رایانه و تکنولوژی

بهترین گوشی های هوشمند زیر 15 میلیون تومان

با 15 میلیون چه مدل گوشی بخرید؟

گوشی هوشمند امروزه به یکی از مهمترین بخش های زندگی ما تبدیل شده است و خیلی از ما نمی توانیم بدون گوشی هوشمند خودمان زندگی کنیم. به همین خاطر خرید گوشی هوشمند انتخاب مهمی است و باید به خوبی در مورد آن تحقیق کنید تا بتوانید بهترین گزینه های ممکن را انتخاب کنید. برای انتخاب گوشی هوشمند، هر فردی معیارهای خاص خودش را دارد و بر اساس نیاز خودش اقدام به خرید گوشی موردنظرش می کند، معمولا رقم زیر 15 میلیون تومان هزینه معقولی برای خرید گوشی هوشمند است و به همین خاطر ما در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین گوشی های هوشمند زیر 15 میلیون تومان بپردازید تا بتوانید با شناخت بهترین گوشی ها در این بازه قیمتی، انتخاب مناسبی داشته باشید.

ما سعی می کنیم در این مقاله ابتدا معیارهای مختلفی که باید بررسی کنید تا بتوانید یک گوشی هوشمند خوب انتخاب کنید را به شما بگوییم و سپس به بررسی چند گوشی هوشمند در بازه های قیمتی مختلف زیر 15 میلیون تومان می پردازیم تا بتوانید براساس آنها انتخاب مناسبی را داشته باشید.

 

فهرست مطالب

اگر به فکر خرید یک گوشی هوشمند جدید هستید و می خواهید انتخاب مناسبی داشته باشید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

برای خرید گوشی قیمت مناسب باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

معمولا محصولات موبایل کمپانی های مختلف، به سه دسته ارزان قیمت، میان رده یا قیمت متوسط و بالارده یا پرچمدار تقسیم می شود. گوشی های ارزان قیمت همه کمپانی ها معمولا حداقل امکانات ممکن را ارائه می دهند و گوشی های پرچمدار نیز حداکثر امکانات ممکن را دارند اما هزینه خرید آنها در کشور ما ایران بسیار بالاست و نمی توان به راحتی به پرچمدارها دست پیدا کرد.

به همین خاطر خیلی از افراد سراغ گوشی های میان رده می روند که این گوشی ها برای نیازهای مختلف و با امکانات مختلف طراحی می شوند. پس برای اینکه بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید، باید بدانید که معیارهای مختلف چه هستند و چطور باید براساس آنها بهترین انتخاب را برای خودتان انجام دهید و گوشی مناسبی را خریداری کنید. در ادامه با هم چند مورد از این معیارها را بررسی خواهیم کرد.

1- دوربین گوشی:

اولین معیاری که برای خیلی از افراد مهم است، دوربین گوشی است. دوربین گوشی قبلا پارامتر مهمی نبود اما در دنیای امروز که همه به دنبال سلفی گرفتن و فیلمبرداری و بلاگری هستند، دوربین یکی از پارامترهای بسیار مهم به شمار می رود و باید به آن دقت کنید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

اگر دوربین گوشی برایتان مهم است، باید سعی کنید که بین گوشی های مختلف هم رده، تحقیق و بررسی انجام دهید و بهترین دوربین ممکن را انتخاب کنید.

دوربین گوشی
دوربین گوشی

2- قدرت پردازنده گوشی:

دومین پارامتری که برای خیلی از افراد مخصوصا افرادی که به بازی با موبایل علاقمند هستند، قدرت پردازنده گوشی است. گوشی های هوشمند معمولا پردازنده های گرافیکی و سی پی یو متفاوتی دارند و می توانید براساس بودجه و نیاز خودتان هرکدام از آنها را انتخاب کنید، حالا اگر گوشی را انتخاب کنید که پردازنده ضعیفی داشته باشد و با نیازهای شما سازگار نباشد، قطعا نمی توانید به خوبی از گوشی خودتان استفاده کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر موبایل و تبلت هم ارائه میده؟

به همین خاطر توصیه می کنیم که در انتخاب پردازنده مناسب دقت کنید و در بین گوشی هایی که متناسب با بودجه و نیاز شما هستند، مقایسه انجام دهید تا بهترین پردازنده را انتخاب کنید.

3- میزان رم گوشی:

خیلی از افراد اصلا نمی دانند که رم گوشی چه کاربردی دارد و برای چه چیزی مورد استفاده قرار می گیرد، به همین خاطر به این پارامتر توجهی نمی کنند و وقتی گوشی را خریداری می کنند، هنگام استفاده از آن مدام با مشکل کندی و هنگ گوشی مواجه می شوند و این مشکل برایشان آزار دهنده خواهد بود. باید بدانید که هرچقدر که رم گوشی بیشتر باشد، هنگ کردن گوشی کمتر اتفاق می افتد و راحت تر می توانید کارهای سنگین را با گوشی خودتان انجام دهید. پس اگر به دنبال این هستید که کارهای سنگینی مانند ادیت فیلم و عکس و بازی و… با گوشی موبایل خودتان انجام دهید، توصیه می کنیم حتما به دنبال گوشی باشید که رم بالایی داشته باشد تا قدرت پردازشی بیشتری هم داشته باشید.

4- باتری گوشی:

باتری گوشی یکی دیگر از معیارهای مهم در انتخاب گوشی موبایل است که معمولا به آن توجهی نمی شود. اگر فردی هستید که دوست دارید زیاد از گوشی خودتان استفاده کنید و کمتر نیاز به شارژ داشته باشید و نیاز دارید که گوشی تان سریعتر شارژ شود، نیاز است که یک گوشی با ظرفیت باتری بالا خریداری کنید که از قابلیت فست شارژ یا شارژ سریع نیز پشتیبانی کند.

این قابلیت کمک می کند که بتوایند به بهترین شکل ممکن از گوشی خودتان استفاده کنید و کمتر نیاز به شارژ آن داشته باشید. پس نیاز است که به این قابلیت نیز توجه کنید و گوشی های مختلف را مقایسه کنید تا بتوانید بهترین ظرفیت باتری را متناسب با نیاز و بودجه خودتان خریداری کنید.

تا به اینجا 4 مورد از مهمترین معیارهای خرید گوشی هوشمند را به شما گفتیم و کمک کردیم که بتوانید براساس نیازهای خودتان، بهترین گوشی هوشمند زیر 15 میلیون را انتخاب کنید. حالا می خواهیم به سراغ این برویم که چندین مورد از گوشی های هوشمند زیر 15 میلیون را به شما معرفی کنیم که می توانند انتخاب مناسبی باشند و نیازهای شما را برطرف کنند. پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های هوشمند زیر 15 میلیون تومان
بهترین گوشی های هوشمند زیر 15 میلیون تومان

بهترین گوشی های هوشمند زیر 15 میلیون تومان

با داشتن 15 میلیون تومان می توانید به این گوشی های موبایل فکر کنید؛ البته بهتر است به ویژگی ها و مشخصات هر گوشی دقت ویژه ای داشته باشید:

1- گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A12 64 گیگابایت:

 اولین گوشی هوشمند زیر 15 میلیون تومان که یکی از بهترین و پرطرفدارترین گوشی های هوشمند است، توسط برند سامسونگ ساخته و به بازار عرضه شده است. گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A12 64 گیگابایت امکانات بسیار مناسبی ارائه می دهد و هم از نظر دوربین و کیفیت صفحه نمایش و هم از نظر سخت افزاری می توانید تا حد متوسطی روی آن حساب کنید و نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.

این گوشی امکانات فوق العاده ای دارد و قیمت آن در زمان نوشتن این مقاله، حدودا بین 4 تا 5 میلیون تومان است که برای خیلی از افراد یک رقم معقول به شمار می رود. اگر بودجه ای زیر 5 میلیون تومان دارید و می خواهید یک گوشی مناسب و با امکانات خوب خریداری کنید، گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A12 64 گیگابایت یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

2- گوشی شیائومی POCO X3 Pro 256 گیگابایت:

برند شیائومی یکی از برندهای بازار موبایل است که این روزها زیاد نامش شنیده می شود و جزو برندهای برتر تولیدکننده موبایل شده است. اکثر گوشی های شیائومی از کیفیت و امکانات بسیار مناسبی برخوردار هستند و قیمت بسیار به صرفه ای هم دارند که البته گوشی شیائومی POCO X3 Pro 256 گیگابایت هم جزو آنهاست.

این گوشی هم از نظر امکانات سخت افزاری بسیار قدرتمند و بی نظیر است و هم از نظر امکانات دوربین و صفحه نمایش می تواند نیازهای شما را برطرف کند و کمک می کند یک تجربه فوق العاده را از گوشی موبایل خودتان داشته باشید.

گوشی شیائومی POCO X3 Pro 256 گیگابایت در زمان نوشتن این مقاله قیمتی حدود 6 تا 7 میلیون تومان دارد و این قیمت نیز می تواند انتخاب خوبی برای خیلی از افرادی باشد که به دنبال یک گوشی میان رده با قیمت مناسب اما امکانات بی نظیر هستند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر موبایل و تبلت هم ارائه میده؟

گوشی شیائومی POCO X3 Pro 256
گوشی شیائومی POCO X3 Pro 256

3- گوشی نوکیا G20 TA-1365 128 گیگابایت:

برند نوکیا یکی از برندهای محبوب در دنیای گوشی های موبایل بود که به خاطر به روز نبودن از این بازار حذف شد و پس از چند سال، خود را بازسازی کرده و با گوشی های هوشمند و به روز وارد بازار شد. نوکیا سعی کرده است در گوشی های جدید خود کیفیت و دوام خود را حفظ کند و همچنان قیمت های مناسبی را نیز برای گوشی های خود در نظر بگیرد. گوشی نوکیا G20 TA-1365 128 گیگابایت یکی از گوشی های هوشمند زیر 15 میلیون است که توسط شرکت نوکیا به بازار عرضه شده است و می تواند برای کسانی که بودجه خیلی محدودی دارند اما می خواهند یک گوشی هوشمند خوب را خریداری کنند، یک انتخاب مناسب باشد.

این گوشی هوشمند امکانات سخت افزاری بسیار مناسبی را ارائه می دهد و با رم 4 نیز عرضه شده است که در بازی قیمت 3 تا 4 میلیون تومان این گوشی، بسیار عالی است. همچنین دوربین و صفحه نمایش این گوشی هم از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و می توانند نیازهای شما را متناسب بودجه ای که در نظر گرفته اید تامین کنند.

4- گوشی سامسونگ A52 128 گیگابایت:

یکی دیگر از گوشی های میان رده شرکت سامسونگ که یکی از بهترین گوشی های هوشمند زیر 15 میلیون تومان محسوب می شود، گوشی سامسونگ A52 128 گیگابایت است. این گوشی هوشمند قیمتی بین 9 تا 10 میلیون تومان دارد و با توجه به این قیمت، امکانات بسیار مناسبی را ارائه می دهد.

این گوشی هوشمند با رم 8 عرضه شده است که می تواند قدرت پردازشی بسیار فوق العاده ای را به شما ارائه دهد و می توانید کارهای سنگین خودتان را نیز با آن انجام دهید، همچنین امکانات فوق العاده دوربین چندگانه و صفحه نمایش این گوشی سامسونگ بسیار تماشایی است و می تواند شما را خیره کند.

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند تا 10 میلیون تومان هستید، گوشی سامسونگ A52 128 گیگابایت یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست.

5- گوشی سامسونگ A72 256 گیگابایت:

آخرین گوشی هوشمند که در بین بهترین گوشی های هوشمند زیر 15 میلیون تومان جای می گیرد، گوشی سامسونگ A72 256 گیگابایت است که قیمتی حدود 12 تا 13 میلیون تومان دارد.

این گوشی هوشمند با حافظه 256 گیگابایت و رم 8 عرضه شده است و امکانات سخت افزاری آن بسیار قدرتمند است و می تواند بازی ها و برنامه های سنگین شما را به راحتی اجرا و پردازش کند و در هنگام کار با آن شاهد باگ و هنگ نخواهید بود. اگر عاشق بازی و اپلیکیشن های جذاب هستید، نصب نرم افزار و بازی روی گوشی موبایلتان را به هوم سرویز بسپارید.

همچنین این گوشی هوشمند صفحه نمایشی بسیار دیدنی و جذاب و دوربین چندگانه ای بسیار حرفه ای دارد که می توانید به شما کمک کند هنگام عکسبرداری و فیلمبرداری با گوشی خودتان لذت ببرید و هنگام تماشای ویدیو یک صفحه نمایش بی نقص را مشاهده کنید.

اگر بودجه ای بین 10 تا 15 میلیون تومان دارید، گوشی سامسونگ A72 256 گیگابایت یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

 گوشی سامسونگ A72 256
گوشی سامسونگ A72 256

جمع بندی

در این مقاله در مورد بهترین گوشی های هوشمند زیر 15 میلیون تومان صحبت کردیم و گفتیم که در این بازه قیمتی باید به چه پارامترهایی توجه کنید تا بتوانید یک گوشی هوشمند مناسب و کاربردی را برای خودتان خریداری کنید.

همچنین در ادامه به بررسی 5 گوشی موبایل از برندهای مختلف پرداختیم که جزو بهترین گوشی های هوشمند زیر 15 میلیون تومان هستند و می توانند با بودجه ای مناسب، نیازهای شما را برطرف کنند.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد بتوانید یک گوشی مناسب و حرفه ای برای خودتان خریداری کنید و نیازهای خودتان را با استفاده از آن برطرف کنید. هر زمان گوشی یا تبلت شما به تعمیر نیاز پیدا کرد، می توانید تعمیر موبایل و تبلت خود را به تیم حرفه ای هوم سرویز بسپارید تا خیلی سریع و با هزینه مناسب این کار را برای شما انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا