نظافت و پذیرایی

ترفندهای تمیز کردن دیوار خانه ✔️ شستشوی دیوار نقاشی شده

تمیز کردن دیوار بخشی از نظافت سالانه منزل است. در تمیزکاری های هفتگی و ماهانه، گردگیری، شستشوی کف، جاروکشی  و  … انجام می شود ولی دیوارشویی در لیست کارهای نظافتی روتین قرار ندارد. دیوارهای نقاشی شده هم نیاز به گردگیری و نظافت دارند. همین حالا نگاهی به دیوارهای خانه بیندازید. لکه های چربی و اثر انگشتان بچه ها را روی همه دیوارها می توان دید. برای اینکه رنگ دیوار دوام بیشتری داشته باشد نباید از شوینده های قوی و لوازم تیز و ساینده برای تمیز کردن سطوح دیوار استفاده کنید. نظافت با بهداشت خانوار در ارتباط است و  خدمات نظافتی همیشه بیشترین تقاضا را در  سرویس های خدماتی دارند.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

تمیز کردن دیوار رنگ شده

شستشوی دیوارها کار ساده ای نیست برای همین تا جایی که امکان دارد باید جلوی کثیف شدن دیوارها را گرفت. حداقل دو تا سه ماه یکبار با برس نرم جاروبرقی روی دیوارها را گردگیری کنید. این کار از آلودگی بیشتر و چرک شدن دیوارها جلوگیری می کند. در صورت لک شدن سطوح دیوار نیز حتما بلافاصله آن را تمیز کنید زیرا پاک کردن لکه در این حالت ساده تر است. لکه های قدیمی به سختی از روی دیوار رنگ شده پاک می شوند. برای تمیز کردن دیوار به چارپایه بلند یا نردبان دو طرفه هم نیاز دارید. در شرکتهای خدماتی نظافتی تمیزکاری دیوارها بر عهده نظافتچی آقا است و معمولا نظافتچی خانم برای تمیزکاری داخل منزل به جز دیوارها کارایی بیشتری دارد. برای نظافت دیوار به دستمال نرم و بدون پرز نیاز دارید.

راهنمای نظافت راه پله و پارکینگ

تمیز کردن دیوار

راهنمای تمیز کردن دیوار منزل

قبل از هر اقدامی می بایست هر چیزی که روی دیوار نصب کرده اید را بردارید. دیوارکوب ها، شلف، تابلو، ساعت دیواری، قاب عکس و …. را بردارید. بیشترین میزان کثیفی دور همین لوازم جمع شده است. آیا هاله های سیاه و بد رنگ دور قاب عکس را می بینید. اینها گرد و غبار هایی هستند که روی سطح دیوار رنگ شده جا خوش کرده اند. سپس سطح کف مجاور دیوارها را با روزنامه بپوشانید تا کف و آب آلوده روی فرش و موکت را کثیف نکند. لوازم شوینده، اسفنج و دستمال ماکروفایبر را هم آماده کنید. با توجه به نوع رنگ می توانید کارهای تمیزکاری دیوارها را به راحتی انجام دهید. 

توصیه های شرکت خدماتی نظافت منزل 

  • نحوه تمیز کردن دیوار با رنگ لاتکس

بهترین راه برای شستشوی دیوارهایی که با رنگ لاتکس رنگ شده اند، استفاده از آب گرم و یک پاک کننده معمولی است. یک سطل آب و دو سه قطره مایع ظرفشویی به همراه یک اسفنج بزرگ لازم دارید. آب و شوینده را مخلوط کرده، اسفنج را به داخل سطل فرو ببرید. حالا اسفنج را کامل بچلانید تا تقریبا خشک شود. با همین اسفنج می توانید به آرامی دیوارها را تمیز کنید. هر وقت به لکه ای برخورد کردید کمی روی لکه را با همان اسفنج مالش دهید. مراقب باشید در اطراف کلید و پریزها و سایر اتصالات برقی و تلفن نباید خیس شود. اگر قصد تمیز کردن کلید و پریزها را دارید حتما کنتور برق را قطع کنید و با استفاده از پارچه نمدار آن را تمیز کنید.

پاک کردن لکه های روی دیوار لاتکس

برای لکه های سرسخت، خمیری از جوش شیرین و آب تهیه کرده و با استفاده از یک پارچه امیز، خمیر را روی لکه مالش دهید. در اغلب موارد برای شستن دیواری که با لاتکس رنگ شده، آب و مایع ظرفشویی معمولی کافی است. پس از تمیز کردن دیوار با استفاده از دستمال خشک و تمیز، دیوار را حتما خشک کنید. همیشه کار را از بالا به پایین انجام دهید تا نیاز به دوباره کاری نباشد. اول سطوح بالای دیوار را تمیز کنید و بعد به سراغ قسمت های پایین بروید. یادتان باشد حتما اسفنج را به طور کامل فشار دهید تا تقریبا خشک شود. اسفنج خیس موجب می شود تا دیوارها کثیف تر از قبل دیده شوند.

کارگر نظافت منزل پاره وقت در تهران

تمیز کردن دیوار ساختمان

  • نحوه تمیز کردن دیوار با رنگ روغنی

برای پاک کردن دیوارهای رنگ شده با رنگ روغنی از مخلوط سرکه سفید و آب استفاده کنید. دیوارهای رنگ روغنی در انواع مات، براق و نیمه براق با کیفیت های متفاوت تولید شده است. اگر رنگ دیوار مرغوب باشد می توانید به راحتی آن را تمیز کنید و هیچ آسیبی هم به دیوارها نمی رسد. از مخلوط سرکه سفید و آب برای تمیز کردن دیوارهای رنگ روغنی استفاده کنید. با یک پارچه یا اسفنج به همان روش گفته شده در مطلب قبلی می توانید همه دیوارهای رنگ روغنی را تمیز کنید.

پاک کردن لکه های روی دیوار رنگ روغنی

رنگ روغن نسبت به رنگ لاتکس مقاوم تر است و می توانید از مواد قوی تر هم برای شستشوی دیوارها استفاده کنید. آیا دیوارهای آشپزخانه پر از لکه های چربی و روغن شده ؟ محلول آب، مایع ظرفشویی و سرکه سفید معمولا جواب می دهد و با کمی مالش اسفنج می توانید دیوار را تمیز کنید اما اگر لکه ها مقاوم تر بودند به این محلول نصف لیوان بوراکس اضافه کنید. به این ترتیب همه لکه های قدیمی از روی دیوار محو می شود. از کشیدن بیش از حد اسفنج روی سطح دیوار خودداری کنید. به کار بردن سیم ظرفشویی و پارچه های خیلی زبر هم روی دیوار را خش می اندازد و اصلا توصیه نمی شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

ترفندهای نظافت منزل در زمستان

شستشوی دیوار نقاشی شدهسرویس تمیز کردن دیوار خانه

چگونه یک پاک کننده دیوار همه منظوره بسازیم؟

یک فرمول ساده برای نظافت منزل و دیوارهای خانه وجود دارد. این محلول جادویی را می توان روی همه دیوارهای نقاشی شده استفاده کرد. حتی برای تمیز کردن کاغذ دیواری ها هم این محلول کاربرد خوبی دارد. این محلول را روی لکه مالش دهید و 10 دقیقه بعد محل را با آب بشویید. این هم مواد لازم برای تهیه محلول تمیز کننده همه کاره خانگی:

  • یک لیتر آب
  • 1 قاشق چایخوری مواد شوینده
  • 1/4 قاشق چای خوری سرکه سفید 

راهنمای نظافت مشاعات بعد از بارندگی

راه های تمیز کردن دیوارهانظافتچی آقا برای تمیز کردن دیوار منزل

تعرفه های نظافت هوم سرویز

قیمت سرویس نظافت منزل
قیمت نظافت شرکت و محل کار

سرویس نظافت داخل منزل و محل کار در تهران

شرکت خدماتی نظافتی هوم سرویز آشنای همه خانواده های تهرانی است. بسیاری از خانواده ها در همه مناطق تهران از خدمات نظافتی و فنی هوم سرویز  به صورت منظم استفاده می کنند. نظافت داخل منزل و مشاعات توسط نظافتچی آقا و خانم انجام می شود. همه همیاران نظافتچی هوم سرویز از نیروهای آموزش دیده و با تجربه هستند و سابقه کار درخشانی دارند. پس از ثبت سفارش رایگان در اپلیکیشن این سامانه می توانید روز و ساعت مراجعه همیار را نیز مشخص کنید. در روزهای آخر سال تقاضا برای سرویس های نظافتی بیشتر می شود. پیشنهاد می شود از قبل سرویس مورد نظر را رزرو کنید تا کارها طبق زمانبندی شما انجام شود. همیاران هوم سرویز هیچ مبلغ اضافی در محل دریافت نمی کنند. 

برای ثبت سفارش سرویس نظافت داخل منزل یا محل کار از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

90002021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا