لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو در محل

لباسشویی دوقلو از دو مخزن مجزا تشکیل شده است. در یکی از این محفظه ها عملیات شستشوی لباس با آب و مواد شوینده انجام می شود و در محفظه دیگر می توان لباس ها را خشک کرد. در اغلب موارد یکی از مخزن ها دچار مشکل می شود در حالی که دومی هنوز سالم است. گاهی لباسشویی در برنامه شستشو مشکلی نداشته باشد ولی موقع خشک کردن ایراد پیدا کرده است. برای تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو ابتدا باید ایراد دستگاه مشخص شود. تعمیرات ماشین ‎لباسشویی نیاز به تخصص و مهارت دارد. اگر تازگی ها به بازار لوازم خانگی سر زده باشید حتما قیمت های سر به فلک کشیده ماشین لباسشویی را هم دیده اید. با توجه به این قیمت ها بهتر است با کوچکترین ایراد در دستگاه با یک متخصص تماس بگیرید تا مشکل از این که هست بیشتر نشود.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو

برندهای مختلف داخلی و خارجی انواع ماشین لباسشویی دو قلو را تولید کرده اند. حتی بهترین برندها هم تا ابد سالم و بی نقص باقی نمی مانند. کارکرد زیاد هر وسیله برقی می تواند به مرور مشکلاتی را ایجاد کند. لباسشویی های دوقلوی نیمه اتوماتیک هم جدا از این ماجرا نیستند. در واقع هر لحظه امکان دارد یکی از قطعات داخلی و یا قطعات موتوری دستگاه با مشکل مواجه شود. اگر ماشین لباسشویی دوقلوی منزل خراب شده با ما تماس بگیرید. متخصصین هوم سرویز در نصب و تعمیر انواع لباسشویی مهارت دارند. در ادامه با برخی از رایج ترین مشکلات ماشین های لباسشویی دوقلو آشنا می شویم.

عیب یابی و ​تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیرات ماشین لباسشویی دوقلو

تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو وقتی دستگاه روشن نمی شود

با زدن کلید دستگاه، لباسشویی شروع به کار می کند. اگر مسیر برق دستگاه قطع باشد، نیروی محرکه برای روشن شدن ماشین لباسشویی دوقلو وجود ندارد. ابتدا از اتصال برق منزل مطمئن شوید. سپس دوشاخته و پریز دستگاه را بررسی کنید. در مرحله بعد نوبت به چک کردن سیم رابط و فیوز داخلی دستگاه است. اگر مسیر برق رسانی به دستگاه سالم بود برای بررسی دقیق علت روشن نشدن لباسشویی از متخصص کمک بگیرید.

روش راه اندازی و نصب ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو وقتی موتور استارت نمی زند

استارت نزدن دستگاه به چند دلیل اتفاق می افتد. اول اینکه بلبرینگ ها آسیب دیده باشد. در این صورت تنها راه حل، تعویض بلرینگ ماشین لباسشویی است. بلبرینگ قابل تعمیر نیست و عوض کردن آن نیاز به تخصص و مهارت دارد. هزینه تعمیر ماشین لباسشویی و تعویض بلبرینگ در مقابل خرید یک دستگاه جدید، خیلی مقرون به صرفه است.

خراب شدن خازن دستگاه یکی دیگر از دلایل استارت نزدن ماشین لباسشویی دوقلو است. در همه لوازم برقی خانگی نمونه هایی از خازن وجود دارد. با تعویض خازن معیوب، مشکل دستگاه نیز برطرف خواهد شد.

اما استارت نزدن خشک کن می تواند به دلیل اشکال در سیم پیچی موتور نیز اتفاق بیفتد. تعمیر سیم پیچی بسیار تخصصی است و برخی از موارد اممان تعمیر نیز وجود دارد. دلایل اصلی استارت نزدن همین هاست

 گاهی به دلیل جدایی لنت ترمز، دستگاه دچار مشکل می شود که نیاز به بررسی دقیق توسط تعمیرکار دارد. به طور کلی اگر به هر دلیلی موتور دستگاه در استارت و شروع به کار مشکل داشته باشد باید با متخصص تماس بگیرید.

در ماشین لباسشویی دوقلو از دو موتور مجزا برای قسمت لباسشویی و خشک کن استفاده شده است به همین دلیل گاهی یکی از محفظه ها به خوبی کار می کند ولی در کارکرد مخزن دوم اختلال وجود دارد.

چگونه لاستیک درب ماشین لباسشویی را تعویض کنیم؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر ماشین لباسشویی هم ارائه میده؟

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو

تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو وقتی پروانه نمی چرخد

این دستگاه سیستم شستشوی ساده ای دارد. هر گونه عیب و ایراد در یک قطعه روی کارکرد بهینه دستگاه تاثیر می گذارد. آیا می دانستید که ماشین لباسشویی دوقلو دارای تسمه است؟ تسمه در همه برندهای ایرانی و خارجی نصب شده و چرخش پردانه را تحت کنترل دارد. پارگی و یا آسیب دیدگی تسمه در عملکرد پروانه و عمل چرخیدن، اختلال ایجاد می کند. در صورت خراب شدن پروانه، می توان آن را با یک تسمه دیگر جایگزین کرد. تسمه تازه خریداری شده باید دقیقا مشخصات تسمه قبلی را داشته باشد.

علت پاره و نخ کش شدن لباس ها در ماشین لباسشویی دوقلو

آیا به تازگی ماشین لباسشویی، لباس ها را نخکش و پاره می کند؟ این اصلا موضوع ساده ای نیست و باید بررسی شود. در اغلب موارد با تنظیم فاصله و زاویه پروانه تا کف لباسشویی و مخزن، مشکل به کلی برطرف می شود. فاصله زیاد پروانه از کف علت اصلی نخ کش شدن لباس ها در حین شستشو است. در واقع لباس ها در فاصله بین مخزن و پروانه گیر می کنند و در اثر چرخش، پاره می شوند.

تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو وقتی از کف آن، آب می چکد

تنها یک دلیل برای چکه کردن آب از لباسشویی وجود دارد و آن خراب بودن کاسه نمد است. اگر از کف لباسشویی دوقلو آب می چکد سریعا با تعمیرکار تماس بگیرید. کاسه نمد قابل تعمیر نیست و باید از یک قطعه جدید استفاده کرد. در واقع تعمیر کردن کاسه نمد اصلا صرفه اقتصادی ندارد. چنانچه تعمیر ماشین لباسشویی را نادیده بگیرید به زودی آب وارد قسمت موتوری شده و ناچارید هزینه بیشتری برای تعمیرات بپردازید.

نکات نگهداری از ماشین لباسشویی در منزل

 

سرویس تعمیر ماشین لباسشویی

تعرفه تعمیرات ماشین لباسشویی در هوم سرویز

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی
قیمت نصب ماشین لباسشویی

خدمات نصب و تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

نحوه درخواست خدمات تعمیر لباسشویی از اپلیکیشن رایگان هوم سرویز بسیار ساده است. پس از ورود به صفحه سرویس و با پاسخگویی به چند سوال ساده، اطلاعات تماس مشتری ثبت می شود. در این مرحله هیچ پولی نمی پردازید. بخشی برای توضیحات وجود دارد که در آن مشتری مشکل لباسشویی را شرح می دهد. در کوتاه ترین زمان از طرف تیم پشتیبانی با مشتری تماس گرفته می شود و هماهنگی جهت اعزام تکنیسین انجام خواهد شد. همیار اعزام دستگاه را بررسی کرده و پس از تشخیص مشکل، هزینه تعمیر لباسشویی را به طور شفاف اعلام می کند. در صورت نیاز به تعویض قطعات، همه کارها در محل انجام می شود. حتی الامکان سعی شده از قطعات اصل گارانتی دار برای همه سفارش ها استفاده شود. 

جهت ثبت سفارش رایگان  سرویس نصب و تعمیر ماشین لباسشویی از اپ هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا