نظافت و پذیرایی

ایده های جذاب و شیک برای تم تولد دخترانه

 اگر فرزند دختر داشته باشید، می دانید که جشن تولدهای جذاب و فانتزی چقدر برایش اهمیت دارد. تولدهای دخترانه بسیار جذاب و زیبا هستند و اغلب اوقات از تم های خاص برای برگزاری جشن تولد دخترانه استفاده می شود. در این مقاله از هوم سرویز با چندین مورد از مدلهای تم تولد دخترانه آشنا خواهید شد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید تا جشن تولد دختر زیبایتان را به زیباترین شکل ممکن برگزار کنید و بهترین خاطره ها را در ذهنش بسازید. پس اگر دوست دارید با تم تولد دخترانه آشنا شوید، با ما در این نوشته همراه باشید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

راهنمای انتخاب تم تولد دخترانه
برای انتخاب تم تولد دخترانه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای انتخاب تم تولد دخترانه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

وقتی می خواهید تم تولد دخترانه انتخاب کنید، باید به چند مورد توجه داشته باشید تا مناسب ترین تم تولد را انتخاب کنید. از جمله نکات مهم برای برگزاری جشن تولد دخترانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سن و روحیات او: اولین موضوعی که برای انتخاب تم تولد دخترانه باید به آن توجه داشته باشید، سن و روحیات دختر شماست. برای بچه های خردسال از تم های بسیار شاد مانند تم پرنسس، تم باربی، تم سیندرلا و تم های کارتونی و فانتزی استفاده می شود؛ اما چنین تم هایی برای برگزاری جشن تولد دختران نوجوان مناسب نیست. پس قبل از هر چیزی به سن و روحیات دختر خود توجه داشته باشید.

علاقه شخصی: اگر دختر شما بسیار کوچک است، می توانید به انتخاب خودتان و با توجه به تم های دخترانه محبوب، جشن تولد دخترانه را برگزار کنید. تم دختر توت فرنگی، تم سفید برفی، تم آنا و السا (فروزن) موارد خوبی برای برگزاری جشن تولد کودکانه است. اگر فرزند بالای 3 سال دارید می توانید از او بپرسید که به چه شخصیت کارتونی علاقه دارد و دوست دارد جشن تولدش با تصویر چه کسی برگزار شود؟ در واقع با این کار شما به علاقه شخصی دخترتان احترام می گذارید و همه چیز را طوری برنامه ریزی می کنید که او دوست دارد.

معرفی تم تولدهای جذاب دخترانه
معرفی تم تولدهای جذاب دخترانه

 

معرفی تم تولدهای دخترانه جذاب و شیک

در جشن تولد دختر بچه ها می توانید تم تولدهای زیر را پیاده سازی کنید:

1.       تم تولد باربی

2.      تم تولد پرنسس

3.      تم تولد فروزن

4.      تم تولد دختر توت فرنگی

5.      تم تولد پری دریایی

6.      تم تولد کفشدوزک

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تزئینات و طراحی مجالس هم ارائه میده؟

7.      تم تولد سیندرلا

8.      تم تولد زیبای خفته

9.     تم تولد سفیدبرفی و هفت کوتوله

10.  تم تولد کیتی

11.   تم تولد دخترانه بالرین

12.  تم تولد زنبور عسل

13.  تم تولد دانه برف

14.  تم تولد شکوفه

15.  تم تولد آفتابگردان

16.  تم تولد تاج طلایی

17.  تم تولد فلامینگو

18.  تم تولد جنگل

19.  تم تولد دریا

20. تم تولد جوجه یا اردک

21.  تم تولد چایی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تزئینات و طراحی مجالس هم ارائه میده؟

22. تم تولد بستنی

23. تم تولد توت فرنگی

24. تم تولد کیک یا کاپ کیک

25. تم تولد بالن

26. تم تولد حباب

27. تم تولد آناناس

28. تم تولد هندوانه

29. تم تولد لیمو

30. تم تولد رنگین کمان

31.  تم تولد پروانه

32. تم تولد بچه کوسه

33. تم تولد پارک عجایب

34. تم تولد آسمان

35. تم تولد گیسو کمند یا راپونزل

36. تم تولد آلوین و سنجابها

37. تم تولد کارتون ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی

38. تم تولد اسباب بازی کراسل صورتی

39. تم تولد سوفیا

40. تم تولد فرشته

41.  تم تولد خرس مهربان

42. تم تولد میکی موس یا مینی موس

43. تم تولد آلیس در سرزمین عجایب

44. تم تولد تینکربل

45. تم تولد پونی کوچولو

46. تم تولد پو

47. تم تولد بازی فروت نینجا

48. تم تولد اسب تک شاخ

49. تم تولد دختر شجاع

50. تم تولد وسایل آرایش

51.  تم تولد داستان اسباب بازی ها

52. تم تولد موش سرآشپز

53. تم گل گلی با ترکیب گلهای سفید، صورتی یا یاسی

54. تم میوه ای

55. تم تولد آبنبات چوبی

56. تم تولد با گلهای صورتی

57. تم تولد ایموجی

58. تم تولد تاج طلایی

59. تم تولد طبیعت یا تم بوهو

60. تم تولد گربه ملوس

61.  تم تولد دوچرخه

62. تم تولد اسکیت

63. تم تولد مداد رنگی

64. تم تولد ورزشی مانند بسکتبال

65. تم تولد کارتون LOL

66.  تم تولد شرک

67. تم تولد زوتوپیا

68. تم تولد شنل قرمزی

69. تم تولد شنا

70. تم تولد عصر یخبندان

71.  تم تولد شیرشاه

72. تم تولد قطار

73. تم تولد ماهی

74. تم تولد دخترانه اگنس

75. تم تولد کارخانه هیولاها

76. تم تولد دامبو

77. تم تولد گارفیلد

78. تم تولد ماداگاسکار

79. تم تولد ماشا و میشا

80. تم تولد موانا

81.  تم تولد میمون

82. تم تولد مینیون ها

83. تم تولد سیمپسون ها

84. تم تولد باب اسفنجی

85. تم تولد باغ وحش

86. تم تولد بالماسکه

87. تم تولد بامبی

88. تم تولد پاندای کونگ فو کار

89.  تم تولد پینگو

90. تم تولد خرگوش

این تم ها، جزو جذاب ترین و شیک ترین مدلهای تم تولد دخترانه هستند که می توانید برای جشن تولد دختر خود یکی از آنها را انتخاب کرده و اجرا کنید. انتخاب هرکدام از انواع تم تولد دخترانه به سلیقه شما، روحیات فرزندتان و میزان بودجه ای که در نظر گرفته اید بستگی دارد.

تم تولدهای جذاب و شیک
نکات مهم در برگزاری جشن تولد

نکات مهم در برگزاری جشن تولد

اگر می خواهید جشن تولد دخترتان را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید، این نکات را در نظر داشته باشید:

·         لیست مهمانهای خود را بنویسید.

یکی از اولین کارهای برگزاری جشن تولد، نوشتن لیست مهمانهای تولد است. این کار به شما کمک می کند تا بودجه برگزاری جشن تولد، تعداد نفرات جشن، مقدار کیک تولد، غذاها و نوشیدنی های جشن و محل تولد را بهتر تعیین کنید.

·         محل جشن تولد را مشخص کنید.

بعد از اینکه تعداد نفرات جشن تولد را محاسبه کردید، می توانید محل جشن را هم تعیین کنید. شما می توانید جشن را داخل خانه خودتان، مهد کودک فرزندتان، حیاط یا باغ شخصی یا در هتل برگزار کنید. انتخاب مکان جشن تولد به بودجه شما و تعداد مهمانانتان بستگی دارد. در هنگام انتخاب مکان جشن تولد به این نکته توجه داشته باشید که آیا می توانید آن مکان را برای جشن تولد دیزاین کنید؟ و برای اجرای تم تولد دخترانه موردنظرتان به چه وسایلی نیاز دارید؟ سپس برای تهیه وسایل جشن تولد برنامه ریزی کنید.

دیزاین محل تولد
دیزاین محل تولد

·         زمان برگزاری جشن تولد را تعیین کنید و کارت دعوت مهمانان را برایشان بفرستید.

از دو هفته مانده به جشن تولد، شما باید مهمان های خود را دعوت کرده باشید. بهترین حالت برای جشن تولد کودکان این است که آنها را به همراه مادرشان به تولد دعوت کنید تا هم مراقبشان باشند و هم بچه ها احساس امنیت بیشتری کنند. برای دعوت جشن تولد هم می توانید از دعوت نامه های الکترونیکی یا کارت دعوت های ساده استفاده کنید.

·         تزئینات محل تولد را کم کم شروع کنید.

فضای جشن تولد از ورودی درب خانه شما تا جایگاه کیک است، پس تمام قسمتها را با عناصر زیبا و جذاب مانند بادکنک ها و ربان ها پر کنید. چندین بادکنک را پر کنید و آنها را با ربان در راهرو قرار دهید. از بادکنک های هلیومی برای دیزاین سقف اتاق تولد استفاده کنید. به علاوه می توانید چندین بادکنک را به دیوار بچسبانید. در مهمانی تولد دختر بچه ها خوب است که چندین بادکنک را روی زمین پراکنده کنید تا دوستان فرزندتان بتوانند آنها را بردارند و بازی کنند.

·         محل قرار گرفتن کیک را در کانون توجه قرار دهید.

محل قرار گرفتن کیک تولد، نقطه مرکزی در اتاق است که حسابی جلب توجه می کند. پس شما هم از این فضا هوشمندانه استفاده کنید و میز تولد را با رومیزی ساده و زیبا، فینگرفودهای جذاب، دسرهای رنگارنگ و گیفت های تولد جذاب تر کنید. میز تولد مهم ترین بخش برای اجرای تم تولد دخترانه محسوب می شود و باید از آن هوشمندانه استفاده کنید.

محل قرار گرفتن کیک تولد
محل قرار گرفتن کیک تولد

·         خوراکی های تولد را هوشمندانه انتخاب کنید.

برای انتخاب خوراکی های تولد، غذایی درست کنید که افراد مختلف دوست دارند. می توانید در زمان دعوت کردن مهمانان تولد از آنها بپرسید که آیا آلرژی غذایی خاصی دارند؟ سالاد الویه، سالاد ماکارونی، ساندویچ مرغ و فینگرفودهای نان و پنیر و گردو از جمله رایج ترین انتخاب ها برای غذای جشن تولد هستند. علاوه بر اینها اضافه کردن ژله، پاپ کورن، میوه های دیزاین شده و شکلاتهای رنگارنگ روی میز تولد می تواند ایده خوبی برای جشن تولد باشد.

·         لباس فرزندتان را آماده کنید.

با توجه به تم تولد دخترانه انتخاب شده، حالا باید به دنبال لباس تولد فرزندتان باشید. می توانید لباس شخصیت اصلی تولد را برای فرزندتان بخرید یا آن را بدوزید. مثلا اگر تم تولد سیندرلا را انتخاب کرده اید، لباسی زیبا شبیه لباس سیندرلا برایش آماده کنید یا اگر می خواهید تم تولد آناناس را اجرا کنید، لباسی با طرح آناناس برایش بدوزید. بعد از آماده کردن لباس تولد دخترتان، می توانید برایش تاج یا گل سر متناسب با تم تولد را نیز تهیه کنید. یک پیشنهاد عالی برای شما این است که خودتان و همسرتان هم لباسهای هماهنگ با لباس دخترتان را به تن کنید تا هماهنگی و زیبایی عکسهای تولد بیشتر شود.

تم تولد دخترانه موانا
اهمیت دیزاین فضای تولد

·         گیفت های مهمانان جشن تولد را تهیه کنید.

اگر می خواهید جشن تولد دخترتان به یک خاطره شیرین و ماندگار برای خودش و دوستانش تبدیل شود، به فکر گیفت یا هدیه تولد برای مهمانان خود باشید. با تهیه گیفت تولد، شما به مهمانان جشن تولد نشان می دهید که چقدر از حضور آنها خوشحال هستید و به نوعی از آنها تشکر می کنید. ضمنا دوستان فرزند شما هم از گرفتن هدیه ذوق زده می شوند و جشن تولد حسابی به آنها خوش می گذرد. برای تهیه گیفت تولد هم می توانید با توجه به عناصر به کار رفته در تم تولد و بودجه خود برای تهیه گیفت تولد اقدام کنید.

تم تولد جذاب و شیک
تم تولد بوهو

تم تولد دخترانه برای دختران نوجوان و جوان

در نوجوانی و جوانی دخترها بهتر است به جای طرحهای شلوغ، تم تولدهای رنگی را انتخاب کنید؛ یعنی فضای جشن تولد را با بادکنک ها و عناصر یک رنگ خاص بپوشانید. در جشن تولد دخترهای بزرگسال بهتر است از شمع و گلهای رنگارنگ بیشتر استفاده کنید و خیلی اتاق را رنگارنگ نکنید! تم تولد خال خالی هم برای دختران جوان مناسب است.

یکی از ایده های جالب تم تولد دخترانه برای نوجوانان و جوانان، تم تولد بوهو یا تم تولد طبیعت است. در این تم تولد زیبا از گلهای تازه، چوب، شمع و گلدان برای تزئین فضای تولد باید استفاده کرد. تم تولد بوهو بسیار زیبا و آرامش بخش است و طبیعت را با جشن تولد ترکیب می کند. برای اجرای این تم زیبا می توانید از صندلی های چوبی برای نشستن مهمانان خود استفاده کنید. جهت تهیه گل برای تولد می توانید از تیم هوم سرویز بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهند.

تم تولد دخترانه جذاب و شیک
تم تولد دخترانه جذاب و مناسبتی

اجرای تم تولد مناسبتی یا فصلی

گاهی اوقات تولد دختر شما با مناسب خاصی نزدیک می شود که می توانید از این موقعیت ها برای اجرای تم تولد دخترانه استفاده کنید. مثلا اگر دختر شما در فصل تابستان به دنیا آمده است، اجرای تم های بستنی، آناناس، دریا و ساحل بسیار جذاب خواهد بود. اگر فرزند شما در اواخر پاییز به دنیا آمده است می توانید از تم های هندوانه، انار، برگهای پاییزی و تم شب یلدا برای جشن تولدش استفاده کنید. هر فصلی، رنگ خاص خودش را دارد و شما می توانید از رنگها و عناصر هر فصل در اجرای تم تولد کمک بگیرید و فضای جشن تولد را بسیار جذاب تر و خاص تر کنید.

اجرای تم تولدهای جذاب با هوم سرویز
اجرای تم تولدهای جذاب با هوم سرویز

برگزاری جشن تولد شیک و جذاب برای شما با تیم هوم سرویز

اگر می خواهید جشن تولد خود را به بهترین و زیباترین شکل ممکن برگزار کنید و خاطره ای زیبا در ذهن خود و عزیزانتان بسازید، می توانید از خدمات برگزاری جشن هوم سرویز استفاده کنید تا جشنی رویایی و خاص داشته باشید و حسابی خوش بگذرانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا