رایانه و تکنولوژی

نگاهی به برترین ساعت‌های هوشمند بازار

راهنمای خرید بهترین ساعت های هوشمند در هوم سرویز

یکی از گجت‌هایی که امروزه و با پیشرفت روز افزون تکنولوژی بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند؛ ساعت‌های هوشمند هستند. این نوع محصولات با گذر زمان از یک کالای تجملاتی و نه‌ چندان مفید به یک گجت کابردی و مینی کامپیوتری قدرتمند تبدیل شده‌اند که قادر به انجام‌ کار‌های مختلفی هستند. در حال حاضر ساعت‌های هوشمند می‌توانند با اتصال به گوشی موبایل شما و هماهنگ شدن با آن، شما را از هرگونه ایمیل، پیام و اعلان‌های دیگر مطلع سازند. البته که قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند تنها به این مورد خلاصه نمی‌شود. برای مثال ساعت‌های هوشمند مجهز به سنسور‌هایی هستند که می‌توانند ضربان قلب، شتاب و فعالیت‌های فیزیکی شما را بسنجند. همچنین برخی از این ساعت‌های هوشمند مجهز به ویژگی به نام NFC (تکنولوژی بی‌سیم) هستند که به کمک آن می‌توانید پرداخت‌های خود را بسیار ساده‌تر و سریع‌تر انجام دهید. تمام این موارد دست به دست هم داده‌اند تا کمپانی‌های مختلفی وارد بازار ساخت ساعت‌های هوشمند شوند و در نتیجه با بی‌شمار مدل از این گونه محصولات رو‌به‌رو باشیم. به همین خاطر ما در این مقاله سعی داریم با در نظر گرفتن بودجه و سلایق متفاوت مدل‌هایی از ساعت‌های هوشمند را به شما معرفی کنیم که بتوانند نیاز‌های شما را برآورده کنند. پس با هوم سرویز همراه باشید.

فهرست مطالب

تعمیر ساعت هوشمند با هوم‌سرویز

خدمات عالی با قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

نکاتی که قبل از خرید ساعت هوشمند باید بدانید

قبل از خرید ساعت هوشمند باید به نکاتی از قبیل: هماهنگی و سازگاری با گوشی موبایل شما، طول عمر باتری، مقاومت در برابر آب و ضربه، قابلیت‌ها و سنسور‌های مربوط به کنترل سلامت، نوع اتصال و تاچ و رابط دکمه‌ای آن توجه ویژه‌ای کنید. قبل از معرفی برترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار بهتر است قدری با این موارد و دلایل اهمیت‌شان آشنا شوید.

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که قبل از خرید ساعت هوشمند باید به آن توجه کنید؛ هماهنگی و سازگاری آن با گوشی موبایل شما است. چرا که بسیاری از ساعت‌های هوشمند از سیستم عامل Wear OS (یا همان Android OS) استفاده می‌کنند. لذا قبل از خرید ساعت هوشمند باید اطمینان حاصل کنید که گوشی موبایل شما از این نوع سیستم عامل پشتیبانی می‌کند.

یکی دیگر از نکات مهم در خرید ساعت هوشمند «نوع اتصال» آن است. در همین راستا باید بدانید که آیا از اتصال اینترنتی LTE استفاده می‌کنید یا خیر. تکنولوژی LTE برای مواقعی است که به گوشی موبایل خود دسترسی ندارید؛ اما می‌خواهید با ساعت هوشمند خود به اینترنت متصل شوید. این قابلیت برای افرادی که در هنگام ورزش یا پیاده‌روی از گوشی موبایل خود استفاده نمی‌کنند و آن را در خانه می‌گذارند، می‌تواند مفید واقع شود. زیرا به کمک ساعت هوشمند خود می‌توانند از نوتیفیکیشن‌ها و اعلان‌های مهم گوشی خود باخبر شوند. البته ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که ساعت‌های هوشمندی که از قابلیت LTE پشتیبانی می‌کنند قیمت به مراتب بالاتری دارند.

شاید این طور به نظر برسد که ساعت‌های هوشمندی که از صفحه نمایش کاملاً لمسی بهره می‌برند به مراتب بهتر و پیشرفته‌ترند؛ اما در عمل این طور نیست. زیرا به دلیل کوچک بودن صفحه نمایش دقت استفاده از آن پایین می‌آید و تکرار این عمل در طول زمان شاید آزاردهنده شود. در همین راستا شرکت‌های بزرگی همچون اپل و سامسونگ راهکار‌های جالبی برای این موضوع ارائه کرده‌اند. این دو کمپانی از صفحه نمایشی لمسی به همراه دکمه‌هایی در کنار آن استفاده می‌کنند. به همین خاطر شما می‌توانید از صفحه نمایش لمسی برای زوم و اسکرول کردن و از دکمه‌های کناری برای دسترسی و انتخاب اپلیکیشن‌ها بهره ببرید.

طول عمر باتری و مدت شارژ نگه‌داشتن ساعت‌های هوشمند بسته به قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های استفاده شده در آن با یکدیگر متفاوت است. برای مثال ساعت‌های هوشمندی که توانایی برقرای تماس را دارند، کمتر می‌توانند شارژ نگه دارند. برخی از ساعت‌های هوشمند نیز مجهز به قابلیت شارژ شدن بی‌سیم هستند و این بدان معناست که می‌توانید از طریق پد مخصوص شاررژ و به‌راحتی ساعت هوشمند خود را شارژ کنید.

یکی از نکات مهمی که قبل از خرید ساعت هوشمند حتماً باید به آن توجه داشته باشید؛ مقاومت در برابر آب و ضربه است. زیرا در صورت عادت کردن به استفاده از اسمارت واچ دیگر متوجه حضور آن نخواهید شد و همین موضوع باعث خواهد شد که ساعت هوشمند شما ضربه بخورد یا با آب برخورد داشته باشد. این نکته، موردی مهم در خرید ساعت هوشمند است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

شاید بتوان کاربردی‌ترین و مهم‌ترین قابلیت‌ ساعت‌های هوشمند را سنسور‌های آن‌ها و توانایی کنترل سلامت شخص دانست. از همین رو، توجه به این مورد قبل از خرید ساعت هوشمند بسیار مهم است. چرا که بعضی از ساعت‌های هوشمند برای فعال شدن این نوع قابلیت‌هایشان نیاز به نزدیک بودن به گوشی موبایل شما را دارند و تنها می‌توانند تعداد قدم‌های شما را بشمارند. این در حالی است که برخی ساعت‌های هوشمند دیگر نظیر اپل واچ می‌توانند ضربان قلب شما را در لحظه و به دقت اندازه بگیرند.

حال به معرفی بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر ساعت هوشمند هم ارائه میده؟

Apple Watch SE

Apple Watch SE
Apple Watch SE

Apple Watch SE را می‌توان یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار دانست. اگر صاحب یک گوشی آیفون هستید و به دنبال خرید ساعت هوشمند باکیفیت می باشید، Apple Watch SE قطعاً ارزان‌ترین و مناسب‌ترین گزینه برای شماست. اما اگر گوشی موبایل شما اندرویدی است، باز هم دلیلی نمی‌شود که به سراغ این محصول نروید. مزیت بزرگ SE نسبت به سایر اپل واچ‌های دیگر آن است که با قیمت کمتر، تقریباً تمامی قابلیت‌های آن‌ها را در اختیار شما می‌گذارد. البته درست است که SE نقاط ضعفی همچون عدم قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن و باتری نه چندان با دوام را دارد؛ اما با وجود مزایایی نظیر مشخصات فنی قدرتمند، طراحی زیبا و عالی و از همه مهمتر قیمت مناسب، آن را همچنان به انتخاب ایده‌آلی برای خریداران ساعت‌های هوشمند تبدیل می‌کند.

 

 

Apple Watch Series 6

Apple Watch Series 6
Apple Watch Series 6

بدون هیچ شکی Apple Watch Series 6 بهترین گزینه برای دارندگان گوشی‌های آیفون و بهترین ساعت هوشمنده تولید شده توسط اپل است. Series 6 تقریباً در تمامی بخش‌ها پیشرفت کرده است و نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت خود را بهبود داده است. در این مدل کیفیت صفحه نمایش به طرز چشمگیری افزایش و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای نظیر ارتفاع سنج همیشه روشن و نظارت بر اکسیژن خون در آن وجود دارد. صفحه نمایش این ساعت هوشمند 2.5D است و زاویه دید شما از نمایشگر را افزایش و به کمک روشنایی خوب خود، حتی در زیر نور آفتاب به وضوح دیده می‌شود. همچنین قابلیت AOD (یا همان صفحه نمایش همیشه روشن) موجب می‌شود که شما هم یک ساعت آنالوگ و هم دیجیتال را داشته باشید. از دیگر مزایای Series 6 می‌توان به پشتیبانی کامل آن از ورزش‌های مختلف و همینطور قابلیت‌های در آن کنترل سلامت شخص اشاره کرد. Series 6 از نسخه جدید سیستم عامل WatchOS استفاده می‌کند که رابط کاربری آن بسیار بهتر شده و تجربه کار کردن با این ساعت هوشمند را بسیار راحت‌تر و لذت بخش‌تر کرده است. قیمت این ساعت هوشمند بسته مواد استفاده شده و بند‌های به کار رفته در آن متفاوت است؛ اما خبر خوب آن است که قیمت پایه آن در تمامی مدل‌ها یکسان است. پس اگر به دنبال خرید یک ساعت همه کاره و شاید بهترین بازار هستید و مشکلی از لحاظ مالی برای خرید آن ندارید، Series 6 بهترین انتخاب برای شما است.

 

 

Apple Watch Series 5

apple watch series 5
apple watch series 5

پرچمدار قبلی اپل در بازار اسمارت واچ‌ها که در دو مدل تیتانیومی و سرامیکی عرضه می‌شود، همچنان یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند حال حاضر محسوب می‌شود. Series 5 هم از تکنولوژی AOD پشتیبانی می‌کند و این بدان معناست که می‌توانید از آن هم به عنوان یک ساعت آنالوگ و هم به عنوان یک ساعت دیجیتال استفاده بکنید. همچنین در این مدل امکانات و قابلیت‌هایی همچون قطب‌نما و GPS بسیار بهبود یافته و دقیق‌تر عمل می‌کند. حافظه‌ داخلی نیز در این مدل به 32 گیگابایت افزایش یافته تا مشکلی در جهت ذخیره‌ اطلاعات خود نداشته باشید. همینطور Series 5 مجهز به سنسور‌های مرتبط به کنترل سلامتی و فعالیت‌های ورزشی است و این کار را بسیار دقیق و عالی انجام می‌دهد. البته که نباید از نقاط ضعفی همچون شارژدهی کم این ساعت هوشمند در قیاس با مدل قبلی خود یعنی Series 4 غافل شویم. در مجموع اگر به دنبال خرید یک ساعت هوشمند قدرتمند هستید که تا چند سال نیاز شما از یک اسمارت واچ را برآورده کند؛ در خرید Series 5 تردید نکنید.

 

 

Samsung Galaxy Watch 3

Samsung Galaxy Watch 3
Samsung Galaxy Watch 3

بدون تردیدی می‌توان Galaxy Watch 3 را یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند برای کاربران اندرویدی دانست. احتملاً اولین چیزی که در رابطه با این ساعت توجه شما را جلب می‌کند، حلقه‌ چرخان آن است که شاید بتوان آن را بزرگترین ویژگی و مزیت این ساعت هوشمند به حساب آورد. به لطف این حلقه استفاده از ساعت و برنامه‌های آن به مراتب راحت‌تر و لذت بخش‌تر شده است. همچنین صفحه نمایش Galaxy Watch 3 نسبت به مدل‌های قبلی بزرگتر و بدنه‌ی آن سبک‌تر و باریک‌تر شده است. ساعت هوشمند سامسونگ توانایی اتصال به گوشی موبایل و مکالمه از طریق بلوتوث را نیز دارد. همینطور این ساعت هوشمند، برنامه‌ها و ویژگی‌های جالبی در رابطه با فعالیت‌های ورزشی و کنترل سلامت دارد. این محصول از سیستم عامل Tizen 5.5 استفاده می‌کند و همین موضوع باعث شده که برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های موجود در این ساعت هوشمند نسبت دو سیستم عامل رقیب یعنی Wear OS و WatchOS محدود‌تر باشد. گفتنی است اگر از این ساعت هوشمند با گوشی آیفون خود استفاده کنید، قابلیت‌ها و توانایی‌های آن به مراتب کمتر خواهد شد. در مجموع اگر به دنبال یک ساعت هوشمند زیبا، با طراحی مناسب و با قابلیت‌های متنوع هستید و می‌خواهید از آن در کنار گوشی اندرویدی خود استفاده کنید، Watch 3 یک گزینه‌‌ عالی برای شما است.

 

 

Galaxy Watch Active 2

Galaxy Watch Active 2
Galaxy Watch Active 2

ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 یکی از بهترین محصولات عرضه شده توسط شرکت کره‌ای است. این ساعت میزبان قابلیت‌ها و ویژگی‌های متعددی است. این ساعت هوشمند از یک نمایشگر 1.2 اینچی 360 در 360 پیکسل استفاده می‌کند که وضوح تصویر بسیار خوبی دارد و تصاویر در آن بسیار باکیفیت دیده می‌شوند. این محصول نیز از انواع مختلف فعالیت‌های ورزشی و برنامه‌های کنترل سلامت پشتیبانی می‌کند. در این ساعت هوشمند می‌توانید بیشتر از 39 حالت تمرینی مختلف مشاهده کنید و همچنین قابلیت‌های نظیر تست ضربان قلب، سنسور ECG و …. نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین Galaxy Watch Active 2 بهبود و پیشرفت‌هایی نسبت به نسخه اول خود داشته و میزبان ویژگی‌های جدیدی شده است. ویژگی‌هایی نظیر فریم چرخان و قابلیت اتصال LTE. همینطور این ساعت هوشمند مزایا و نقاط قوت دیگری نظیر نمایشگر همیشه روشن، ضد آب بودن تا عمق 50 متر و ضد ضربه بودن هم دارد. هر چند که نقاط ضعفی همانند عدم امکان برقرای تماس تلفنی و تعدد کم برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها نیز در آن دیده می‌شود. همچنین این ساعت هوشمند دو مدل مختلف با دو نوع جنس بدنه‌ی متفاوت دارد: یک مدل آلمینیومی و یک مدل گران‌تر با جنس بدنه‌ی استیل ضد زنگ و ضد خش. در کل باید گفت اگر به دنبال یک ساعت هوشمند زیبا و راحت با قابلیت‌های متنوع و قیمت نسبتاً مناسب هستید، Galaxy Watch Active 2 یک گزینه‌ ایده‌آل برای شماست.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر ساعت هوشمند هم ارائه میده؟

Xiaomi Mi Band 6

Xiaomi Mi Band 6
Xiaomi Mi Band 6

حال به معرفی یکی دیگر از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار یعنی Xiaomi Mi Band 6 می‌رسیم. ساعت‌های هوشمند شیائومی به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسبشان طرفداران بسیاری مخصوصاً در ایران پیدا کرده‌اند. حال شیائومی آخرین مدل از ساعت‌های هوشمند خود یعنی Xiaomi Mi Band 6 را وارد بازار کرده که واقعاً محصولی عالی و کم نقص است. این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش پرنور و با کیفیت 1.56 اینچی با رزولوشن 152 در 486 پیکسل بهره می‌برد. همچنین این محصول نیز مانند بسیاری از ساعت‌های هوشمند باکیفیت دیگر در بازار از انواع و اقسام فعالیت‌های ورزشی و اپلیکیشن‌های سلامتی پشتیبانی می‌کند و مجهز به سنسور‌هایی نظیر: سنسور اکسیژن خون، سنسور فشار خون، نوار قلب ECG و سنسور پایش و کنترل خواب است. گفتنی است این ساعت هوشمند به دلیل نمایشگر بدون حاشیه و یکپارچگی آن با بند ساعت، یکی از زیبا‌ترین محصولات بازار از نظر طراحی و ظاهر محسوب می‌شود. همچنین این ساعت هوشمند وزن بسیار کمی دارد و رنگ بندی‌هایش نیز متنوع است. در آخر باید گفت که اگر به دنبال خرید یک ساعت هوشمند باکیفیت، فوق‌العاده زیبا و همینطور با قیمت بسیار مناسب هستید، Xiaomi Mi Band 6 را از دست ندهید.

 

 

Fossil Gen 5

Fossil Gen 5
ساعت هوشمند Fossil Gen 5

ساعت هوشمند Fossil Gen 5 به دلیل سخت افزار و نرم افزار جدید و قدرتمندش و همینطور طراحی و ظاهر شیکش، یک رقیب کاملاً جدی برای سامسونگ و اپل در بازار اسمارت واچ‌ها محسوب می‌شود. این ساعت هوشمند از یک گیگابایت حافظه‌ رم بهره می‌برد و این بدان معناست که این محصول عملکردی عالی و سرعت فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. چنین سرعتی تقریباً در هیچ ساعت هوشمند دیگری دیده نمی‌شود و همین نکته شما را شگفت زده خواهد کرد. همچنین در این ساعت هوشمند می‌توانید حالت‌های مختلف باتری را تنظیم کنید و از این طریق در مصرف شارژ آن صرفه‌جویی کنید. البته گفتنی است که این محصول آن طور که باید از فعالیت‌های ورزشی مختلف و اپلیکیشن‌های کنترل سلامت پشتیبانی نمی‌کند و اپل و سامسونگ در این زمینه عملکردی به مراتب بهتر دارند. همینطور این محصول امکان استفاده از اسپاتیفای به صورت آفلاین را به کاربرانش نمی‌دهد و همین امر تبدیل به یک نقطه‌ ضعف برای این ساعت هوشمند شده است. در کل باید گفت که اگر مشکلی با سیستم عامل Wear OS ندارید و به دنبال محصولی هستید که علاوه بر قدرت و سرعت بالای خود، بهترین عملکرد را بر روی این سیستم عامل داشته باشد، در خرید Fossil Gen 5 تردید نکنید.

Huawei Watch Fit

Huawei Watch Fit
Huawei Watch Fit

جدید‌ترین ساعت هوشمند تولیده شده توسط شرکت هوآوی، یک گزینه‌ی ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال محصولی هستند هم که به کمک آن بتوانند بر روی فعالیت‌های ورزشی خود نظارت داشته باشند و هم به آسانی گوشی موبایل خود را کنترل کنند. هوآوی واچ فیت دارای یک پردازنده مرکزی Kirin A1 به همراه 4 گیگ حافظه‌ داخلی است که فضای بسیار خوب و قابل قبولی برای یک ساعت هوشمند است و همین مورد آن را به یکی از نقاط قوت این ساعت هوشمند تبدیل کرده است. همچنین این محصول از یک صفحه نمایش بسیار با کیفیت استفاده می‌کند که حتی در طول روز هم مشکلی برای شما ایجاد نمی‌کند و تصویر آن در زیر نور آفتاب هم به وضوح دیده می‌شود. پس در مجموع اگر به دنبال خرید یک ساعت هوشمند با کیفیت، زیبا، قدرتمند و با قیمت نسبتاً مناسب هستید؛ در خرید هوآوی واچ فیت تردید نکنید.

 

 

Fitbit Sense

Fitbit Sense
ساعت هوشمند Fitbit Sense

ساعت هوشمند Fitbit Sense یک محصول ایده‌آل برای کنترل فعالیت‌های ورزشی و نظارت دقیق بر آنها است. همچنین Fitbit Sense توجه ویژه‌ای به بخش سلامت و اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مرتبط به آن دارد. در نتیجه در صورت بروز کوچکترین مشکل و تغییر در وضعیت سلامتی، آن را به سرعت به شما اطلاع می‌دهد. در مجموع این محصول یک ابزار فوق‌العاده برای کنترل وضعیت سلامت جسمی و حتی روحی شما است و اگر به دنبال خرید همچین ساعت هوشمندی هستید، خرید Fitbit Sense را از دست ندهید.

 

Redmi Band

Redmi Band
Redmi Band

ردمی بند یک ساعت هوشمند ارزان قیمت، کارآمد و بسیار مقرون به صرفه است. در واقع ردمی بند نسخه‌ ارزان‌تر و البته ضعیف‌تر می بند است. این بدان معناست که ردمی بند از برخی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های برادر بزرگترش یا محروم است یا در این نسخه بسیار محدود‌تر است. قابلیت‌هایی نظیر پویش دقیق خواب و کنترل بر فعالیت‌های ورزشی در ردمی بند بسیار محدود‌تر و نه چندان کاربردی‌ا هستند. همچنین یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران با این محصول دارند و یک نقطه ضعف بزرگ برای آن محسوب می‌شود مربوط به تاچ و لمس ضعیف صفحه نمایش آن است. البته تمامی این‌ها بدان معنا نیست که ردمی بند ارزش خرید چندانی ندارد و حتماً باید به سراغ نسخه بهتر و پیشرفته‌تر آن یعنی می‌ بند بروید. بالعکس ردمی بند به دلیل قابلیت‌های نسبتاً خوب و البته قیمت بسیار مناسبش یک انتخاب عالی برای کسانی است که می‌خواهند محصولی داشته باشند که آن‌ها را از اعلان‌های گوشی موبایل خود باخبر کند و همینطور در محاسبه‌ میزان کالری مصرف شده و شمارش قدم‌ها دقیق باشد.

 

Honor Band 5

Honor Band 5
ساعت هوشمند Honor Band 5

آنر بند 5 را می‌توان بزرگترین رقیب ساعت هوشمند می بند 5 به شمار آورد. آنر بند 5 یک محصول فوق‌العاده برای کنترل سلامتی و نظارت بر فعالیت‌های ورزشی است و این کار را به دقیق‌ترین و بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های مثبت این ساعت هوشمند می‌توان به ضد آب بودن و همینطور پشتیبانی از زبان فارسی به طور کامل اشاره کرد. قابلیتی که حتی به ندرت هم میان ساعت‌های هوشمند دیگر دیده نمی‌شود و همین آن را به یک نقطه‌ قوت مهم، حداقل برای ما فارسی زبانان تبدیل می‌کند. همچنین آنر بند 5 به راحتی با گوشی موبایل شما هماهنگ می‌شود و می‌توانید به راحتی آن را از راه دور کنترل کنید. در نتیجه تمامی اعلان‌ها و نوتیفیکیشن‌های گوشی موبایل شما بر روی این ساعت هوشمند نشان داده می‌شود. تمامی این قابلیت‌ها و نقاط قوت باعث شده که بسیاری از کاربران این محصول را به می بند 5 ترجیح دهند و آن را ساعت هوشمند بهتری بدانند. پس اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند همه فن حریف، زیبا و البته با قیمت نسبتاً مناسب را دارید، آنر بند 5 یک گزینه‌ ایده‌آل برای شما است.

 

 

Apple Watch Series 3

Apple Watch Series 3
ساعت هوشمند Apple Watch Series 3

اگر از گوشی‌های موبایل آیفون استفاده می‌کنید و به دنبال خرید یک ساعت هوشمند مناسب برای تلفن همراه خود هستید اما از طرفی از هزینه‌ خرید اپل واچ‌های جدید برنمی‌آیید یا شاید نمی‌خواهید برای خرید همچین محصولی هزینه‌ زیادی بکنید؛ Apple Watch Series 3 برای شما ساخته شده است. این ساعت هوشمند در حال حاضر و با توجه به عرضه‌ Series 5 & 6 قیمت بسیار خوب و مناسبی پیدا کرده است. اما این بدان معنا نیست که قابلیت‌های این محصول دیگر کاربردی نیست و برخی از آن‌ها قدیمی شده‌اند. چراکه اپل واچ سری 3 با توجه صفحه نمایش با کیفیتش، پردازنده قدرتمندش، طراحی زیبایش و از همه مهم‌تر قیمت مناسبش، همچنان یک گزینه‌ عالی برای خریداران ساعت هوشمند و همینطور دارندگان گوشی‌های موبایل آیفون است.

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم به طور مختصر، بهترین ساعت‌های هوشمند حال حاضر بازار را به شما معرفی کرده و از نقاط قوت و ضعف آن‌ها شما را مطلع کنیم. امید است که این مقاله توانسته باشد برای شما مفید واقع شود. چناچه هر گونه سوال و درخواست در رابطه با تعمیر ساعت هوشمند یا نصب نرم‌افزار روی ساعت هوشمند داشتید؛ همیاران هوم سرویز آماده خدمت‌رسانی به شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا