رایانه و تکنولوژی

بهترین نرم افزار قفل برنامه اندروید + ویدیوی کامل آموزشی

چطور برنامه های اندروید را قفل کنیم؟

این روزها کودکان بسیار هوشمندتر از گذشته شده اند.کافی است که لحظه ای گوشی خودتان را با قفل باز در دسترس آنها قرار دهید تا هزاران کار مختلف را با گوشی شما انجام دهند و حتی گاهی اوقات برایتان دردسر ایجاد کنند؛ از تماس گرفتن با افراد مختلف و ارسال پیام تا حذف کردن برنامه ها و تصاویر، از جمله کارهایی هستند که ممکن است کودکان با گوشی موبایل شما انجام دهند!!!

برای جلوگیری از این مشکل، بهترین راهی که وجود دارد، استفاده از نرم افزار قفل برنامه اندروید است. نرم افزار قفل برنامه اندروید به شما این امکان را می دهد که تمامی اپلیکیشن ها یا مواردی که می خواهید را قفل کنید تا هر کسی نتواند به آنها دسترسی داشته باشد. این موضوع می تواند امنیت گوشی موبایل شما را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد. همچنین با استفاده از چنین نرم افزاری، جدا از کودکان می توانید جلوی فضولی و مزاحمت دیگران را نیز بگیرید و از سرک کشیدن دیگران در گوشی خودتان جلوگیری کنید.

در این مقاله می خواهیم در مورد اپلیکیشن قفل برنامه اندروید صحبت کنیم و به شما یک نرم افزار فوق العاده و کاربردی را در این زمینه معرفی کنیم که می توانید با استفاده از آن، تمامی کارهای گفته شده را انجام دهید و یک امنیت فوق العاده بالا در گوشی موبایل خودتان ایجاد کنید تا هرکسی نتواند به برنامه ها و فایل های شما دسترسی داشته باشد.

اگر می خواهید امنیت گوشی موبایل خودتان را بالا ببرید و به دنبال یک نرم افزار قفل برنامه اندروید می گردید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا یکی از بهترین نرم افزارهای موجود برای این کار را به شما معرفی کنیم و روش استفاده از آن را به صورت ویدیویی به شما آموزش بدهیم.

فهرست مطالب

برنامه قفل واتساپ برای اندروید

همه ما حریم خصوصی داریم و ممکن است در برنامه واتساپ خودمان، پیام هایی را داشته باشیم که نخواهیم شخص دیگری آنها را ببیند و بخواند. در حالت عادی معمولا کسی گوشی شما را چک نمی کند؛ اما اگر این موضوع برایتان اتفاق می افتد، بهترین روش استفاده از یک نرم افزار قفل برنامه اندروید است.

شما می توانید با استفاده از چنین برنامه ای، هر نرم افزار حساس و مهمی را که می خواهید قفل کنید و آن را از دسترس دیگران خارج کنید تا کسی نتواند به راحتی به گوشی موبایل شما دسترسی داشته باشد.

همچنین این کار باعث می شود که واتساپ شما نیز از دسترس افرادی که در گوشی شما سرک می کشند در امان باشد و کسی نتواند بدون اجازه شما گوشی را بررسی کند و به پیام های شما دسترسی داشته باشد.

قفل برنامه های گوشی
قفل برنامه های گوشی

اپلیکیشن قفل برنامه حرفه ای و هوشمند

قفل برنامه ها در گوشی اندروید، با روش های مختلفی ممکن است و می توانید این کار را انجام دهید. برخی از گوشی ها خودشان قفل داخلی دارند. می توانید از این امکان استفاده کنید تا بتوانید از باز شدن نرم افزارهای گوشی خودتان جلوگیری کنید. برخی از گوشی نیز خودشان چنین امکانی را ندارند و نیاز است نرم افزار جانبی روی آنها نصب کنید.

در این زمان است که می توانید از نرم افزار قفل برنامه اندروید استفاده کنید. با این نرم افزار می توانید به راحتی برنامه های خودتان را قفل کنید. حتی امکان فضولگیر را نیز دارید و می توانید از کسانی که می خواهند گوشی شما را بررسی کنند و به آن نفوذ کنند، فیلم بگیرید تا امنیت کامل را برای گوشی برقرار کنید.

بهترین قفل برنامه سامسونگ و شیائومی و برندهای دیگر

ممکن است شما از هر برند گوشی استفاده کنید. برندهایی مانند سامسونگ و شیائومی و هوآوی پر استفاده ترین برندها هستند؛ اما برندهای دیگری نیز در دنیای موبایل و تکنولوژی وجود دارند. نقطه مشترک تمام این برندها این است که سیستم عامل اندروید دارند. به همین خاطر شما می توانید از نرم افزار قفل برنامه اندروید استفاده کنید.

با استفاده از این نرم افزار شما امکانات امنیتی فوق العاده ای را به گوشی موبایل خودتان اضافه می کنید که باعث می شوند خیالتان از بابت ایمن بودن گوشی راحت باشد و بتوانید با خیال راحت گوشی خودتان را هرجایی قرار دهید یا در اختیار دیگران بگذارید. این نرم افزار برای تمامی برندها مناسب است و هیچ محدودیتی در استفاده از آن ندارید.

برنامه قفل گوشی اندروید
برنامه قفل گوشی اندروید

بهترین نرم افزار قفل برنامه اندروید

در ادامه برای شما یک ویدیو کامل آموزشی قرار داده ایم. در این ویدیو گفته ایم چطور می توانید از نرم افزار قفل برنامه اندروید استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار، می توانید برنامه های دلخواه خودتان را قفل کنید.

نصب برنامه قفل اندروید

جمع بندی

در این مقاله در مورد بهترین نرم افزار قفل برنامه اندروید صحبت کردیم. اشاره شده که چطور می توانید گوشی خودتان را قفل کنید تا خیالتان راحت باشد که هرکسی نمی تواند به اطلاعات گوشی موبایل شما دسترسی داشته باشد و فقط خودتان می توانید این کار را انجام دهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید قفل گذاری گوشی اندروید خودتان را به بهترین شکل انجام دهید و امنیت گوشی خود را افزایش دهید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم. برای افزایش اطلاعاتتان در زمینه تکنولوژی، مطالعه مقاله آموزشی روش گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام و مقاله آموزشی روش دانلود از یوتیوب را پیشنهاد می کنیم.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب نرم افزار و بازی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا