نظافت و پذیرایی

کفسابی بتن چگونه انجام می شود؟

کفسابی بتن بهترین راه برای ترمیم بتن کف ساختمان است. با توجه به ارزان بودن بتن، در بسیاری از ساختمان ها هنوز هم از این متریال برای کف سازی استفاده می شود. کف بسیاری از کارگاه ها، پارکینگ های عمومی، مراکز تجاری و … بتنی است. بتون محکم و با دوام است ولی بعد از مدتی نیاز به ترمیم و تعمیر دارد.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

چرا کفسابی بتن انجام می شود؟

کف ساختمان در معرض آسیب های زیادی است. به خصوص کف پارکینگ که به خاطر تردد اتومبیل ها خیلی زود دچار آسیب می شود. ترک خوردن بتن کف پارکینگ یا شکستن بتن، ناصافی سطح و ناهمواری کف ساختمان همگی به علت آسیب به بتن رخ داده است. با خدمات کفسابی می توان به راحتی این مشکلات را برطرف کرد و کف ساختمان را مثل روز اول نو و هموار کرد. بر خلاف تصور کفسابی یک کار تجملی نیست بلکه یک سیستم کامل برای تعمیرات و تصحیح آسیب بتن است. اگر بتن کف دچار فر رفتگی، ترک خوردگی و هر آسیب دیگری شده حتما برای ترمیم آن اقدام کنید. عدم توجه به این موضوع باعث آسیب بیشتر به کف ساختمان شده و استحکام بتن را کاهش می دهد. در نتیجه هزینه کفسابی نیز به مراتب بیشتر خواهد شد.

کفسابی بتن مناسب چه مکان هایی است؟

کفسابی را می توان در همه ساختمان هایی که با بتن کفسازی شده اند، اجرا کرد. بتن استحکام زیادی دارد و در ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل ارزان بودن بتن هنوز هم بسیاری از ساختمان های نوساز با بتن کف سازی می شوند. بهترین مکان برای استفاده از بتن در کف مربوط به پارکینگ هاست. به خصوص در پارکینگ های عمومی به دلیل وسعت زیاد، کف بتنی خیلی مقرون به صرفه تر است. کف پمپ بنزین ها نیز اغلب بتن است. کف کارخانه ها، سوله ها، انبارها، سنگ بری ها و پارکینگ ها اغلب با بتن پوشیده شده است. تنها ایراد بتن اینست که پس از مدتی دچار ناصافی و پستی و بلندی می شود. با ساب زدن می توان همه اشکالات رویه بتن را به سادگی اصلاح کرد. کفسابی و ساب زدن با دستگاه شکل ظاهری بتن را زیبا و هموار می کند.

کفسابی در تهران با کیفیت عالی

کفسابی بتن در تهرانکفسابی بتن در ساختمان های قدیمی

مزایای کف بتنی چیست؟

شاید تصور کنید با وجود انواع سنگ، سرامیک و کفپوش های مدرن تر چرا هنوز برخی ساختمان ها با بتن کفسازی می شود؟ بتن یک متریال ایده آل برای پوشش کف ساختمان و فضاهای باز شهری است که دوام بسیار زیادی دارد. کفپوش های بتن با پنجه های سگ و گربه خراشیده نمی شود و در اثر راه رفتن و تردد به این سادگی ها فرسوده نمی شود. پارکینگ هایی که با بتن پوشش داده شده اند استحکام خوبی برای عبور ماشین های سنگین و سواری دارند. برخی از مزایای کفپوش بتنی عبارت است از:

  • سهولت تعمیر و نگهداری از کف بتنی

یکی از بزرگترین مزایای کفپوش های بتن اینست که به سادگی می تون ان را تعمر کرد. کفسابی بتن با دستگاه مخصوص انجام می شود و سطح بتن کاملا تعمیر و بازسازی می شود. در حالت معمول برای نگهداری از بتن کافیست کف پارکینگ به صورت منظم شستشو داده شود. استفاده از یک شوینده خنثی و غیر اسیدی برای تمیز کردن کف بتن کفایت می کند. شرایط نگهداری از بتن بسیار ساده است و هزینه زیادی هم ندارد. در صورت مشاهده هر ناهمواری روی کف هم می توان با کفسابی بتن مشکلات را برطرف کرد. کفپوش بتن ریزی شده بسیار ارزان تر از سایر محصولات است و قیمت کمتری دارد.

تمیز کردن سنگ کف با اسکرابر

سرویس کفسابی بتنکفسابی بتن کف کارگاه و سوله
  • سهولت بتن ریزی کف

بتن مخلوطی از آب، ماسه و سیمان است. این ترکیب آسیبی به محیط زیست نمی زند و از مواد آلوده کننده محسوب نمی شود. مخلوط بتن به صورت روان است و قابلیت شکل پذیری را دارد. قبل از اینکه بتن به صورت سخت در آید می توان سطح مورد نظر را صاف و هموار کرد. اجرای کف بتن ریزی شده در زمان کمتری نسبت به بقیه کفپوش ها انجام می شود. بتن صاف، بدون حفره و فاقد برآمدگی است. کفسابی بتن راه حل نهایی از بین بردن ناهمواری و ناصافی کف می باشد. کف بتنی آب بندی شده سال های زیادی عمر می کند. بنابراین نیازی به بازسازی کف و یا سرامیک و … نیست. هزینه کفسابی بتن بسیار مقرون به صرفه است.

تمیز کردن سنگ کف پارکینگ

قیمت کفسابی بتن چقدر است؟

با ساب زدن می توان ناصافی روی بتن را گرفت. پس از کفسابی همه ترک ها، برآمدگی ها و ناهمواری های سطح پارکینگ و کارگاه از بین خواهد رفت.  اگر بخواهیم هزینه اجرای کار را با قیمت تعویض کفپوش و یا نصب سرامیک مقایسه کنیم، این مبلغ بسیار ارزان تر است. در واقع وقتی کف واحدهای تجاری، کارگاه ها، سوله ها و … با دستگاه مخصوص ساب زده می شود دیگر نیازی به عوض کردن بتن های قدیمی نیست. این موضوع به خصوص در ساختمان های قدیمی تنها راه حل قطعی بازسازی کف است که به قیمت بسیار منصفانه ای انجام می شود.

قیمت کفسابی بتن در هوم سرویز

قیمت کفسابی

انواع روش های کفسابی سرامیک

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کف سابی هم ارائه میده؟
مراحل کفسابی بتن پارکینگسرویس کفسابی هوم سرویز

خدمات کفسابی بتن در تهران

کفسابی یکی از سرویس های پر تقاضا در تهران است که توسط خدمات درب منزل هوم سرویز ارائه می شود. کفسابی موزائیک ، سرامیک، سنگ و کف بتنی با استفاده از دستگاه و با بهترین کیفیت انجام می شود. در صورت نیاز به شستشو ابتدا محل با کف تمیز می شود و در صورت نیاز به اسیدشویی، با در نظر گرفتن جوانب احتیاط کار توسط تکنیسین با تجربه به خوبی انجام می شود. هزینه کفسابی و تعمیرات بتن طبق نرخ تعرفه و به صورت منصفانه قیمت گذاری می شود. برای دریافت بهترین خدمات و تجربه یک کار حرفه ای با ما تماس بگیرید. بعد از انجام کار از تغییرات کف ساختمان شگفت زده خواهید شد. ما در همه مناطق تهران حضور داریم و در همه ایام هفته آماده انجام  خدمات کفسابی هستیم با ما تماس بگیرید.

ثبت سفارش رایگان سرویس کفسابی از طریق اپلیکیشن هوم سرویز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا