نظافت و پذیرایی

آموزش ضدعفونی کارت بانکی برای جلوگیری از کرونا

ضدعفونی کارت سوخت

طبق توصیه های بهداشتی با جایگزین کردن کارت بانکی به جای پول کاغذی می توان خطر ابتلا به ویروس کرونا را کاهش داد. اسکناس حاوی انواع آلودگی است که از فردی به فرد دیگر منتقل می شود. کارت های بانکی این مشکل را حل کرده اند ولی خود این کارت ها هم نیاز به ضد عفونی کردن دارند. دست فروشنده، دستگاه کارت خوان و هر چیزی که با کارت در تماس باشد می تواند آلودگی را به آن انتقال دهد. با توجه به جدی بودن خطر کرونا لازم است تا پس از هر بار خرید ضدعفونی کارت بانکی را با دقت انجام دهیم. 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

چگونه کارت بانکی را ضدعفونی کنیم تا نسوزد

حذف اختیاری پول کاغذی در روزهای کرونایی موجب شده تا کارت های بانکی بیشتر مورد استفاده قرار گیرند. این روزها حتی برای خرید نان هم از دستگاه کارت خوان و کارت بانکی استفاده می شود. با توجه به اینکه دستگاه های کارتخوان بین افراد مشترک هستند، امکان سرایت ویروس از طریق دستگاه به کارت و خود فرد وجود دارد. از این رو تمیز کردن کارت بانکی پس از خرید یه یک مشکل بزرک تبدیل شده است. این کارت ها حساس هستند و با کوچکترین اشتباه موقع تمیز کردن، خطر سوختن کارت وجود دارد. عملیات تعویض و دریافت کارت بانکی نیز در این روزها کار دشواری است. برای جلوگیری از سوختن کارت های اعتباری باید روش صحیح  ضدعفونی کارت را بلد باشیم. در ادامه ساده ترین راه برای تمیز کردن کارت بانکی را بررسی می کنیم.

خدمات شرکت ضدعفونی منزل در پیشگیری از کرونا

نحوه ضدعفونی کارت بانکینحوه تمیز کردن کارت های اعتباری

روش صحیح ضدعفونی کارت بانکی

اگرچه اطلاعات کمی در مورد ویروس کرونا در دست است ولی با توجه به تحفیفات دانشکده پزشکی هاروارد، کرونا ویروس روی سطوح مختلف تا مدت ها، قادر به ادامه حیات است. برای مثال ویروس کرونا روی پلاستیک و فولاد ضد زنگ در حدود 3 روز زنده می ماند. اغلب کارت های اعتباری نظیر کارت سوخت و کارت بانکی دارای لایه ای از پلاستیک و یا فلز هستند. قسمت فلزی کارت اعتباری بسیار حساس است و خیلی زود آسیب می بیند. قبل از این شنیده بودیم که قرار دادن این کارت ها در کنار تلفن همراه یا امواج مغناطیسی موجب سوختن و از کار افتادن کارت می شود. اما آیا می دانستید که تمیز کردن غیر اصولی هم می تواند کارت را به اصطلاح بسوزاند؟ 

ضدعفونی سطوح آشپزخانه برای مقابله با ویروس کرونا

آموزش ضدعفونی کارت بانکی با محلول های خانگی

این کارت ها مقاومت خوبی در برابر شوینده های معمولی دارند. در واقع شستن کارت با آب و صابون یا هر ماده ای که برای نظافت دست استفاده می شود، هیچ آسیبی به آن نمی زند. محلول های ضدعفونی دست که این روزها کاربرد فراوانی دارد نیز برای تمیز کردن کارت بانکی مناسب است. تنها نکته مهم در نحوه استفاده از اسپری ها و مایع پاک کننده دست است. هرگز اسپری ضدعفونی را مستقیم به روی کارت استفاده نکنید. طریقه صحیح تمیز کردن کارت بانکی به این صورت است که مایع ضدعفونی را باید روی یک دستمال نرم اسپری کنید و با آن کارت را تمیز کنید. برای تمیز کردن کارت بانکی نیازی به فشار وارد کردن و کشیدن محکم دستمال روی کارت بانکی نیست به نرمی پارچه را روی کارت، حرکت دهید.

کدام محلول‌ها برای ضد عفونی کردن تلفن همراه مناسب نیستند؟

ضدعفونی کارت بانکیچگونه کارت بانکی را با محلول ضدعفونی تمیز کنیم؟

ضدعفونی کارت بانکی با الکل

یک پارچه نرم و میکرو فیبر را با الکل ایزوپروپیل مرطوب کرده و کارت را به آرامی پاک کنید. ترفند این روش در نوع استفاده از پارچه میکروفایبر است. اصولا همه قسمت های کارت بانکی حساس نیست بلکه قسمت کوچک فلزی در کارت سوخت و انواع کارت های اعتباری دارای حساسیت ویژه است. استفاده از مواد ساینده، تیز و سخت روی فلز کارت منجر به سوختن کامل کارت شده و نمی توانید از ان استفاده کنید. با دقت و صبر و حوصله با پارچه نرم و الکل ایزوپروپیل یک یا دو بار روی کارت بکشید. اگر هم وقت دارید کارت را به مدت 3 روز ب حالت خود بگذارید تا خود به خود زنجیره ویروس قطع شود.

راه های جلوگیری از آلوده شدن کارت سوخت و کارت بانکی

ضدعفونی کارت بانکی برای برخی از افراد دشوار است. نحوه به حداقل رساندن میکروب ها و ویروس کرونا هنگام پرداخت با کارت های اعتباری بسیار ساده است. خرید آنلاین بهترین راه برای رهایی از آلودگی کارت است. اما وقتی با کارت اعتباری به صورت فیزیکی پرداخت می کنید، راه های انتقال آلودگی زیادتر است. دست صندوق داری که کارت را لمس می کند و همچنین خود دستگاه نیز می توانند آلوده باشند. در صورت امکان از فروشنده بخواهید که خودتان کارت را به دستگاه بکشید. موقع استفاده از دستگاه کارتخوان از دستکش استفاده کنید و کارت را در کیف مخصوص نگهداری کنید. 

how-to-clean-your-credit-card

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ضدعفونی منزل و محل کار هم ارائه میده؟

نکات مهم نظافت منزل در پیشگیری از کرونا

نحوه تمیز کردن کارت بانکیضدعفونی کارت بانکی

هزینه ضدعفونی منزل و محل کار

قیمت ضدعفونی ویروس کرونا

خدمات ضدعفونی خانه و محل کار در تهران

سرویس ضد عفونی منزل و محل کار برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا از خدمات کاربردی هوم سرویز در تهران است. با توجه به مشکلات پیش آمده در ماه های اخیر، هوم سرویز در اقدامی ابتکاری خدمات ضد عفونی را با تخفیف ویژه ارائه می دهد. جهت اطلاع از هزینه ها و ثبت سفارش رایگان از طریق تلفن درج شده در این مطلب یا اپ هوم سرویز اقدم کنید. سرویس ضدعفونی اماکن عمومی، فضای داخلی شرکت ها و ساختمان های اداری، کارگاه ها، انبارها و مجتمع های مسکونی پذیرفته می شود. این سرویس شامل گارانتی کامل است. همه مواد ضد عفونی به صورت پلمب شده به محل ارسال می شود. درب قوطی های مواد ضد عفونی در حضور مشتری باز خواهد شد. ما تا زمان ریشه کنی کامل این ویروس در کنارتان هستیم. در هر منطقه ای که زندگی می کنید خدمات ضدعفونی را با بهترین ها تجربه کنید.

ثبت سفارش رایگان سرویس ضد عفونی منزل و محل کار از طریق اپلیکیشن هوم سرویز 

90002021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا