بنایی و دکوراسیون

ترندهای سال 2021 در طراحی داخلی منزل

با تغییر دکوراسیون، حال دلمان بهتر می شود. شرایط کرونایی باعث شده تا خانه نشینی از آنچه باید، طولانی تر شود. برای حفظ روحیه، طراحی داخلی منزل را نو کنید. کمی تغییرات در چیدمان لوازم و یا بازسازی و دکوراسیون تنوع زیادی در محیط خانه ایجاد می کند. برای این کار به ایده های نو و متفاوت تری نیاز دارید تا به کلی حال و هوای خانه، تغییر کند. ترندهای دکوراسیون سال 2021 بسیار خلاقانه طراحی شده و ایده های زیادی را به ذهن می آورد. هم زمان با روزهای آخر سال و نزدیک شدن به ایام نوروز، ایده های روز دنیا را به خانه بیاورید. کمی خلاقیت و دقت را چاشنی کار کنید تا فضای داخلی دگرگون شود. در این راه تنها نیستید، ما رویای تان را به واقعیت تبدیل می کنیم. 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

ترند سال 2021

طراحی داخلی منزل همیشه سلیقه ای بوده در سال جدید، دکوراتیوها فراتر از سلیقه پیش رفته اند. شخصی سازی مشخصه بارز طراحی داخلی منزل در 2021 است. ساده بودن از دیگر ویژگی های طراحی در سال جدید است که با رها شدن از وسایل اضافه، نمود پیدا کرده است. در طراحی جدید دیگر خبری از عناصر دکوراتیو کوچک و بزرگ نیست. به نظر می رسد کاربرد لوازم بیش از جنبه های ظاهری آن اهمیت پیدا کرده است. در همه ترندهای سال 2021 این دو ویژگی دیده می شود. در واقع وسایلی که استفاده نمی شدند جای خود را به لوازم شخصی تری داده اند. هیچ ابایی در استفاده از عناصر متفاوت در فضای داخلی نیست. همچنان چوب و فلز از عناصر محبوب در طراحی هستند که هیچگاه قدیمی نمی شوند. اما همچنان ساده بودن در اولویت است.

آموزش پایه طراحی دکوراسیون داخلی

ایده های طراحی داخلی منزل

جادوی رنگ ها در طراحی داخلی منزل

2021 سال استفاده از رنگ های جسورانه در دکوراسیون فضای داخل است. دیگر همانند سال های قبل، نقطه اتکای طراحی روی رنگ سال نیست بلکه رنگ های مورد علاقه خانواده ها فرصت جولان پیدا کرده است.  رنگ های روشن و انحصاری در نورپردازی، کفپوش ها، عناصر دکوراتیو و هر جایی دیده می شود. شاید این جسارت در به کارگیری رنگ ها از موسسه پنتون آغاز شده باشد. سال 2021 و هم زمان با 1400 این موسسه دو رنگ زرد و خاکستری را به عنوان رنگ سال، معرفی کرد. این ابتکار دست طراحان را تا حد زیادی باز گذاشته است. معمولا فضاهایی که نورگیر خوبی دارند برای بازی رنگ ها مناسب تر هستند. تاکیدی بر رنگ سال نیست و هدف تغییر روحیه با به کارگیری رنگ های لطیف است.

قیمت قالیشویی سال ۹۹ (به روز شده)

استفاده از بافت در طراحی داخلی منزل

دیوارها بزرگترین سطوح را در اختیار دارند و می توانند به کلی نمای داخلی را تغییر دهند. توجه به بافت در دیوار، از مهم ترین ویژگی ترندهای 2021 است. انواع کاغذ دیواری سه بعدی، دیوارپوش های برجسته و کاشی کاری و سرامیک مورد توجه زیادی قرار گرفته اند. بافت در دیوار آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق پذیرایی و اتاق خواب و همه دیوارها قابل استفاده است. انتخاب بافت مناسب با توجه به شخصی سازی فضا، ترکیبات شیک و متفاوت تری را ایجاد کرده است. ویژگی بارز این طراحی ادغام یک دیوار ساده با ترکیب رنگی خنثی در کنار بافت ضخیم بر روی دیوار مجاور است. نوعی تضاد که جذابیت طراحی را افزایش داده است.

نقاشی خانه و رنگ آمیزی ساختمان در تهران

دکوراسیون داخلی منزل 2021

توجه به جزئیات در طراحی داخلی منزل

در ترندهای دکوراسیون داخلی 2021 حتی کوچکترین جزئیات نیز اهمیت دارند. کمد دیواری ها از همین جزئیات، مهم و دارای اهمیت هستند.  طراحی اتاق ها به سمت سادگی حرکت کرده و تاکید روی ساخت کمد دیواری های بزرگ و جادار است. طراحی کمدها با توجه به سلیقه شخصی خانواده ها، به نوعی هماهنگی دارد. طرفداران سبک مینیمال اصلا به سراغ کمد دیواری با درب چوبی کنده کاری شده و تزئینات اضافی نمی روند. انتخاب رنگ، تجهیزات و یراق آلات و درب کمد دیواری کاملا هماهنگ با سایر عناصر دکوراتیو است. شف های چوبی و قفسه های چوبی یکی دیگر از نمودهای عینی توجه به جزئیات دکوراسیون است. این شف ها فضای زیادی را در اختیارتان قرار می دهد.

ترکیب سبک‌های خاص

ترکیب سبک کلاسیک و مدرن از جذاب ترین ترندهای طراحی داخلی منزل است. این دکوراسیون تلفیقی از تضادها را به وجود آورده که در نهایت تکیه بر کاربردی بودن عناصر دارد. ویژگی بارز این سبک، به کارگیری رنگ سفید به عنوان رنگ پایه در طراحی است. در تصویر زیر نمونه ای از این طراحی دیده می شود که به طرز اغراق آمیزی بر سفید بودن دیوارها و سقف تاکید شده است. برای هر چه بیشتر شدن قدرت رنگ سفید، نورپردازی طبیعی از طریق پنجره بزرگ، به کار گرفته شده. از ویژگی های ترکیب سبک سنتی و جدید، بزرگتر دیده شدن فضای داخلی است. به ویژه در آپارتمان های نقلی می توان از این ترند سال 2021 الهام گرفت. 

مهم نیست چقدر هزینه می کنید یا چه نوع سبکی را اجرا می کنید. مهم این است که چقدر در خانه احساس خوبی دارید و طراحی چقدر روی این احساس موثر بوده است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات بازسازی و دکوراسیون هم ارائه میده؟

مدل های شیک کمد دیواری پذیرایی

طراحی داخلی خانه کوچکطراحی داخلی منزل

مراکز عمده فروشی اقلام در بازسازی

کالاآدرس
مراکز عمده فروش لوازم برقی نظیر پریز و کلید و لوستر و ...خیابان لاله زار
پرده عبدل آباد- خیابان مولوی- خیابان زرتشت
پارکت و لوردراپهخیابان سهروری شمالی- خیابان مفتح نرسیده به هفت تیر-
کابینت چوبی و فلزیخیابان سهروردی شمالی- میدان حسن آباد
لوله، اتصالات، شیرآلاتخیابان شیراز جنوبی- خیابان بنی هاشم- فردوسی(ابتدای خیابان امام خمینی)
پکیج، آبگرمکن، رادیاتور شوفاژخیابان آیت‌الله طالقانی، حدفاصل سعدی شمالی تا سه‌راه طالقانی
سقف کاذبخیابان 15 خرداد، پامنار

برندهای معتبر و با کیفیت در بازسازی

اجناسبرند
کلید و پریزبرند ایرانی: دلند، مهسان، خیام الکتریک، لگراند
برند خارجی: اشنایدر، ویکو
سیم و کابلسیم کو - همدان
پارکت لمینتبرند ایرانی: زدفور- ارتا
برند خارجی: زنیت - ایشیک
رنگ نقاشیهاویلوکس - سحر
کابینت آشپزخانهپاکچوب - ایزوفام
لوله، اتصالاتآذین- یزد بسپار- نیو پایپ و ایزی پایپ
شیرآلاتکی دبلیو سی- قهرمان
پکیجخارجی: اریستون و فرولی
ایرانی: ایران رادیاتور
آبگرمکنبوتان
رادیاتور شوفاژایران رادیاتور
کاشی و سرامیکسینا کاشی- کاشی تبریز
پنجره یو پی وی سیهافمن - وینتک

خدمات بازسازی و نوسازی ساختمان در تهران

با هوم سرویز شبکه ای گسترده از متخصصان را برای دکوراسیون داخلی منزل در اختیار دارید. یک تیم قوی و با تجربه از بهترین های طراحی داخلی، دست به دست هم داده اند تا شما در خانه حس بهتری داشته باشید. رویای خود را با ما در میان بگذارید و خانه ای متفاوت را تحویل بگیرید. برای اینکه دید بهتری داشته باشید یک نمونه طراحی سه بعدی از تغییرات هم ارائه می شود. درخواست خود را به رایگان از طریق اپ هوم سرویز، ثبت کنید. امکان تماس تلفنی نیز فراهم شده. تیم پشتیبانی در همه ساعات اداری پاسخگوی شماست. اگر در تصمیم گیری مردد هستید از مشاوره تلفنی رایگان استفاده کنید. نگران هزینه های تغییر دکوراسیون نباشید همیاران هوم سرویز همگی طبق نرخ اتحادیه، تعیین قیمت را انجام می دهند.

در ضمن نگران ریخت و پاش و نخاله ها هم نباشید همه ضایعات طبق توافق قبلی از محل خارج می شود. جهت مشاوره و هماهنگی با ما تماس بگیرید.

بازسازی و دکوراسیون خانه و طراحی داخلی را به حرفه ای های هوم سرویز بسپارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا