نقاشی منزل و نقاشی نمای ساختمان در تهران

چند سال که از عمر ساختمان می گذرد رنگ و روی دیوارها دیگر جلای سابق را ندارد و خانه سر و شکلی کثیف و قدیمی به خود می گیرد. رنگ و نقاشی ساختمان برای رو آمدن دوباره منزل بهترین راهکار است. نقاشی منزل فقط رنگ زدن دیوار و نقاشی سقف خانه نیست بلکه به غیر از نقاشی آپارتمان، با انجام نقاشی نمای ساختمان می توانید شکل ظاهری کل ساختمان را نونوار کنید. تابش نور خورشید، بارش باران و شرایط آب و هوایی روی رنگ نما اثر می گذارد با اجرای جدیدترین مدل نقاشی ساختمان می توانید معماری ساختمان را برجسته تر نشان دهید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

نقاشی منزل مسکونی

قبل از اینکه وارد خانه شوید اول نمای ساختمان و بعد مشاعات را می بینید. حتی اگر بهترین رنگ و نقاشی منزل را داشته باشید تا زمانی که نقاشی نمای ساختمان انجام نشده، انگار یک جای کار می لنگد. نقاشی ساختمان در تهران به خصوص برای نما، ارزش ملک را بیشتر می کند و عیوب ظاهری معماری را هم پوشش می دهد.

پیشنهاد مطالعه: هزینه نقاشی ساختمان در تهران چقدر است؟

رنگ زدن دیوار منزل

نقاشی منزل و رنگ زدن دیوار داخلی با نقاشی نمای ساختمان و رنگ زدن دیوار خارجی بسیار متفاوت است. برای رنگ و نقاشی ساختمان و نمای بیرونی از داربست استفاده می شود تا دسترسی به طبقات بالایی امکان پذیر باشد. رنگ زدن دیوار نما یک کار هنری و تخصصی است که با قلمو، غلتک و یا اسپری انجام می شود.

هزینه نقاشی منزل در شمال تهران

نقاشی منزل مدرن

برای نقاشی منزل رنگ های مختلفی استفاده می شود ولی جنس رنگ انتخاب شده برای نقاشی نمای ساختمان با نقاشی سقف منزل یا نقاشی آشپزخانه تفاوت دارد. رنگ و نقاشی ساختمان برای نما دارای کیفیت و ویژگی های خاصی است. اغلب از رنگ اکریلیک برای نقاشی نمای ساختمان استفاده می شود.

نرخ اتحادیه نقاشی ساختمان

هزینه نقاشی منزل تابع نرخی است که از سوی اتحادیه نقاشی ساختمان اعلام می شود. هزینه نقاشی ساختمان برای نمای بیرونی شامل اصلاح عیوب دیوار بیرونی با استفاده از پرایمر، ملات بتونه سیمان و پرایمر، سنباده کشی و اجرای رنگ الکریلیک روی دیوار بیرونی است. اجرت نقاشی ساختمان برای رنگ زدن دیوار بیرونی با هزینه نقاشی آپارتمان تفاوت دارد. رنگ نمای ساختمان باید این خصوصیات را داشته باشد:

خدمات نقاشی منزل غرب تهران

رنگ مناسب نقاشی نمای ساختمان

کیفیت رنگ در نقاشی منزل و نمای بیرونی(buildings facades ) اهمیت زیادی دارد. قدرت پوشانندگی عالی ملاک خوبی برای رنگ زدن دیوار است اما نقاشی نمای ساختمان همیشه با استفاده از رنگ های ضد آب انجام می شود. با اینکه بارش های باران در تهران این روزها کمتر از گذشته شده ولی همچنان استفاده از رنگ های اکریلیک ضد ،ب بهترین انتخاب برای نمای بیرونی هستند. 

نقاشی دیوار بیرونی

ترمیم آسیب های روی دیوار به همراه جدیدترین مدل نقاشی ساختمان برای زیباسازی نما انجام می شود. نمای ساختمان در شهرهای بزرگ بخشی از طراحی و شهرسازی نیز محسوب می شود. برای اینکه نقاشی منزل و ساختمان به زیبایی اولیه باقی بماند باید در برابر نور خورشید مقاومت بالایی داشته باشد. رنگ های بی کیفیت در برابر تغییرات آب و هوایی و نور خورشید رنگ باخته و چهره ساختمان را زشت و بدمنظره می کنند.

نقاشی منزل با رنگ اکریلیک

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نقاشی هم ارائه میده؟

نقاشی خانه و ساختمان

نقاشی ساختمان در تهران بر روی سطوح مختلف انجام می شود. نقاشی سقف خانه، نقاشی آشپزخانه و رنگ زدن دیوار، نقاشی آپارتمان و نقاشی نمای بیرونی بر روی هر سطحی امکان پذیر است. رنگ های ساختمانی انعطاف پذیری زیادی دارند و پوشش خوبی روی سطوح چوبی و فلزی ایجاد می کنند. رنگ را متناسب با نمای داخلی یا خارجی می توان روی سطوح قدیمی و جدید به کار برد. همه سطوح بتنی، سیمان، گچ و حتی آجری قابلیت رنگ و نقاشی ساختمان را دارند. اجرت نقاشی ساختمان بر روی سطوح مختلف با کمی تفاوت همراه است.

جدیدترین مدل نقاشی منزل

رنگ نمای ساختمان باید قابل شستشو باشد. به این ترتیب نیازی به رنگ و نقاشی ساختمان در دوره های کوتاه تر نیست. رنگ های اکریلیک قابل شستشو مناسب ترین رنگ برای نقاشی نمای ساختمان هستند. قبل از رنگ زدن دیوار باید سطح زیر کار تمیز شود. رنگ های ساختمانی روی سطوح چرب و کثیف ساختمان های قدیمی پوشش خوبی ایجاد نمی کنند. اگر لازم است قبل از نقاشی منزل و نما، نماشویی ساختمان را انجام دهید.

آموزش رنگ آمیزی دیوارها

نقاشی ساختمان در تهران

قبل از رنگ آمیزی منزل مسکونی سطح کار باید کاملا خشک باشد. پس روزهای بارانی زمان مناسبی برای نقاشی نمای ساختمان نیستند. قبل از شروع کار، با پرایمر و ملات سیمان یا آهک روی دیوار پوشانده می شود تا نقص ظاهری کاملا برطرف شود. پس از خشک شدن زیرسازی نوبت به اجرای رنگ روی دیوار می رسد. وقتی پرایمر خیس یا شل باشد نمی توان رنگ و نقاشی ساختمان را اجرا کرد

لیست قیمت نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان غرب تهران ، نقاشی منزل ، نقاشی ساختمان شمال تهران، نقاشی آپارتمان، نقاشی ساختمان شرق تهران، رنگ زدن دیوار و نقاشی ساختمان جنوب تهران هوم سرویز از سرویس های فعال در طول سال است. همیاران هوم سرویز اجرای رنگ و نقاشی ساختمان را در فضای خارجی و داخلی بر عهده دارند. هزینه نقاشی ساختمان هوم سرویز طرق نرخ اتحادیه نقاشی ساختمان برای هر متر مربع محاسبه می شود.

قیمت نقاشی منزل هوم سرویز

قیمت نقاشی ساختمان

برای اطلاع از هزینه نقاشی ساختمان و ثبت سفارش رایگان با هوم سرویز تماس بگیرید

۹۰۰۰۲۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا