بنایی و دکوراسیون

دیزاین مراسم عروسی در محیط باز و در دوران کرونا

عروسی یکی از مراسمات مهم برای خانم ها و آقایانی است که در شرف ازدواج هستند و می خواهند خانواده خودشان را تشکیل دهند. اما متاسفانه در دوران کرونا، برگزاری عروسی بسیار سخت و خطرساز شده است و به همین خاطر خیلی از افراد از برگزاری جشن عروسی منصرف شده اند. یکی از راه هایی که می تواند خطرات عروسی در دوران کرونا را کاهش دهد، دیزاین باغ عروسی و برگزاری عروسی در یک باغ یا فضای باز است. در این حالت به خاطر وجود فضای باز، آلودگی و ویروس کمتر امکان انتشار را خواهد داشت و اگر پروتکل های بهداشتی رعایت شود، دیگر مشکلی به وجود نخواهد آمد یا احتمال آن بسیار کمتر خواهد بود. در این مقاله می خواهیم در مورد دیزاین باغ عروسی صحبت کنیم و بگوییم که برگزاری عروسی در فضای باز چه مزیت هایی برای شما خواهد داشت و چه ایده هایی وجود دارند که می توانید با استفاده از آنها، دیزاین باغ عروسی را بسیار زیباتر و جذاب تر انجام دهید.

اگر می خواهید برای خودتان یا عزیزانتان مراسم عروسی برگزار کنید و نمی دانید چه روشی برای شما مناسب تر است و یا چه ایده هایی برای دیزاین باغ عروسی وجود دارد، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا ایده های بسیار زیادی را در این زمینه دریافت کنید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

مزیت های برگزاری عروسی در باغ و فضای باز چیست؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید، که آیا تالار سربسته بهتر است یا باغ تالار؟ باید بگوییم که هرکدام از این موارد مزیت های خاص خودشان را دارند، اما در دوران کرونا، بهترین مکان برای دوری از خطرات، باغ تالار است و مزیت های این مورد بسیار بیشتر خواهد بود.

در ادامه به برخی دلایل در این رابطه اشاره می کنیم:

1- وجود باغ:

همانطور که از نام باغ تالار پیداست، در این مکان باغ وجود دارد و درختان سرسبز و زیبای بسیار زیادی هستند که شما می توانید از آنها لذت ببرید. همچنین این موضوع دیزاین باغ عروسی را برای شما بسیار راحت تر خواهد کرد و می خواهید ایده های خلاقانه بسیار زیادی در این زمینه اجرا کنید که یک عروسی جذاب و لذت بخش برای خودتان بسازید.

تشریفات عروسی
مزیت های برگزاری عروسی در باغ و فضای باز

2- فضای باز:

همانطور که می دانید، در دوران کرونا وجود تعداد زیاد افراد در یک محیط بسته، می تواند بسیار خطرساز باشد. اما در باغ تالار به خاطر حضور در فضای باز، درصد این خطر بسیار کمتر خواهد شد و می توانید با رعایت پروتکل های بهداشتی، خطر این موضوع را تا حد بسیار زیادی کاهش دهید و یک عروسی ایمن و دلچسب داشته باشید.

3- آتلیه باغ عروس و داماد:

باغ تالارها معمولا فضای بسیار بزرگی دارند و دیزاین باغ عروسی می تواند باعث شود که شما نیاز به باغ برای عکاسی عروس و داماد نداشته باشید و بتوانید در همان تالار خودتان، این کار را انجام دهید. این موضوع هم یکی دیگر از مزیت های برگزاری عروسی در باغ تالار است که می تواند از هزینه های شما برای اجاره باغ، کم کند.

4- جایگاه عروس و داماد در باغ:

یکی دیگر از مزیت های باغ تالار این است که، هنگام دیزاین باغ عروسی می توانید یک جایگاه ویژه برای عروس و داماد در باغ در نظر بگیرید تا به کل مهمانی مشرف باشند و بتوانند به بخش های مختلف کنترل داشته باشند. همچنین طراحی جایگاه رقص و حضور مهمانان هم در این مورد قابل اجرا است و می توان تمام این موارد را طراحی کرد.

جایگاه عروس و داماد
دیزاین جایگاه عروس و داماد در باغ

ایده های دیزاین باغ عروسی

تا به اینجا در مورد مزیت های برگزاری عروسی در باغ تالار صحبت کردیم و گفتیم که این کار چه مزیت هایی دارد و چقدر می تواند در جذابیت بیشتر عروسی شما موثر باشد. در ادامه می خواهیم ایده های جذابی را برای دیزاین باغ عروسی به شما بگوییم تا بتوانید با استفاده از این ایده ها، یک عروسی زیبا و یک باغ تالار بسیار جذاب برای خودتان ایجاد کنید.

1- گل آرایی مسیر ورود عروس و داماد:

اولین ایده جذابی که می توانید برای دیزاین باغ عروسی استفاده کنید، این است که محل ورودی و مسیر ورود عروس و داماد به مجلس را به صورت کامل گل آرایی کنید تا یک منظره جذاب و دیدنی ایجاد کنید. حتی می توانید در این مسیر از گل های موردعلاقه عروس و داماد استفاده کنید تا حس بهتری به آنها منتقل شود و بتوانند ارتباط بیشتری با این موضوع برقرار کنند.

2- پاشیدن گل در مسیر عروس و داماد:

اگر می خواهید یک دیزاین ساده تر و کم خرج تر برای محل ورود عروس و داماد داشته باشید، می توانید به جای اینکه کل مسیر را گل آرایی کنید، از برگ های گل در مسیر استفاده کنید و با استفاده از گلبرگ ها، یک مسیر جاده مانند ایجاد کنید تا عروس و داماد از آنجا عبور کرده و به جایگاه خود وارد شوند. این موضوع هم هزینه کمتری خواهد داشت و هم زیبایی زیادی در دیزاین باغ عروسی ایجاد می کند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خدمات مجالس هم ارائه میده؟
گل آرایی میز مهمانان
گل آرایی میز مهمانان

3- گل آرایی میز مهمانان:

ایده دیگری که می توانید از آن برای دیزاین باغ عروسی استفاده کنید و جذابیت بیشتری به مجلس خودتان ببخشید، این است که میز و جایگاه مهمانان را گل آرایی کنید و از آویزهای زیبا در بالای سر آنها استفاده کنید تا جذابیت بسیار بیشتری به این قسمت بخشیده شود. این موضوع کمک می کند که مهمانان هم بتوانند از زیبایی های عروسی شما لذت ببرند و حس خوبی پیدا کنند.

4- گل آرایی سقف:

اگر در باغ تالاری عروسی خودتان را برگزار می کنید که قسمتی سرپوشیده هم دارد، یک ایده جالب برای دیزاین باغ عروسی این است که سقف آن قسمت را گل آرایی کنید از گل هایی استفاده کنید که آویزان می مانند و می توانند جذابیت بسیار زیادی به سقف بدهند. این موضوع باعث می شود که سقفی از گل داشته باشید و بتوانید از این فضا بیشترین استفاده ممکن را بکنید.

همچنین اگر در شب مراسم خودتان را برگزار می کنید، می توانید در بین این گل هایی که از سقف آویزان هستند، چراغ هایی زیبا و آویزان قرار دهید که سقفی رویایی برای شما بسازند و جذابیت دیزاین باغ عروسی شما را چند برابر کنند.

دیزاین عروسی
دیزاین باغ عروسی با گل و تور و بالن

5- استفاده از توری و گل:

یکی از ایده های جالب برای دیزاین باغ عروسی که در کشورهای اروپایی بسیار از آن استفاده می شود، این است که می توانید از ترکیب توری سفید و گل استفاده کنید تا بتوانید دیزاین بسیار جالب تری برای باغ عروسی خودتان ایجاد کنید.

در این ایده می توانید با کشیدن توری در جایگاه عروس و داماد و مهمانان و دیزاین آن با استفاده از گل های زیبای صورتی، یک ترکیب فوق العاده ایجاد کنید که می تواند دل هر بیننده ای را ببرد. این ایده می تواند زیبایی باغ عروسی شما را چندین برابر کند و احساس خیلی خوبی به شما بدهد.

6- استفاده از ریسه های چراغ ریز:

یکی دیگر از ایده هایی که برای برگزاری عروسی در شب می توانید آن را انجام دهید، این است که برای دیزاین باغ عروسی خودتان، از چراغ های بزرگ و جاگیر استفاده نکنید و به جای آن، از ریسه های چراغ خیلی ریز استفاده کنید که نور کمی دارند؛ اما می توانند زیبایی بسیار زیادی به مجلس شما ببخشند و یک فضای رومانتیک را برای شما ایجاد کنند.

ریسه های رنگی
استفاده از ریسه های رنگی در دیزاین باغ

7- استفاده از تم رنگی خاص در دیزاین باغ عروسی:

یکی از ایده های جالبی که می توانید از آن استفاده کنید تا عروسی شما کاملا یکدست و یکپارچه شود، این است که برای گل آرایی و دیزاین باغ عروسی خودتان، از یک تم یکدست استفاده کنید.

مثلا می توانید تمام قسمت ها را با استفاده از گل های صورتی و قرمز تزئین کنید، یا با استفاده از گل های بنفش و زرد این کار را انجام دهید و این موضوع باعث می شود که دیزاین مجلس شما یکدست و بسیار زیبا باشد و همه چیز کاملا مشخص شود. وجود چندین رنگ مختلف در هر بخش، باعث می شود که یکپارچگی در مجلس شما کم شود و زیبایی کمتری در دکوراسیون داشته باشید.

8- استفاده از چترهای رنگی:

یکی دیگر از ایده های جالبی که می توانید از آن برای دیزاین مسیر ورود و جایگاه عروس و داماد در باغ استفاده کنید، استفاده از چترهای رنگی است. در این ایده شما می توانید با استفاده از چترهای رنگی که خیلی ضخیم هم نیستند، جایگاه عروس و داماد را دیزاین کنید تا یک زیبایی خاص به این قسمت بخشیده شود و با تابش نور خورشیدن به این چترها، منظره ای بسیار جذاب ایجاد شود. برای انجام این کار در باغ به راحتی می توانید از پایه ها و درختان کمک بگیرید تا چنین دکوری را ایجاد کنید.

چترهای رنگی
استفاده از چترهای رنگی برای دیزاین باغ عروسی

انجام تست کرونا قبل از برگزاری عروسی

سلامتی شما و عزیزانتان در درجه اول اهمیت قرار دارد؛ به همین خاطر بسیار مهم است که قبل از برگزاری عروسی ابتدا تست کرونا بدهید و سپس برای برگزاری عروسی برنامه ریزی کنید. برای انجام تست کرونا در منزل، شما می توانید با کمک تیم پزشکی هوم سرویز، تست پزشکی کرونا را بدهید تا خیالتان از بابت سلامتی بدنتان راحت باشد و بتوانید برای برگزاری مراسم عروسی برنامه ریزی کنید.

چکیده مطلب

در این مقاله در مورد دیزاین باغ عروسی صحبت کردیم و گفتیم که ایده های برگزاری عروسی در فضای باز در دوران کرونا چه چیزهایی هستند و اصلا برگزاری عروسی در باغ، چه مزایایی برای شما خواهد داشت.

در ادامه هم تعدادی ایده به شما گفتیم که کمک می کنند یک مراسم جذاب تر و حرفه ای تر برای خودتان داشته باشید و بتوانید براساس سلایق خودتان، دیزاین باغ عروسی را انجام دهید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که اطلاعات زیادی در مورد عروسی در فضای باز به دست بیاورید و بتوانید یک مراسم زیبا و رویایی برای خودتان برگزار کنید.

دیزاین عروسی شما با هوم سرویز
دیزاین عروسی شما با هوم سرویز

طراحی تم و دیزاین مجلس عروسی شما با هوم سرویز

برای دیزاین مجلس عروسی خود و زیباتر شدن فضای عروسیتان، شما می توانید از خدمات تشریفات مجالس هوم سرویز استفاده کنید تا طراحی عروسی شما و دیزاین عروسیتان به زیباترین شکل ممکن انجام شود و جشن عروسی شما بسیار خاص و رویایی برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا