خانگی و ساختمانی

نصب چوب پرده جدید و قدیمی ✔️ با ثبت سفارش رایگان

پرده دکوراسیون اتاق را تکمیل می کند. انواع پرده در کنترل نور و حفظ حریم خصوصی اتاق بیشترین کاربرد را دارد. با کمی دقت و افزودن رنگ و طرح به پرده می توانید فضایی خاص را با کمترین هزینه ایجاد کنید. برای اینکه زیبایی پرده به چشم بیاید باید چوب پرده را صحیح نصب کرد. نصب پرده بدون چوب پرده امکان پذیر نیست حتی پرده های مدرن شید و زبرا هم احتیاج به پایه دارند. قبل از نصب چوب پرده در مورد انواع موجود در بازار اطلاعاتی کسب کنید. این میله های به ظاهر ساده، اصلی ترین قسمت از پرده هستند.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

راهنمای نصب چوب پرده

چوب یا میله همان قسمتی است که پرده را به آن آویزان می کنیم. انواع میله های فلزی برای نصب پرده در بازار موجود است. این میله ها برای پرده های پارچه ای ایده آل هستند. پرده زیرا ، لوردراپه و … همراه با چوب پرده مخصوص تولید می شوند. اما برای پرده های پارچه ای خودتان باید یک میله پرده مناسب را انتخاب کنید. میله های خیلی نازک، استحکام خوبی ندارند و نمی توانند وزن پرده های تزیینی بزرگ را تحمل کنند.

موقع خرید چوب پرده به جنس و کیفیت آن توجه کنید. همه چوب پرده ها ساده نیستند و انواع مدل های متنوع برای سلیقه های مختلف به فروش می رسد. بعد از انتخاب میله پرده ای مناسب نوبت به اندازه گیری است. اندازه چوب پرده بستگی به محل و طریقه نصب دارد. 

راهنمای نصب پرده

نصب پرده در تهران

طریقه نصب چوب پرده

یکی از مهم ترین موارد موقع انتخاب چوب پرده، اندازه گیری آن است. برای اندازه گیری ابعاد پنجره اهمیت دارد. معمولا هر چوب پرده تنها برای همان پنجره مناسب است و قابلیت نصب در مکان های مختلف را ندارد. عرض پنجره معیار اندازه گیری میله پرده ای است. اما قبل از اندازه گیری باید بدانید پرده را دقیقا کجا نصب می کنید. پرده ها در همه جای منزل دیده می شوند.

پرده تزیینی اتاق پذیرایی، پرده های ضخیم اتاق خواب، پرده های طرحدار اتاق کودک، پرده آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی هر کدام به نوع متفاوتی نصب می شوند. با نصب پرده می توانید بسیاری از مشکلات طراحی را نیز اصلاح کنید. به طور کلی چوب پرده در 3 موقعیت نصب می شود:

  •  چوب پرده سقفی
  •  دیواری
  • داخل قاب پنجره

قیمت نصب پرده زبرا و پرده کرکره ای چقدر است؟

نصب چوب پرده سقفی

برای پرده های بلند بهتر است چوب پرده را در سقف نصب کنید به این ترتیب طول اتاق بزرگتر دیده می شود که از نظر بصری بسیار چشم نواز است. اگر مانعی در زیر پنجره وجود ندارد می توانید قد پرده را تا روی زمین بگیرید. در این حالت حتما میله نصب از طرفین پنجره به اندازه 4-5 سانتیمتر بزرگتر باشد. اندازه مناسب در همین حدود است زیرا هم پرده شکیل تر دیده می شود و هم قدرت همپوشانی پرده بیشتر می شود. به خصوص برای پنجره های اتاق خواب، موقع شب جلوی نورهای مزاحم هم گرفته می شود. برای پرده پذیرایی بلتدی پرده را چند سانت بیشتر و عرض را پر چین تر انتخاب کنید. موقع نصب میله پرده ای هم دقت کنید که اندازه گیری روی سقف کاملا صاف و منظم باشد در غیر این صورت پرده بد فرم می ایستند و شکل جالبی ندارد.

چگونه پرده زبرا را نصب کنیم؟ نصب پرده زبرا

چگونه چوب پرده نصب کنیم؟

نصب چوب پرده دیواری

در پنجره هایی که نیمه هستند و تا روی کف ادامه ندارند می توانید میله پرده را روی دیوار هم نصب کنید. نصب پرده به این صورت در همه پنجره های بزرگ و کوچک امکان پذیر است. فرض کنید ارتفاع کف تا سقف 2.75 سانتیمتر است و پنجره 50 سانتیمتر پایین تر نصب شده است. طراحان داخلی پیشنهاد می کنند که حتما میله پرده ای را به اندازه حداقل 20 سانتیمتر بالاتر از پنجره نصب کنید. به این ترتیب پنجره بلندتر و کشیده تر دیده می شود که بسیار دید بهتری دارد. در مواردی که فاصله سقف و قاب پنجره کوتاه تر است نصب پرده را از سقف انجام دهید ولی در موارد دیگر نصب پرده روی دیوار و فضایی بالاتر از پنجره پیشنهاد می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات دوخت و نصب پرده هم ارائه میده؟
[irp posts=”14616″ name=”مهمترین معیارهای تعیین قیمت دوخت پرده”]

نصب چوب پرده در قاب پنجره

یک راه دیگر هم برای نصب پرده اتاق وجود دارد که اغلب این طرح را در آشپزخانه ها می بینیم. به طور کلی در پنجره های کوچکتر می توان چوب پرده ها را در قاب داخل پنجره نصب کرد. در این مورد اندازه گیری دقیق میله پرده خیلی مهم است.

اندازه میله دقیقا برابر با اندازه چارچوب داخلی پنجره است. این پرده به قاب داخلی پنجره نصب می شود و جایی برای فضای اضافی نیست. فاصله پرده از پنجره هم بین 4-5 سانتیمتر در نظر گرفته می شود. بلندی و عرض پرده در این شیوه کاملا به اندازه قاب داخلی پنجره است. برای نصب پرده با ما تماس بگیرید. همیاران هوم سرویز از نصاب های محلی با تجربه هستند و در کمتر از یک ساعت پرده را نصب می کنند. 

چگونه پرده زبرا را تمیز کنیم؟ شستشوی زبرا

نصب چوب پرده ریلی

تعرفه های نصب پرده هوم سرویز

قیمت نصب پرده
قیمت دوخت پرده

سرویس نصب پرده در تهران

هوم سرویز خدمات دوخت نصب پرده زبرا، لوردراپه، پرده کرکره ای، پرده چاپی، انواع پرده های پارچه ای سلطنتی و … را ارائه می دهد. این سرویس توسط دوزندگان و نصابان حرفه ای و با تجربه در کمترین زمان انجام می شود. برای پرده های ساده، زمان نصب کمتر از یک ساعت است. برای سهولت و سرعت کار حتما چهارپایه مناسب و جاروبرقی را در دسترس قرار دهید. پس از نصب چوب پرده و درل کاری، همیار محل را جارو کشیده و تمیز تحویل می دهد. در صورتی که بخواهید همیار چوب پرده را نیز تهیه کرده و به همراه فاکتور ارائه می کند. اگر به دنبال یک کار تمیز و حرفه ای هستید با ما تماس بگیرید. برای کاهش هزینه ها، سرویس دوخت و نصب پرده در همه مناطق تهران به صورت منطقه ای ارائه می شود.

هم زمان با ترافیک کاری در ایام آخر سال، همیاران نصاب در همه روزهای هفته سفارش می پذیرند.

ثبت سفارش رایگان سرویس نصب پرده از طریق اپلیکیشن هوم سرویز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا