خانگی و ساختمانی

رویه کوبی مبل و تعویض پارچه مبل در منزل ✔️ ثبت سفارش رایگان

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

وقتی مبل ها کهنه و قدیمی می شود به فکر تعویض و خرید یک دست مبلمان شیک می افتید. اگر تازگی ها سری به بازار مبل زده باشید از قیمت های نجومی مبل ها حتما اطلاع دارید. خرید مبل جدید دردسرهای خودش را دارد. از صرف هزینه زیاد که بگذریم، پیدا کردن یک دست مبل مناسب و با کیفیت کار ساده ای نیست. اگر مبل های قدیمی هنوز کیفیت خوبی دارند، می توانید با تعمیرات مبل و رویه کوبی مبل در منزل آن را تغییر دهید. هزینه تعمیر مبل و تعویض پارچه مبل در مقایسه با خرید یک دست مبل جدیدف خیلی کمتر است. اگر وضعیت اسکلت مبلمان خوب است و از مواد با کیفیت در ساخت آن استفاده شده، هنوز هم می توانید سال های زیادی از مبلمان راحتی یا استیل استفاده کنید.

رویه کوبی مبل چیست ؟

عملیات آماده سازی و تولید مبلمان با ساخت کلاف خام شروع می شود. کلاف، اسکلت و بدنه اصلی مبلمان است که کیفیت آن روی ماندگاری و طول عمر مبل ها تاثیرگذار است. عملیاتی روی کلاف خام انجام می شود تا مبل ها تکمیل شوند. این عملیات رویه کوبی مبل نام دارد. پروسه آماده سازی و تکمیل مبل ها در کارگاه و زیر نظر اساتید این حرفه انجام می شود. اما در شرایطی که مبل ها قدیمی شده و رنگ و روی اولیه را از دست داده باشند می تواند از رویه کوبی مبل در منزل برای ترمیم مبلمان استفاده کرد.

تعمیرات مبل در تهران با قیمت باورنکردنی!

قیمت رویه کوبی مبل در منزلرویه کوبی مبل در منزل با قیمت مناسب

رویه کوبی مبلمان فرسوده و قدیمی

رویه کوبی روی کلاف خام از مراحل تولید مبلمان است. رویه کوبی مبل استیل، رویه کوبی مبل راحتی، رویه کوبی مبل چرمی و …. همگی در طی تولید مبل انجام می شود. اما رویه کوبی مبلمان فرسوده نیز بخشی از کارهای رویه کوب مبل است. مبل های دست دوم را نیز می توان مثل مبل های نو، رویه کوبی کرد. گاهی لازم است تا قبل از رویه کوبی مبل در منزل ، تعمیرات مبل هم انجام شود. اگر کلاف مبل ها دچار آسیب و شکستگی باشد می توان قبل از رویه کوبی ان را تعمیر کرد. تعمیر پایه ها و دسته مبلمان، لکه گیری و رنگ آمیزی مبل ها هم زمان با رویه کوبی انجام می شود. در صورت نیاز به تعمیر مبل ها لازم است تا اسفنج ها نیز عوض شوند. در هنگام رویه کوبی به وضعیت تسمه ها و فنرها و … نیز رسیدگی می شود.

رویه کوبی مبل در منزل

رویه کوبی یک راه هم هزینه برای تعمیر مبل و نونوار کردن ان است. به جای اینکه مبلغ زیادی را صرف خرید یک دست مبل جدید کنید با بازسازی و رویه کوبی مبل ها، طول عمر آن را افزایش دهید. معمولا وقتی پارچه رو مبلی آسیب می بیند، سرویس رویه کوبی مبل هوم سرویز درخواست می شود. عملیات رویه کوبی مبل در منزل با باز کردن پارچه رو مبلی شروع می شود. بعد از خارج کردن پارچه می توان وضعیت کیفیت اسفنج را بررسی کرد. فنرکشی و جا انداختن تسمه ها و در صورت لزوم تعویض آن، قبل از تعویض رویه مبل انجام می شود. اصولا وقتی چوب اسکلت خام دارای کیفیت و قیمت بالایی باشد، رویه کوبی معقولانه تر است. رویه کوبی مخصوص مبل های راحتی نیست و انواع مبلمان اداری و صندلی ها را نیز می توان به این طریق نوسازی کرد.

تعمیر مبل و تعویض رویه مبل در منزل!

رویه کوبی مبل در منزل ارزانمراحل رویه کوبی مبل در منزل

هزینه رویه کوبی مبل در منزل

با عوض کردن فوم، فنرها، پشتی ها، پارچه رویه مبل و … صاحب یک دست مبل جدید و با ظاهر متفاوت می شوید. گاهی قیمت رویه کوبی را می پردازید زیرا این کاناپه قدیمی را دوست دارید و یا یادآور خاطرات است. برای نونوار کردن صندلی های قدیمی و کاناپه های قدیمی لازم است تا بهای ان را هم بپردازید. اگر چه زیبایی و ظاهر مبل ها اهمیت دارد ولی در اغلب موارد هدف از رویه کوبی، تعمیر مبل و رفع آسیب های آن است. کیفیت مواد استفاده شده در رویه کوبی روی هزینه ها تاثیر دارد. اینکه چه قدر حاضرید هزینه کنید و یا از چه متریالی برای تعمیر و رویه کوبی مبل ها استفاده می کنید، جای بحث دارد. برخی از مهم ترین موارد در تعیین قیمت رویه کوبی عبارتند از:

تمیز کردن مبل مخمل با موادی که در خانه دارید!

انواع پارچه رومبلی با کیفیت و ضخامت مختلف به فروش می رسد. ترکیب بندی رنگی و طرح پارچه رویه مبل تفاوت زیادی در ظاره میل ها ایجاد می کند اما مهم ترین ویژگی، جنس پارجه رو مبلی است. برای تعویض پارچه مبل استیل و تعویض پارچه مبل راحتی از پارچه های ضخیم تر و با دوام تر استفاده کنید. مبلمانی که در اتاق نشیمن استفاده می شود، باید با متریال با دوام تر تعمیر شود. قیمت رویه کوبی مبل در منزل بستگی به پارچه ای دارد که انتخاب می کنید. به جای اینکه تمرکز را روی طرح و رنگ پارچه قرار دهید، به کیفیت و دوام آن توجه کنید. دستمزد تعویض روکش مبل برای پارچه های ظریف تر، بیشتر است. این پارچه ها برای مبلمان مهمان کاربرد بیشتری دارد.

آموزش تعویض پارچه مبل راحتی در یک روز تعطیل

زمان رویه کوبی مبل در منزلهزینه رویه کوبی مبل در منزل
  • اندازه و تعداد مبلمان

هزینه رویه کوبی در منزل برای مبل هایی که اندازه بزرگتری دارند یا دارای جزئیات و تکه های بیشتری هستند، کمی افزایش دارد. به طور معمول قیمت پایه برای یک دست مبلمان ساده در نظر گرفته می شود. برخی از مبل ها دارای پشتی و کف های جدا شونده هستند، طبیعتا کار روی این مبل ها زمان بیشتری می برد و دستمزد رویه کوب افزایش پیدا می کند. زمان رویه کوبی یک صندلی ناهارخوری خیلی کمتر از کاناپه بزرگ پذیرایی است. طبق یک فرمول ساده، هر چه مبل ها دارای تکه های بیشتری باشند و زمان اجرای کار بیشتر شود، هزینه ها هم بیشتر خواهد شد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رویه کوبی مبل هم ارائه میده؟
  • تعمیرات مبل

وقتی پارچه رو مبلی برداشته می شود، ایرادات مبل در معرض دید قرار می گیرد. هر گونه آسیب به اسکلت، فنرها، فوم و … پس از خارج کردن پارچه قدیمی از روی مبل ها ظاهر می شود. شاید از قبل ندانید و برای این موضوع آماده نباشید اما همیشه احتمال این موارد هم هست. هزینه تعمیرمبل از قبل قابل پیش بینی نیست و پس از بازدید از مبلمان تخمین زده می شود. در مجموع براورد نهایی قیمت رویه کوبی مبل در منزل بسیار کمتر از خرید یک دست مبلمان جدید خواهد بود.

سفارش تعمیر مبل را به رایگان در اپلیکیشن هوم سرویز ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا