زیبایی

بهترین شامپو برای موهای رنگ شده و آسیب‌ دیده (ایرانی و خارجی)

انتخاب درست شامپو اهمیت زیادی دارد و به حفظ شادابی و سلامتی موها کمک می‌کند. بعد از رنگ کردن موها، باید از شامپوی مخصوص موهای رنگ شده استفاده کرد تا شادابی و سلامتی تارهای مو حفظ شود. همچنین با انتخاب بهترین شامپو برای موهای رنگ شده و آسیب دیده، می‌توان از رنگ پیگمنت‌های مو محافظت کرد تا موها کدر نشوند. شستشوی موها با شامپوهای بدون سولفات، به حفظ رطوبت موها و شادابی تارهای مو کمک می‌کند. بنابراین اگر دوست دارید موهایی خوش رنگ و سالم داشته باشید، باید از شامپوی مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید.

متاسفانه بسیاری از افراد، هزینه زیادی برای رنگ کردن موهای خود می‌پردازند؛ اما بعد از رنگ کردن موها، راهکارهای مراقبت از موی رنگ شده را انجام نمی‌دهند و همین موضوع باعث وز شدن و کدر شدن موها می‌شود. به همین دلیل، علاوه بر پرداخت هزینه رنگ مو، باید از بهترین محصولات مراقبت از مو استفاده کنید تا موهای شما شاداب و زیبا شود.

امروزه، انواع شامپوها با ترکیبات مختلف تولید می‌شوند و همین موضوع، خرید شامپوی مناسب را برای ما سخت می‌کند. در این نوشته، قصد داریم 10 مورد از بهترین شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده و آسیب دیده را به شما معرفی کنیم تا بتوانید محصولی منحصربه‌فرد و قدرتمند را برای شستشوی موهای خود انتخاب کنید و از تمیزی و شادابی موهای خود لذت ببرید.

اگر شما هم به زیبایی و شادابی موهای خود اهمیت می‌دهید و دوست دارید با بهترین شامپوهای ایرانی و خارجی برای موهای رنگ شده آشنا شوید، از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

شامپو برای موهای رنگ شده
شامپو برای موهای رنگ شده

اهمیت استفاده از شامپوهای مخصوص برای موهای رنگ شده

استفاده از شامپوی مخصوص موهای رنگ شده، به حفظ زیبایی و درخشش موهای رنگ شده کمک می‌کند. در داخل این شامپوها، ترکیباتی وجود دارد که باعث نرمی و لطافت موها می‌شود و همچنین رنگدانه‌های روی تارهای مو را حفظ می‌کند. با استفاده از بهترین شامپو برای موهای رنگ شده، ماندگاری رنگ مو روی موها بیشتر می‌شود و شما می‌توانید از شادابی و درخشندگی موهای خود لذت ببرید. در مقاله آموزش مراحل آمبره موی مشکی به شما توضیح دادیم که برای حفظ آمبره مو، باید از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده به همراه ماسک آبرسان و روغن‌های تقویتی مو استفاده کنید تا شادابی و درخشندگی موهای شما حفظ شود.

موارد زیر، از جمله مزایای استفاده از شامپوی مخصوص موهای رنگ شده است:

1- افزایش طول عمر رنگ مو

همانطور که توضیح دادیم، استفاده از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده، باعث افزایش ماندگاری رنگ مو می‌شود. شامپوهای بدون سولفات نیز به حفظ پیگمنت‌های رنگی مو کمک می‌کنند و باعث حفظ رنگ و درخشندگی موها می‌شوند. همچنین شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده از خشکی تارهای مو و وز شدن موها جلوگیری می‌کنند.

2- جلوگیری از کدر شدن مو

هیچ کس دوست ندارد بعد از بالیاژ مو یا رنگ کردن موهایش، شاهد کدر شدن رنگ موهایش باشد و زیبایی و درخشندگی موهایش را از دست بدهد. برای جلوگیری از کدر شدن مو، انتخاب درست شامپو اهمیت زیادی دارد. زمانی که شما از شامپوهای بدون سولفات و شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده استفاده می‌کنید، پیگمنت‌های رنگی روی تارهای مو حفظ می‌شوند و ترکیبات رنگی روی موها تغییر نمی‌کنند. این موضوع از فرسایش پیگمنت‌های رنگی مو جلوگیری می‌کنند و باعث حفظ رنگ و جذابیت بیشتر موها می‌شوند.

3- آبرسانی و ترمیم عمیق موهای آسیب‌ دیده

استفاده از شامپوهای مخصوص برای موهای رنگ‌ شده‌ و آسیب‌ دیده، علاوه بر حفظ رنگ و سلامت مو، باعث آبرسانی و ترمیم عمیق موها می‌شود. زمانی که رطوبت و آبرسانی موها به‌درستی انجام شود، موهای شما نرم و خوش حالت می‌مانند و مشکلاتی مانند وز شدگی و خشکی برای موها پیش نمی‌آید. همچنین بعضی از شامپوهای ایرانی و خارجی، لایه محافظتی مخصوصی روی موها ایجاد می‌کنند که این لایه محافظتی از آسیب‌های ناشی از نور خورشید و آلودگی‌های محیطی جلوگیری می‌کند.

بنابراین با انتخاب بهترین شامپو برای موهای رنگ شده و آسیب دیده، شما می‌توانید موهایی نرم، خوش رنگ، شاداب و زیبا داشته باشید و از رنگ موهای خود لذت ببرید. در ادامه، با بهترین مارک شامپو برای موهای رنگ شده و موهای دکلره شده آشنا خواهید شد و می‌توانید این شامپوها را برای شستشوی موهای خود انتخاب کنید.

شامپو برای موهای رنگ شده بدون سولفات
شامپو برای موهای رنگ شده بدون سولفات

معرفی شامپوهای برتر ایرانی و خارجی برای موهای رنگ شده

شامپوهای زیر، از جمله بهترین شامپوها برای موهای خشک و رنگ شده هستند:

1- حفاظت و تمدید رنگ مو با شامپوهای برند ژوت

بعد از تغییر رنگ پایه مو با استفاده از رنگ و دکلره، باید تارهای مو را تغذیه کرد تا رطوبت مو حفظ شود و موها آسیب نبینند. وجود مواردی مانند خاصیت ترمیم مو، تقویت تارهای مو، حفاظت مو در برابر نور خورشید و حفظ رنگ مو در شامپو اهمیت زیادی دارد. شامپوهای برند ژوت، با داشتن ترکیبات طبیعی و منحصر به فرد، از رنگ مو محافظت می‌کند و نرمی، درخشندگی و شادابی را به موهای شما هدیه می‌دهد. با استفاده از شامپوهای برند ژوت، ماندگاری و درخشندگی رنگ موها بیشتر می‌شود. بنابراین اگر دوست دارید موهایی خوش حالت و زیبا داشته باشید، می‌توانید از شامپوهای ژوت استفاده کنید.

2- شامپوهای نئودرم، غنی از کراتین و بیوتین

اگر به دنبال بهترین شامپو ایرانی برای موهای خشک و رنگ شده هستید، شامپوهای برند نئودرم را امتحان کنید. نئودرم، برندی ایرانی است که سابقه خوبی در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی دارد. شامپوهای نئودرم، غنی از کراتین و بیوتین هستند و از موهای رنگ شده به‌خوبی مراقبت می‌کنند. با استفاده از شامپوهای نئودرم، مقدار زیادی ویتامین و مواد مغذی به موها می‌رسد و تار مو تقویت می‌شود. شامپوهای نئودرم برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند و به حفظ نرمی و لطافت موها کمک می‌کنند.

شامپو برای موهای رنگ شده بدون سولفات
شامپو برای موهای رنگ شده بدون سولفات

3- شامپوهای بدون سولفات و بدون نمک درمالیفت

برند درمالیفت، انواع شامپوهای باکیفیت را بدون سولفات و بدون نمک تولید می‌کند. شامپوهای درمالیفت، روی موهای شما، یک لایه محافظتی ایجاد می‌کنند تا اشعه UV نورخورشید به موهای شما آسیبی نرساند. به دلیل وجود ترکیبات طبیعی و روغن‌های مغذی مانند روغن آرگان، استفاده از شامپوهای درمالیفت باعث ترمیم و تقویت تارهای مو می‌شود. بنابراین اگر به حفظ رنگ موهای خود اهمیت می‌دهید و دوست دارید از موهای خود بیشتر مراقبت کنید، از شامپوهای بدون سولفات برند درمالیفت استفاده کنید.

4- شامپوهای دیپ سنس مخصوص تقویت رنگ و درخشندگی موها

احتمال خشکی، شکنندگی و وز شدن موهای رنگ شده و موهای دکلره شده بسیار زیاد است؛ به همین دلیل برای حفظ سلامتی و زیبایی موها باید از شامپوهای ملایم و ترمیم کننده مناسب استفاده کرد. شامپوهای دیپ سنس با عصاره آملا (انگور فرنگی هندی)، به حفظ شادابی و درخشندگی موهای شما کمک می‌کند و باعث بهبود بافت موهای شما می‌شود. همچنین با استفاده از شامپوهای دیپ سنس، رنگ موها به‌خوبی حفظ خواهد شد و فولیکول‌های مو تقویت می‌شوند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رنگ مو ساده بانوان هم ارائه میده؟

5- شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده از برند سریتا

شامپوی محافظ رنگ سریتا، حاوی عصاره انار و چای سبز است که از ساقه موها در برابر خشکی و شکنندگی مراقبت می‌کند. شامپوی مخصوص موهای رنگ شده سریتا، مقدار زیادی ویتامین و آنتی اکسیدان دارد که باعث تقویت فولیکول‌های مو می‌شود. همچنین این محصول، از تارهای مو در برابر رادیکال‌های آزاد و اشعه UV مراقبت می‌کند و باعث افزایش لطافت و درخشندگی موها می‌شود. برند سریتا نیز یکی از بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید شامپوهای ضد ریزش و شامپوهای تقویت کننده مو است که به حفظ سلامتی و رشد سریع موهای شما کمک می‌کند.

بهترین شامپو ایرانی برای موهای رنگ شده و آسیب دیده
بهترین شامپو ایرانی برای موهای رنگ شده و آسیب دیده

6- تغذیه و آبرسانی موهای رنگ شده با شامپوهای او جی ایکس

شامپوهای OGX، حاوی روغن هسته انگور و روغن ارکیده هستند و به تثبیت رنگ موهای شما کمک می‌کنند. استفاده از شامپوهای برند او جی ایکس، علاوه بر محافظت از رنگ موها، وظیفه تغذیه و آبرسانی تارهای مو را نیز انجام می‌دهد. اگر دوست دارید موهایی سالم، نرم، لطیف و درخشان داشته باشید، از شامپوهای برند او جی ایکس استفاده کنید.

7- تثبیت رنگ مو با استفاده از شامپوهای لورآل

یکی از بهترین برندهای خارجی در زمینه تولید محصولات مراقبت از مو، برند لورآل است. شامپوهای بدون سولفات لورآل، بافت سبکی دارند و حاوی مقدار زیادی مواد مغذی هستند. با استفاده از شامپوهای بدون سولفات لورآل، تارهای مو تغذیه می‌شوند و رنگ موهای شما حفظ خواهد شد. اگر به دنبال شامپوی قدرتمندی هستید که از کدر شدن مو و ایجاد موخوره جلوگیری کند، شامپوی لورآل انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

8- ترمیم موهای آسیب دیده با شامپو مورینگا

شامپوی مخصوص موهای رنگ شده مورینگا، سرشار از مواد مغذی موردنیاز مو است و علاوه بر تثبیت رنگ مو، از ایجاد موخوره و ریزش موها جلوگیری می‌کند. با استفاده از شامپوی مورینگا، تارهای مو به صورت عمیق آبرسانی می‌شوند. همچنین شامپوی مورینگا به ترمیم موهای آسیب دیده نیز کمک می‌کند. با کمک شامپوی مورینگا، شما می‌توانید از موهای خود در برابر اشعه آفتاب محافظت کنید.

علاوه بر اینها، شامپو فولیکا و شامپو وچه از جمله شامپوهای خوب برای حفظ لطافت و زیبایی موهای رنگ شده هستند که ترکیبات قدرتمندی دارند.

بهترین شامپو نرم کننده برای موهای رنگ شده
بهترین شامپو نرم کننده برای موهای رنگ شده

نکات مهم برای انتخاب بهترین شامپو برای موهای رنگ شده

انتخاب درست شامپو و محصولات مراقبت از مو، اهمیت زیادی دارد و به حفظ رطوبت طبیعی مو و تغذیه تارهای مو کمک می‌کند. بعد از انتخاب بهترین رنگ مو، باید از موهای خود به‌خوبی مراقبت کنید تا موهایی جذاب و شاداب داشته باشید. استفاده از ماسک آبرسان مو، شامپوی مناسب و محصولات تقویتی باعث حفظ زیبایی و شادابی موهای شما می‌شود. در ادامه، با موارد مهم در انتخاب بهترین شامپو برای موهای رنگ شده آشنا خواهید شد.

بهتر است شامپوی مناسب برای موهای رنگ شده، ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

1- فاقد سولفات برای حفظ رطوبت طبیعی مو

شامپوی مناسب برای موهای رنگ شده، باید ترکیبات خاصی داشته باشد تا بتواند از موها در برابر خشکی و شکنندگی محافظت کند. سولفات و نمک، از جمله ترکیباتی هستند که موها را خشک و شکننده می‌کنند. به همین دلیل بهتر است از شامپوهای بدون سولفات برای موهای رنگ شده استفاده کنید تا رطوبت طبیعی مو حفظ شود. از جمله بهترین شامپوهای بدون سولفات برای موهای رنگ شده می‌توان به شامپوهای Color Vive از برند لورال و شامپوی DENSIFY از برند گارنیه اشاره کرد.

2- حاوی مواد مغذی برای تقویت و ترمیم مو

شامپوهای مخصوص موهای رنگ‌ شده باید به تارهای مو کمک کند تا درخشان و سالم باقی بمانند. وجود مواد مغذی در شامپوها اهمیت زیادی دارد و به تقویت تارهای مو کمک می‌کند. بنابراین اگر دوست دارید موهایی نرم و شاداب داشته باشید، به وجود مواد مغذی و ترکیبات آبرسان در شامپو توجه کنید. شامپوی ترمیم کننده موهای رنگ شده (Nourishing Shampoo) از برند مورینگا، محصولی قدرتمند است که به تثبیت رنگ موها و ترمیم تارهای آسیب دیده مو کمک می‌کند.

بهترین شامپو برای موهای دکلره شده
حفظ شادابی و درخشندگی موها با انتخاب شامپوی مناسب

3- محافظت از مو در برابر عوامل محیطی

امروزه انواع شامپوها برای موهای رنگ شده و موهای خشک تولید می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. در هنگام انتخاب شامپو برای موهای رنگ شده، باید به ویژگی محافظت از تارهای مو توجه کرد و محصولی را انتخاب کرد که از موها در برابر عوامل محیطی محافظت کند. شامپوی محافظ رنگ مو از برند مائویی (Color Protection Sea Minerals Shampoo) انتخاب خوبی برای موهای رنگ شده است که از موها به‌خوبی محافظت می‌کند.

4- افزایش درخشندگی و لطافت مو

بعد از رنگ کردن موها، باید از موهای خود مراقبت کنید تا تارهای مو نرم و براق بمانند و دچار خشکی و کدری نشوند. شستشوی موها با شامپوهای مناسب باعث افزایش درخشندگی و لطافت موهای شما می‌شود و زیبایی موهای شما را چندین برابر می‌کند. بعضی از شامپوهای مناسب برای موهای رنگ شده و موهای دکلره، حاوی ترکیبات نرم کننده هستند که تارهای مو را نرم و مرطوب می‌کنند. با انتخاب شامپوهای مناسب، علاوه بر داشتن موهای لطیف و براق، از موهای خود در برابر آسیب‌های محیطی و حرارتی نیز محافظت می‌کنید.

شامپوی خوب برای موهای خشک و رنگ شده
شامپوی خوب برای موهای خشک و رنگ شده

اهمیت شستشوی صحیح برای جلوگیری از آسیب به تارهای مو

درست است که انتخاب شامپوی خوب برای موهای خشک و رنگ شده اهمیت زیادی دارد؛ اما شما باید شستشوی موها را نیز به‌درستی انجام دهید تا آسیبی به تارهای مو وارد نشود. روش صحیح شستشوی موهای رنگ شده به این صورت است که از آب ولرم برای شستن موها استفاده کنید تا چربی طبیعی مو بر اثر برخورد با آب داغ از بین نرود. همچنین به جای استفاده از شامپوهای قوی با ترکیبات سنگین، از شامپوهای بدون سولفات و ملایم برای شستشوی موهای خود استفاده کنید. بهتر است به جای چنگ زدن موها، با ملایمت رفتار کنید و موهای خود را با نوک انگشتان دست بشویید تا تمیز شوند.

نکات مهم برای حفظ سلامتی و شادابی موهای رنگ شده
نکات مهم برای حفظ سلامتی و شادابی موهای رنگ شده

اهمیت استفاده از ماسک مو برای حفظ سلامتی موهای رنگ شده

بعد از هر بار شستشو، بهتر است از ماسک موی مناسب استفاده کنید تا علاوه بر تثبیت رنگ موها، به نرمی و درخشش موهای شما کمک کند. شما می‌توانید با استفاده از مواد طبیعی و ترکیبات گیاهی، انواع ماسک مو را در منزل درست کنید و بعد از هر بار شستشو، از این ماسک‌های قدرتمند استفاده کنید.

اهمیت استفاده از شامپوی نرم کننده و مغذی مو
شامپوی مناسب برای موهای خشک و رنگ شده

سؤالات متداول درباره بهترین شامپو برای موهای رنگ شده

بسیاری از کاربران، قبل از خرید شامپو برای موهای رنگ شده، سوالات زیر را می‌پرسند:

تفاوت شامپوی بدون سولفات با شامپوهای معمولی چیست؟

شامپوهای بدون سولفات، فاقد مواد شیمیایی سنگین و مضر هستند و با ترکیبات گیاهی و مواد طبیعی تولید می‌شوند. فرمولاسیون شامپوهای بدون سولفات طبیعی و ملایم است و موها را خشک و وز نمی‌کند. با استفاده از شامپوهای بدون سولفات، تارهای مو عمیقاً آبرسانی می‌شوند و موهای شما نرم و براق خواهد شد. همچنین این شامپوها، توانایی تثبیت رنگ مو را دارند و از کدر شدن رنگ تارهای مو جلوگیری می‌کنند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رنگ مو ساده بانوان هم ارائه میده؟

چرا باید از شامپوهای مخصوص موهای رنگ‌ شده استفاده کرد؟

بعد از رنگ کردن موها، ظاهر تارهای مو دچار تغییر می‌شوند و احتمال خشکی موها بیشتر خواهد شد. به همین دلیل بعد از رنگ کردن مو یا دکلره کردن موها، باید از بهترین شامپوها استفاده کرد تا رطوبت‌رسانی مو به‌درستی انجام شود و تارهای مو تغذیه شوند. شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده با مقدار زیادی ترکیبات مغذی و مواد آبرسان تولید می‌شوند و علاوه بر حفظ رنگدانه مو، به ترمیم و تقویت تارهای مو کمک می‌کنند.

در وبلاگ هوم سرویز با بهترین و پرطرفدارترین رنگ موی دخترانه آشنا شوید.

چگونه بهترین شامپو را برای موهای خود انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین شامپو برای موهای رنگ شده و آسیب دیده، باید به نوع مو و ویژگی‌های مو دقت کرد. مثلاً شامپو ژوت حاوی پروتئین هیدرولیز‌ شده‌ گندم و سریسین ابریشم است که به محافظت از موها در برابر آسیب‌های محیطی کمک می‌کند. شامپو نئودرم نیز با وجود کراتین و بیوتین، موها را ترمیم و تقویت می‌کند و برای استفاده روزانه مناسب است. به همین دلیل است که شما باید با توجه به جنس موها و نیازهای خاص خود، بهترین شامپو را برای شستشوی موهای خود انتخاب کنید.

شامپو تثبیت کننده رنگ مو
شامپو تثبیت کننده رنگ مو

جمع‌بندی مطالب

در این نوشته، درباره انتخاب بهترین شامپو برای موهای رنگ شده با شما صحبت کردیم و 10 مورد از بهترین شامپوهای ایرانی و خارجی را به شما معرفی کردیم. شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده، به حفظ نرمی و لطافت موهای شما کمک می‌کنند و باعث تثبیت رنگ موهای شما می‌شوند. با استفاده از این شامپوها، احتمال آسیب دیدگی و خشکی موهای شما کمتر می‌شود و شما می‌توانید از شادابی، لطافت و زیبایی موهای خود لذت ببرید.

از اینکه تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید از شما متشکریم و امیدواریم با کمک مطالب این نوشته، بتوانید بهترین شامپو را برای موهای خود انتخاب کنید.

هوم سرویز با وجود بهترین آرایشگران متخصص، آماده ارائه انواع خدمات آرایشی به شما عزیزان است. با کمک تخصص و مهارت آرایشگر خانم در منزل، شما می‌توانید میکاپ صورت و شینیون موهای خود را به زیباترین شکل انجام دهید و برای مراسم‌های مهم و مهمانی‌های بزرگ آماده شوید.

برای دریافت خدمات مختلف هوم سرویز هم کافی است به سایت و اپلیکیشن هوم سرویس مراجعه کنید و درخواست خود را برای دریافت خدمات آرایشگری ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا