زیبایی

جذاب ترین و شیک ترین مدل های طراحی ناخن برای عروس های با سلیقه

مدل‌های متنوع طراحی ناخن عروس

بدون شک مراسم عروسی، مهم‌ترین اتفاق زندگی به‌ ویژه برای عروس ‌خانم ها است. همین اهمیت باعث می شود تا حساسیت در مورد انتخاب لباس عروس، سبک آرایش و انتخاب اکسسوری های عروس بیشتر شود. اما در آرایش، این فقط صورت یا موها نیستند که به زیبایی کمک می‌کنند. طراحی ناخن عروس هم می‌تواند آنقدر زیبا باشد که چشم‌ها را به خود خیره کند و تا مدت‌ها در خاطر بماند. اگرچه تا دلتان بخواهد مدل برای طراحی ناخن عروسی وجود دارد و هر روز هم به آنها اضافه می‌شود. اما شاید بد نباشد با چند مدل محبوب و دوست ‌داشتنی بیشتر آشنا شوید.

مدل ناخن‌های مات با طرح برجسته لاو(Love)

جشن عروسی چیزی جز یک مراسم عاشقانه نیست. بنابراین می‌توان این عشق را حتی روی ناخن‌ها هم به تصویر کشید. ایده طراحی و ژلیش ناخن عروس با حروف LOVE، دو ویژگی مهم دارد: نخست رنگ ملایم و روشن برای ناخن‌ها استفاده می شود و دیگری طرح ‌های برجسته روی ناخن به کار می رود. به این صورت که روی یکی از ناخن‌ها حروف  L و O و روی ناخن‌های دیگر، حروف V و E حک می‌شوند. این مدل بدون تردید یک طرح ناخن شیک و با کلاس و بهترین گزینه برای مراسم عروسی است. بد نیست بدانید که حروف را می‌توانید با استفاده از شابلون یا حتی استیکر روی ناخن‌ها پیاده کنید.

مدل ناخن‌های سفید ساده با نوارهای نقره ای براق

اگر به دنبال یک طرح ناخن ساده و شیک می گردید، بهتر است این مدل را انتخاب کنید. در این مدل، ناخن‌ها یک سایه شیک به همراه یک نوار نقره‌ای براق دارند. در واقع نوارهای نقره‌ای درست از میانه ناخن‌ها عبور کرده و رنگ ساده روی آن را منحصر به فرد کرده‌اند. هر چند این یک طرح ساده و مینیمال است، اما شما می‌توانید کمی تغییر در نوارها هم ایجاد کنید. یعنی به جای نوار نقره‌ای از نوار طلایی کمک بگیرید. به هر حال، این به سلیقه شما بستگی دارد.

فرنچ ناخن
مدل طراحی ناخن با نوارهای نقره‌ای براق

مدل ناخن‌های صورتی ملایم به همراه بدلیجات

خوب؛ همه به رنگ سفید علاقه ندارند، حتی اگر برای مراسم عروسی باشد. اگر شما هم در این دسته هستید، بد نیست رنگ صورتی کمرنگ و ملایم را امتحان کنید. به ‌علاوه، این رنگ می‌تواند یک انتخاب کاملا رمانتیک برای جشن عاشقانه شما هم باشد. مثلاً یک نمونه این است که ناخن‌ها را به رنگ صورتی ملایم در آورید و سه تا از ناخن‌ها را به طرح‌های کریستالی مزین کنید. با این کار، ظاهری شیک و چشمگیر به ناخن‌ های خود می‌دهید.

ناخن صورتی ملایم
طراحی ناخن صورتی ملایم با بدلیجات

مدل  ناخن‌های خاکستری ملایم با اکلیل

شاید دلتان بخواهد خودتان را به رنگ سفید کلاسیک یا حتی صورتی و کِرم محدود نکنید. در این حالت می‌توانید خاکستری ملایم را امتحان کنید. برای مثال همه ناخن‌ها را به رنگ خاکستری کم‌رنگ در آورده و یک طرح برجسته براق نیز روی هر دست وجود داشته باشد. این مدل را هم می‌توان یک طرح ناخن با کلاس و شیک دانست که با هر لباس عروسی نیز ست می‌شود.

مدل تابوت سفید مد روز و جدید

بعضی‌ها به طراحی ناخن بلند علاقه دارند. برای این گروه، طراحی ناخن مدل تابوت گزینه ایده ‌آلی است. مدل تابوت سفید چه شکلی است؟ ناخن های بلند به شکل تابوت که قسمت انتهایی سفید و نوک آنها نیز شفاف است. در واقع ناخن‌ها ظاهری شبیه یخ دارند و شاید به همین دلیل، این طرح برای زمستان مناسب باشد. یک نکته را هم باید اضافه کرد: این مدل یک طراحی ناخن عروس جدید است. پس اگر اهل مد هستید، حتماً به کار شما می‌آید.

مدل ناخن‌های بلند با پولک‌های پروانه ‌ای شکل

این مدل را هم می‌توان یک طرح کاملاً تلفیقی دانست. به عبارت دیگر، در این مدل هم طرح تابوت بلند و هم آمبره فرانسوی به چشم می‌خورد. بقیه ناخن‌ها هم با اکلیل و پروانه‌های نقره ‌ای تزیین شده‌اند. بدون شک در میان مدل‌های طراحی ناخن عروس، این مدل چشمگیر بوده و پروانه‌ های آن جلوه منحصر به فردی در ناخن‌ها ایجاد می‌کنند.

طراحی ناخن بلند عروس
مدل طراحی ناخن بلند با پولک پروانه‌ای

مدل ناخن‌های سفید با ورقه ‌های طلایی

اگر آمبره شیک فرانسوی هم شما را راضی نمی‌کند و به دنبال طرح جدیدتر و خاص ‌تر هستید، بد نیست این ایده را امتحان کنید. ناخن‌ها یکدست سفید هستند و تنها یک ناخن برجسته با ورقه‌های طلایی وجود دارد. نکته مهم ترکیب خارق‌ العاده رنگ‌های سفید و طلایی است که برای عروسی ایده ‌آل است. اگر چندان با رنگ طلایی میانه خوبی ندارید، می‌توانید از فویل‌های نقره‌ای هم کمک بگیرید.

طراحی ناخن
طراحی ناخن عروس با ورقه‌های طلایی رنگ

مدل‌های متنوع فرنچ ناخن عروس؛ کلاسیک و شیک

مانیکور فرانسوی یا همان فرنچ ناخن یک مدل کلاسیک، اما محبوب برای عروسی است که با مانیکور ناخن در منزل تفاوت‌های بسیاری دارد. بدون شک مانیکور فرانسوی به اندازه کافی زیبا است، اما می‌توانید کمی به زرق و برق آن هم اضافه کنید. چطور؟ بیشتر ناخن ها یک تناژ خنثی دارند، نوک آنها سفید است و فقط یک طرح برجسته در بین آنها وجود دارد. در واقع، رنگ این ناخن هم خنثی است. تنها تفاوت این است که با کریستال پوشیده شده است. می‌توان این مدل را به نوعی، ترکیب سادگی و شیکی با جذابیت مدرن دانست.

خوشبختانه فرنچ ناخن یک متد طراحی ناخن عروس است که خود مدل‌های متنوعی دارد. شاید بد نباشد نگاهی هم به این مدل‌های جذاب از خانواده فرنچ بیندازید.

مدل آمبره فرانسوی

آمبره فرانسوی (Ombre) از جمله مدل‌های محبوب خانواده مانیکور فرانسوی است که فرنچ مانیکور کلاسیک را با آمبره مدرن تلفیق می‌کند. در این مدل شما می‌توانید انتظار ناخن‌ هایی زیبا و شیک را داشته باشید. به عبارت دیگر در آمبره فرانسوی، یک ناخن با طرح برجسته وجود دارد که به شیوه‌ ای چشمگیر آراسته شده است. نتیجه هم ناخن‌هایی خواهد بود که بسیار ظریف و هنرمندانه چشم‌ها را به خود خیره می‌کنند.

ناخن عروس
طراحی ناخن عروس مدل آمبره فرانسوی

مدل مانیکور فرانسوی با اکلیل نقره ای

اگر به دنبال یک مدل جدید و مد روز از خانواده فرنچ ناخن کلاسیک می‌گردید، همینجا توقف کنید. در این ایده، بیشتر ناخن‌ها رنگ خنثی دارند و نوک آنها سفید است. تنها یک طرح برجسته را می‌توانید بین ناخن‌ها ببینید. رنگ این ناخن هم درست مثل بقیه خنثی است، اما با اکلیل نقره ای آراسته شده است. احتمالاً وجود این اکلیل‌های درخشان به زیباترین شکل ممکن، فرنچ ناخن شما را کامل می‌کنند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ترمیم و کاشت ناخن بانوان هم ارائه میده؟

مدل ناخن‌های براق اکریلیک

طراحی ناخن اکریلیک براق از آن مدل‌هایی است که طرفداران مانیکور فرانسوی می‌پسندند. در این مدل، نوک ناخن‌ها به همان شیوه کلاسیک، سفید است؛ اما یک تفاوت وجود دارد. دیگر از رنگ خنثی خبری نیست و به جای آن خاکستری ملایم، روی ناخن‌ها می‌نشیند. چرا این مدل طراحی ناخن عروس، توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرده است؟ یکی از ناخن‌ها طرح برجسته کریستال دارد و روی ناخن دیگر هم چند تکه کوچک کریستال قرار داده می‌شود.

مدل آمبره فرانسوی با اکلیل و طرح گل

اگر به طرح ‌های تلفیقی علاقه‌مند هستید، این مدل برای شما مناسب است. در این طرح بیشتر ناخن‌ها آمبره فرانسوی دارند، اما یک ناخن با گل‌های سفید و بدلیجات آراسته می‌شود. بدون شک مدل فعلی به واسطه طرح گل و سنگ‌های زینتی جلوه خاصی خواهد داشت. برای زیبایی هر چه بیشتر، می‌توان طرح گل رز سفید را روی ناخن‌های بی‌رنگ پیاده کرد.

چند مدل خلاقانه و متفاوت برای طراحی ناخن عروس

احتمالاً تعداد آنهایی که رنگی غیر از سفید را برای لباس عروسی خود انتخاب می‌کنند، انگشت ‌شمار است. در واقع متفاوت بودن، جسارت می‌خواهد! در انتخاب مدل طراحی ناخن عروس هم شاید کم باشند آنهایی که سراغ طرح‌های خلاقانه می‌روند. اگر فکر می‌کنید رنگ ناخن شما در شب عروسی لزوماً قرار نیست سفید، صورتی یا کرم باشد؛ بد نیست به این طرح‌ها نگاهی بیندازید:

 مدل قرمز رمانتیک

خوب، به نظر می‌رسد تنها کسی که در شب عروسی، به سراغ رنگ قرمز برود؛ یک عروس کاملاً جسور باشد! هر چند که این رنگ، نماد عشق است. البته شما می‌توانید در بین طیف‌های مختلف رنگ قرمز جستجو کنید. مثلاً  قرمز روشن، قرمز تیره، ارغوانی، شرابی، یاقوتی یا حتی سرخابی. فقط توجه داشته باشید که سراغ رنگی بروید که با تم عروسیتان ست باشد. در این صورت، فضای رمانتیک بیشتری هم خلق می‌شود.

طراحی ناخن مدل قرمز رمانتیک
طراحی ناخن مدل قرمز رمانتیک

مدل نارنجی پاییزه

اگر در انتخاب رنگ ناخن خود برای جشن عروسی مردد هستید، می‌توانید از فصل‌ها الهام بگیرید. مثلاً رنگ نارنجی برای مراسم عروسی که در پاییز برگزار می‌شود، گزینه جالبی خواهد بود. در حقیقت، یک رنگ غیر ‌متعارف باعث می‌شود تا لباس سفید عروسی شما جلوه دیگری پیدا کرده و خودتان هم در میان جمعیت بدرخشید! شاید حتی بتوانید رنگ ناخن خود را با یکی از لوازم دکور مراسم، ست کنید.

مدل قلب‌های کوچک

این مدل شاید بیشتر یک طرح ناخن دخترانه شیک باشد تا یک مدل طراحی ناخن عروس. اما می‌توانید کمی خلاق باشید و آن را برای عروسی امتحان کنید. به این شکل که یک جفت قلب کوچک روی دو تا از ناخن‌ها طراحی کنید. انتخاب رنگ این قلب‌های کوچک و نیز رنگ ناخن به سلیقه خودتان بستگی دارد. البته این قلب‌ها را می توان در شکل‌های مختلف هم ترسیم کرد؛ مثلاً دو جفت قلب در وسط ناخن یا حتی گوشه آن.

طراحی ناخن عروس
طراحی ناخن عروس؛ مدل قلب‌های کوچک

در این مقاله، مدل‌های متنوعی از طراحی ناخن عروس را به شما نشان دادیم. برخی از این طرح‌ها کلاسیک و بعضی از طرحها هم خلاقانه بودند. شما می‌توانید حتی تلفیقی از این مدل‌ها را انتخاب کرده یا آنها را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. علاوه بر این، هوم سرویز در سایت و اپلیکیشن خود مقالات متعددی را در حوزه زیبایی، مد و آرایش با شما به اشتراک گذاشته است. اگر دوست دارید خودتان متخصص زیبایی‌تان باشید، از متخصصان زیبایی هوم سرویز کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا