خانگی و ساختمانی

روش رنگ کاری مبل در منزل ✔️ تعمیر و رنگ کاری مبلمان قدیمی

برای ایجاد تنوع در طراحی داخلی همیشه هم نیاز به صرف هزینه های هنگفت نیست. با کمی تغییر می توانید وسایل به درد بخور قبلی را نونوار کنید. مبلمان منزل یکی از همین موارد است که خرید آن خیلی گران تمام می شود ولی با رنگ کاری مبل به نتیجه دلخواه خواهید رسید. به خصوص در مورد مبل هایی که چارچوب خوبی دارند پرداخت هزینه تعمیر مبل ها و رنگ کاری واقعا ارزش دارد. وسایل چوبی قابلیت رنگ پذیری بالایی دارند و مشکلی برای رنگ کردن مبلمان چوبی ندارید حتی امکان تغییر رنگ مبلمان استیل و چرمی هم هست. تغییر دکوراسیون داخلی و تنوع در محیط زندگی بیش از پول به خلاقیت و کمی ابتکار نیاز دارد. 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

رنگ کاری مبل

2 راه برای تغییر رنگ مبلمان وجود دارد. اولین و ساده ترین راه اینست که از کارگاه های تعمیرات مبلمان کمک بگیرید. اگر مبل نیاز به رویه کوبی و تعمیرات داشته باشد، این کارها هم هم زمان با رنگ کردن مبل ها انجام می شود. میز ناهارخوری، میز عسلی، صتدلی ها همگی را به نماینده شرکت بسپارید تا خیلی تر و تمیز کار انجام شود. هیچ نوع ریخت و پاش و کثیف کاری هم در خانه پیش نمی آید.

راه بعدی رنگ کردن میز و صندلی ها و مبلمان توسط خودتان است. اگر قبلا از قلمو و رنگ استفاده کرده باشید شاید بتوانید قسمت های چوبی مبلمان را در منزل رنگ کنید. در صورتی که مبل ها نیاز به تعمیر نداشته باشند، این کار امکان پذیر است. اگر دسته ها و پایه های مبلمان دچار شکستگی یا خراش های عمیق باشد، همان راه اول توصیه می شود.

تعمیرات مبل در تهران با قیمت باورنکردنی!

رنگ کاری مبل

انواع رنگ کاری مبل

در کارگاه تعمیرات مبلمان از دو شیوه متفاوت برای رنگ کردن انواع مبل استفاده می شود. انتخاب روش کار بستگی به سفارش مشتری دارد ولی در این مورد حتما نظر تعمیرکار را نیز جویا شوید. رنگ کردن همیشه به دو روش انجام می شود:

الف- پاششی: رنگ ها با استفاده از پیستوله روی کار اجرا می شود. نتیجه کار با رنگ پاششی عالی است که در اکثر موارد کار به همین صورت انجام می شود.

ب- پوششی: این شیوه به صورت دستی انجام می شود و نیاز به دقت بیشتری دارد. برخی از استادکاران رنگ کار می توانند رنگ را به صورت پوششی روی کار، اجرا کنند. رنگ ورقه طلا به همین شیوه انجام می شود و به دلیل زمان زیاد کار و ظریف کاری بیشتر، دستمزد تعمیرکار مبلمان بالاتر است.

تعمیر مبل و تعویض رویه مبل در منزل!

رنگ کاری مبل چرمی

مبلمان چرمی با اصالت و شیک هستند. چرم های طبیعی و مصنوعی در تولید مبل نفیس به کار می رود. اغلب مبل هایی که در فروشگاه ها به فروش می رسد با چرم مصنوعی کار شده و قابلیت رنگ کردن را دارد. نکته مهم در انتخاب رنگ مناسب است در غیر این صورت از نتیجه کار راضی نخواهید بود. اگر در قسنت دسته مبل ها یا برخی قسمت ها، رنگ چرم رفته باشد توصیه می شود کل چرم را رنگ کنید. حتی می توانید یک رنگ متفاوت از رنگ قبلی مبل ها را هم انتخاب کنید.

رنگ قهوه ای تیره، شکلاتی و کرم کاراملی بسیار پر طرفدار است. نور محیط را هم در نظر بگیرید. اگر فضا کم نور و تاریک است رنگ های خیلی تیره را انتخاب نکنید چون بعد از رنگ کردن، مبلمان تیره تر به نظر می رسد. با استفاده از برس یا اسفنج می توانید مبل چرمی را رنگ آمیزی کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر مبل هم ارائه میده؟

رویه کوبی مبل در منزل با قیمت مناسب

آموزش رنگ کاری مبل

رنگ کاری مبل چوبی

برای رنگ کردن مبل ها باید یک فضای باز را انتخاب کنید در محیط های بسته حتما از تهویه مناسب استفاده شود. در مجاورت حرارت یا شعله نیز نباید از رنگ ها استفاده کرد. لوازم چوبی در مقایسه با سایر متریال قابلیت رنگ پذیری بسیار بهتری دارند. برای اینکه دیگر بخش ها، رنگی نشود ابتدا همه متعلقات مبل چوبی جدا می شود. سپس همه قسمت های چوب و بخش های ۀسیب دیده، بتونه کاری می شود. طریقه رنگ آمیزی مبل چوبی تا حدودی شبیه به رنگ کردن دیوار منازل است.

پس از خشک شدن بتونه ها، استادکار با سنباده همه ناصافی ها را از بین می برد. قبل از اجرای رنگ اصلی لازم است تا با قلمو یا اسپری، پرایمر روی چوب ها اجرا شود. چندین نوبت سنباده زدن بعد از هر محله انجام می شود تا کار زیبا و شکیل باشد. در نهایت و پس از چند دست رنگ کردن، روی چوب با لایه محافظ پوشانده خواهد شد.

رنگ کاری مبل استیل

مبلمان استیل از زیباترین انواع سرویس های مبل خانگی است. استیل قابل رنگ آمیزی است اگر مبل های قدیمی رنگ و روی خوبی ندارند برای نو کردن مبلمان، یک رنگ جدید را انتخاب کنید. طریقه رنگ آمیزی استیل تقریبا شبیه به لوازم چوبی است. ابتدا قسمت های ناهموار با سنباده صاف و یک دست می شود و سپس قطعات استیل مبل ها در پایه، دسته ها و … رنگ می خورد. البته حتما از قبل قطعات استیل جدا شده و به صورت مجزا رنگ آمیزی می شود. رنگ به کار رفته برای مبلمان استیل با رنگ لوازم چوبی تفاوت دارد. 

آموزش تعویض پارچه مبل راحتی در یک روز تعطیل

رنگ کاری مبل استیل

تعرفه تعمیر مبلمان هوم سرویز

قیمت تعمیر مبل
قیمت تعویض پارچه مبل

سرویس تعمیر مبل در تهران

تعویض رویه مبلمان پارچه ای، تعمیرات مبل های چرمی، تعمیر نشیمن و اسکلت مبلمان از خدمات پر تقاضا در هوم سرویز است. اگر قصد نوسازی و تعمیرات مبلمان را دارید به حرفه ای ها سفارش دهید. ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز کاملا رایگان است. در صورت نیاز به مشاوره برای انتخاب پارچه رویه مبلمان، مشاوره رایگان تیم پشتیبانی در خدمت شماست. در جدول منتشر شده لیست هزینه های تعمیر مبلمان اطلاع رسانی شده است. هزینه خرید رویه به صورت جداگانه محاسبه شده و به مبلغ نهایی افزوده خواهد شد. رنگ کاری مبل استیل و رنگ کاری لوازم چوبی نیز پذیرفته می شود. این سرویس در همه مناطق تهران سفارش می پذیرد. حتی الامکان سعی شده تا کارهای تعمیرات در محل انجام شود.

ثبت سفارش رایگان تعمیر مبل از طریق اپلیکیشن هوم سرویز در دسترس قرار دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا