جابجایی و حمل بارهوم سرویز

فوت و فن اسباب کشی لوازم اداری

جابجایی دفتر کار

جابجایی دفتر کار دشوارتر از چیزی است که تصور می کنید. در حقیقت ، استرس جابجایی دفاتر نه تنها بر عملکردهای روزانه شغلی تأثیر می گذارد ، بلکه باعث می شود بهره وری کارمندان هم کاهش یابد. تبعات منفی اسباب کشی لوازم اداری تا مدت ها گریبان کارمندان و مدیریت را می گیرد. اما ترفندهایی برای کاهش استرس جابجایی و اسباب کشی در ادارات وجود دارد که در این مطلب به آن می پردازیم. 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

اسباب کشی لوازم اداری

به نظر ساده می رسد اما استرس اسباب کشی دفتر کار بسیار بیشتر از جابجایی لوازم منزل است. بحث زمانبندی در حمل بار شرکتی اهمیت زیادی دارد زیرا هر چه زمان بیشتری صرف شود، رسیدگی به کارهای اداری به تعویق می افتد. در واقع از مدت ها قبل کارمندان برای روز اسباب کشی آماده می شوند و کار به حالت نیمه تعطیل در می آید. با توجه به خسارات تجاری جابجایی ادارات بهتر است از قبل برنامه ریزی هایی برای جمع آوری وسایل اداری و حمل اثاثیه انجام شود. 

چگونه هزینه باربری و اسباب کشی را تا نصف قیمت کاهش دهیم؟

هزینه اسباب کشی لوازم اداریاسباب کشی لوازم اداری در تهران

از قبل برنامه ریزی کنید

بعد از بحث بودجه و برنامه ریزی برای هزینه جابجایی لوازم اداری نوبت به یک جدول زمانی دقیق برای اسباب کشی می رسد. همه کارهایی که لازم است برای جابجایی لوازم اداری انجام شود را در این جدول یادداشت کنید. برخی کارها نظیر بسته بندی باید از قبل انجام شود ولی هنوز کارهای زیادی برای حین اسباب کشی و حتی بعد از جابجایی نیز باقیمانده است. برای کاهش استرس حتما کارمندان را در جریان اسباب کشی و روز موعود قرار دهید. بهتر است کسانی که در یک اداره کار می کنند از قبل برای جابجایی آماده باشند. پرونده های اداری، فایل ها و لوازم شخصی کارمندان باید توسط خودشان بسته بندی شود. به این ترتیب شروع به کار شرکت در محل جدید بسیار زودتر خواهد بود زیرا کارمندان به نوعی در امور اسباب کشی دخیل هستند.

اسباب کشی لوازم اداری و بسته بندی وسایل

برای برنامه ریزی یک چک لیست از کارهایی که قرار است انجام دهید را تهیه کنید. در راس همه کارها بسته بندی لوازم اداری قرار دارد. برای بسته بندی ماشین آلات اداری، پرونده ها، تجهیزات کامپیوتری و …. به تعداد زیادی کارتن اسباب کشی نیاز دارید. این کارتن ها باید به قدر کافی محکم و مقاوم باشند زیرا اغلب لوازم اداری، سنگین هستند. در مورد تجهیزات کامپیوتری از بسته بندی های خود دستگاه استفاده کنید معمولا این کارتن ها در انبار شرکت نگهداری می شوند. کارتن های بسته بندی 5 لایه نیز برای حمل کامپیوترهای اداری عالی است. بعد از بسته بندی همه فضاهای خالی را با یونولیت پر کنید تا موقع حمل بار، لوازم آسیب نبینند. مانیتورها و لپ تاپ و …. حساس و بسیار شکننده هستند.

پرونده های کاغذی و فایل ها را نیز می بایست طبق اصول بسته بندی کنید. پرونده ها را فایل بندی کنید و هر بخش را در یک کارتن به ترتیب قرار دهید. به توصیه شرکت حمل بار، حتما روی کارتن ها از برچسب نشانه گذاری استفاده کنید. برای مثال اگر پرونده ها بر اساس سال مرتب شده حتما روی کارتن زمان را یادداشت کنید. بعد از جابجایی اطلاعات روی بسته ها خیلی کمک تان می کند. 

اسباب کشی ارزان را با بهترین باربری تهران تجربه کنید!

جابجایی لوازم شرکتجابجایی تجهیزات اداری سریع و راحت

اسباب کشی لوازم اداری و مبلمان دفتر کار

لازم است تا محل جدید را از قبل بررسی کنید. اگر دفتر کار بعدی بزرگتر است و نیاز به مبلمان بیشتری دارد از قبل در این مورد اقدامات لازم را انجام دهید. سفارش ساخت مبلمان جدید چند روز طول می کشد این کار را به روزهای بعد از اسباب کشی نیندازید. با یک طراح داخلی در این مورد مشورت کنید تا کارها مطابق میل تان انجام شود. در این بین برای کاهش استرس می توانید کارها را تا حد امکان دورکاری کنید. اگر امکان دارد تا تمام شدن کارهای جابجایی دفتر کار، کارمندان به صورت دورکاری فعالیت کنند. به کارمندان خود اجازه دهید در خانه کار کنند این کار باعث می شود تا فشار کمتری روی کارمندان باشد. به این ترتیب در روز اسباب کشی افراد کمتری در ساختمان حضور دارند و یک اسباب کشی راحت و بی دردسر را تجربه می کنید.

حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی را حرفه ای انجام دهید!

با متخصص باربری تماس بگیرید

جابجایی دفتر کار هر از گاهی اجتناب ناپذیر است. شاید از قبل تجربه چنین کاری را نداشته باشید و ندانید چه مشکلاتی در انتظارتان است. اگر با همه برنامه ریزی ها هنوز کارهای طبق روال انجام نمی شود، از یک متخصص کمک بگیرید. بسیاری از شرکت های باربری خدمات ویژه و اختصاصی را برای اسباب کشی لوازم اداری ارائه می دهند. این خدمات شامل بسته بندی لوازم بزرگ، اعزام کارگر حمل بار و جابجایی لوازم است. در محل جدید نیز می توانید روی کمک های این شرکت ها حساب کنید. تجهیزات اداری زیادی وجود دارند که باید نصب شوند سیم کشی ها، خدمات رایانه ای و …. بعد از اسباب کشی به شرکت جدید حتما نیاز می شود. تمام کاری که باید انجام دهید اینست که مدیریت کارها را به افراد حرفه ای بسپارید. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟

شرکت های حمل بار تجارب زیادی در مورد اسباب کشی اداری دارند پس نگران اتفاقات پیش بینی نشده نباشید! هزینه خدمات شرکت باربری در مقابل آرامشی که دارید اصلا زیاد نیست. 

office-relocation

قیمت باربری و هزینه حمل وسایل در تهران چقدر است؟

اسباب کشی لوازم اداریاسباب کشی لوازم اداری

تعرفه های جابجایی و اسباب کشی در هوم سرویز 

قیمت جابجایی و اسباب کشی

هزینه کارگر جابجایی بدون کامیون و فقط کارگر برای حمل وسایل

قیمت کارگر جابجایی

خدمات اسباب کشی در تهران

تیم حرفه ای و با تجربه همیاران هوم سرویز آماده قبول سفارشات باربری و اسباب کشی اداری می باشد. بسته بندی وسایل شرکتی به همراه حمل بار به تهران یا شهرستان ها از خدماتی است که می توانید از طریق اپ هوم سرویز سفارش دهید. امکان رزرو سفارش از قبل وجود دارد برای هماهنگی و اعزام کارگر در روز مورد نظر، هماهنگی انجام می شود. این سرویس شامل گارانتی بوده و در صورت خسارت احتمالی، هزینه پرداخت خواهد شد. 

جهت ثبت سفارش رایگان سرویس جابجایی و اسباب کشی از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا