خانگی و ساختمانی

قیمت سایبان پارکینگ اتومبیل منازل ✔️ ساخت سایبان ماشین ارزان

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

سایبان پارکینگ اتومبیل منازل در محوطه و حیاط نصب می شود. این سایبان نوعی سقف برای ماشین های پارک شده در محوطه به حساب می آید. سایبان پارکینگ خودرو مخصوص خانه های شمال شهر نیست همه ساختمان هایی که دارای محوطه باز برای پارک ماشین ها هستند می توانند با استفاده از انواع متنوع سایبان،جای پارک مناسبی را مهیا کنند. از نظر شکل ظاهری و حتی مواد اولیه برای ساخت، سایبان ماشین با سقف پارکینگ سرپوشیده تفاوت دارد.

چرا سایبان پارکینگ اتومبیل منازل ساخته می شود؟

در برخی از ساختمان ها فضای کافی برای پارک اتومبیل های اضافی در پارکینگ سقف دار پیش بینی نشده است. به این ترتیب اتومبیل دوم خانواده و یا خودروی مهمان در فضای باز محوطه پارک می شود. در مجتمع هایی که دارای محوطه است اغلب همه اتومبیل ها در همین فضا و زیر سایه درختان پارک می کنند. اگر تجربه پارک ماشین در زیر درخت را داشته باشید، می دانید که پاک کردن فضولات پرنده ها چندان هم ساده نیست. از طرفی امکان افتادن اشیا و آسیب به بدنه اتومبیل هم همیشه وجود دارد. در اصل سایبان پارکینگ اتومبیل منازل برای جلوگیری از آسیب احتمالی به سقف و بدنه، تمیز نگهداشتن ماشین و همچنین جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید ساخته می شود.

طراحی و ساخت سایبان پارکینگ خودرو

سایبان پارکینگ اتومبیل منازلسایبان پارکینگ اتومبیل منازل

طراحی سقف پارکینگ حیاط

محوطه منازل مسکونی یک فضای اختصاصی است. بنابراین دکوراسیون این بخش نیز همانند فضای داخلی اهمیت دارد. وقتی قرار است سازه ای در این فضا ساخته شود باید با در نظر گرفتن سبک دکوراسیون حیاط طراحی شود. در فضاهای گلکاری شده و دارای درختان سبز سایبان پارکینگ اتومبیل منازل با متریال مناسب طراحی می شود تا موجب آسیب به چشم انداز محوطه نشود. طراحی اشکال هندسی برای ساخت سایبان پارکینگ خودرو ایده خوبی برای این سازه است. طرح های منحنی و چهارگوش و یا فانتزی مناسب منازل مسکونی هستند. این طرح ها به صورت ثابت یا متحرک در بخشی از حیاط اجرا می شوند. سایبان ماشین نباید مانع رفت و آمد ساکنین به داخل منزل بشود.

ساخت سایبان ماشین

سایبان پارکینگ هوم سرویز با طرح های شکیل و زیبا، طراحی محوطه را تکمیل می کند.  علاوه بر زیبایی و ظاهر چشم نواز، استحکام و متریال ساخت سایبان پارکینگ اتومبیل منازل خیلی مهم است. کاربری اصلی سایبان، حفظ اتومبیل از آسیب احتمالی است. سقف پارکینگ و جنس مرتیال ساخت فریم هر دو باید از مواد اولیه با کیفیت و دارای استحکام کافی باشد. اجرای فونداسیون به عنوان پایه اصلی سایبان، یک کار حرفه ای و تخصصی است.  تا همین چند سال پیش بسیاری از پوشش های سقف پارکینگ های منازل از ایرانیت فلزی یا ورق های کم دوام پلی کربنات بود. این مواد کیفیت خوبی نداشتند و در برابر طوفان دارای استحکام کافی نبودند. سایبان های امروزی شباهتی به سقف پارکینگ های اتومبیل قدیمی ندارند و بسیار با کیفیت تر هستند.

چرا پوشش سقف حیاط خلوت اهمیت زیادی دارد؟

ساخت سایبان پارکینگ اتومبیل منازلسایبان پارکینگ اتومبیل منازل

سایبان پارکینگ خودرو

بسیاری از پارکینگ های عمومی نیز دارای محوطه سرپوشیده برای پارک ماشن ها نیستند. در واقع این مکان ها توقفگاهی برای پارک ماشین به صورت ساعتی یا شبانه روزی هستند. در اغلب موارد خانواده ها ترجیح می دهند به جای پارک اتومبیل های شخصی در چنین مکان هایی، اقدام به ساخت یک پارکینگ مسقف در حیاط منزل نمایند. قیمت سایبان پارکینگ در مقایسه با احتمال خسارت به ماشین، بسیار مقرون به صرفه است. با پرداخت این هزینه دیگر نگرانی بابت جای پارک ماشین وجود ندارد. قبل از شروع بادها و طوفان های پاییزی نسبت به ساخت پارکینگ سایبان اتومبیل منازل اقدام کنید. سرویس سقف پارکینگ هوم سرویز با حداقل میزان تخریب انجام می شود. پس از بررسی محل سعی در این است که تا جای ممکن آسیبی به ساختمان وارد نشود. فونداسیون پارکینگ به صورت مستقل و با کمترین تخریب انجام می شود.

پوشش سقف پارکینگ خودرو در منازل

استحکام سازه بستگی به فریم اصلی و فونداسیون دارد اما نمی توان جنس پوشش سقف پارکینگ خودرو را نادیده گرفت. هرگز برای صرفه جویی در هزینه ها از پوشش های بی کیفیت استفاده نکنید. سقف پارکینگ در محوطه باز حیاط بسیار آسیب پذیر است. تابش اشعه ماورا بنفش خورشید و تغییرات دمایی می تواند خیلی زود این سقف را فرسوده کند. یکبار هزینه کنید و متریال با کیفیت را برای سایبان پارکینگ اتومبیل منازل شخصی خریداری کنید. این سقف تا سالیان زیادی به کیفیت روز اول باقی می ماند. 

انواع پوشش سقف استخر روباز

سایبان پارکینگ اتومبیل منازل ارزانساخت سایبان پارکینگ اتومبیل منازل فوری

مهم ترین ویژگی سایبان پارکینگ منازل

دکوراسیون محوطه بخشی درست همانند طراحی فضای داخل ساختمان باید جدی گرفته شود. هزینه زیادی برای نگهداری از فضای محوطه، آبیاری فضای سبز، کاشت گیاهان و زیباسازی فضای زندگی می شود. بدون تردید آلاچیق ها، سایبان حیاط و سقف پارکینگ هم روی دید محوطه تاثیر دارند. استفاده از متریال نامناسب، طراحی های غیر اصولی و پوشش سقف پارکینگ بی کیفیت تنها پول تان را هدر می دهد.  سایبان پارکینگ منازل شخصی دارای ویژگی های خاص هستند از جمله:

  • طراحی زیبای سقف پارکینگ به صورت اشکال هندسی خاص، منحنی و زاویه دار
  • فونداسیون مستحکم و فریم فلزی ضد زنگ
  • پوشش سقف پارکینگ یو پی ی سی یا سقف پلی کربنات و پلیمری
  • امکان طراحی دیواره برای پارکینگ های روباز

طراحی و ساخت سایبان پارکینگ اتومبیل منازل در تهران

یکی از کاربردی ترین سرویس های فنی هوم سرویز، طراحی سایبان پارکینگ منازل است. در هر کجای تهران که زندگی می کنید برای طراحی پارکینگ محوطه با ما تماس بگیرید. ظرافت در طراحی و ساخت، اجرای حرفه ای در کوتاه ترین زمان، بدون کمترین مزاحمت برای همسایه ها از ویژگی های اصلی کار با حرفه ای های هوم سرویز است. ما در همه محله های تهران آماده همکاری در ساخت سایبان پارکینگ و طراحی سقف کاذب پارکینگ هستیم. سایبان خودرو، سقف پارکینگ حیاط، سایبان پنجره،سقف پلی کربنات،سقفهای متحرک و ثابت بخشی از خدمات تیم حرفه ای جوشکاری هوم سرویز در تهران است. با توجه به استقبال از خدمات درب منزل این سامانه در نظر داریم به زودی در دیگر شهرستان ها نیز خدمات ویژه ای را ارائه دهیم. برای اطلاع از هزینه ساخت سقف پارکینگ و ثبت سفارش رایگان از طریق اپلیکیشن این سامانه اقدام کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جوشکاری و آهنگری هم ارائه میده؟

جهت ثبت سفارش رایگان ساخت سقف پارکینگ از اپ هوم سرویز استفاده کنید.

یک دیدگاه

  1. باسلام محبت بفرمایید دوعدد سایبان برای تراس به اندازاه چهار متر در سه باز شو برقی و یک عدد سایبان پارکینگ به اندازه پنچ در پنچ میخواهم با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا