برقکاری ساختمان

نصب دوربین مداربسته در منزل چه فایده ای دارد؟

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

دوربین مداربسته دستگاهی است که برای کنترل در برخی اماکن خاص نصب می شود. همه بانک ها و مناطق نظامی به دوربین مداربسته مجهز هستند. در بسیاری از اماکن عمومی نظیر فروشگاه ها، ادارات، مراکز تجاری و تفریحی نیز از انواع دوربین مدار بسته استفاده شده است. این روزها نصب دوربین مداربسته در منزل بسیار رایج شده است.

دوربین های پیشرفته می توانند سیگنال های تصویری را از طریق اینترنت به دیگر نقاط ارسال کنند. این در حالی است که دوربین های مدار بسته ابتدایی تنها قادر به ارسال سیگنال های تصویری به مانیتور نصب شده در محل بودند.  نصب دوربین مداربسته در همه اماکن عمومی، خلوت و یا پر تردد ضروری است اما هنوز تردیدهایی در مورد کاربردی بودن این دوربین ها در منازل مسکونی وجود دارد. 

مزایای نصب دوربین مداربسته در منزل

حتما دوربین های مداربسته را در فروشگاه های محل دیده اید. آیا تصور می کنید این سیستم ها مخصوص مراکز تجاری هستند؟ البته که خیر مشابه همین سیستم امنیتی را می توانید در خانه خود نیز نصب کنید. نصب دوربین مداربسته در ویلا و ساختمان های خارج از شهر به دلایل امنیتی مرسوم است. اما بسیاری از اپارتمان های مسکونی نیز از سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته استفاده می کنند.

اگر چه مهم ترین ویژگی نصب این دستگاه های پیشرفته حفظ امنیت ساختمان در نبود ساکنین است اما منافع این دوربین های کوچک بسیار بیشتر از اینهاست. به خصوص با شاغل شدن زوجین، تقاضا برای نصب این سیستم های تصویری بسیار بیشتر شده است. در این مطلب به برخی از مزایای نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته اشاره می شود.

مزایای نصب دوربین مداربسته در منزلسیستم های پیشرفته دوربین مداربسته دیجیتال

ضرورت نصب دوربین مداربسته در منزل

بدون تردید دوربین مدار بسته از سیستم های محافظتی و دور کننده سارقین محسوب می شود. معمولا در ساختمان هایی که با دوربین های مداربسته حفاظت می شوند، آمار دزدی و سرقت بسیار کمتر می شود. با توجه به اهمیت حفظ اموال و اشیا قیمتی در خانه لازم است تا حداقل در یکی از اتاق ها دوربین مداربسته نصب شود. این اتاق می تواند فضایی برای نگهداری اشیا قیمتی در خانه باشد.

معمولا همین ترفند ساده می تواند موجب ارعاب سارقین شده و اموال تان را حفظ کند. البته در صورت وقوع جُرم نیز امکان شناسایی مجرمین با استفاده از تصاویر دوربین مداربسته وجود دارد. این دوربین ها حتی قادر به تشخیص حرکت در تاریکی شب نیز هستند و هر حرکتی را ضبط می کنند. حفاظه دستگاه و هارد قادر است تصاویر دریافتی را تا مدت های زیادی حفظ کند.

محافظت از فرزندان در نبود والدین

وقتی فرزندان کوچکی در خانه دارید و یا به تازگی صاحب نوزادی شده اید، به سختی می توانید کارهای خارج از منزل را مدیریت کنید. بسیاری از خانواده ها با استخدام پرستار کودک در منزلف نگهداری از فرزندان در نبود خود را به نیروهای حرفه ای می سپارند. با توجه به خبرهای منتشر شده همیشه نگرانی هایی بابت طرز رفتار پرستار بچه در نبود پدر و مادر وجود دارد. با نصب دوربین مداربسته در منزل خیال والدین کاملا راحت است.

این دوربین ها تصاویر را از طریق شبکه اینترنت به گوشی های موبایل انتقال می دهند. کافیست نرم افزار دوربین مداربسته را نصب کنید و در محل کار، اوضاع خانه را تحت نظارت و کنترل داشته باشید. برای این منظور لازم است تا دوربین مداربسته در همه اتاق ها و فضاهای منزل و حتی جلوی درب آپارتمان نیز نصب شده باشد.

خانه هوشمند و وسایل هوشمند سازی ساختمان

قیمت نصب دوربین مداربسته در منزلخدمات نصب و تعمیر دوربین مدار بسته در تهران

نظارت بر حیوانات خانگی

این دوربین ها نقش نظارتی گسترده ای دارند. امکان نظارت کودکان و نوجوانان زمانی که والدین در محل کار هستند بسیار عالی است. به این ترتیب همواره می توانید از راه دور کنترل فرزندان را نیز داشته باشید. اما شاید ندانید که از این دوربین های کوچک ولی کاربردی می توانید برای نظارت حیوانات خانگی نیز استفاده کنید.

خانواده هایی که از سگ یا گربه نگهداری می کنند، با نصب دوربین مداربسته در منزل می توانند فعالیت های حیوانات خانگی را مشاهده کنند. دور بودن مسافت و یا ساعات شبانه روز تاثیری در کارکرد دوربین مدار بسته و یا ارسال سیگنال های تصویری ندارد. هر زمان که ارتباط اینترنتی بین دوربین و دستگاه گیرنده (مثلا گوشی موبایل یا لپ تاپ) برقرار باشد، امکان رویت محل وجود دارد. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر دوربین هم ارائه میده؟

قیمت نصب دوربین مداربسته در منزل

سیستم های مداربسته از ارزان ترین سیستم های حفاظتی در دنیا هستند. در مقایسه با سایر موارد، کارایی این سیستم ها به مراتب بیشتر است. به این ترتیب نگرانی بابت هزینه های بالا و غیر منطقی برای نصب دوربین مداربسته در منزل وجود ندارد. تنها نکته مهم بزرگی محل و تعداد دوربین های نصب شده در منزل است.

در یک خانه ویلایی لازم است تا علاوه بر داخل منزل، محوطه دور ساختمان نیز به خوبی تحت پوشش دوربین مدار بسته باشد. اما در یک آپارتمان کوچک تنها محوطه جلوی درب واحد و فضای داخل تجهیز می شود. هزینه کابل کشی، داکت کشی و نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته به حجم پروژه و مقدار لوازم استفاده شده در اجرای پروژه دارد. برای اطلاع از هزینه نصب دوربین مداربسته در منزل به اپلیکیشن هوم سرویز مراجعه کنید.

قیمت نصب دوربین مدار بسته
قیمت تعمیر دوربین مدار بسته
نصب دوربین مداربسته در منزل و محل کارسرویس نصب دوربین مداربسته در منزل

خدمات نصب و تعمیر دوربین مداربسته در تهران

سرویس نصب دوربین مداربسته هوم سرویز در همه مناطق تهران ارائه می شود. انواع دوربین مدار بسته در ارتفاع مختلف نصب و راه اندازی می شود. نصب و راه اندازی دستگاه DVR ، نصب انواع دستگاه محافظ و پشتیبان، کابل کشی دوربین آنالوگ و دیجیتال، داکت کشی و نصب براکت ال سی دی و …. همگی در سرویس نصب و تعمیر دوربین انجام می شود. هزینه خدمات با توجه به نوع سرویس بر اساس تعرفه ها محاسبه می شود.

برای اطلاع از قیمت نصب و تعمیر دوربین از طریق اپ هوم سرویز اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا