ترین لباس های شب را از بین می برند. نحوه شستشو و اتوی لباس شب، لباس عروس و مجلسی اهمیت زیادی دارد. شستشوی لباس مجلسی با روش های متداول به بافت و تزیینات روی لباس صدمه می زند و همه زیبایی و درخشندگی آن را از بین می برد. برخی از افراد با در نظر گرفتن یک سری نکات اقدام به شستن لباس مجلسی در منزل می کنند. اگر می خواهید لباس های ارزشمند و زیبایی تان را در خانه تمیز و پاکیزه کنید، این توصیه ها را جدی بگیرید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

چگونه لباس مجلسی را بشوییم؟

لباس های ابریشمی، ساتن، ریون، گیپور، حریر و …. از پارچه های بسیار ظریف تری تهیه شده اند. برخلاف پارچه های پلی استر، نخی و … نمی توانید لباس های مجلسی را با آب گرم و پودر فراوان شستشو دهید. دوخت این پارچه های ظریف طوری است که ریزه کاری بیشتری دارد و اغلب از برش های متعدد و چند لایه در دوخت استفاده شده است. از نظر حجم و اندازه هم برخی از لباس های مجلسی قابلیت شستشو در منزل را ندارند. برای مثال شستن لباس عروس در خانه اصلا امکان پذیر نیست. در صورتی که این کار را انجام دهید لباس به کلی از ریخت می افتد. خشکشویی لباس مجلسی و پارچه های ظریف توصیه می شود. به طور کلی همه لباس ها با دست، ماشین و خشکشویی پاکیزه می شوند. اما در مورد لباس های مجلسی کدام شیوه کارامدتر است؟

خدمات خشکشویی لباس آنلاین

خدمات شستشوی لباس مجلسیترخ خشکشویی لباس مجلسی چقدر است؟
  • شستشوی لباس مجلسی با دست

اولین و قدیمی ترین شیوه، شستن لباس به صورت دستی است. شستن لباس هایی که در خانه می پوشید با پودر دستی و آب گرم اشکالی ندارد اما در مورد پارچه های ظریف قضیه طور دیگری است. پارچه های حساس و بسیار نازک را نمی توانید با آب گرم شستشو دهید. بافت این پارچه ها طوری است که در برابر آب داغ و چنگ زدن به شدت آسیب می بیند. از طرفی در برخی لباس ها از سنگ دوزی، پولک دوزی یا دیگر کارهای ظریف استفاده شده که کار شستشو را سخت تر می کند. برای شستن لباس شب در یک تشت بزرگ مقدار کافی آب سرد و کمی شوینده سبک بریزید. لباس را بدون چنگ زدن به مدت نیم ساعت در آب غوطه ور کنید و سپس به همین ترتیب آبکشی کنید. البته هنوز در مورد خشک کردن لباس مجلسی مشکل دارید. 

  • شستشوی لباس مجلسی با ماشین لباسشویی

با اختراع ماشین لباسشویی خدمت بزرگی به خانم ها شد. لباسشویی های خانگی از پر کاربردترین وسایل برقی در هر خانه ای هستند. اما آیا این لباسشویی های کار راه انداز می توانند لباس مجلسی را تمیز کنند؟ برندهای لباسشویی مدل جدید تنظیمات مخصوص شستن پارچه های ظریف را دارند. نکته مهم اینست که لباس مجلسی باید به صورت جدا و تکی شستشو داده شود. از تنظیمات مخصوص و دور کند برای شستن لباس مجلسی استفاده کنید. استفاده از خشک کن لباسشویی اصلا توصیه نمی شود زیرا بافت پارچه آسیب می بیند. در مورد لباس های سنگ دوزی شده و کار شده هم نمی توانید از لباسشویی خانگی استفاده کنید. این لباس ها نیاز خشکشویی دارند.

خشکشویی آنلاین در محله شما

شستشوی لباس مجلسیخدمات شستشوی لباس مجلسی و لکه بری لباس در محل
  • خشکشویی لباس مجلسی

اما سومین و تنها شیوه اصولی، استفاده از خدمات خشکشویی است. اگر نگاهی به برچسب لباس بیندازید، همیشه توصیه شده که لباس ها خشکشویی شوند. خدمات خشکشویی لباس مجلسی کاملا تخصصی است. ابتدا لباس بر اساس جنس پارچه بررسی می شود تا بهترین شیوه نظافت انتخاب شود. لکه بری یکی دیگر از خدمات خشکشویی لباس است. استفاده از سفید کننده های رایج خانگی برای از بین بردن لکه لباس مجلسی اصلا توصیه نمی شود. بعد از شستشو مهم ترین نکته، خشک کردن و اطوکشی است. پارچه های ظریف را نمی توان در معرض باد و یا با آویزان کردن روی بند، خشک کرد. خدمات خشکشویی لباس هوم سرویز شامل لکه بری، پاکیزه کردن، اتوکشی و بسته بندی پوشاک است.

نکات شستشوی لباس مجلسی

هرگز لباس را نشسته در کمد قرار ندهید این کار موجب رشد قارچ در پارچه می شود. اگر به طور ناخواسته لباس لک شد، بلافاصله لکه را از روی لباس پاک کنید. لکه های قدیمی به سختی از روی پارچه های ظریف تمیز می شوند. سرعت عمل در تمیز کردن لکه خیلی مهم است. فرض کنید تکه ای کیک یا غذا روی لباس ریخته باشد. کافیست کیک را با دست بردارید و محل لکه را با آب تمیز کنید. اگر امکان شستشوی لباس را ندارید از یک اسفنج مرطوب برای تمیز کردن لکه استفاده کنید. به محض برگشت به خانه می توانید لباس را تمیز کنید. قبل از اینکه لکه روی لباس ماندگار سود با دمات خشکشویی آنلاین هوم سرویز تماس بگیرید. بلافاصله هماهنگی برای تحویل گرفتن لباس انجام می شود. این سرویس در همه محله های تهران فعالیت دارد.

نرخ خشکشویی لباس عروس چقدر است؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشکشویی و اتوی لباس هم ارائه میده؟
خشکشویی لباس شبشستشوی لباس مجلسی

تعرفه های خشکشویی لباس آنلاین هوم سرویز

قیمت خشکشویی و اتوی لباس

خدمات شستشوی لباس آنلاین در تهران

خشکشویی لباس مجلسی ، لباس شب و لباس عروس از خدماتی است که خشکشویی آنلاین هوم سرویز بر عهده دارد. برای رفاه خانواده های تهرانی این سرویس به صورت درب منزل ارائه می شود. پس از ثبت سفارش در اپ این سامانه، هماهنگی برای تحویل لباس در روز و ساعت مورد نظر انجتام می شود. همیار به محل مراجعه کرده و لباس های چرک و کثیف را تحویل می گیرد. در زمان مقرر، لباس ها پاکیزه و اتو شده در محل تحویل داده می شود. سرویس خشکشویی لباس با استفاده از خدمات خشکشویی تخصصی تهران و شوینده های با کیفیت انجام می شود. البسه به صورت بسته بندی شده تحویل داده می شود. در سفارش های بالای 70 هزار تومان، هزینه ایاب و ذهاب کاملا رایگان است. در صورت عدم رضایت، این سرویس به صورت رایگان دوباره انجام خواهد شد.

ثبت سفارش خشکشویی لباس هوم سرویز از طریق اپلیکیشن این سامانه رایگان است

90002021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا