بنایی و دکوراسیون

محبوب ترین مدل کابینت ام دی اف کدام است؟

 mdf پر کاربردترین متریال در ساخت کابینت آشپزخانه است. تنوع طرح و رنگ کابینت های ساخته شده با ورق ام دی اف بسیار زیاد است و به راحتی می توان این کابینت ها را با تم رنگی دکوراسیون هماهنگ کرد. طراحی و مدل کابینت ام دی اف هم تنوع زیادی دارد. برای ساخت کابینت دو رنگ آشپزخانه می توان از ورق ام دی اف استفاده کرد. قیمت های مناسب و اقتصادی mdf بر محببویت آن افزوده است. از ام دی اف در ساخت میز، دراور و  کمد دیواری اتاق خواب هم استفاده می شود. 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

مزایای کابینت ام دی اف

ورق mdf قابلیت ابزار کاری و برش را دارد و این ویژگی،کار با ام دی اف را راحت تر کرده است. به این ترتیب هر طرحی را که بخواهید می توانید روی کابینت های ام دی اف اجرا کنید زیرا ورق های mdf کاملا انعطاف دارند و کابینت ساز در کار با آن هیچ مشکلی ندارد. از دیگر مزایای ام دی اف می توان به قابلیت رنگ پذیری و تنوع رنگی اشاره کرد. محدودیتی در اجرای رنگ های تیره یا روشن با ام دی اف وجود ندارد.

از نظر طول عمر و دوام نیز، این متریال توانسته اعتماد خریداران را جلب کند. به خصوص ام دی اف های روکش هایگلاس، زیبایی و دوام بسیار زیادتری دارند. اما در نهایت از قیمت های مناسب و مقرون به صرفه کابینت آشپزخانه ام دی اف نمی توان گذشت. همه این ویژگی ها دست به دست هم داده اند تا آشپزخانه های جدیدی با کابینت های ام دی اف، نونوار شوند.

طراحی و ساخت کابینت ام دی اف در تهران

انواع مدل کابینت ام دی اف

انواع مدل کابینت ام دی اف

قبل از سفارش ساخت کابینت آشپزخانه حتما مدل های جدید را مشاهده کنید. گاهی از دیدن دکوراسیون آشپزخانه های دیگران می توان ایده های بهتری گرفت. جالب اینکه هر طرح و مدلی را انتخاب کنید قابلیت ساخت با ام دی اف را دارد. اما بهتر است مل های کاربردی تر و جادار تری را انتخاب کنید. حتی اگر آشپزخانه ای بزرگ و جادار داشته باشید هم نباید فضای آشپزخانه را هدر دهید. انواع کابینت ام دی اف در 2 نوع مات و براق، ساخته می شود. در ادامه محبوب ترین مدل های کابینت mdf آورده شده است. شاید یکی از این پیشنهادها مناسب آشپزخانه تان باشد.

انواع کابینت آشپزخانه در طراحی داخلی

کابینت ام دی اف طرح چوب

چوب از پر طرفدارترین متریال در دکوراسیون داخلی است. چوب طبیعی زیبایی و شکوه خاصی دارد. اما قیمت چوب درختان بسیار بالاتر از سایر متریال است. از این رو محصولی متفاوت تولید شده که به ام دی اف طرح چوب شناخته می شود. این کابینت ها با مغزی mdf کار می شوند ولی دارای روکش چوب هستند. با توجه به اینکه جنس کابینت چوب نیست، قیمت ها خیلی مقرون به صرفه تر خواهد بود. البته شکل ظاهری این کابینت آشپزخانه مدل جدید، شباهت زیادی به کابینت چوبی دارد. ازچوب گردو، بلوط، راش، افرا و دیگر درختان جنگلی برای ساخت روکش چوبی کابینت، استفاده شده است تا دکوراسیون آشپزخانه، زیبایی وفق العاده ای داشته باشد. 

بهترین رنگ کابینت ام دی اف کدام است؟

کابینت ام دی اف منحنی

مدل کابینت ام دی اف منحنی

کابینت کرو یا منحنی یکی دیگر از مدل های زیبا و محبوب است. این کابینت ها در برخی نقاط به صورت هلالی کار شده اند که زیبایی کابینت را چند برابر کرده است. با توجه به انحنای کابینت، این طرح ها را می توان در هر فضایی نصب کرد. حتی کوچک بودن ابعاد آشپزخانه نیز مانعی برای نصب کابینت منحنی نیست. این نوع طراحی از یک نظر بسیار قابل اهمیت است و آن اینکه بسیاری از عیوب آشپزخانه و قناسی دیوار را می توان توسط این انحناهای جذاب، از دید پنهان کرد.

کابینت ساز با اجرای شکاف های منظم روی ورق ام دی اف می تواند انحنای مورد نظر را ایجاد کند. برای اینکار به دستگاه های پیشرفته و مدرن نیاز است. این انحنا با دست قابل اجرا نیست. در نهایت همه شکاف های ایجاد شده، باید پر شود و روی کار با PVC پوشیده می شود. این کابینت ها روکش پی وی سی هستند و از مدل های نسبتا جدیدتر به حساب می آیند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

آموزش رنگ کردن کابینت ام دی اف

مدل کابینت ام دی اف شیشه ای

کابینت های درب شیشه ای شبیه به ویترین هستند و برای قرار دادن وسایل تزئینی، مناسب است. ظروف کریستال و نفیس را هم می توانید در این کابینت ها نگهداری کنید. در طراحی کلاسیک، درب کابینت ها به صورت شیشه ای کار می شدند تا اشیای لوکس درون کابینت ها در دید قرار بگیرد. این ویژگی در کابینت های مدرن، به کار نمی آید اما هنوز هم خیلی از خانم ها درب شیشه ای کابینت ها را به درب های ساده ترجیح می دهند. جالب است بدانید که این طرح علاوه بر زیبایی در بزرگتر نشان دادن فضای آشپزخانه هم تاثیرگذار است. پس برای کابینت آشپزخانه نقلی می توانید از این درب های شیشه ای الهام بگیرید. اما نکته مهم، مرتب نگهداشتن این کابینت ها است زیرا همه چیز جولی چشم قرار دارد

جدیدترین طرح کابینت آشپزخانه در دکوراسیون آشپزخانه لوکس

مدل کابینت ام دی اف درب شیشه ای

هزینه ساخت کابینت آشپزخانه هوم سرویز

قیمت قیمت تعمیر کمد، کابینت و نجاری
قیمت ساخت کابینت آشپزخانه
قیمت ساخت کمد

خدمات ساخت کابینت آشپزخانه در تهران

ساخت کابینت آشپزخانه را به کابینت ساز حرفه ای و با تجربه بسپارید. در هر منطقه ای که زندگی می کنید با ما تماس بگیرد. با نصب اپلیکیشن هوم سرویز دسترسی به صدها سرویس کاربردی درب منزل، امکان پذیر است. روی خدمات ساخت کابینت آشپزخانه کلیک کنید تا به صفحه سفارش هدایت شوید. ثبت سفارش کاملا رایگان است. پس از هماهنگی اولیه، کابینت ساز درب منزل مراجعه می کند. در این مرحله می توانید از مشاوره رایگان کابینت ساز استفاده کنید. در مرحله اول اندازه گیری آشپزخانه انجام می شود. سپس بقیه مراحل در محل کارگاه پیگیری می شود. کابینت های آماده برای مونتاژ به محل ارسال شده و در روز و ساعت تعیین شده عملیات نصب، انجام خواهد شد. به همین راحتی دکوراسیون آشپزخانه را نو کرده اید.

سفارش  ساخت کابینت آشپزخانه را از طریق اپلیکیشن هوم سرویز به رایگان ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا