نظافت و پذیرایی

نکات مهم برای برگزاری جشن تولد شیک و اقتصادی

روشهای برگزاری جشن تولد شیک و کم هزینه را در هوم سرویز بخوانید

جشن تولد یکی از جشن هایی است که خیلی از افراد تمایل دارند آن را برای کودکان و عزیزان خودشان برگزار کنند. اما برگزاری جشن همیشه با هزینه و ریخت و پاش زیادی همراه است و خیلی از افراد نمی توانند از پس این هزینه ها بر بیایند. خدمات مجالس تولد یکی از خدماتی است که شما می توانید برای برگزار جشن تولد از آن استفاده کنید و در چنین خدماتی، می توانید براساس بودجه خودتان تعیین کنید که می خواهید چه جشنی داشته باشید و چه امکاناتی در تولد وجود داشته باشد.

در این مقاله می خواهیم نکات مهم برای برگزاری جشن تولد اقتصادی اما شیک را به شما بگوییم که برگزارکنندگان مجالس تولد آنها را به کار می برند تا تولد را براساس بودجه مخاطب برگزار کنند. اگر می خواهید یک جشن تولد اقتصادی اما شیک داشته باشید و دنبال ایده هایی برای کاهش هزینه تولد هستید، حتما در این مقاله با ما همراه باشید تا ایده هایی ناب و جذاب را به شما بگوییم.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

 

جشن تولد ساده
ایده های جشن تولد ساده و شیک

ایده های جشن تولد ساده و شیک

جشن تولد معمولا از بخش هایی تشکیل می شود که با کنترل هزینه در هرکدام از آن بخش ها، می توانید هزینه کلی جشن را کاهش دهید و یک تولد اقتصادی برگزار کنید. در ادامه می خواهیم تعدادی از ایده هایی که باعث کاهش هزینه تدارک جشن تولد می شوند را با هم بررسی کنیم تا بتوانید با رعایت آنها، هزینه های جشن خودتان را کاهش دهید:

1- لیست مهمانان:

یکی از بخش های مهم در جشن تولد، لیست مهمانان است و تعداد مهمان ها می تواند تاثیر زیادی در هزینه های جشن بگذارد.

اگر می خواهید یک جشن تولد اقتصادی و کم هزینه برگزار کنید، بهتر است سعی کنید لیست مهمانان خودتان را کوچکتر کنید و فقط از مهمان های مهم و دوستان نزدیک برای جشن خودتان دعوت کنید. در خدمات مجالس تولد هم دقیقا این موضوع در زمانی که بودجه شما محدود باشد، در نظر گرفته می شود تا هزینه کلی جشن کاهش پیدا کند.

جشن تولد
برگزاری جشن تولد شیک با هزینه کم

2- پخت کیک خانگی:

دومین مورد از ایده های جشن تولد ساده و شیک، این است که کیک خانگی درست کنید. یکی از بزرگترین بخش های هزینه یک جشن تولد، پخت کیک است و اگر این هزینه را حذف کنید، می توانید یک تولد اقتصادی تر داشته باشید.

در خدمات مجالس تولد معمولا یکی از هزینه هایی که انجام می شود، هزینه کیک است و اگر خودتان این کار را انجام دهید، دیگر یک کیک خانگی و خوشمزه خواهید داشت. می توانید خودتان به راحتی با کمی سلیقه و خلاقیت، یک کیک تولد زیبا و جذاب درست کنید و آن را به مهمانان بدهید.

کافی است یک دستور پخت کیک خانگی پیدا کنید و برای ایده شکل کیک هم می توانید از اینستاگرام یا پینترست استفاده کنید که بتوانید یک کیک زیبا و خوشمزه درست کنید. این موضوع می تواند بخش بزرگی از هزینه های شما را کاهش دهد و جشن شما را اقتصادی تر کند.

3- پر کردن اتاق از بادکنک:

وسایل تزئینی زیادی برای برگزاری جشن تولد وجود دارد که از خدمات مجالس تولد می توانید آنها را خریداری کنید، اما یکی از ارزان ترین وسایل برای تزئینی مکان تولد، استفاده از بادکنک است.

برای تزئین خانه برای جشن تولد، شما می توانید تعداد زیادی بادکنک خریداری کنید و آنها را باد کرده و بر روی زمین رها کنید تا کف اتاق پر از بادکنک شود. این کار برای بچه ها خیلی جالب است و مطمئنا از آن خوششان خواهد آمد.

همچنین ایده دیگر این است که تعداد زیادی بادکنک خریداری کنید و آنها را با گاز هلیوم پر کنید و در اتاق رها کنید تا به سقف بچسبند، این کار هم می توانید جالب و هیجان انگیز باشد. البته هزینه بادکنک با گاز هلیوم بیشتر است و کمی از جنبه اقتصادی دور خواهد شد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تزئینات و طراحی مجالس هم ارائه میده؟
بازی های جشن تولد
بازی های سرگرم کننده در جشن تولد

4- بازی های سرگرم کننده:

یکی از بخش های مهم هر جشن تولدی، سرگرمی و بازی است و خیلی از افراد برای این بخش، از یک گروه ارکستر دعوت می کنند و هزینه زیادی برای این کار می پردازند. شما می توانید برای موسیقی، از یک اسپیکر خوب استفاده کنید و برای بازی هم می توانید از بازی های سنتی مانند پانتومیم استفاده کنید یا بازی های تخته ای جذاب و چند نفره را داشته باشید تا مهمانان را با این روش سرگرم کنید.

همچنین می توانید برای جشن خودتان، قوانین جشن تولد تعریف کنید و کل مهمانی را به یک سرگرمی جذاب تبدیل کنید که می تواند برای مهمانان بسیار لذت بخش باشد.

5- انتخاب مکان جشن تولد:

برای مکان جشن تولد، می توانید از خانه خودتان استفاده کنید تا یک جشن کوچک و دورهمی تدارک ببینید. اما ممکن است بگویید که خانه کثیف می شود و ریخت و پاش زیادی در آنجا انجام خواهد شد.

برای حل این مشکل و کاهش هزینه تولد، می توانید از یک پارک استفاده کنید که در آنجا وسایل بازی هم وجود داشته باشد و بتوانید در این فضای باز، یک تولد جذاب و به یاد ماندنی داشته باشید. البته حواستان باشد که بعد از تمام شدن جشن، حتما زباله های ریخته شده را جمع کنید تا فضای پارک کثیف و پر از زباله نشود.

کارت دعوت جشن تولد
ایده های جالب برای برگزاری جشن تولد شیک

6- ساخت تزئینات تولد:

یکی دیگر از ایده هایی که می توانید برای کاهش هزینه های جشن تولد از آن استفاده کنید، این است که تزئینات جشن را خودتان بسازید.

این کاری است که خیلی از بچه ها از آن خوششان می آید و عاشق آن هستند. می توانید با کمک کودکان خودتان، به ساخت تزئینات و آویزها بپردازید و این کار را انجام دهید تا از خرید تزئینات گران قیمت بیرون بی نیاز باشید. در خدمات مجالس تولد معمولا یک بخش بزرگ از هزینه ها بابت تزئین مکان مهمانی صرف می شود که شما با این کار، می توانید از این هزینه ها جلوگیری کنید.

همچنین می توانید مکان تولد را با نقاشی کودکان خودتان هم تزئین کنید که این کار هم بسیار خلاقانه و جالب است و می تواند باعث خوشحالی و افزایش اعتماد به نفس کودکان شما شود.

7- درست کردن فینگرفود:

در جشن تولد معمولا یکی از بخش های مهم دیگر، پذیرایی است و در خدمات مجالس تولد هزینه زیادی برای این کار انجام می شود. در جشن تولد معمولا مهمترین پذیرایی، خوردن کیک تولد است، به همین خاطر نیازی نیست که پذیرایی های جانبی خیلی سنگین باشند یا مثلا پیتزا و کباب و… سفارش دهید.

توصیه می کنیم اگر می خواهید پذیرایی ساده داشته باشید و قصدتان دادن ناهار یا شام به مهمانان نیست، با استفاده از وسایل ساده ای مانند ژامبون و پنیر و نان تست، فینگرفود درست کنید که مهمانان بتوانند با خوردن آنها، خودشان را کمی سیر کنند و جای کافی هم برای کیک داشته باشند؛ اما اگر می خواهید به مهمانان خودتان شام یا ناهار بدهید، توصیه می کنیم با استفاده از موادی مانند کالباس یا ژامبون که موردپسند اکثر افراد باشد، ساندویچ های سرد درست کنید تا هرکسی بتواند به اندازه ظرفیت خودش، ساندویچ بخورد و سیر شود. می توانید برای هر مهمان، 1.5 عدد ساندویچ در نظر بگیرید و تعداد کل ساندویچ ها را براساس این مقیاس حساب کنید تا غذا کم نباشد.

فینگرفود
درست کردن فینگرفود برای جشن تولد

8- ساخت کارت دعوت:

یکی از هزینه های دیگری که در خدمات مجالس تولد صرف می شود، کارت دعوت برای تولد است. این کار می تواند برای شما بسیار هزینه بر باشد و برای یک جشن تولد اقتصادی، اصلا مناسب نیست.

توصیه می کنیم به جای این کار، با کمک کودک خودتان، به تعداد مهمانان، کارت دعوت بسازید و با نقاشی کودک خودتان آن را تزئین کنید. این کار هم خلاقانه تر و جالب تر است و می تواند خلاقیت کودک شما را بیشتر کند، و هم برای مهمانان جالب خواهد بود و باعث خوشحالی آنها خواهد شد.

9- برگزاری مهمانی به صورت شریکی:

خیلی اوقات ممکن است روز تولد دو نفر نزدیک به هم باشد، برای اینکه در هزینه های خودتان صرفه جویی کنید، می توانید برای کودک یا عزیزان خودتان، جشن تولد شریکی برگزار کنید.

یعنی با خانواده دیگری که برای عزیزشان تولد می گیرند، در هزینه ها شریک شوید تا به این صورت تمام هزینه ها نصف شود و بتوانید یک مهمانی اقتصادی و جالب را برگزار کنید.

دسرهای خانگی
سرو دسرها و غذاهای خانگی در جشن تولد

10- سرو دسرهای خانگی:

در خدمات مجالس تولد، معمولا دسر هم به عنوان پذیرایی در جشن تولد سرو می شود. شما می توانید به جای خرید دسرهای گران قیمت که هزینه زیادی برای شما خواهند داشت، از دسرهای خانگی خوشمزه استفاده کنید. با کمی خلاقیت می توانید به راحتی این کار را انجام دهید و در هزینه های خودتان صرفه جویی کنید. مثلا می توانید با ترکیب بستنی و شکلات و میوه های مختلف، بستنی میوه ای درست کنید و به مهمانان خود بدهید تا از آن لذت ببرند. این کار باعث می شود که بتوانید صرفه جویی زیادی در هزینه های دسر داشته باشید و مهمانی اقتصادی تری برگزار کنید.

چکیده مطلب

در این مقاله در مورد خدمات مجالس تولد صحبت کردیم و گفتیم که چطور می توانید یک جشن تولد اقتصادی و شیک داشته باشید تا هم هزینه کمی کنید و هم دل عزیزان خودتان را شاد کنید. در ادامه چندین ایده مختلف گفتیم که می توانید از آنها برای برگزاری جشن تولد اقتصادی استفاده کنید و همچنین در مورد هرکدام از ایده ها، مثال هایی گفتیم که بتوانید از آن مثال ها برای خودتان استفاده کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تزئینات و طراحی مجالس هم ارائه میده؟

امیدواریم این مقاله کمک کرده باشد که با روش برگزاری جشن تولد شیک و اقتصادی آشنا شده باشید و بتوانید جشن تولد جذاب و شیک با بودجه کم برای خودتان یا عزیزانتان برگزار کنید.

شما می توانید از خدمات مجالس عروسی و جشن تولد تیم هوم سرویز برای برگزاری جشن تولدتان کمک بگیرید. 

تزئینات تولد
برگزاری جشن تولد با هوم سرویز

برگزاری جشن تولد شیک و رویایی با هوم سرویز

اگر می خواهید جشن تولد شیک، زیبا و رویایی برگزار کنید، می توانید برگزاری جشن تولد را به تیم هوم سرویز بسپارید تا مجالس جشن تولد و مهمانی های شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و با کمک آنها بتوانید مجلسی دلنشین و شیرین را برگزار کنید. اگر می خواهید با تشریفات و مدل خدمات ارائه شده توسط تیم هوم سرویز آشنا شوید، باید بدانید که تزئین مکان تولد با شمع و دکوری، بادکنک آرایی، گل آرایی، درست کردن فینگرفود، سرو دسر و نوشیدنی، طراحی تم و انتخاب موسیقی از جمله تشریفات و خدمات برگزاری جشن تولد هوم سرویز است که می توانید از آنها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا