زیبایی

جدیدترین مدل موی کوتاه و بلند مد امسال 2024

اسامی انواع مدل موهای کوتاه دخترانه و زنانه

مدل موی کوتاه باید متناسب با فرم صورت و گردن و همچنین شخصیت فرد انتخاب شود. به این ترتیب مدل کوتاهی انتخاب شده علاوه بر زیبایی تاثیر بسزایی در روحیه خود فرد خواهد گذاشت. انتخاب مدل کوتاهی مو کار آسانی نیست. مدل مو کوتاه یا بلند در واقع بخشی از شخصیت فرد را به نمایش می گذارد. به طور مثال مدل موی خیلی کوتاه زنانه ترند سال برای یک فرد میانسال نشان دهنده ی این موضوع است که شخصیت هیجانی و شادی دارد که البته ستودنی است…

کوتاه کردن موها در میان زنان و بانوان علاوه بر زیبایی و جذابیت های ظاهری در سلامت موها هم حائز اهمیت هست. جلوگیری از موخوره و کمک در رشد سریع تر موها از جمله فوایدی هستند که کوتاه کردن مو می‌تواند برای شما داشته باشد.

در این مقاله از هوم سرویز می خواهیم انواع مدل موی کوتاه زنانه و دخترانه و ژورنال های جدید مدل موی کوتاه زنانه و دخترانه را با هم ببینیم اگر از علاقه‌مندان به موهای کوتاه هستید و یا تصمیم دارید که موهای خود را کوتاه کنید ولی با مدل های جدید موی کوتاه و همچنین اسامی مدل موی کوتاه دخترانه و زنانه آشنایی ندارید، این مقاله را از دست ندهید. ضمنا اگر کوتاه کردن مو و رفتن به آرایشگاه برای شما سخت و زمانگیر است در هوم سرویز می توانید از خدمات آرایشگر در منزل استفاده کنید. البته قبل از هر تصمیمی این محتوا را کامل بخونید و مدل موی مورد علاقه را انتخاب کنید.

سال جدید مدل موی جدید و یک تحول اساسی… راهکارهای زیادی برای تغییر در ظاهر وجود دارد اما قطعا هیچ چیز بهتر از یک مدل موی جدید نیست. البته لازم است این نکته را بگوییم که همیشه طی مرور زمان تعدادی از مدلهای کوتاهی همیشه ترند بوده و هستند و هیچ گاه جذابیت خود را از دست نمی دهند. اگر از جمله افزادی هستید که در فکر تغییر در ظاهر خود هستید این اطمینان را به شما می دهیم که در بین مدل های مو ترند 2024 که در ادامه معرفی می کنیم می توانید مدل موی مناسب صورت خود را پیدا کنید.

موی کوتاه آیا به شما می آید؟

قبل از تصمیم به مدل موي خیلی کوتاه ممکن است شبهاتی داشته باشید که آیا این مدل موی جدید به من می آید یا خیر و یا اگر بعدا پشیمان شوید چی؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از هر تصمیمی به این موضوع فکر کنید که آیا از آن دسته افرادی هستید که مدام سشوار و اتو بکشید و یا اینکه آیا حالت و حجم موهایتان برای استایل مورد نظر گزینه مناسبی است یا خیر. بهترین کار مشورت با یک فرد متخصص در این زمینه است که بر اساس حالت چهره و توضیحاتی که خودتان از رسیدگی به موهایتان در اختیارش می گذارید می تواند متناسب ترین مدل های کوتاهی مو را در اختیارتان قرار دهد. خبر خوب اینکه ما به شما کمک می کنیم که بهتر تصمیم بگیرید.

معرفی جدیدترین مدل موی کوتاه زنانه و دخترانه

یکی از مدل های ترند و مدرن کوتاهی موی دخترانه مدل موی پیکسی است. این مدل از مدل موي خیلی کوتاه بوده و از برش های مرتب و کوتاه کنار هم تشکیل شده است. در این مدل پشت مو بیشتر از جلو مو کوتاه می شود. مزیت این مدل موی زنانه نسبت با سایر مدل موی کوتاه زنانه، در این است که شما موهای جلو صورت را می ‌توانید به حالت های مختلفی اجرا کنید. این مدل برای انواع حالت های فر کردن مو، مجعد و لخت مناسب است.

مدب موی کوتاهی جدید مد امسال


مدل مو زنانه پیکسی بلند
مدل موی خیلی کوتاه زنانه
مدل موی کوتاه زنانه پیکسی کوتاه

مدلهای کوتاهی پیکسی مخصوص افراد دارای موهای کم حجم است. البته برای بهتر نشان داده شدن این مدل مو بهتر است از سشوار و اتوی مو استفاده شود تا جلوه ی بهتری داشته باشد.

مدل موی چتری کوتاه
مدل مو زنانه پیکسی همراه با چتری
مدل موی کوتاه برای صورت گرد
مدل موی کوتاه دخترانه پیکسی تراشیده شده

مدل کوتاهی مو جدید

خانم هایی که به دنبال مدل مو مجلسی و ایجاد تغییر در ظاهر خود هستند می توانند انواع مدل های ژورنالی را متناسب با موهای خود انتخاب کنند. البته مدل موي خیلی کوتاه مناسب افرادی است که موهای نازک و ابریشمی دارند. مدل کوتاهی مو مد امسال هم بر اساس چتری مو و همچنین نحوه خرد کردن مو در موهای صاف، حالت دار و فر تغییر می کند. پس می توان این گونه گفت که برای جنس های موهای مختلف کوتاهی های متنوعی قابل اجرا است.

مدل کوتاهی مو مد امسال تفاوت چندانی با سال گذشته ندارد. امسال نیز مدل های خاص با آرایش مو متفاوت در ژورنال های آنلاین قابل مشاهده است.

مدل مو در سال 2024

در ابتدای سال 2024 در بسیاری از جشن ها و مراسمات مربوط به بازیگران و چهره های معروف سراسر جهان دیده شده که خانم ها روی موهای فرق از وسط بلند تمرکز بیشتری دارند . اما اگر بخواهیم یک حقیقت را با شما در میان بگذاریم این مورد است که بهترین مدل کوتاهی آن چیزی است که هماهنگی بیشتری  با خصوصیات چهره شما دارد. کوتاهی زنانه به خصوصیات چهره مانند میزان بلندی پیشانی، کشیده یا گرد بودن صورت و همچنین حالت مو وابسته است.

مدل موی کوتاه برای صورت کشیده
مدل موی کوتاه پیکسی لایه ای
مدل مو کوتاه دخترانه قشنگ
مدل موی کوتاه زنانه پیکسی نامتقارن
مدل های کوتاهی دخترانه پیکسی برای موهای فر
مدل کوتاهی مو جدید
مدل موی کوتاه زنانه پیکسی مناسب موهای کم پشت

مدل موی کوتاه زنانه باب

یکی از مدل های کلاسیک مو بانوان که در سالهای اخیر در آرایشگاه زنانه بسیار پر طرفدار و جز مدل های ترند مو بوده مدل موی کوتاه باب است. در این مدل موی کوتاه دخترانه، موها به موازات چانه کوتاه می‌شوند و در پشت سر نسبت به موهای جلو کوتاه‌تر است. نکته مثبت این مدل مو کوتاه دخترانه قابلیت انتخاب اندازه بلندی مو در اطراف صورت می‌باشد.

این مدل موی کوتاه زنانه برای افرادی که موهای فر و یا پر حجم دارند بسیار جذاب  است اما مدل موی کوتاه باب برای موهای کم حجم هم زیبایی خاص خود را دارد. مدل موی باب زنانه و دخترانه یک مدل موی شیک و ساده است که همیشه می‌توانید روی به‌روز بودن آن حساب کنید.

مدل مو کوتاه دخترانه تا گردن
مدل مو کوتاه زنانه باب لیر (layer) یا لایه‌ای

در مدل مو کوتاه دخترانه باب لایه‌ای موها به صورت یک دست کوتاه نمی‌شوند. این مدل برای کسانی که موهای کم پشت و نازک دارند بسیار شیک و مناسب است.

مدل موی کوتاه باب
مدل مو کوتاه باب نامتقارن

در این مدل از مدل مو باب موهای یک طرف صورت بلندتر از سمت دیگر هستند. با رنگ کردن موها در مدل نامتقارن باب جلوه ای زیبا و بسیار شیک به صورت و استایل خود می‌دهید. مدل موی باب مخصوص افرادی است که به دنبال بلندتر نشان دادن طول گردن خود هستند این مدل زاویه دار موجب بلندتر نشان دادن گردن می شود مدل موی باب از مدلهای ترند شده در سال 2024 است.

مئل موی کوتاه باب زاویه دار
مدل موی کوتاه باب زاویه‌دار

مدل باب کوتاه

در مدل موی کوتاه باب زاویه‌دار با استفاده از برش های کوتاه و بلند لایه‌های پف‌دار در مو ایجاد می‌کنند همچنین در این مدل لایه‌ها را می‌توان به شکل‌های گرد، تیز و یا زاویه دار کوتاه کرد. مدل کوتاهی مو باب از مدل های ترند سال 2023 و 2024 است که در بین خاص پسندان جایگاه ویژه پیدا کرده است. پیشنهاد ما به شما این است اگر موهای صافی دارید و یا موهای حالت داری داری مدل کوتاهی باب انتخاب خوبی برای شماست. می توانید آن را هم به صورت صاف و هم مجعد استایل کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کوتاهی موی بانوان هم ارائه میده؟
مدل مو کوتاه زنانه جدید
مدل موی کوتاه دخترانه باب با چتری

موی چتری صورت را شما را گرد نشان می‌دهد. بهترین انتخاب مدل مو کوتاه برای صورت کشیده است. پس اگر فرم صورت شما بیضی هست انتخاب مدل موی کوتاه باب با چتری بسیار مناسب شما است. ضمنا انتخاب چتری برای استایل مو گزینه ای است که بیشتر مورد توجه جوانان است.

مدل کوتاهی موی بلند
مدل موی باب برای موهای بلند

مدل کوتاهی موی بلند

اگر از طرفداران موی بلند هستید و تمایلی ندارید که قد موهای خود را خیلی کوتاه کنید با انتخاب مدل باب استایل، شیک و متفاوت برای موهای خود انتخاب کنید. اگر مایل نیستین که قد موهایتان زیاد کوتاه شود بهترین مدل کوتاهی مو برای موهای بلند برای شما مدل لیر است. اما فرق امسال با سالهای گذشته مدل حالت دار است. همچنین مدل کوتاهی مو که سال 2024 بسیار ترند شده است انواع پیکسي است که به صورت فر و حالت دار مد شده است. دوباره مدل موی چتری نیز برای بهار و تابستان پیش رو دوباره ترند شده است.

مدب کوتاهی موی مجعد
مدل مو کوتاه باب فانتزی

این مدل موی کوتاه باب کمی بلندتر از سایر مدل هاست و شما می توانید برحسب سلیقه و خلاقیت خود آن را تغییر دهید مدل موی کوتاه دخترانه فانتزی عمدتا با چتری همراهند و شما با استفاده از رنگ موی فانتزی می‌توانید مدل موی خود را مدرن و خواستنی‌تر کنید.

مدل موی کوتاهی برای موهای فر
مدل موی کوتاه دخترانه باب برای موهای فر

اگر جنس موهای شما فر و وز هست و تصمیم دارید که موهایتان را کوتاه کنید حتما سراغ مدل مو کوتاه زنانه باب بروید با انتخاب این مدل زیبایی موهای فر خود را چند برابر کنید.

مدل موی کوتاه زنانه کوپ

مدل موی کوتاه کوپ زنانه از آن دسته مدل‌هایی است که برای افرادی که موهای کم پشت و نازک دارند بهترین گزینه است. در مدل کوپ، موها به صورت لایه‌ای برای حجیم‌تر نمایش دادن کوتاه می‌شوند.

مدل کوتاه کوپ رنج سنی خاصی ندارد و هم برای دختران و هم بانوان مناسب است. دقت داشته باشید مدل کوپ چون به صورت برش‌های نامنظم کوتاه می‌شود هم برای افرادی که می‌خواهند موهای خود را کامل کوتاه کنند و هم برای کسانی که موهای بلند را دوست دارند و تمایل ندارند که خیلی قد موهای خود را کوتاه کنند قابل اجرا است.

مدل مو کوتاه برای صورت گرد و تپل
مدل کوپ کوتاه زنانه
کوپ لایه‌ای خورد
مدل موی کوتاه دخترانه
مدل موی کوپ گرد
مدل موی بلند ساده
موی کوپ بلند
مدب موي خیلي کوتاه زنانه
مدل کوپ کوتاه مجلسی

مدل مو مصری

موی کوتاه دخترانه مصری جزو مدل های ساده و شیک برای موهای بانوان است که از دیرباز مورد توجه زنان بوده است. بلندی این مدل تا روی شانه و یا نزدیکی چانه است و با چتری کوتاه ترکیب فوق العاده ای را ایجاد می‌کند.

انتهای این مدل مو صاف و یکدست است و اگر شما موهای لخت و صافی دارید این مدل برای شما بسیار مناسب است اما مدل موی مصری برای موهای موج دارو فر نیز بسیار جذاب خواهد بود.

مدل مصری با چتری
مدل مو کوتاه زنانه مصری

مصری می‌تواند در انواع مدل‌های مصری کوتاه، مصری بلند، مصری زاویه‌دار، مصری مواج، مصری صاف و گرد کوتاه شود.

مدل مو کوتاه مصری بلند
مدل کوتاهی باب زاویه دار
مدل موی کوتاه مصری زاویه دار
مدل موی کوتاه زنانه مصری گرد
مدل مو کوتاه مصری
مدل موی کوتاه دخترانه مصری به سبک فرانسوی

مدل مو کوتاه دخترانه قارچی

مدل قارچی یکی از مدل موهای فانتزی است که بیشتر مورد پسند دختران است و چهره ای کاملا متفاوت و جذاب برای شما به وجود می‌آورد. فقط حتما دقت کنید که این مدل مو صرفا برای افراد با صورت کشیده و گردن بلند مناسب است چون این مدل صورت شما را گردتر از حالت معمول نشان می‌دهد به همین خاطر انتخاب مناسبی برای صورت های پر نیست. اندازه مدل موی قارچی نیز به سلیقه خود شما بستگی دارد و میتواند کوتاه یا بلند باشد.

مدل موی کوتاه برای صورت کشیده و لاغر
مدل موی کوتاه دخترانه قارچی
مدل موی کوتاه مصری
مدل موی جدید دخترانه قارچی
جدیدترین مدل کوتاهی 2024
کوتاهی موی دخترانه قارچی برای موهای فر

جالب است بدانید که درست است که اصل این مو برای موهای صاف و لخت است اما انتخاب این مدل برای موهای فر و حالت‌دار مدلی بسیار شیک و دخترانه است و چهره شما را جوان‌تر نشان می‌دهد.

مدل موی خیلی کوتاه زنانه آلمانی

مدل موی خیلی کوتاه زنانه آلمانی یا به اصطلاح کروکات یا پسرانه یکی از پرطرفدارترین مدل های کوتاهی مو در بین خانم ها و آقایان است. در این مدل موی خیلی کوتاه زنانه، اطراف مو با موزر و ماشین اصلاح کوتاه می‌شود و قسمت میانی مو کمی بلندتر می‌ماند. انتخاب مدل آلمانی برای موهای لخت، حالت دار و با فر ریز بسیار مناسب است.

مدل کوتاهی مد امسال
مدل موی کوتاه زنانه آلمانی
مدل کوتاهی مو فشن و اسپرت
مدل مو کوتاه آلمانی با رنگ موی فانتزی

ترکیب دو آیتم مدل کوتاه آلمانی دخترانه به همراه یک رنگ موی فانتزی استایل شما را فانتزی و کاملا مدرن می‌کند.

مدل موی کوتاه دخترانه تخم مرغی

مدل تخم مرغی جز مدل های فانتزی و دخترانه به حساب می‌آید این مدل همیشه موهای شما را مرتب نشان می‌دهد و برای افرادی که وقت زیادی برای آرایش موها ندارند مدل مناسبی است. در این مدل پشت موها کاملا کوتاه شده و سایر موها نیز به صورت کاملا یکدست کوتاه می‌شوند. مدل مو تخم مرغی بیشتر برای کودکان کاربرد دارد.

مدل کوتاهی مو اسپرت
مدل موی کوتاه تخم مرغی

این مدل مو برای موهای پرپشت و حجیم مناسبه و افرادی که موهای حالت دار و یا فر هم دارند می‌توانند از این مدل برای موهای خود استفاده کنند ولی پیشنهاد می کنیم افرادی که صورت های گرد و گردن های کوتاه دارند به سراغ این مدل نروند چون آنها را از حالت طبیعی خود تپل تر نشان می‌دهد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کوتاهی موی بانوان هم ارائه میده؟

مدل کوتاهی برای موهای فر
مدل مو کوتاه تخم مرغی برای موهای فر

مدل موی کوتاه قشنگ و ساده

این مدل مو بیشتر مناسب افرادی است که صرفا می خواهند موهای خود را یکدست کوتاه کنند. در این مدل موی کوتاه قشنگ ، مدل و طرح خاصی روی موها اجرا نمی‌شود و جلو و پشت مو به یک اندازه کوتاه می‌شود. این مدل مو کوتاه زنانه بیشتر مورد پسند افرادی است که سادگی را می‌پسندند و می‌خواهند که مدل موهایشان همیشه به روز باشد.

 

مدل مو کوتاه مجلسی
مدل مو کوتاه زنانه ساده

اگر جزو افرادی هستید که مایل نیست قد موهای خود را کوتاه کنید ما مدل موی آبشاری یا خرد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این مدل موی کوتاهی، موها تا شانه کوتاه شده و سپس به صورت خورد کوتاه می‌شوند.

مدل موی کوتاه زنانه آبشاری

مدل مو خرد

در سال 2024 روند کوتاهی موی خرد شده تغییرات زیادی کرده است از گذشته تا به امسال اندازه خرد کردن و زاویه های کوتاهی تغییرات زیادی کرده است. به طور معمول در این مدل کوتاهی مو برش های نامتقارن و جسورانه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

با استفاده از کوتاهی هایی لایه لایه ای حجم بیشتری به موهای طبیعی و کم حجم خود خواهید داد. در مدل موهای خرد تمرکز بیشتر کوتاهی در وسط موها است تا قسمت های کم پشت مو پوشش داده شود و ظاهر جذاب تری به حالت کلی سر و صورت داده شود.

مدل موی خرد متوسط

مدل موی  لیر کوتاه و بلند

مدل موی لیر شیک که امروزه دوباره بسیار ترند شده است در اندازه های مختلف قابل اجرا است. انواع مدل موی لیر کوتاه تا روی سرشانه بوده و مدل لیر بلند تا موهای بلند روی کمر به زیبایی قابل انجام است. این مدل کوتاهی همیشه از گذشته مد بوده و همیشه شیک خواهد ب

مدل مو کوتاه زنانه خرد برای موهای پرپشت

مدل کوتاهی مو زنانه لیر یا لایه لایه

در این مدل موی کوتاه زنانه و دخترانه همانطور که از اسم ان هم مشخص است موها به صورت کوتاه و بلند برش می‌خورند و شما می‌توانید این مدل را هم روی موهای کوتاه و هم بلند اجرا کنید. به نوعی مزیت این مدل کوتاهی مو قابلیت انتخاب شما برای اندازه موها است. مدل موی لیر یا لایه لایه برای انواع سنین مناسب است و شباهت زیادی به مدل های فارا و ابشاری دارد.

این مدل کوتاهی مو برای افرادی که می خواهند مو خوره خود را کوتاه کنند نیز گزینه پیشنهادی ماست. اگر علاقه ندارید که قد موهای خود را خیلی کوتاه کنید اما به دنبال تنوع و زیبایی در موهای خود هستید ما به شما مدل موی زنانه لیر را پیشنهاد می‌کنیم.

مدل مو لیر کوتاه زنانه
مدل کوتاهی مو دخترانه لیر یا لایه لایه برای موهای بلند و پر
موی کوتاه لیر برای موهای کم پشت

مدل مو آندرکات

یکی از مدل مو‌های خاص کوتاه که بیشتر مورد پسند دختران جوان هست مدل موی کوتاه آندرکات است. این مدل همانطور که از اسم ان هم مشخص است موها در قسمت کناری گوش‌ها و یا در قسمت انتهایی به وسیله موزر و یا ماشین تراشیده می‌شود و حتی در بعضی موارد این تراش‌ها با طراحی همراه هستند.  

آندرکات هم برای موهای کوتاه و هم برای موهای متوسط قابل اجرا است ولی در بیشتر موارد برای موهای کوتاه استفاده می‌شود.

مدل موی کوتاه دخترانه آندرکات
مدل مو آندرکات برای موی بلند

کوتاهی موی زنانه فارا

در این مدل کوتاهی مو زنانه، موها از تمام جهت صورت به کوتاه و بلند برش میخورند دقت داشته باشید که در این مدل موها از قد کوتاه نمی شوند و فقط به صورت لایه لایه خرد می‌شوند. مدل موی فارا مناسب برای انواع فرم صورت است و بر روی موهای کوتاه و بلند هم اجرا می‌شود.

این مدل مو بیشتر برای موهای نازک و کم پشت پیشنهاد می‌شود چون برش های لایه لایه‌ای مو باعث پرتر دیده شدن موهای شما می‌شود. اگر شما موهای مجعد و حالت دار دارید مدل موی کوتاهی زنانه فارا را حتما امتحان کنید.

مدل موی کوتاه دخترانه فارا

مدل موی چتری

چتری از انواع مدل هایی است که در سال 2024 در همه جا نشانه هایی از آن را خواهید دید. این مدل در بین سلبریتی ها هم بسیار ترند شده است. در بین چهره های مختلف مانند چتری برای صورت گرد و حتی مدل چتری کج ترند شده است. پس اگر در فکر ظاهر شیک و امروزی هستید می توانید انواع چتری در موهای خود پیاده کنید.

مدل مو فارا برای موهای کوتاه و کم پشت

مدل کوتاهی مو برای صورت کشیده

چتری یکی از قدیمی ترین و در عین حال ساده ترین مدل های کوتاهی است شما حتی خودتان در خانه نیز می‌توانید مدل موهایتان را به مدل چتری تغییر دهید و چهره جدیدی برای خود بسازید. فقط دقت داشته باشید که مدل موی چتری برای هر نوع فرم صورتی مناسب نیست و ممکن است بعد از کوتاه کردن موها خیلی از به مذاقتان خوش نیاید این مدل موی کوتاه دخترانه بیشتر برای افراد با پیشانی بلند مناسب است.

مدل چتری محدودیت سنی ندارد و برای تمام سنین مناسب است اما انتخاب موهای چتری باعث جوان‌تر دیده شدن چهره شما می‌شود. مدل موی زنانه چتری هم برای موهای بلند و هم برای موهای کوتاه قابل اجراست. موهای چتری بهترین انتخاب برای مدل کوتاهی مو زنانه زیر شال و مقنعه است.

مدل چتری برای موهای بلند
کوتاهی مو چتری دخترانه برای موهای حالت‌دار
مدل موی چتری برای موهای کوتاه
مدل مو کوتاه چتری دخترانه

یکی از مدل های مو کوتاه زنانه که از مدت‌ها پیش تا کنون مورد توجه بوده و طرفدارهای خود را نیز دارد مدل موی کوتاه دخترانه اناناسی است. در این مدل موها در تمام جهات صورت حتی جلو موها نیز به صورت خرد کوتاه می‌شوند همین کوتاهی سبب می‌شود تا مدل موی کوتاه آناناسی نسبت به سایر مدل موهای کوتاه زنانه فرم فشن تری داشته باشد.

کوتاهی مو انانسی برای افرادی که صورت کشیده و به خصوص صورت گرد دارند بسیار مناسب و زیباست این مدل گردی صورت شما را کاملا پر کرده و باعث زیباتر نشان دادن چهره شما می‌شود.

مدل موی کوتاه زنانه آناناسی

مدل مو کوتاه برای صورت گرد

اگر بخواهیم بهترین مدل برای کوتاهی مو دخترانه را به شما معرفی کنیم قطعا پیشنهاد ما مدل موی کوتاه دخترانه کرنلی خواهد بود. مدل مو کرنلی پایه کوتاهی انواع مدل موهای دخترانه و زنانه است به همین دلیل دست شما برای انتخاب اندازه و قد موهایتان باز است.

موی کوتاه کرنلی از زیباترین مدل های موی کوتاه است که برای انواع فرم صورت و مدل مو مناسب است پس اگر دنبال تغییر و زیبایی هر دو در کنار هم هستید حتما این مدل مو کوتاه برای صورت گرد را امتحان کنید.

مدل موی کوتاه دخترانه کرنلی کوتاه
کرنلی برای موهای فر

مدل مو کوتاه زنانه بلانت

بلانت از انواع مدل‌های موی باب است و درست مشابه با مدل موی باب، موها به موازات صورت تا چانه کوتاه می‌شوند. فقط با این تفاوت که در مدل موی بلانت انتهای موها کاملا صاف می‌شوند.

این مدل مو بیشتر برای موهای صاف و کم حجم مناسب است و با صافی و یک دستی در موها باعث پرپشت نشان دادن موها می‌شود.

مدل موی کوتاه دخترانه فشن و اسپرت

یکی از مدل موهایی که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و همیشه هم به عنوان مدل موی ترند و پرطرفدار خصوصا در بین جوانان بوده مدل های فشن و اسپرت است.

در این مدل موهای به صورت نامرتب و خرد کوتاه می شوند و عمدتا هم روی پیشانی قرار می‌گیرند. انواع مدل های فشن و اسپرت مناسب کسانی است که می خواهند موهای خود را خیلی کوتاه کنند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن blog-image-71-min-1024x683.png است
مدل مو فشن و اسپرت دخترانه

مدل کوتاهی شگ یا درهم و برهم

شگ از ان دسته مدلهای موهاست که با ورودش به دنیای فشن طرفداران بسیاری پیدا کرد و توانست از اصلی ترین ترندهای مد و فشن در سالهای اخیر باشد.

کوتاهی مدل موی شگ تا روی شانه است این مدل موی کوتاه دخترانه برای موهای کم حجم و مجعد انتخاب بسیار مناسبی است.

مدل کوتاهی موی بلند

برای انتخاب مدل موی بلند باید به حجم مو و همچنین جنس و حالت مو توجه نمود. تکنیک های کوتاهی مو بسیار متنوع هستند. بر اساس وضعیت مو می توان کوتاهی قسمتی از مو تغییرات زیادی ایجاد نمود و تغییری در قد مو ایجاد نشود. در مدل کوتاهی مو مد امسال نیز مدل خرد شده و لیر دوباره روی کار آمده است.

مدل موی شگی یا درهم و برهم

از میان اسامی مدل موی کوتاه کدامیک برای شما مناسبتر است؟

از قدیم تا کنون همیشه تفکرات بدین شکل بوده که دختران و بانوان باید دارای موهای بلند باشند و موهای بلند است که زیبایی زنان را دو چندان می کند و بافتن مو بلند از محبوبیت بالایی برخوردار بود، انتخاب مدل موی کوتاه دخترانه و زنان معمول نبود. اما برخلاف تصور عموم موهای کوتاه علاوه بر حس تغییر و راحتی باعث می‌شود تا زیبایی که همیشه زیر موها پنهان بوده به طور کامل نمایش داده شود.

برای انتخاب مدل موی کوتاه برای هر فرد لازم است 3 آیتم حتما در نظر گرفته شود: سلیقه شما، انتخاب مدل مو مناسب برای فرم صورتتان و شناخت و تسلط بر اسامی مدل موهای کوتاه.

درست است که سلیقه شما در انتخاب مدل مو کوتاه مهمترین گزینه است اما شاید در نظر گرفتن سلیقه به تنهایی در نهایت نتواند نتیجه مطلوب و مورد نظر را برای شما به ارمغان داشته باشد. به طور مثال شما فرم صورت گرد یا کشیده داشته باشید ولی مدل موی مورد علاقه شما مناسب فرم صورت شما نباشد، قطعا این مدل مو مناسب شما نیست. موضوع انتخاب مدل مو برای فرم صورت فوق العاده اهمیت دارد.

بیشتر افرادی که موهای کوتاه و مدل موی خیلی کوتاه زنانه را به عنوان مدل موی خود انتخاب می‌کنند به دنبال راحتی هستند و یا ترجیح می‌دهند که زمان کمتری را برای مراقبت از موهای خود صرف کنند و البته برای زیبایی خود اهمیت قائل هستند.

محبوب ترین مدل مو برای سال 2024 چیست؟

همانطور که گفته شد مدل موهای زیادی در سال 2024 باب شده اند. البته که محبوب ترین و پرطرفدارترین مدل موی کوتاهی در سال 2024 وابسته به بلندی مد نظر، حالت مو، حالت چهره و البته سلیقه شخصی شما وابسته است. اما می توان اینگونه بیان کرد که امسال بیشتر مدل موی کوتاه تا روی شانه و یا حتی کوتاه تر بیشتر مد شده است و موی بلند طرفداران چندانی ندارد.

جذاب ترین مدل موی کوتاه سال 2024 کدام است؟

باز هم پاسخ این سوال به بافت و حالت مو بستگی دارد. اما انواع مدل موی باب با زاویه های گرد و ملایم برای انواع صورت ها بهترین نتیجه را در پی خواهد داشت. مدل موی باب موجب پرتر نشان داده شدن موها و همچنین رفع نواقض صورت مانند کوتاهی یا بلندی پیشانی خواهد شد.

بهترین مدل کوتاهی برای خانم های بالای 50 سال چیست؟

مدل موی کوتاه تا بالای شانه انتخاب بهترین برای زنان بالای 50 سال است. زیرا این مدل کوتاهی به سلامتی مو بیشتر کمک می کند. همچنین این مدل کوتاهی مو موجب بیشتر نشان داده شدن موها نیز می شود زیرا متاسفانه اکثر خانم های این سن با مشکل کم پشتی موهایشان درگیر خواهند شد. از این رو کوتاهی های لایه ای در وسط سر موجب می شود که این عارضه کمتر خودنمایی کند.

بهترین مدل کوتاهی برای موهای فر چیست؟

امروزه مدل های کوتاهی برای موهای فر به اندازه ی موهای صاف تنوع دارد. در سال 2024 کوتاهی موی فر به صورت لایه لایه و با چتری های پرپشت ظاهر بی نظیری به موها می بخشد. اما به خاطر داشته باشید هر مدل کوتاهی برای موی فر نیاز به استایل کردن دارند و استفاده از مواد مخصوص موهای فر، برای حفظ حالت و کنترل وزی مو نقش مهمی در زیباتر نشان دادن موی کوتاه شده دارند.

ما در این مقاله سعی کردیم که انواع مدل موی کوتاه دخترانه و مدل موی خیلی کوتاه زنانه را به شما معرفی کنیم اگر شما هم از علاقه‌مندان مدل موی کوتاه هستید و زمان زیادی برای گذراندن وقت در آرایشگاه ندارید کافی است تا با ثبت سرویس رایگان در هوم سرویز یک آرایشگر حرفه ای برای انجام انواع خدمات بافت مو در منزل، اکستنشن مو و انواع خدمات آرایشگری در منزل خود انجام دهید.

برای دسترسی به انواع خدمات زیبایی هوم سرویز در منزل کافیه یه سر به اپلیکیشن هوم سرویز بزنید.

‫4 دیدگاه ها

  1. ممنونم از مطالب مفید تون
    من صورت oval و موهای لخت دارم که میخوام کوتاه کنم.
    چه مدلی بزنم بهتره؟

  2. مطالبتون در مورد مدل موی کوتاه و اسامی مدل موهای دخترانه خیلی جذاب و کامل بود. بعضی مدل ها مثل کرنلی و بلانت برام جذابتر بودن.
    ممنون از هوم سرویز

  3. سلام ممنون از محتوای خوبیتون
    من صورت گرد با موهای خیلی فر دارم و با توجه به مطالب شما موهام رو کرنلی کوتاه کردم و واقعا راضیم، کوتاه کردن مو برای خانم ها خیلی سخته اما دیدن عکس های جذاب مو و محتوای مفیدتون میتونه راهنما و کمک خوبی باشه برای یه انتخاب عالی :)))

  4. الان به نظرتون کدوم مدل مو کوتاه دخترانه بیشتر مد هست؟ ممنون میشم همه نظر بدید برام جالبه که بدونم کدوم مدل موی کوتاه جذابتره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا