نظافت و پذیرایی

خیالتان بابت برنامه ریزی برای یک جشن تولد رویایی راحت باشد

برگزاری جشن تولد، از جمله جذاب ترین کارهایی است که می توان انجام داد. خیلی ها برای برگزاری یک جشن تولد رویایی دچار استرس و سردرگمی می شوند و نمی دانند از کجا کارشان را شروع کنند! اما برای برگزاری جشن تولد جذاب و خاطره انگیز، لازم است کارهای مهم و کلیدی را انجام دهید و نیازی نیست خودتان را با کارهای کوچک و جانبی خسته کنید. در این نوشته از سایت هوم سرویز به نکات لازم برای برنامه ریزی جشن تولد می پردازیم تا بتوانید برنامه ریزی برای یک جشن تولد رویایی و جذاب را به خوبی انجام دهید و از نتیجه کارتان کاملا راضی باشید؛ پس اگر عاشق مراسم های شادی مثل جشن تولد هستید و دوست دارید روز تولد عزیزان خود را به بهترین شکل ممکن جشن بگیرید، در این نوشته با هوم سرویز همراه باشید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

مواردی که برای برنامه ریزی جشن تولد باید در نظر داشته باشید

برای برنامه ریزی جشن تولد بهتر است این کارها را انجام دهید:

  • روزهای مانده تا جشن تولد را در نظر داشته باشید.

اگر زمان زیادی تا جشن تولد باقی مانده است، می توانید کارهای بیشتری را انجام دهید و سنگ تمام بگذارید؛ اما اگر زمان زیادی ندارید و می خواهید جشن تولد خاطره انگیز و جذابی برگزار کنید، بهتر است به سراغ مهم ترین کارها بروید و از برنامه های جانبی چشم پوشی کنید. پس تقویم خود را بردارید و تعداد روزهای مانده تا جشن تولد را مشخص کنید.

برنامه ریزی جشن تولد
مشخص کردن بودجه برگزاری جشن تولد را در اولویت کارهای خود قرار دهید!
  • بودجه برگزاری جشن تولد را مشخص کنید.

اگر می خواهید هزینه های برگزاری جشن تولد سرسام آور نباشد، بودجه خود را برای برگزاری جشن تولد مشخص کنید تا بیش از حد در خرج نیفتید و بتوانید با بودجه تعیین شده، بهترین و جذاب ترین جشن تولد را داشته باشید که حسابی خاطره انگیز و جذاب باشد.

  • تعداد مهمانان جشن تولد را تعیین کنید.

آیا می خواهید جشن تولد خصوصی و کوچکی داشته باشید یا می خواهید دوستان و عزیزان خود را دعوت کنید؟ برگزاری جشن تولد بزرگ و مفصل به کارهای بیشتری نیاز دارد و به همین دلیل لازم است که تعداد مهمانان خود را مشخص کنید.

  • تم تولد را مشخص کنید.

مورد بعدی که باید انجام دهید، مشخص کردن تم تولد و انتخاب آن است. شما باید با توجه به شخصی که برایش جشن تولد می گیرید، سلیقه و روحیات او، سن او و بودجه خود، تم تولد را مشخص کنید. تم تولد دخترانه با تم تولد پسرانه تفاوت زیادی دارد. همچنین تم تولد جوانان با تم تولدهای کودکانه فرق دارد. پس با توجه به این موارد، تم تولد را مشخص کنید.

برنامه ریزی جشن تولد
تم تولد جذاب و مناسب را برای جشن تولد انتخاب کنید!
  • محل برگزاری جشن تولد را انتخاب کنید.

آیا می خواهید جشن تولد را در خانه خود برگزار کنید یا فضای دیگری مانند کافی شاپ، باغ و تالار را برای آن در نظر گرفته اید؟ برای دکوراسیون محل تولد، ابتدا باید مکان جشن تولد را مشخص کنید. با این کار متوجه می شوید که برای دکوراسیون فضا و اجرای تم تولد به چه وسیله هایی نیاز دارید.

  • سرگرمی ها و بازی های جشن تولد را انتخاب کنید.

یکی از موضوعات هیجان انگیز در جشن تولدها و دورهمی ها، این است که بتوانید با سایر مهمانان تولد بازی کنید و خوش بگذرانید. در هنگام برنامه ریزی برای جشن تولد خوب است به این فکر کنید که با چه سرگرمی ها و بازی هایی می توانید کاری کنید که به مهمانان بیشتر خوش بگذرد و خاطره شادتری از جشن تولد داشته باشند؟

  • خوراکی های جشن تولد را تعیین کنید.

یکی از بخش های موردعلاقه تمام افراد در مهمانی ها و جشن تولدها، بخش خوراکی ها و غذاهای جشن تولد است. به فینگرفودها و غذاهایی که می خواهید در جشن تولد سرو کنید فکر کنید و با توجه به بودجه خود و هزینه تهیه مواد اولیه خوراکی ها، لیست خوراکی ها را ببنیدید. معمولا برای جشن تولد از فینگرفودها و غذاهای سریع مانند سالاد الویه برای غذا دادن به مهمانها استفاده می کنند؛ اما شما می توانید با کمی خلاقیت، لیست هیجان انگیزتر و خوشمزه تری برای پذیرایی از مهمانان داشته باشید.

برنامه ریزی جشن تولد
یک جشن تولد واقعی را با خوراکی های جذاب و خوشمزه کامل کنید!
  • مدل کیک تولد را انتخاب کنید.

وقتی تعداد مهمانان و تم تولد مشخص باشد، انتخاب مدل کیک و اندازه آن بسیار راحت می شود. بسیاری از قنادی ها سفارش کیک تولد را از قبل قبول می کنند و به همی خاطر شما باید مدل کیک تولد را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی آن را سفارش دهید.

  • هدیه جشن تولد را مشخص کنید.

اگر جشن تولد را برای فرزندتان، همسرتان یا یکی از اعضای خانواده می گیرید، نباید خرید هدیه ارزشمند و زیبا را فراموش کنید. به همین دلیل بهتر است در هنگام برنامه ریزی برای جشن تولد، به فکر خرید هدیه تولد هم باشید تا شخص مقابل را حسابی سورپرایز کنید و خاطره دلنشین تولدش را چندین برابر شیرین کنید.

  • برای انجام دادن بعضی از کارها، از تیم های برگزار کننده جشن تولد کمک بگیرید.

کمک گرفتن از تیم های برگزار کننده جشن تولد، به شما کمک می کند که با خیال راحت بعضی از کارهای مهم خود را به افراد حرفه ای بسپارید و استرس و نگرانی خود را کمتر کنید. مثلا می توانید برای دکوراسیون محل تولد، بادکنک آرایی، گل آرایی یا تهیه غذاها از افراد دیگر کمک بگیرید. این موضوع باعث می شود کمتر در حال تلاش کردن برای انجام دادن کارهای تولد باشید و کمتر خسته شوید. مثلا شما می توانید از خدمات برگزاری مجالس تولد هوم سرویز استفاده کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تزئینات و طراحی مجالس هم ارائه میده؟
  • گیفت های تولد را مشخص کنید.

یکی از بهترین راه ها برای قدردانی از حضور مهمانان جشن تولد، دادن گیفت یا هدیه ای کوچک به آنها است که نشان دهنده ادب و مهربانی شماست. مخصوصا در جشن تولد برای بچه ها، دادن گیفت تولد به دوستانشان را پیشنهاد می کنیم؛ زیرا هم کودک شما و هم دوستانش را حسابی خوشحال و ذوق زده می کند. آب نبات، گیره یا کش مو، اسباب بازی، ماشین، پازل، قاب عکس کوچک و… از جمله گیفت های تولد هستند که می توانید به خرید آنها فکر کنید.

برنامه ریزی جشن تولد
انتخاب بهترین تم های تولد برای دخترها در هوم سرویز

معرفی تم تولدهای دخترانه

اگر فرزند دختر دارید و به دنبال تم تولد دخترانه هستید، می توانید از بین تم های کودکانه مانند باربی، آنا و السا، سیندرلا، دختر توت فرنگی و… را انتخاب کنید. حتما به سلیقه و نظر فرزندتان احترام بگذارید و فضای جشن تولد را به همان صورتی دربیاورید که او دوست دارد. هر تمی که برای برگزاری جشن تولد انتخاب کردید، وجود رنگهای ملیح و دخترانه مانند صورتی، گلبهی و سفید را در میان وسایل جشن تولد فراموش نکنید.

معرفی تم تولدهای پسرانه

برای اجرای جشن تولد برای فرزند پسرتان، بهتر است ابتدا از او بپرسید که قهرمان موردعلاقه او کیست و دوست دارد جشن تولدش با چه شخصیتی برگزار شود؟ تم تولد مرد عنکبوتی، بتمن، سوپرمن و تم های ورزشی از جمله تم های تولد مناسب برای پسرها هستند. اگر فرزند شما نوجوان است، بهتر است به روحیه و شخصیتش توجه داشته باشید و از اجرای تم کودکانه برای تولدش خودداری کنید.

معرفی تم تولد برای همسر

برنامه ریزی برای یک جشن تولد رویایی آن هم برای همسر از جمله جذاب ترین کارهایی است که هر فردی می تواند انجام دهد تا عشق و احترامش را نسبت به همسر خود ابراز کند. برای برگزاری جشن تولد برای همسرتان می توانید به تم های عاشقانه مانند تم قلب یا سایر تم های جذاب مانند تم گلوله برفی، تم طلاکوب و تم ستاره و حتی تم سبیل فکر کنید.

برنامه ریزی جشن تولد
برگزاری جشن تولد و دکوراسیون جشن را به هوم سرویز بسپارید!

ایده های جالب برای تهیه خوراکی های جشن تولد

برای تهیه خوراکی های جشن تولد باید به زمان برگزاری جشن توجه داشته باشید. مثلا اگر جشن تولد در عصر برگزار می شود، تهیه عصرانه خوشمزه کافی است؛ اما برای جشن تولدهای شبانه بهتر است به فکر تدارک شام باشید. برای جشن تولد معمولا سالادهای مختلف مانند سالاد ماکارونی، سالاد الویه، سالاد مرغ، سالاد سزار به همراه غذاهای سبک مانند کوکو یا کتلت، ژامبون و سوسیس و… سرو می شود. البته بعضی ها غذاهای متنوع مانند انواع کباب، برنج و خورشت و غذاهای دیگر را تهیه می کنند که این موضوع به بودجه و سلیقه هر فرد بستگی دارد. شما می توانید با توجه به بودجه خود، بهترین و خوشمزه ترین خوراکی ها را برای جشن تولد تهیه کنید.

یکی از موضوعات مهم در پذیرایی جشن تولد، وجود خوراکی های رنگارنگ است که حسابی روی میز تولد خودنمایی می کنند. دسر، ژله، آب نبات های رنگی، اسمارتیز، بستنی و آبمیوه از جمله خوراکی های جذاب جشن تولد محسوب می شوند که وجودشان همه افراد را بر سر ذوق می آورد.

برای چیدن میز تولد می توانید خوراکی های خشک مانند شکلاتها، پاستیل، آجیل و پفیلا یا سایر تنقلات را تهیه کنید و آنها را در ظرفهای شیشه ای یا گوی های تزئینی بگذارید و روی میز قرار دهید تا در تمام عکسهای تولد ثبت شوند و میز تولد را چندین برابر جذاب کنند.

برنامه ریزی جشن تولد
نکات مهم برای برگزاری جشن تولد رویایی را در هوم سرویز بخوانید!

نکات مهم برای برنامه ریزی جشن تولد

حالا که با کلیات برنامه ریزی برای جشن تولد آشنا شدید، بهتر است این نکات را نیز به خاطر بسپارید تا جشن تولد شما جذاب تر و زیباتر برگزار شود:

  • اگر جشن تولد را در خانه برگزار می کنید، بهتر است مجسمه های اضافی و تابلوها را از آن قسمت خانه بردارید تا فضای جشن تولد آزاد شود و جای بیشتری برای دکوراسیون داشته باشید.
  • کیک تولد را از ابتدای روز تحویل نگیرید؛ زیرا کیک در گرمای هوا آب می شود و ظاهر ناخوشایندی به خود می گیرد. بهتر است دو ساعت قبل از شروع مهمانی کیک تولد را تحویل بگیرید.
  • شیرینی ها و کوکی ها را نیز همان روز تولد تهیه کنید تا مزه کهنگی به خود نگیرند.
  • نوشیدنی های تولد مانند چای، قهوه، آبمیوه و اسموتی را از قبل درست کنید تا در حضور مهمانان، وقت خود را در آشپزخانه سپری نکنید.
  • اگر در جشن تولد بچه های کوچک حضور دارند از والدینشان بخواهید مراقب آنها باشند و سرگرمشان کنند تا هم به آنها خوش بگذرد و هم آسیبی به دکوراسیون جشن تولد نزنند!
  • برای جذابیت بیشتر فضای جشن تولد می توانید با استفاده از ریسه ها، بادکنک های رنگی، لامپهای تزئینی و بالنها، یک فضای جذاب رویایی را بسازید که حسابی جلب توجه می کند.
  • بازی های گروهی مانند پانتومیم، اسم فامیل و… از جمله بازی های جذاب برای سرگرم شدن مهمانان جشن تولد و افزایش هیجان و شادی گروه است. برای جشن تولد بچه ها می توان از بازی های دیگری مثل شیرجه در استخر توپ، مسابقه نقاشی، اسباب بازی های خانه سازی و… استفاده کنید.
برنامه ریزی جشن تولد
با هوم سرویز، جشن تولد عزیزانتان را حسابی ماندگار و پرخاطره کنید!

برگزاری جشن تولد با استفاده از خدمات هوم سرویز

برای اجرای جشن تولد به زیباترین و جذاب ترین شکل ممکن، شما می توانید از خدمات برگزاری مراسم جشن تیم هوم سرویز استفاده کنید و کاری کنید که هم به شما خوش بگذرد و هم مهمانان جشن شما راضی باشند. با کمک سرویس تزئینات و طراحی مجالس هوم سرویز، شما می توانید بهترین و جذاب ترین جشن ها را بگیرید و خیال خود را راحت کنید؛ زیرا تمام کارهای موردنظر شما به بهترین شکل ممکن انجام می شود و همه چیز برای داشتن یک جشن واقعی برایتان مهیا می شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا