لوله کشی و تاسیسات

نصب توالت فرنگی روی ایرانی ✔️ نصب توالت فرنگی بدون تخریب

نصب توالت فرنگی روی ایرانی در توالت های کوچک بهترین ایده است. اگر فضای سرویس بهداشتی به اندازه کافی بزرگ باشد می توان یک توالت فرنگی در گوشه توالت یا حمام نصب کرد. در این صورت توالت سنتی و فرنگی هر دو در یک ساختمان نصب می شود. اما وقتی فضای کافی نداشته باشید چاره ای جر تبدیل توالت ایرانی به فرنگی وجود ندارد. مشکلی که در این زمینه وجود دارد، ریخت و پاش و تخریب کف توالت است. اگر قصد تعویض توالت قدیمی و نصب توالت فرنگی را دارید این مطلب را از دست ندهید. 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

نصب توالت فرنگی روی ایرانی

تخریب کف توالت و بیرون آوردن سنگ توالت قبلی، یکی از رایج ترین راه ها برای نصب توالت فرنگی است. اگر چه این شیوه همراه با تخریب و کندن است ولی همچنان یکی از بهترین راهکارها می تواند باشد. وقتی فضای محدودی در سرویس بهداشتی وجود دارد بهترین کار اینست که سنگ توالت ایرانی از کف توالت بیرون آورده شود. سپس می توان توالت فرنگی جدید را در همان مکان قبلی نصب کرد. به این ترتیب لازم است تا همه کاشی های کف نیز تعویض شود. از نظر هزینه و دردسرهای کنده کاری، خیلی ها این شیوه را رد می کنند ولی بدون تردید از نظر ظاهری و تمیزی کار، بهترین روش نصب توالت فرنگی همین تکنیک است.

تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

روش های نصب توالت فرنگی روی ایرانیخدمات نصب توالت فرنگی در تهران

نصب توالت فرنگی روی ایرانی بدون تخریب

این روزها در همه داروخانه ها و فروشگاه های لوازم پزشکی انواع توالت فرنگی آماده به فروش می رسد. این توالت ها پلاستیکی هستند و به طور موقت می توانند مشکل نصب توالت فرنگی را حل کنند. توالت فرنگی آماده روی توالت ایرانی قرار می گیرد و اصلا نیازی به نصب ندارد. البته نوعی توالت تاشو هم به تازگی به بازار آمده که ارتفاع آن قابل تنظیم است. در مواردی که بخواهید توالت سنتی را نیز نگهدارید این توالت های تاشو ایده خوبی هستند. البته هر دو این روشه ها موقت بوده و برای زمان طولانی اصلا پیشنهاد نمی شود. راه  ساده تری برای تبدیل توالت ایرانی به فرنگی وجود دارد که همراه با تخریب نیست. اگر می حواهید یک توالت فرنگی استاندارد را در محل قبلی توالت ایرانی نصب کنید با ما تماس بگیرید. سرویس تبدیل توالت ایرانی به فرنگی هوم سرویز در همه مناطق تهران فعال است.

هزینه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی چقدر است؟

روش تبدیل توالت ایرانی به فرنگی بدون تخریب

هزینه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی با این راهکار بسیار کمتر از تخریب و نوسازی توالت است. در واقع سیستم تخلیه و لوله کشی فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی کاملا شبیه به هم است و تنها در مورد سیفون تفاوت هایی بین دو نوع توالت وجود دارد. روی همین اصل در صورتی که بخواهید از هزینه های جانبی کار کم می کنید می توان از همان سیستم فاضلابی توالت سنتی همچنان استفاده کرد. در واقع توالت فرنگی روی گودی توالت ایرانی نصب می شود. شیه کار به این صورت است که روی توالت قلبی با یک صفحه به طور کامل پوشانده می شود. البته یک لوله از درون سوراخ فاضلاب توالت ایرانی به سطح کشیده می شود. این لوله بدون اینکه موجب مسدود شدن فاضلاب شود، برای تخلیه فاضلاب توالت فرنگی به کار می رود. این شیوه مزایای زیادی دارد. 

آموزش نصب توالت فرنگی

هزینه نصب توالت فرنگی روی ایرانیتبدیل توالت ایرانی به فرنگی
  • هزینه ارزان نصب توالت فرنگی روی ایرانی

اول اینکه توالت فرنگی روی همین صفحه و در محل توالت ایرانی قابل نصب است . به این ترتیب از فاضلاب قبلی برای توالت فرنگی هم استفاده شده است. در واقع هزینه لوله کشی فاضلاب و … حذف می شود. هزینه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی با این روش خیلی مقرون به صرفه تر از تخریب کامل کف است.

  • سرعت اجرای توالت فرنگی

امکان نصب سنگ یا تخته های پلاستیکی مخصوص روی گودی توالت ایرانی وجود دارد. در این روش سرعت کار بسیار بالاتر از تخریب و کنده کاری های متداول است. البته نکته مهم آب بندی و استوار کردن توالت فرنگی روی این صفحه است. نصاب با تجربه می تواند به سادگی استانداردهای نصب را انجام دهد.

  • قابلیت جمع کردن توالت فرنگی

یکی از مهم ترین مزایای نصب توالت فرنگی روی توالت ایرانی اینست که هر زمان که بخواهید می توانید توالت فرنگی را جمع کنید. در واقع هنوز توالت ایرانی قابل استفاده است و با کندن توالت جدید و خارج کردن ضفحه روی گودال، امکان بهره برداری از سرویس بهداشتی ایرانی وجود دارد. اینکار هزینه چندانی ندارد.

رفع نم سرویس بهداشتی و حمام فوری

مراحل نصب توالت فرنگی روی ایرانیجابجایی توالت ایرانی با فرنگی

هزینه نصب توالت فرنگی روی ایرانی

در اغلب خانه های نوساز هر دو سرویس فرنگی و ایرانی نصب شده است. در ساختمان هایی که تنها سرویس ایرانی کار شده دو راه وجود دارد. اول نصب توالت فرنگی در گوشه ای از سرویس بهداشتی و استفاده از هر دو نوع سرویس بهداشتی است. اما راه بعدی نصب توالت جدید روی گودی توالت سنتی است. هزینه این کار خیلی کمتر است و نیاز به تخریب هم نیست. به طور معمول نصاب با بازدید از محل و بررسی موقعیت توالت ایرانی می تواند براورد دقیق قیمت را داشته باشد. حذف لوله کشی فاضلاب هزینه ها را کاهش می دهد اما سیستم سیفون توالت فرنگی با توالت ایرانی تفاوت دارد. هزینه های نصب توالت فرنگی هوم سرویز در ادامه ارائه شده است:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تبدیل توالت ایرانی به فرنگی هم ارائه میده؟
قیمت نصب و تعمیر توالت فرنگی
قیمت تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

خدمات نصب توالت فرنگی روی ایرانی در تهران

تبدیل توالت ایرانی به فرنگی هوم سرویز از سرویس های فعال در سطح تهران است. پس از ثبت سفارش همیار به محل مراجعه کرده و بررسی های لازم در مورد محل نصب و مصالح مورد نیاز را انجام می دهد. اگر مایلید ما همه مصالح را از قبل تهیه می کنیم و به همراه فاکتور تحویل می دهیم. در صورت تمایل بدون تخریب کارها انجام می شود و با حذف توالت سنتی قبلی، یک سرویس توالت فرنگی جدید جایگزین می شود. هزینه دقیق نصب توالت فرنگی شامل قیمت خرید مصالح و دستمزد نصاب، از قبل اطلاع رسانی می شود. قیمت توالت فرنگی و کاشی و سرامیک روی هزینه نهایی تاثیر می گذارد. کارهای ساخت و ساز را به حرفه ای های هوم سرویز سفارش دهید و کار تمیز و با کیفیت را در زمان توافق شده، تحویل بگیرید.

برای ثبت سفارش رایگان تبدیل توالت ایرانی به فرنگی از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا