خانگی و ساختمانیهوم سرویز

تعمیرات مبل ارزان در تهران ✔️ با لیست قیمت سال 1400

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

مبلمان یکی از کاربردی ترین لوازم در منزل است که قیمت بالایی هم دارد. نقش مبلمان در دکوراسیون داخلی را نمی توان نادیده گرفت. استفاده مداوم از مبل ها موجب تغییر شکل ظاهری رویه و حتی زیره مبل می شود.

گذر زمان حتی گران قیمت ترین مبلمان را نیز دچار فرسودگی می کند. تعمیرات مبل راهکاری کم هزینه برای رفع خرابی و آسیب ظاهری مبل است.

آسیب به پایه مبل، پارگی و یا سایش روکش مبل، شکستگی و حتی خرابی اسفنج با تعمرات مبل برطرف می شود. قیمت تعمیرات مبل بسیار کمتر از هزینه تعویض مبلمان است. با توجه به اوضاع اقتصادی به نظر می رسد تعمیرات مبل برای صرفه جویی در هزینه های خانوار بهترین تصمیم باشد.

مبلمان با کیفیت می تواند سال های زیادی بخشی از دکوراسیون منازل باشد. گاهی سبک مبلمان خسته کننده و تکراری می شود و قیمت تعویض مبلمان تیز سرسام آور است. در این صورت محیط منزل کسالت بار می شود و نیاز به تغییر دکوراسیون دارد.

یک راه ساده برای تغییر دکوراسیون ارزان، تعویض رویه مبل است. اگر می خواهید یک تغییر اساسی در محیط منزل ایجاد کنید، پارچه و رویه مبل را عوض کنید. تغییر در شکل ظاهری مبلمان یکی از محبوب ترین درخواست ها برای تعمیرات مبل است.

پیشنهاد مطالعه: تعمیر مبل با چند ترفند ساده در منزل!

پیشنهاد مطالعه: خشکشویی مبلمان در منزل

تعمیرات مبل یا رویه کوبی یک کار تخصصی است که توسط نجار حرفه ای انجام می شود. در واقع رویه کلی مبل شامل: تعویض رویه، فنرکشی، تعویض اسفنج وغیره است که موجب نوسازی مبلمان می شود.

هزینه تعمیرات مبل ارتباط مستقیم با خدمات رویه کوبی مبل دارد. پارچه رویه در قیمت های متفاوتی به فروش می رسد و بیشترین تاثیر را در افزایش هزینه تعمیر مبل دارد.

رویه کوبی مبل برای صندلی میز ناهارخوری، مبل های قدیمی و نوسازی کاناپه های بزرگ استفاده می شود. رویه کوبی مبل استیل بهترین راه برای زیباسازی و تغییر شکل ظاهری آن است. به این ترتیب نیازی به تعویض مبلمان و صرف هزینه زیاد نخواهد بود.

مبلمان راحت بخشی از دکوراسیون داخلی منازل محسوب می شود که باید همیشه تمیز و پاکیزه باشد. شستشوی مبلمان جهت نظافت و پاکیزگی رویه مبل الزامی است. همواره از نیروهای متخصص برای شستشوی مبلمان استفاده کنید تا عمر مفید مبل ها حفظ شود و در صورت آسیب احتمالی از خدمات رویه کوبی و تعمیرات مبلمان استفاده کنید.

لیست هزینه تعمیر مبل هوم سرویز

تعمیرات مبل هوم سرویز توسط همیاران مجرب و آموزش دیده با قیمت مناسب انجام می شود. تعمیرات مبل در منزل تهران شامل تعمیرانواع مبل راحتی، مبل کلاسیک، مبل استیل و حتی مبلمان تخت خواب شو می باشد.

تعویض رویه مبل، رفع ایراد نجاری وتعمیر شکستگی، تعویض اسفنج مبل، رنگ کاری مبل استیل، رنگ کاری مبل راحتی و … همه کارهای نجاری در منزل را به حرفه ای های هوم سرویز بسپارید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر مبل هم ارائه میده؟

قیمت تعمیرات مبل در این سامانه به صورت شفاف اطلاع رسانی شده و می توانید با توجه به ان تصمیم مناسب بگیرید. جهت جلب رضایت مشتری خدمات تعمیرات میل هوم سرویز شامل مشاوره و بازدید رایگان است.

در نظر داشته باشید که هزینه پارچه مد نظر به صورت مجزا محاسبه و اعلام می شود. چنانچه مشتری نیاز به همفکری یا تهیه جنس مناسب توسط همیار داشته باشد، همیار در صورت تهیه می بایست فاکتور نهایی خرید را به مشتری ارائه کند. برای اطلاع از لیست کامل قیمت تعمیرات مبل استیل و مبل راحتی به سامانه خدمات درب منزل هوم سرویز مراجعه کنید.

قیمت تعمیر مبل
قیمت تعویض پارچه مبل

جهت کسب اطلاعات بیشتر با هوم سرویز تماس بگیرید 

  90002021

 

در این ویدیو تعمیر مبل را ساده و راحت به شما آموزش می دهیم تا اگه خواستید خودتون دست به کار شوید و کار تعمیر مبلمان منزل رو انجام بدید هیچ دغدغه ای نداشته باشید. اگر هم خواستید برای تعمیر مبل منزلتون از یک متخصص کمک بگیرید حتما هوم سرویز رو امتحان کنید . همیاران هوم سرویز در کل مناطق تهران به محض ثبت سفارش با شما تماس گرفته و در زمان مقرر جهت انجام سرویس حضور پیدا می کنند. 

تعمیرات مبل در تهران

در این اوضاع اقتصادی دیگر نیازی به تعویض مبلمان ندارید! ما فرسوده ترین مبل ها را تعمیر می کنیم. تعمیر مبل در تهران یکی از خدمات ارزنده هوم سرویز است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تعمیر و تعویض مبلهای رویه ای، درب منزل برای ساکنین مناطق 22 گانه تهران امکان پذیر است. تعمیر مبل در منزل شامل تعمیر کاناپه، تعمیر کردن مبل، تعویض رویه مبل، رنگ کاری مبل ، تعویض اسفنج و روکش مبل می شود. سفارش های ثبت شده در هوم سرویز به دو دسته کلی تقسیم می شود:

  • الف- تعمیرات میل به دلیل فرسودگی
  • ب- تعمیرات مبل برای تغییر دکوراسیون

تعمیرات مبل در منزل تهران موجب رفاه و آسایش خانواده ها شده و مدیریت هزینه های تعمیرات را ساده تر خواهد کرد. یکی از مزایای اصلی تعمیرات مبل در منزل، عدم نیاز به خروج مبلمان از منزل و نگرانی بابت تحویل به موقع آن است. هنگام عملیات تعمیر مبل در منزل مشتری می تواند نظارت کامل بر روند کار داشته باشد و کیفیت کار را ارزیابی کند.

  • آیا مبل دارای خراشیدگی است؟
  • آیا مبل دارای شکستگی است؟
  • مبل ها به هنگام نشستن صدای جیر جیر می دهد؟
  • آیا اسفنج و نشیمن گاه مبل فرسوده شده؟
  • آیا مایل به تعویض پارچه مبل هستید؟
  • از رنگ مبل ها و رویه ان خسته شده اید؟
  • آیا هرینه تعمیرات مبل را می دانید؟
تعمیرات مبل در شمال تهرانتعمیرات مبل در شمال تهران

تعمیرات مبل شمال تهران هوم سرویز

پیدا کردن مبل خوب و با کیفیت کار ساده ای نیست. اگر از رنگ و شکل ظاهری مبلمان خود خسته شده اید با ما تماس بگیرید. هوم سرویز برای تعمیرات مبل شمال تهران بهترین همیاران متخصص در تعمیرات مبل را درب منزل اعزام می کند.

تعویض رویه مبل چرمی و پارچه ای با متریال مورد نظر قابل انجام است. تعمیرات مبل شمال تهران شامل مشاوره و بازدید رایگان بوده و همفکری لازم جهت تغییر حرفه ای و انتخاب رویه داده خواهد شد. از این پس ساکنین مناطق شمال تهران و خیابان های اطراف می توانند از خدمات تعمیرات مبل شمال تهران در کوتاه ترین زمان بهره مند شوند. هوم سرویز کیفیت خدمات تعمیرات مبل را تضمین می کند.

تعمیرات مبل غرب تهران هوم سرویز

ساکنین محلات غرب تهران چرا تعویض مبل؟ هوم سرویز خدمات تعمیرات مبل غرب تهران را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. رفع ایراد نجاری و لقی کناف تا تعویض رویه مبل همگی در منزل شما انجام می شود.

قیمت تعمیرات مبل غرب تهران طبق نرخ مصوب اتحادیه و با قیمت های رقابتی در سامانه هوم سرویز اطلاع رسانی شده است. برای تعمیرات مبل غرب تهران نیازی به خروج مبلمان از منزل و انجام تعمیرات در کارگاه نیست. همه خرده کاری های نجاری در منزل انجام می شود و مبلمان به صورت کامل نوسازی شده و تمیز تحویل داده می شود. جهت هماهنگی برای تعمیرات مبل در غرب تهران با ما تماس بگیرید.

تعمیرات مبل شرق تهران هوم سرویز

ساکنین مناطق شرق تهران می توانند از طریق تماس تلفنی و یا ثبت سفارش در اپلیکیشن هوم سرویز درخواست تعمیرات مبل را ثبت کنند. همیاران ما در زمان مورد نظر شما درب منزل مراجعه می کنند. چنانچه در مورد تعویض رویه مبل و یا رنگ کاری نیاز به مشورت داشتید با ما تماس بگیرید. خدمات تعمیرات مبل شرق تهران از نوع سرویس های درب منزل برای تعمیر کردن مبل است.

تعرفه هزینه تعمیر مبل شرق تهران برای محلات و خیابان های منطقه یکسان در نظر گرفته شده است. تعمیرات مبل تهران شامل: تعمیر و تعویض مبلهای رویه ای و تعمیر مبل در منزل، رنگ کاری مبل استیل، تعویض رویه مبل و نجاری در منزل می شود. ما آمادگی کامل برای تعمیرات مبل در شرق تهران حتی در ایام تعطیل را داریم.

تعمیرات مبل جنوب تهران هوم سرویز

مبلمان کالای یکبار مصرف نیست که پس از مدت کوتاهی دور انداخته شود. مبلمان یکی از گران ترین لوازم منزل است که بدون آن فضا خالی و ساده دیده می شود. هیچ راهی برای جلوگیری از فرسودگی مبل ها در اثر گذشت زمان وجود ندارد. پارگی رویه مبل در اثر برخورد با جسم تیز، رنگ پریدگی مبلمان چرمی، لق شدن پایه های مبل، خط و خراش مبلمان چوبی همگی قابل تعمیر و مرمت هستند. تعویض مبلمان چندان مقرون به صرفه نیست.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر مبل هم ارائه میده؟

تعمیرات مبل جنوب تهران با قیمت مناسب بهترین راه برای ترمیم آسیب های رویه و زیره مبل است. همیاران هوم سرویز خدمات ویژه ای را برای تعمیرات مبل جنوب تهران در نظر گرفته اند.

قبل از ثبت سفارش می توانید از مشاوره و بازدید رایگان ما استفاده کرده و از پیشنهادات کارشناسان متخصص هوم سرویز بهره مند شوید. قیمت های رقابتی تعمیرات مبل در جنوب تهران از طریق اپلیکیشن هوم سرویز اطلاع رسانی شده است.

تعمیرات مبل جنوب تهران

تعمیر مبل در منزل

تا همین چند سال گذشته، تعمیرات مبل در کارگاه های نجاری و زیر نظر استادکاران ماهر انجام می شد و تعمیر مبل در منزل چندان رایج نبود. به این ترتیب انتقال مبلمان به محل کارگاه و صرف زمان بیشتر برای تعمیرات مبل اجتناب ناپذیر بود. در پاره ای از اوقات محل کارگاه تعمیرات مبل با منزل فاصله زیادی داشت و هزینه حمل مبلمان نیز بر هزینه تعمیر مبل افزوده می شد.

هوم سرویز سامانه خدمات درب منزل و بزرگترین شرکت خدماتی است که با هدف جلب رضایت مشتری و آسایش خانواده ها فعایت می کند. خدمات تعمیر مبل در منزل یکی از کاربردی ترین سرویس های مشتری پسند در هوم سرویز است.

در حال حاضر تعمیرات مبل در منزل تهران با همیاران آموزش دیده برای پایتخت نشینان راه اندازی شده است. خدمات تعمیرات مبل برای دیگر شهرستان ها بخشی از برنامه ریزی آینده این سامانه است.

تعمیرات مبل در منزل جهت نوسازی کلاف مبل استیل و مبل راحتی کاربرد فراوانی دارد. کلاف مبل در بخش زیرین آن قرار داشته و اغلب نادیده گرفته می شود. کیفیت کلاف و استحکام آن در طرح اصلی مبل تاثیرگذار است.

مبلمان برای پذیرایی از مهمان ها و هم چنین بخشی از دکوراسیون استفاده می شود و شکوه طراحی داخلی را چند برابر می کند. استفاده مداوم ار مبل ها موجب آسیب به رنگ چوب بدنه مبل شده و سطوح چوبی خراشیده می شوند.

تعمیرات مبل در منزل
تعمیرات مبل در تهران

اگر سطح خراشیدگی اندک باشد برای تعمیر مبل در منزل نیازی به نعویض رویه مبل نیست و با استفاده از نجاری در محل می توان خراشیدگی چوب را برطرف کرد. چنانچه آسیب جدی به سطح چوب وارد شده و خراش ها عمیق باشند یا دسته و پایه دچار شکستگی شود می بایست سطح چوب با دستگاه های مخصوص صیقل داده شود و پرداخت نهایی انجام شود. در این صورت حتما می بایست رنگ کاری روی مبل توسط همیار تکمیل شود.

اگر رنگ چوب بدنه مبل سالم است برای کم کردن هزینه تعمیر مبل می توانید رنگ کاری مبل را حذف کنید. ولی اگر بخش زیادی از مبلمان دچار آسیب شده و خراشیدگی های بیشتری روی چوب دیده می شود بدون در نظر گرفتن هزینه می بایست رنگ کاری مبلمان را الزاما انجام دهید.

تعمیرات مبل درمنزل خدمات تعویض رویه مبل را نیز انجام می دهد. پارچه رویه مبل را بررسی کنید چنانچه پارگی و یا سایش در بخشی از رویه مبل وجود داشته باشد باید رویه به طور کامل تعویض شود. در این صورت می توانید طرح و رنگ مبلمان را به کلی تغییر داده و از رویه متفاوت تری استفاده کنید.

تغییر طرح و رنگ مبلمان در تغییر روحیه و بهداشت روان خانواده ها تاثیر مثبت دارد. به همین دلیل بسیاری از خانواده های تهرانی از خدمات تعمیر مبل در منزل برای تغییر دکوراسیون و تنوع استفاده می کنند و شکل ظاهری مبل های قدیمی را مدرن و شیک می کنند.

پیشنهاد می شود به همراه تعویض رویه مبل، فوم و اسفنج را نیز نوسازی کنید زیرا انعطاف اسفنج ها طرح مبل را زیباتر نشان می دهد. اگر اسفنج آسیب دیده ولی پارچه رویه هنوز سالم است می توانید از نعمیرکار خود مشورت بگیرید.

برخی از متخصصین تعمیرات مبل با در نظر گرفتن سایر جوانب می توانند پس از تعمیر اسفنج مبل، از پارچه قبلی برای روکش استفاده کنند. این کار منوط به بازدید از مبلمان و در نظر گرفتن شرایط مبل است.

تعمیرات مبل آسان با هوم سرویز
تعمیرات مبل در هوم سرویز

 

 

‫14 دیدگاه ها

  1. به نظر من اولین قدم در تعمیر مبل این است که از خودتون بپرسید که آیا این مبل ارزش تعمیر را دارد یا خیر ؟ اگر مبل ها کلاف خوبی داشته باشد و شکستگی نداشته باشد میتونیم به تعمیر اونها فکر کنیم . به خصوص در مبل استیل برای تعمیر مبل باید توجه بسزایی به چوب مبلها داشت . در صورتی که از تکراری بودن طرح و رنگ پارچه مبل خسته شده ایم میتوانیم انها را تعویض کنیم . حتی در زمان از دست رفتن شکل و انعطاف فوم و اسفنج مبل لزوما نیازی به تعویض پارچه انها نیست در صورتیکه کیفیت پارچه پایین نیامده باشد پیشنهاد میکنم از تعمیرکار مبل بخواهید پارچه را جدا کند و بعد از تعویض فوم و اسفنج مجدد همان پارچه ی قبلی را رویه کوبی کند بدین شکل تعمیر بسیار تخصصی با کمترین هزینه انجام شده است

  2. سلام
    اگر میشه در مورد اجناسی که تو تعمیرات مبل استفاده میشه یه کم بیشتر توضیح بدید. منظورم بیشتر جنس فوم، روکش، اسفنج و بقیه موارد است. برای تعمیرات مبل از چه جنسی استفاده بشه بهتره و تو بازار کدوم ها موجوده و قیمت ها به چه صورته؟

    1. سلام
      حتما بخشی از مطلب رو به این موضوع اختصاص میدیم.
      با توجه به جزییات زیاد کار قطعا نیاز به توضیحات زیادی است که در اولین فرصت به عنوان موضوع تکمیلی به پست اضافه میکنیم.

  3. سلام ،
    آیا شما میز جلو مبلی استیل قدیمی که رنگ آن بخاطر مرور زمان کهنه شده و همچنین کمی پایه هاش لق شده را تعمیر میکنین ؟ با توجه به اینکه فقط یک میز جلو مبلی هستش ، آیا میشه برای کمتر شدن هزینه میز را به محل کارگاه شما بیاریم ؟
    با تشکر

    1. سلام
      بله، لطفا ثبت سفارش بفرمایید تا همکاران ما علاوه بر راهنمایی شما روند کار رو خدمتتون توضیح بدن

      1. از هوم سرویس تولیدی مبل شینای بهم معرفی شد وتوسط آقای مظهری مبلمانم تعمیر وروکوبی شد.. بسیار سروقت با دقت بالا باسلیقه سرویس رایگان و با اخلاق وخوش برخورد بودند من از کارشون بسیار راضی هستم

  4. سلام برای تعمیر روکش مبل چرمی که پوست پوست شده حدودا هزینه چقدر میشه؟ یک نقدی هم داشتم من قبلا از سرویس های آنلاین استفاده کردم و واقعا راضی بودم دلیلش هم این هست که این روزها استفاده از سایت های آنلاین خدمات منزل مثل هوم سرویز باب شدن و انصافا خدمات خوبی هم ارائه میدن. امیدوارم به همین منوال ادامه دار باشه.

  5. سلام.مبلمان سه تکه دسته چرمی پوست پوست شده شامل مبل سه نفره و دو مبل تک نفره رادارم وجهت تعویض رویه چرمی و پارچه ای و تعویض اسفنج هاتقاضا دارم.

    1. سلام
      تمام موارد شما به کارشاسان ما منتقل شد اما سوالات دیگری هم مطرح بود که نیاز به بررسی دقیق تر داره اما شما می تونید با ثبت درخواست رایگان از مشاوره و اعلام قیمت دقیق تر استفاده کنید. در صورت عدم توافق هم میتونید درخواست رو لغو کنید

  6. سلام میشه لطفا جواب من و بدید
    من ۱ماهه مبلم و خریدم و نشیمن سه نفره (یکی از ۳نفره ها)موقع نشستن فومش صدا میده .فوم سرد هست و انگار چند ساعت که استفاده نمی کنی بعد که می خوای بشینی اونم فقط دفعه اول فومش صدا میده .اشکال از چی‌می تونه باشه؟

  7. سلام
    با سپاس از تولید محتوا،
    یک کاناپه راحتی دو نفره و یک سه نفره، به چند متر پارچه نیاز دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا