نظافت و پذیرایی

6 کار که قبل از سمپاشی منزل باید انجام دهید

سمپاشی منزل ایمن ترین راه برای از بین بردن حشرات موذی و حفظ سلامت افراد خانوار است. حشرات نیش می زنند، گاز می گیرند و بیماری های پوستی و … ایجاد می کنند. شاید در طول روز اثری از پشه، سوسک آشپزخانه یا ساس رختخواب نباشد و حتی یکی از این موجودات را نیز نبینید. اغلب حشرات در طول شب به دنبال غذا از سوراخ های خود خارج شده و محیط خانه را آلوده می کنند. قبل از اینکه کابینت ها پر از تخم سوسک شود یا لا به لای رختخواب ها تحت تسلط ساس ها در آید، باید چاره ای کرد. خدمات سمپاشی راه حل دائمی خلاصی از این موجودات ریز است. آیا تا به حال نسبت به سمپاشی خانه یا محل کار اقدام کرده اید؟

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

بایدها و نبایدهای قبل از سمپاشی منزل

سمپاشی کردن ساختمان محدود به منازل مسکونی نیست. همه ساختمان های اداری، انبارها، کارگاه ها و فروشگاه ها نیز نیاز به سمپاشی دارند. برخی از افراد تصور می کنند که با سمپاشی، خطر مسموم شدن و آلودگی به سم وجود دارد. این موضوع تا حدودی درست است توجه داشته باشید که خدمات سمپاشی یک حرفه تخصصی است افرادی که در این زمینه تجربه ای ندارند نباید سر خود اقدام به سمپاشی ساختمان کنند. با توجه به اهمیت این موضوع توصیه شده که حتما با شرکت های دارای صلاحیت برای از بین بردن حشرات تماس بگیرید. سموم مورد استفاده در این شرکت ها دارای تاییدیه وزارت بهداشت بوده و برای انسان خطری به همراه ندارد. به خصوص برای سمپاشی خانه ها حتما با افراد حرفه ای و متخصص هماهنگ کنید. 

هزینه سمپاشی منزل چقدر است؟

خدمات سمپاشی منزلخدمات سم پاشی در ساختمان های مسکونی

اقدامات مهم قبل از سمپاشی منزل

سوسک ، مگس ،ساس، موش ، عنکبوت و سایر حیوانات می توانند یک تهدید واقعی در خانه های ما باشند. این موجودات علاوه بر کثیفی و آلوده کردن محیط، انواع بیماری را نیز منتقل می کنند. دیر یا زود زمان سمپاشی کردن فرا می رسد و سم پاش ها با گالن های سم و دستگاه های سمپاش به خانه می آیند. قبل از آن لازم است تا این کارها را انجام دهید:

1-دسترسی ایجاد کنید

حشرات در شکاف های ریز دیوارها، فضای خالی بین مبلمان، سوراخ های ریز لوازم چوبی و …. جا خوش می کنند. برای دسترسی به محل زندگی حشرات لازم است تا همه موانع را از سر راه بردارید. لوازم خانگی بزرگ نظیر بوفه، کتابخانه و مبلمان را از دیوارها دور کنید تا به راحتی تیم سم پاشی بتواند گوشه و کنار را با سم اسپری کند. اگر می توانید لوازم بزرگتر را به انبار یا بیرون از خانه انتقال دهید. هز چه دسترسی به محل زندگی حشرات سهل تر باشد، نتیجه بهتر خواهد شد.

2-وسایل شخصی را جمع کنید

لباس ها، اسباب بازی بچه ها، لوازم دکوری کوچک( مجسمه ها، قاب عکس و …) را داخل کمد قرار داده و یا در یک کارتن بزرگ بسته بندی کنید. پوشش های پلاستیکی بهترین مواد برای بسته بندی لوازم هستند. برای اینکه سم به داخل لوازم نفوذ نکند از روکش های پلاستیکی بزرگ برای همه وسایل استفاده کنید. روی صندلی ها، مبلمان ، میزهای بزرگ و …. را با پلاستیک بپوشانید. در مورد برخی از حشرات نظیر موریانه لازم است تا لوازم چوبی هم سمپاشی شوند و نیازی به پوشاندن چوب ها نیست.

3-حیوانات خانگی را از محل دور کنید

سمپاشی منزل با وجود حیوانات امکان پذیر نیست. گاهی اوقات فراموش می کنیم این حیوانات دوست داشتنی چقدر حساس هستند. اغلب حیوانات در برابر مواد شیمیایی بسیار تحریک می شوند. حیوانات خانگی را برای مدتی از محل دور کنید برای اطمینان از ابتلا به کک حتما سگ و گربه را به دامپزشک نشان دهید.

 آکواریوم ها را باید با پلاستیک محکم پوشانده باشید. اطمینان حاصل کنید که ماهیان برای مدتی غذای کافی دارند. پمپ های هوای آکواریوم را خاموش کنید زیرا آنها مواد شیمیایی موجود در هوا را مکیده و به درون آب انتقال می دهند.

سمپاشی ساختمان تضمینی

کارهای قبل از سمپاشیسمپاشی منزل و درزگیری سوراخ های ریز

4- آشپزخانه را دریابید

قبل از سمپاشی، آشپزخانه را تمیز کرده و گردگیری کنید. در صورت امکان همه کابینت ها را خالی کنید زیرا کابینت آشپزخانه یکی از محل های اصلی زندگی و تخمگذاری سوسک ریز است. لوازم کابینت را در بسته بندی های پلاستیکی قرار دهید تا آلوده نشود. برخی از کارهای ضروری در سمپاشی منزل و آشپزخانه اینها هستند:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟
  • قسمت های خروجی فیلتر آب را بپوشانید و در صورت امکان آن را با پلاستیک بپیچید.
  • سینک های آشپزخانه را با وسایل اضافی پر نکنید چاهک سینک نیز سمپاشی می شوید.
  • تمام مواد غذایی باید در ظروف پلاستیکی ضخیم نگهداری شوند
  • در صورت امکان چیزهایی مانند ادویه را درون یخچال خود قرار دهید.

5- هنگام سمپاشی منزل از گلدان ها مراقبت کنید

مواد شیمیایی و بوی سم یا حتی رنگ ها بریا گیاهان چندان خوشایند نیستند! موقع سمپاشی گلدان های گل طبیعی را در منزل قرار ندهید. در صورت امکان گلدان ها را به حیاط یا بالکن منتقل کنید تا در معرض هوای آزاد باشند پس از سمپاشی می توانید گلدان را به خانه انتقال دهید. در صورت عدم امکان حتما روی گلدان ها را برای مدتی با پلاستیک بپوشانید.

6-سمپاشی حمام و سرویس بهداشتی را فراموش نکنید

سوسک درشت فاضلابی از سوراخ چاهک حمام و فاضلاب به داخل خانه ها وارد می شود. برای خلاص شدن از این سوسک های مزاحم باید کل ساختمان و راه های عبور آب و فاضلاب سم پاشی شود. همه لوازم داخل حمام را خارج کنید. حوله، مسواک، ریش تراش، صابون و …. را بیرون بیاورید. در صورت باقی ماندن این لوازم در حمام نمی توانید دوباره از آنها استفاده کنید

بهترین شرکت سمپاشی در تهران برای مبارزه با حشرات موذی

منبع: pest-control-treatment

هزینه سمپاشی منزلسمپاشی منزل تضمینی با سموم مورد تایید وزارت بهداشت

تعرفه خدمات سمپاشی هوم سرویز

قیمت سمپاشی
قیمت سمپاشی رستوران

خدمات سمپاشی منزل در تهران

طبق توصیه کارشناسان برای نتیجه گیری بهتر لازم است تا کل ساختمان سمپاشی شود. در صورت امکان با دیگر واحدها برای سمپاشی کلی بنا هماهنگ کنید. ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن هوم سرویز کاملا رایگان است. خدمات سمپاشی به صورت تضمینی در همه مناطق تهران ارائه می شود. در صورت نیاز نوبت دوم سمپاشی طبق برنامه ریزی قبلی انجام خواهد شد. هزینه سمپاشی در نوبت دوم، کمتر از مبلغ پرداختی در اولین نوبت سمپاشی است. همه سموم استفاده شده مورد تایید وزارت بهداشت بوده و از نظر سلامت انسان بی خطر و یا کم خطر تشخیص داده شده است. برای حفظ ایمنی حداقل 4 ساعت خانه را ترک کنید. در صورت عدم رضایت از سرویس ارایه شده، سرویس به صورت رایگان مجدد انجام خواهد شد.​ 

برای ثبت سفارش سمپاشی منازل از پلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا