برقکاری ساختمان

جدیدترین مدل های لوستر برنزی (طرح فرشته، شاه عباسی، سقفی و…)

بدون نورپردازی مناسب، حتی بهترین چیدمان منزل هم به چشم نمی آید. با نصب لامپ، چراغ و لوستر احساس فضا هم عوض می شود. اتاق های تاریک و سالن های کم نور، دلگیر و کسل کننده هستند. انواع مدل های لوستر برنزی با طرح های جدید را می توان در هر خانه ای نصب کرد. این لوسترها شکوه و زیبایی خاصی دارند و دکوراسیون را شیک و لوکس نشان می دهند. حتی در خانه های قدیمی نیز موقع بازسازی و دکوراسیون می توان کابل کشی های لازم را برای نصب لوستر انجام داد تا امکان نصب لوسترهای سنگین و بزرگ هم باشد.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

انواع مدل های لوستر برنزی

لوسترهای برنزی قیمت بالاتری از مدل های دیگر دارند اما این موضوع ذره ای در تصمیم خریداران تاثیر ندارد. اساسا برنز از فلزات با ارزش و محبوب است که در ساخت اشیا تزئینی گرانقیمت نیز مورد استفاده فراوانی دارد. این لوسترها در طرح های متنوعی موجود هستند به طوری که خریداران قدرت انتخاب زیادی دارند. از میان مدل های محبوب تر لوستر برنزی می توان به طرح فرشته، شاه عباسی، پارمیس، پردیس و … اشاره کرد. انواع لوستر برنزی سقفی و دیواری در دکوراسیون مدرن جایگاه خاصی دارند اما طرفداران طراحی کلاسیک نیز میانه خوبی با تزئینات برنزی دارند. با توجه به پر طرفدار بودن لوسترهای برنزی، سودجویان انواع جنس های تقلبی را هم وارد بازار کرده اند که گاهی تشخیص آن بسیار مشکل است.

چگونه لوستر سقفی را نصب کنیم؟ طریقه نصب لوستر سقفی

نصب لوستر برنزی در سقف

نحوه انتخاب بهترین مدل لوستر برنزی

رسم بر اینست که خریدار به فروشگاه مراجعه می کند و یکی از لوسترها را انتخاب می کند. در اینجا دو موضوع سلیقه و قیمت در خرید تاثیر می گذارد. اغلب خریدارن به درستی نمی دانند چه نوع لوستر برنزی را انتخاب کنند. ظاهرا همین اندازه که جنس لوستر واقعا برنز باشد، کافی است. این نوع انتخاب می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد برای مثال گاهی پس از نصب لوستر در سقف، از خرید پشیمان می شویم و به نظر می رسد که این لوستر، زیبایی داخل فروشگاه را ندارد. اول اینکه دکوراسیون لوستر فروشی این شبهه را ایجاد می کند که همه اجناس زیبا و شکیل هستند اما در خانه این موقعیت وجود ندارد. نکته بعدی در مورد محل نصب لوستر است. برای مثال لوستر اتاق خواب، خواب مناسب اتاق پذیرایی نیست.

محل نصب انواع مدل های لوستر برنزی

موقع انتخاب لوستر در نظر بگیرید که این طرح و مدل با فضای مورد نظر، هماهنگی دارد یا خیر. لوستر برنزی طرح شاه عباسی از مدل های جدید و پر طرفدار است این طرح با تعداد شاخه های متنوعی تولید شده. با توجه به موقعیت محل نصب در مورد انتخاب طرح و مدل لوستر برنزی تصمم بگیرید مهم ترین نکته اینست که در نظر بگیرید وزن لوستر برنزی، در مقایسه با کریستال و لوسترهای حبابی ساده، بیشتر است. موقع نصب لوستر در سقف حتما اقدامات لازم را انجام دهید تا لوستر به زمین نیفتد. برای مثال نحوه نصب لوستر در سقف کاذب با سقف های گچی متفاوت است. برای استحکام بیشتر از پیچ پروانه ای می توان استفاده کرد در این صورت امکان رها شدن رولپلاک از سقف کاذب وجود ندارد.

طریقه نصب لوستر دیواری

محل نصب لوستر برنزی

جدیدترین مدل های لوستر برنزی در اتاق نشیمن

در خانه های نقلی فضای اتاق پذیرایی و نشیمن یکی است روی همین اصل انتخاب لوستر قدری مشکل می شود. بهترین انتخاب اینست که با توجه به بزرگی یا کوچکی فضا یک طرح مناسب را انتخاب کنید. لوسترهای بزرگ با شاخه ها و چراغ های زیاد برای سالن های بزرگ پذیرایی ایده آل هستند. به خصوص لوستر برنزی طرح فرشته دکوراسیون اتاق پذیرایی را دیدنی تر می کند. اما همین لوسترهای بزرگ و پر نور، برای یک نشیمن نقلی اصلا مناسب نیستند.

در واقع با وجود پرداخت هزینه زیاد، همیشه تعدادی از شعله های چراغ خاموش می ماند. همه زیبایی لوستر به اینست که لامپ ها روشن باشند وقتی مجبور باشید نیمی از چراغ ها را خاموش کنید لوستر برنزی اصلا جلوه ای ندارد. همه مدل های لوستر برنزی در تعداد شاخه های متفاوت تولید شده اند. اگر اتاق فضای کمی دارد از لوسترهایی با تعداد شاخه کمتر خریداری کنید.

معمولا هر لامپ میزان نوردهی مشخصی دارد. به طور میانگین هر لامپ می تواند به فضایی بین 1.5 تا 2.5 متر، نور بدهد. تعداد شاخه های لوستر را بر همین اساس انتخاب کنید. برای مثال یک اتاق 20 متری نیاز به 10 لامپ دارد در این صورت یک لوستر برنزی 5 شاخه برای چنین فضایی به اندازه کافی روشنایی ایجاد می کند. 

نصب لوستر برنزی در سقف خانه

همه مدل های لوستر برنزی در دو نوع دیواری و سقفی وجود دارند. نصب لوسترهای سنگین برنزی در سقف کار ساده ای نیست به خصوص اینکه همه سقف ها دارای کوتاهی و بلندی یکسانی نیستند. اگر ارتفاع سقف اتاق کوتاه است حتما طرح های بدون آویز را انتخاب کنید. لوسترهای بلند و آویزدار سقف را از این که هست کوتاه تر نشان می دهند. در ضمن امکان برخورد سر موقع راه رفتن با آویزهای لوستر هم هست. برای تامین نور مورد نیاز محیط علاوه بر لوستر سقفی می توانید لوسترهای دیواری را نیز نصب کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب لامپ، چراغ و لوستر هم ارائه میده؟

چنانچه سقف خانه به اندازه کافی بلند باشد موقع نصب لوسترهای چند طبقه و آویزدار هیچ مشکلی ندارید. توصیه می شود در چنین محل هایی از لوسترهای سقفی کوتاه استفاده نکنید تا نمای برنزی زیبای چراغ به خوبی در دید باشد.

چگونه لوستر آشپزخانه مناسب را انتخاب کنیم؟ دکوراسیون منزل با چراغ های آویز

انواع مدل های لوستر برنزی در آشپزخانه

این طرح های جدید برای آشپزخانه هم مناسب هستند اما بد نیست ملاحظاتی را در نظر بگیرید. مدل هایی که در بدنه لوستر، برامدگی ها و فرو رفتگی های زیادی وجود دارد و به اصطلاح ظرافت کاری بیشتری دارند از نظر نظافت دشوارتر هستند. آشپزخانه هم که همواره با بخار و چربی و … همراه است. برای اینکه دردسر گردگیری و تمیز کردن لوستر کمتر باشد برای آشپزخانه، طرح های ساده تر را انتخاب کنید.

در مورد بلندی یا کوتاهی زنجیر لوستر برای آشپزخانه یک نکته مهم وجود دارد. دکوراتیوها توصیه می کنند در بالای میز ناهارخوری از یک لوستر آویز و بلند استفاده کنید. این لوستر می تواند پایین تر از حد معمول باشد و تنها برای میز ناهارخوری مجاز است. در دیگر اتاق ها حتما ارتفاع سقف را در نظر بگیرید.

لوسترهای برنزی هماهنگ با دکوراسیون داخلی

جذابیت این لوسترها در تنوع طرح و مدل های آن است. لوستر برنزی در همه سبک های دکوراسیون داخلی استفاده می شود. نکته مهم در انتخاب مدل و طرح لوستر است. برای مثال لوسترهای کریستالی با طرح کلاسیک برای دکوراسیون سنتی و سلطنتی مناسب تر هستند اما این سبک از چراغ های برنزی همخوانی خوبی با طراحی سبک مدرن ندارند.

در صورتی که دکوراسیون داخلی مدرن را می پسندید و به جنس برنز هم علاقه دارید از طرح های متحرک استفاده کنید. لوستری که دارای شاخه های تنظیم شونده است بهترین انتخاب برای طراحی مردن است. به این ترتیب می توانید شاخه های لوستر را در جهت خاص برای نورپردازی بهتر، تنظیم کنید. برای ایجد هارمونی بیشتر، لوستر را در محلی نصب کنید که امکان ایجاد نور مناسب بر روی مبلمان باشد.

نکات خانه داری: نظافت لوستر ها

جدیدترین مدل های لوستر برنزی

لوستر برنزی طرح فرشته

بدون تردیدطرح فرشته از زیباترین مدل های لوستر برنزی است. این طرح مورد پسندان علاقمندان به سبک کلاسیک است. طرح فرشته یا ملائکه نوعی معنویت با شکوه را در محل ایجاد می کند. این طرح وقتی با لامپ های پر نور ترکیب می شود واقعا دیدنی و چشم نواز است. با توجه به زیبایی و جذابیت بی نظیر این فرشته های آسمانی، این مدل اغلب برای اتاق پذیرایی انتخاب می شود. طراحی این لوسترها بدون کریستال است اما امکان افزودن آویزهای کریستال بر روی شاخه ها نیز وجود دارد. معمولا جای آویز کریستالی به هنگام ساخت روی بدنه تعبیه می شود. پس از نوع آویزدار یا بدون آویز هر کدام را که می پسندید، انتخاب کنید. نوعی لوستر برنزی طرح ایتالیایی فرشته نیز تولید شده که شامل فرشته های سیاه قلم کاری شده است.

لوستر برنزی طرح پارمیس

طراحی زیبا و شکیل به همراه کیفیت عالی این طرح هر بیننده ای را مجذوب می کند. طرح پارمیس ترکیبی از شاخه ها و قطعات ظریف برنزی در بدنه و کریستال های ظریف بر روی شاخه هاست. پروفیل اصلی لوستر از برنج است اما یراق آلات دیگری نیز به لوستر اضافه شده که بر زیبایی آن افزوده است. این لوستر برای کسانی که به تزئینات برنزی و طراحی مدرن علاقه دارند، توصیه می شود. معمولا شاخه های لوستر به صورت فرد انتخاب می شود تا زیبایی ان بیشتر به چشم بیاید. 

چطور یک لوستر مدرن انتخاب کنیم؟

نورپردازی ساختمان مسکونی

تعرفه نصب لوستر هوم سرویز

قیمت نصب و تعویض لامپ، چراغ و لوستر

سرویس نصب لامپ، چراغ و لوستر در تهران

نصب انواع لوسترهای تازه خریداری شده و مونتاژ پذیرفته می شود. هر مدل لوستر قدیمی در منزل جدید، نصب می شود. سرویس نصب چراغ و لوستر هوم سرویز در همه محله های تهران نمایندگی فعال دارد. جهت ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز اقدام کنید. هزینه های نصب لوستر به صورت تعداد محاسبه می شود. در صورت نیاز به کابل کشی و سیم کشی برق، کارهای لازم انجام خواهد شد. جدول قیمت ها در همین صفحه اطلاع رسانی شده است. برای انجام یک کار تمیز و حرفه ای با بهترین ها تماس بگیرید.

برای ثبت سفارش رایگان سرویس نصب لامپ، چراغ و لوستر از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا