رایانه و تکنولوژی

معرفی چند بازی مافیا آنلاین محبوب

بازی گروهی در بین جوانان طرفداران زیادی دارد. تا همین چند وقت پیش تقریبا در همه کافه ها، عده ای دور یک میز جمع شده بودند و مشغول بازی هیجان انگیز مافیا بودند. محبوبیت این بازی موجب شد تا خیلی زود نسخه آنلاین آن نیز در نت منتشر شود. این روزها بازی مافیا آنلاین یه یکی از محبوب ترین گیم های گروهی در سراسر دنیا تبدیل شده است. نصب نرم افزار و بازی با توجه به محدودیت های کرونایی، بیشتر هم شده است. این روزها که دیگر نمی توان کافه های شهر را به میدان نبرد مافیا تبدیل کرد، بازی خورها آنلاین بازی می کنند. 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

ایده اولیه بازی مافیا آنلاین

پیدایش مافیا داستان جالبی دارد. گروهی از دانشجویان یکی از خوابگاه های مسکو، برای گذران اوقات ایده اولیه این بازی را معرفی کردند. در واقع بیکاری و بی حوصلگی پایه های یکی از 50 بازی برتر آنلاین را به وجود آورد. مارجرا از این قرار است که دانشجویان اتاق چشم هایشان را می بستند و به دنبال شناسایی دیگر افراد بودند. دیمیتری دیویدف دانشجوی روانشناسی این ایده را به یک بازی قانون مدار تبدیل کرد. خیلی زود بازی مافیا و شهروندان از همه جا بی خبر، در بین سایر دانشکده ها هم رواج پیدا کرد و هر روز گروه های بیشتری ترغیب به بازی می شدند. بعدها نسخه های متفاوت از مافیا در قالب بازی های آنلاین نیز در دسترس علاقمندان قرار گرفت. حتی چندین مجموعه تلویزیونی نیز بر اساس مافیا ساخته شده است.

چگونه بازی ها را روی کامپیوتر خانگی نصب کنیم؟ نصب بازی در منزل

بازی گروهی مافیا

بازی مافیا آنلاین چیست؟

این بازی در ایران نیز به سرعت گسترش پیدا کرد. با توجه به تنوع زیادی که در نقش آفرینی کاراکترها وجود دارد اغب افراد با هر سلیقه ای، به مافیا جذب می شوند. انصافا از لحاظ ماجراجویی و استدلال های ذهنی، مافیا تنوع زیادی دارد. هر بازی به سبک متفاوت و با گرافیک جذاب تری ساخته می شود. گرافیک بازی نیز در محبوبیت مافیا تاثیر زیادی داشته است. هر ورژن دارای ماجرایی جدا با جزئیات متنوع تری است. به طور خلاصه همیشه اتفاقات بین دو گروه از شهروندان و مافیا رخ می دهد. گروه مافیا شامل پدر خوانده و اعضای تیم است. در گروه شهروندان همه نوع تیپی دیده می شود از دکتر و کارگر و شهروند عادی گرفته تا کارگاه و نیروهای ویژه. شهروندان گروه از اعضای مافیا شناختی ندارند.

قوانین بازی مافیا

تعداد بازیکنان حداقل 6 نفر است ولی هرچه تعداد بیشتری در بازی وارد شوند، هیجان آن بیشتر می شود. بازی های گروهی قوانین تنظیم شده ای دارند. رعایت قوانین توسط همه بازیکنان اجباری است.در صورتی که یکی از اعضا این قوانین را نادیده بگیرد بلافاصله از بازی خارج می شود. در سر میزهای کافه بازی شهر، یک نفر مسئول ارائه توضیحات در مورد بازی و قوانین آن است. اگرچه کمتر کسی است که هنوز مافیا بازی نکرده باشد ولی به علت تنوع زیاد، لازم است تا همه اعضای بازی روی قوانین، توافق داشته باشند. بازی مافیا آنلاین همیشه به یک صورت انجام نمی شود و تنوع زیادی دارد. قوانین و نحوه انجام بازی با توجه به تفاوت های هر بازی، تنظیم می شود. قانون کلی برای همه ورژن ها وجود ندارد. در کل مافیا در دو نوع فانتزی و کلاسیک ارائه شده که قوانین هر بازی از قبل به اعضا اطلاع داده می شود.

چگونه نرم افزارها را در رایانه شخصی نصب کنیم؟ نصب نرم افزار در منزل

مافیا در کافه های شهر

بازی گروهی استدلالی مافیا

مافیا نبرد میان یک گروه آگاه با گروه کثیری از افراد ناآگاه است. مافیا یکدیگر را می شناسند ولی شهروندان از این موضوع بی اطلاع هستند. بازکنان به صورت مخفیانه، تعیین نقش می شوند و این جذابیت بازی را بیشتر کرده است. هدف از بازی شناخت اعضای مافیا توسط شهروندان است. بازی در دو فاز شب و روز اتفاق می افتد. معمولا یک قتل مخفیانه در فاز شب رخ می دهد که در فاز روز شهروندان باقیمانده باید مظنون را شناسایی کنند. اتمام بازی در یکی از این دو حالت است:

  • بازی با شناسایی مافیا و برد شهروندان تمام می شود. در این صورت همه اعضای مافیا حذف شده اند.
  • بازی به نفع مافیا و برد گروه کافیا تمام می شود. این وقتی است که تعداد شهروندان و اعضای مافیا برابر شود.

 این بازی گروهی است و هر یک از افراد در تکمیل روند بازی و ادامه ماجرا، نقش دارد. اعضا با توجه به شواهد موجود باید بتوانند به نوعی استدلال منطقی برای شناسایی مظنون برسند. مافیا آنلاین بازی جذابی است که ساعت ها اوقات فراغت تان را پر می کند. در تعطیلات نوروزی با وجود محدودیت های کرونایی، در خانه بمانید و با دوستان و علاقمندان، مافیا بازی کنید.

اگر در نحوه نصب بازی ها مشکل دارید با ما تماس بگیرید نصب ویندوز و درایورها و هر نوع نرم افزار بازی در محل انجام می شود.

لیست محبوب ترین بازی های مافیا آنلاین

سری بازی های مافیا همگی توانسته اند مورد توجه بازی خورها قرار بگیرند. انتخاب بهترین ها قطعا کار مشکلی است و بستگی به سلیقه افراد دارد. با توجه به تعداد دفعات بازی، این موارد از بقیه پر طرفدار تر هستند. اگر تاکنون این بازی ها را انجام نداده اید در تعطیلات با دوستان خود به صورت آنلاین مافیا بازی کنید. برترین ورژن ها عبارتند از:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب نرم افزار و بازی هم ارائه میده؟
  • Deceit
  • Wolflord
  • Midnight
  • Barotrauma
  • Throne of Lies
  • Town of Salem
  • Project Winter
  • Space Station 13
  • Unfortunate Spacemen
  • Trouble in Terrorist Town

چرا هر سیستمی به آنتی ویروس نیاز دارد؟

نصب نرم افزار بازی

تعرفه نصب نرم افزار و بازی در هوم سرویز

قیمت نصب نرم افزار و بازی

خدمات نصب نرم افزار و بازی در منزل

نصب مجموعه نرم افزارهای عمومی و کاربردی، نصب پکیج های نرم افزاری حرفه ای و نصب بازی های کامپیوتری را حرفه ای انجام دهید. تکنیسین های هوم سرویز درب منزل مراجعه می کنند و هر نوع نرم افزاری را که نیار دارید، روی سیستم نصب می کنند. پکیج های ارائه شده نسخه اصلی است و دارای هیچگونه ویروس یا بد افزاری نیست. درخواست خود را به رایگان در اپ هوم سرویز ثبت کنید تا بلافاصله هماهنگی برای اعزام کارشناس به محل انجام شود. در جدول متشر شده، لیست هزینه های به روز شده را ملاحظه کنید. نگران اشکالات نرم افزاری نباشید ما همواره در کنارتان خواهیم بود.

سفارش سرویس نصب نرم افزار و بازی را در اپلیکیشن هوم سرویز به رایگان ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا