رایانه و تکنولوژی

آموزش خرید از آمازون در بلک فرایدی + ویدئوی کامل

مراحل خرید محصولات آمازون در جمعه سیاه

میتوان گفت فروشگاه اینترنتی آمازون، در حال حاضر بزرگترین فروشگاه اینترنتی موجود در جهان است که تمامی محصولات موردنیازتان را می توانید از این فروشگاه اینترنتی بزرگ خریداری کنید. در مناسبت هایی مانند بلک فرایدی (Black Friday) که محصولات این فروشگاه دارای تخفیف های فوق العاده زیادی هستند، هرکسی دوست دارد که خریدهای خودش را انجام دهد و کالاهای دلخواهش را خریداری کند، اما چالشی که برای ایرانیان وجود دارد این است که نمی توانند پرداخت دلاری را به راحتی انجام دهند و از این فروشگاه خرید کنند. به همین خاطر نیاز است که با روش های مختلف پرداخت و خرید از آمازون آشنا باشید تا هم برای خرید در بلک فرایدی و هم مناسب های دیگری که این فروشگاه تخفیف های فوق العاده ای دارد، بتوانید خرید خودتان را انجام دهید.

برای اینکه با روش این کار آشنا شوید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و ویدیو آموزشی که برایتان آماده کرده ایم را به هیچ وجه از دست ندهید تا با روش خرید از Amazon در بلک فرایدی (جمعه سیاه) آشنا شوید.

فهرست مطالب

خرید از آمازون در بلک فرایدی
خرید از آمازون در بلک فرایدی

نکته مهم در مورد خرید محصولات Amazon

در این مقاله و در ویدیو آموزشی که در آن قرار دارد، برایتان به صورت تستی سرویس هایی را بررسی کرده ایم و آنها را معرفی کردیم. اما باید بدانید که هوم سرویز هیچگونه مسئولیتی در قبال این سرویس ها ندارد و تنها برای تست در این محتوا بررسی شده اند. پس توصیه می کنیم که قبل از اینکه از روش های گفته شده استفاده کنید، حتما تحقیق کنید تا از معتبر بودن شرکت و سرویس موردنظر اطمینان حاصل کنید.

خرید محصولات از سایت آمازون با شرکت های واسطه

اولین روشی که برای خرید از وبسایت آمازون می توانید از آن استفاده کنید، این است که مستقیما این کار را خودتان از سایت آمازون انجام ندهید و از شرکت های واسطه برای این کار استفاده کنید.

کافیست در گوگل عبارت خرید از آمازون را جستجو کنید تا متوجه شوید که شرکت های زیادی چنین خدماتی را ارائه می دهند تا شما بتوانید به راحتی از آنها سفارشتان را نهایی کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

تنها مشکلی که وجود دارد این است که اگر شما در حالت عادی بخواهید خریدی را انجام دهید، هزینه بسیار کمتری پرداخت می کنید؛ اما با استفاده از خدمات این شرکت ها، هزینه بسیار بالایی را هم برای کارمزد و هم برای گمرک باید پرداخت کنید.

به همین خاطر توصیه ما این است که تنها در صورت ضرورت از چنین سرویس هایی استفاده کنید که برایتان به صرفه و مناسب باشد.

خرید با ویزا کارت
خرید با ویزا کارت

خرید از سایت آمازون با ویزا کارت

روش دومی که برای خرید کردن محصولات موجود در سایت آمازون می توانید از آن استفاده کنید، این است که خرید خودتان را با استفاده از ویزا کارت انجام دهید. مثلا اگر خودتان ویزا کارت مجازی یا فیزیکی داشته باشید یا بستگان شما در خارج از ایران باشند و این کارت را داشته باشند. می توانید به راحتی خودتان مستقیما پرداخت را انجام دهید و در ایران محصول موردنظر خودتان را درب منزل دریافت کنید.

این کار باعث می شود که دیگر کارمزد و هزینه های اضافی دیگری را پرداخت نکنید و بتوانید به راحتی خرید خودتان را انجام دهید. همچنین اگر در گوگل عبارت خرید ویزا کارت را جستجو کنید، شرکت های زیادی هستند که می توانید از آنها برای این کار کمک بگیرید تا ویزا کارت دریافت کرده و آن را به مبلغ دلخواه شارژ کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب نرم افزار و بازی هم ارائه میده؟

روش خرید از سایت آمازون با گیفت کارت

گیفت کارت یا کارت هدیه، چیزی است که احتمالا در سایت هایی مانند دیجی کالا نیز با آن مواجه شده اید و معمولا این گیفت کارت ها برای هدیه دادن به کار می روند. در ایران نیز شرکت هایی وجود دارند که گیفت کارت آمازون را به فروش می رسانند. شما می توانید با توجه به نیاز خودتان، به مبلغ موردنظر گیفت کارت تهیه کنید و با استفاده از آن حساب آمازون خودتان را شارژ کنید و اقدام به خرید کنید.

این روش هم مانند روش قبلی است با این تفاوت که دردسر کمتری دارد و می توانید به راحتی خرید خودتان را انجام دهید و البته بازهم توصیه می کنیم که حتما در مورد نیاز خودتان و گیفت کارت مناسب تحقیق کامل انجام دهید.

خرید از سایت آمازون با پرداخت دلاری

آخرین روشی که برای خرید کردن محصولات ویژه آمازون وجود دارد، این است که پرداخت دلاری را به شرکت های واسطه بسپارید. در این روش شما می توانید کالاها و محصولات دلخواه خودتان را به سبدتان اضافه کرده و سپس مشخصات حساب کاربری خودتان را به شرکت های معتبری که پرداخت ارزی انجام می دهند بدهید تا آنرا برایتان نهایی کنند.

در این حالت هم می توانید به راحتی خرید خودتان را انجام دهید با این تفاوت که کار پرداخت توسط شرکت های واسطه انجام می شود و خودتان درگیر دردسر پرداخت و… نخواهید شد.

خرید در بلک فرایدی
خرید در بلک فرایدی

ویدیو آموزش خرید از آمازون در بلک فرایدی

در ادامه برایتان ویدیویی قرار داده ایم که در آن گفته ایم چطور می توانید در وبسایت آمازون، خرید خودتان را انجام دهید؟ روش های مختلف گفته شده در این مقاله را بررسی کرده ایم.

جمع بندی

در این مقاله در مورد خرید از سایت Amazon در بلک فرایدی و مناسب های دیگر صحبت کردیم. گفتیم که چطور می توانید با استفاده از روش های گفته شده، از داخل ایران خرید خودتان را انجام دهید.

همچنین در ویدیو آموزشی که برایتان قرار داده ایم تمام موارد را به صورت عملی بررسی کردیم. امیدواریم این مقاله و ویدیو آموزشی به شما کمک کرده باشد که بتوانید به بهترین شکل ممکن، خرید خودتان را از آمازون انجام دهید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم. برای آشنایی بیشتر با ترفندهای دنیای رایانه و موبایل، خواندن مقاله آموزشی روش انتشار پست ویدئویی در اینستاگرام و مقاله آموزشی روش ایجاد کانال در تلگرام را به شما پیشنهاد می کنیم. ضمنا برای دریافت خدمات کامپیوتری در محل و تعمیرات موبایل هم مثل همیشه می توانید روی هوم سرویز حساب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا