رایانه و تکنولوژی

راهنمای نصب و استفاده از بهترین برنامه پادکست + ویدئوی آموزشی

ورود به دنیای پادکستهای جذاب

این روزها در ترافیک و رفت و آمدهای خودمان، زمان های مرده زیادی داریم که می توانیم از آنها برای یادگیری موضوعات جدید استفاده کنیم و موضوعات دلخواه خودمان را یاد بگیریم. روش های زیادی برای این کار وجود دارند که گوش داده به دوره ها و کتاب های صوتی یکی از آنهاست. اما ممکن است خیلی از افراد تمرکز کافی برای انجام این کار را نداشته باشند و نتوانند محتوای کتاب ها را در شلوغی متوجه شوند. برای چنین افرادی بهترین روش این است که به پادکست گوش کنند. پادکست، فایل صوتی است که توسط شخص یا اشخاصی ساخته می شود و در آن با بیان ساده و محاوره ای، در مورد موضوعات مختلف صحبت می کنند.

این موضوع باعث می شود که بتوانید حتی بدون داشتن تمرکز کافی هم به پادکست گوش کنید و موضوع دلخواه خودتان را یاد بگیرید و در آن زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

پادکست های زیادی در ایران و کشورهای دیگر وجود دارند که تقریبا می توان گفت در هر موضوعی میتوانید پادکستی را پیدا کنید و در مورد آن موضوع یاد بگیرید. برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید و به پادکست های دلخواه خودتان دسترسی داشته باشید، نیاز به یک برنامه پادکست دارید.

در این مقاله می خواهیم بهترین برنامه پادکست را به شما معرفی کنیم که اکثر پادکسترها در آن فعال هستند و می توانید به تمامی این افراد دسترسی کامل داشته باشید و به راحتی پادکست دلخواه خودتان را گوش کنید.

اگر به دنبال یک نرم افزار جمع و جور و مناسب برای گوش دادن به پادکست هستید و می خواهید همیشه پادکست های دلخواه خودتان را در دسترس داشته باشید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و آموزش ویدیویی که برایتان قرار داده ایم را مشاهده کنید.

فهرست مطالب

بهترین برنامه پادکست برای آیفون

گوگل پادکست (Google Podcast) یکی از بهترین سرویس های گوگل است که در زمینه پادکست فعالیت می کند. این سرویس به پادکسترها اجازه می دهد که پادکست های خودشان را آپلود کنند و از سمتی دیگر افرادی که می خواهند به پادکست گوش کنند، می توانند از این برنامه برای گوش دادن و دنبال کردن پادکست های موردعلاقه خودشان استفاده کنند. پس گوگل پادکست از جمله بهترین برنامه پادکست در دنیا است که کاربران زیادی هم دارد.

خوشبختانه گوگل پادکست هم نسخه اندروید دارد و هم نسخه آیفون دارد و کسانی که گوشی آیفون دارند می توانند از این برنامه استفاده کنند. همچنین در صورت نیاز می توانید از نسخه وب این نرم افزار در کامپیوتر خودتان نیز استفاده کنید و پادکست هایی که دوست دارید را در هر زمانی گوش کنید.

گوگل پادکست
گوگل پادکست

بهترین پادکست های فارسی

پادکست های فارسی زیادی وجود دارند که خیلی از آنها واقعا خوب هستند و ارزش شنیده شدن را دارند. این که کدام یک از آنها را انتخاب کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید، کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.

اپلیکیشن های زیادی برای گوش دادن به پادکست وجود دارند؛ اما خیلی از این اپلیکیشن ها جامع نیستند و پادکست های فارسی را در خود ندارند. اما گوگل پادکست کاملا شناخته شده است و به همین خاطر می توانیم بگوییم تقریبا اکثر پادکسترهای ایرانی در آن حضور دارند و شما با نصب این برنامه در گوشی موبایلتان می توانید به پادکست های فارسی گوش دهید و موضوعات دلخواه خودتان را یاد بگیرید.

بهترین پادکست ایرانی
بهترین پادکست ایرانی

آموزش گوگل پادکست

در ادامه برایتان ویدیویی را قرار داده ایم که در آن گفته ایم چطور می توانید با استفاده از اپلیکیشن گوگل پادکست، پادکست های دلخواه خودتان را پیدا کنید و به آنها گوش کنید و در صورت نیاز پادکست های موردعلاقه خودتان را دنبال و دانلود کنید.

همچنین لینک گوگل پادکست را در زیر ویدیو برایتان قرار می دهیم تا بتوانید از آن به بهترین شکل استفاده کنید.

ورود به گوگل پادکست

جمع بندی

در این مقاله در مورد بهترین برنامه پادکست صحبت کردیم و گفتیم که گوگل پادکست یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه است و می تواند نیازهای شما را برای گوش دادن به پادکست دلخواهتان برطرف کند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید با برنامه گوگل پادکست کار کنید و با استفاده از آن به پادکست های دلخواه خودتان گوش کنید و از آنها لذت ببرید.

در بخش تکنولوژی هوم سرویز شما می توانید ویدئوهای آموزشی بیشتر مانند آموزش کار با اپلیکیشن برنامه ریزی یا ویدئوی آموزش ساخت کلیپ را مشاهده کنید و کار با اپلیکیشنها را خیلی سریع یاد بگیرید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا