هوم سرویز

50 مدل مو برای صورت گرد و کشیده

مدل مو برای صورت کشیده، گرد یا تپل کدام است؟ مدل موها از جمله موضوعاتی هستند که تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت چهره شما دارد. به همین دلیل است که باید به انتخاب مدل موی خود اهمیت بدهید و با توجه به فرم صورت خود، بهترین و زیباترین مدل مو را برای خود انتخاب کنید. هر سال، مدلهای کوتاهی و شینیون مو تغییر می کند و مدلهای جذاب و تازه ای مد می شود؛ اما نکته مهم این است که مدل موی شیک و زیبا برای شما، مدلی است که با فرم صورت شما و زیبایی چهره شما هماهنگ باشد. در این نوشته شما با 50 مدل مو برای صورت تپل، گرد و کشیده آشنا خواهید شد.

انواع مدلهای صورت عبارت هستند از فرم مستطیلی صورت، فرم مربعی صورت، فرم صورت دایره ای، فرم صورت بیضی، فرم مثلثی صورت، فرم صورت الماسی و فرم صورت قلبی. مدل مو باید با شکل صورت و اجزای صورت شما هماهنگ باشد و بتواند به صورت ماهرانه ظاهر شما را زیباتر و دلنشین تر کند. اگر به دنبال مدل مو برای صورت کشیده یا گرد خود هستید و می خواهید مدل موی شما با فرم صورتتان همخوانی داشته باشد، در این نوشته با هوم سرویز همراه باشید.

مدل موی برای صورت بیضی

اگر از جمله افرادی هستید که فرم صورت بیضی شکل دارند، می توانید هر مدل موی کوتاه و حتی بلند که دوست دارید را انتخاب کنید. مدل کوتاهی باب از جمله مدل موهای شیک و زیبا برای این دسته از افراد است. بعد از کوتاه کردن موها با این مدل، می توانید موهای لخت خود را از وسط فرق باز کنید و دو طرف صورت خود بریزید. اگر عاشق موهای بلند هستید، هم مدل صاف و هم مدل موهای فر یا حالتدار هم به شما می آید. مدل مو با فرق کج هم در این صورتها بسیار شیک می شود. در افرادی که فرم صورت بیضی شکل دارند، پیشنهاد می شود که موهایشان را محکم نکشند؛ زیرا صورتشان را کشیده و موهایشان را کم حجم نشان می دهد.

نمونه ای از مدل مو برای صورت کشیده و بیضی شکل را می بینید که بسیار جذاب است و از جمله ترندها محسوب می شود. 

مدل کوتاهی متناسب با فرم صورت بیضی

در تصویر زیر، مدل مو برای صورت کشیده بیضی مشاهده می کنید که توجه را از فرم بیضی صورت منحرف می کند و مدلی منظم و جذاب برای موهاست.

مدل مو مناسب با فرم صورت بیضی

تصویر زیر هم یک مدل ساده و معمولی موها در صورت با فرم بیضی را نشان می دهد و به خوبی با فرم صورت جور درآمده است.

مدل مو مناسب با چهره بیضی

خیلی وقتها شینیون موهای شما مانند تصویر زیر ساده و سریع انجام می شود. مزیت صورت بیضی شکل این است که انواع مدل موها با آن هماهنگ هستند.

مدل مو متناسب با چهره بیضی

مدل مو برای صورت مستطیلی

چندین مدل موی مناسب برای افرادی که صورت مستطیلی دارند وجود دارد. مدل مو برای صورت مستطیلی باید به شکلی باشد که فک و پیشانی تیز آنها را متعادل تر نشان دهد و صورت آنها را کشیده تر نکند. مدل موهای کوتاه برای این افراد باید طوری باشد که گوشه های صورت را پنهان کند. برای افراد با فرم صورت کشیده، موهای فر و حالتدار پیشنهاد می شود؛ زیرا این مدلها حجم افقی موها را افزایش می دهند و زاویه های تیز صورت مانند فک و پیشانی را نرم نشان می دهند. افرادی که صورت مستطیلی دارند می توانند مدل موی چتری را انتخاب کنند که روی پیشانی می ریزند و فرم صورت را زیباتر نشان می دهند.

مدل موی مناسب با فرم صورت مستطیلی

تصویر زیر، یک مدل موی ساده و شیک و مجلسی است که برای فرم صورت مستطیلی عالی است.

فرم صورت مستطیلی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات هم ارائه میده؟

این مدل هم برای افرادی که موهای بلند دارند بسیار زیبا و جذاب است و ترکیب فرم مستطیلی صورت با موهای مواج عالی درآمده است.

مدل موی مناسب با چهره مستطیلی

مدل مو برای صورت مربعی

افرادی که فرم چهره شان مربعی است، پیشانی های پهن، فک پهن و گونه های عریض دارند. در افرادی که فرم صورت مربعی دارند، مدل موی کوتاه خاصی پیشنهاد می شود که مربع بودن صورت را کمتر نشان دهد. مدل موی مناسب برای صورت مربعی در این افراد بهتر است به صورتی باشد که تا لایه های مو تا زیر گوش بیاید و زوایای تیز صورت مثل فک و گونه ها را پنهان کند. موهای بلند برای چهره های مربعی نیز عالی است و توجه را از ساختار مربعی صورت پرت می کند و قسمتهای پهن صورت را پنهان کرده و ظاهر فرد را دلنشین تر می کند. چند مدل موی زیبا و جذاب را ببینید که مناسب با فرم صورت مربعی هستند:

مدل مو مناسب با فرم صورت مربعی

 

 این مدل مو نیز در صورتهای مربعی بسیار جذاب می شود.

مدل مو متناسب با چهره مربعی                      

مدلهای زیر نیز از جمله زیباترین مدلها برای فرم صورت مربعی هستند.

مدل مو برای فرم صورت مربعی

تصویر زیر نیز از جمله مدل مو جذاب و شیک برای صورتهایی است که فرم مربعی دارند:

مدل مو متناسب با چهره مربعی

مدل مو برای صورت زاویه دار و لوزی شکل

صورت لوزی شکل، صورتی زاویه دار است که پیشانی و فک باریک و گونه های برجسته و پهنی دارد. وسیع ترین نقطه صورت در این افراد، گونه هایشان است. شکل موی مناسب در افراد با فرم صورت لوزی، مدلی است که زاویه های تیز صورت را نرم تر کند و گونه هایشان را متعادل تر نشان دهد. لیر بهترین مدل مو برای صورت لوزی شکل است. مدل موی لیر، فک تیز را می پوشاند و فک و چانه را پهن تر نشان می دهد. لایه های مو در این فرم صورت ها باید متوسط و بلند باشد و قسمتهای کناری صورت یعنی گونه های پهن را متعادل تر کند. اگر فرم صورت شما لوزی شکل است و به شینیون مو در منزل علاقه دارید، بهتر است شینیون های جمع شونده را امتحان کنید؛ مثلا می توانید موهایتان را به صورت دم اسبی ببیندید یا موهایتان را گوجه ای کنید تا پیشانی شما را کشیده تر نشان دهد و حواس بیننده را از گونه هایتان پرت کند.

بیایید چند مدل مو برای صورتهای لوزی ببینیم:

مدل مو برای صورت بیضی

صورتی که فرم بیضی دارد با انواع مدلهای مو زیبا و جذاب می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات هم ارائه میده؟

مدل مو مناسب برای فرم صورت بیضی

برای انتخاب مدل موی خود می توانید از این عکس نیز الهام بگیرید:

مدل مو متناسب با فرم صورت لوزی

مدل موی مناسب با صورت مثلثی شکل

افرادی که فرم صورت آنها مثلثی شکل است، فک قوی و قابل توجهی دارند و چانه آنها به شکل مربع یا مستطیل است. پیشانی این صورتهای مثلثی جمع و جور است. در صورت های مثلثی شکل بهتر است مدل موهایی انتخاب شود که باعث به تعادل رسیدن فک می شود. مدل موی چتری در این دسته از افراد یک مدل شیک و زیبا است که صورت و چشمهای افراد را زیباتر نشان می دهد. مدل موی باب برای این چهره ها چندان مناسب نیست. موهای بلند ساده هم برای این چهره ها زیبا است. کلا بهتر است موها زیر فک باشند؛ زیرا اگر اندازه موهای شما تا فک صورت باشد، توجه بیننده ها به فک جلب می شود. تصاویر زیر، مدل موهایی را نشان می دهد که مناسب برای چهره هایی با فرم صورت مثلثی دارند مناسب است:

مدل مو متناسب با فرم صورت مثلثی

این دو نفر، هر دو چهره مثلثی شکل دارند و انتخاب مدل مو برای صورت گرد و مثلی شکل آنها با توجه به فرم صورت آنها بسیار هوشمندانه و مناسب است.

مدل مو مناسب چهره مثلثی

انتخاب هوشمندانه مدل مو برای صورت کشیده و گرد از بهترین راهکارها برای جذاب تر شدن شماست.

مدل مو متناسب با فرم صورت

اکثر هنرپیشه ها و سلبریتی ها از مدل مو برای صورت لاغر و کشیده برای زیبایی خود کمک می گیرند که کاملا با چهره و صورت آنها متناسب است و زیبایی چهره آنها را چند برابر می کند.

مدل کوتاهی مو متناسب با فرم صورت

مدل مو برای صورت قلبی شکل

مدل موی مناسب صورت قلبی شکل، ساختار استخوان پیشانی و گونه ها پهن است، اما فک و چانه باریک تر هستند. در فرم صورت قلبی شکل، مدل موی شما باید طوری انتخاب شود که عرض ابروها را کاهش دهد و عرض نیمه پایینی صورت را افزایش دهد. مدل موی پیکسلی در این صورتها جالب و مناسب است. مدل باب هم برای مدل کوتاهی مو برای صورت لاغر و قلبی شکل مناسب است و قسمت فک آنها را به صورت کامل پر می کند. اگر فرم صورت شما قلبی شکل است و عاشق موهای بلند هستید، می توانید موهای خود را حالت بدهید یا فر کنید و فرق کج باز کنید. مدل موهای بلند یکطرفه هم در این صورتها جذاب می شود؛ زیرا جذابیت بخش بالایی صورت و چشمهای شما را بیشتر می کند.

مدل کوتاهی مو متناسب با فرم صورت مستطیلی

در تصویر زیر، یک مدل مو مناسب با فرم صورت قلبی شکل را خواهید دید که می تواند سن شما را هم کمتر نشان دهد.

مدل مو متناسب با فرم صورت قلبی

تصویر زیر هم مدلی ساده و سریع برای جمع کردن و بالا بستن موها را مشاهده خواهید کرد.

مدل مو مناسب چهره قلبی

تصویر زیر هم یک مدل شینیون جذاب را نشان می دهد که از جذاب ترین مدل های شینیون مو برای خانمها و دختران زیبا است.

مدل مو برای فرم چهره قلبی

آنچه در تصویر زیر می بینید نیز یک مدل مو مناسب برای صورتهای قلبی شکل است. شما می توانید موهای صاف خود را فرق وسط یا فرق کج باز کنید و ظاهر زیبا و جذابی داشته باشید.

مدل کوتاهی مو زنانه

مدل مو برای صورت گرد

فرم صورت گرد و دایره ای، طول و عرض مشابه ای دارد و گونه هایشان نیز گرد و برجسته است. جالب ترین مدل مو برای صورت گرد و تپل، مدلی است که زیبایی صورت خانمها را بیشتر نشان می دهد. مدل موهای پیکسلی و مدل لایه لایه ای از جمله مدلهای زیبا در فرم صورت دایره ای و گرد هستند. البته بهتر است لایه های مو کمی بلند و نامرتب کوتاه شوند و این لایه ها در اطراف خط فک باشند تا صورت را کشیده تر و متناسب تر نشان دهند. فر کردن موها در این افراد هم گزینه خوبی است که جذابیت صورتشان را چندین برابر می کند. اگر فرم صورت شما گرد است، می توانید بخشی از موهایتان را روی صورت یا پیشانی خود بریزید و حسابی دلبری کنید.

بیایید چند نمونه از مدل مو مناسب برای فرم صورت گرد را ببینیم:

همانطور که در عکس زیر می بینید، موهای حالتدار باعث کشیده تر به نظر رسیدن صورت با فرم گرد شده است.

مدل کوتاهی مو متناسب با فرم صورت

تصویر خانمی با صورت گرد را مشاهده می کنید که بخشی از موها روی صورت و پیشانی قرار گرفته است و صورت فرد را زیباتر و جذاب تر کرده است.

مدل مو برای صورت گرد

در عکس زیر، آرایش عروس خانم با فرم صورت گرد و دایره ای را می بینید که با مدل موهای حالت دار و مواج بسیار جذاب شده است.

مدل مو متناسب با فرم صورت

همانطور که مشاهده می کنید، مدل موی چتری در صورت گرد را می بینید که صورت فرد را جذاب و خاص نشان می دهد.

مدل مو چتری مناسب برای فرم صورت گرد

در تصویر زیر، دختری با فرم صورت دایره را می بینید که موهایش را جمع کرده و بافته است و یک مدل دخترانه زیبا را برای موهایش پیاده سازی کرده است.

مدل موی مناسب برای فرم صورت دایره

بهترین مدل مو برای صورت گرد مدل موی بلند است. گردی صورت فرد را پوشانده است و یک مدل شینیون ساده و شیک و مجلسی است.

مدل مو بلند برای فرم صورت گرد

در این نوشته با انواع مدل مو برای صورتهای مختلف آشنا شدید و شما می توانید این مدل ها را در مجالس و مهمانی ها پیاده سازی کنید و زیبایی و جذابیت خود را چند برابر کنید. برای پیشنهاد مطالعه بعدی به شما پیشنهاد می کنیم که مطلب اصول آرایش لب را بخوانید تا متوجه شوید که هنگام آرایش لب چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟ راستی اگر وقت و حوصله رفتن به آرایشگاه را ندارید و دنبال آرایشگر خوب در منزل هستید یه سری به هوم سرویز بزنید. برای دسترسی به محتواهای ویدیویی هوم سرویز، پیشنهاد می کنیم آپارات هوم سرویز را از دست ندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا