پزشکی و پرستاری

مراحل ثبت نام واکسن کرونا + آموزش ویدئویی

تمام مراحل ثبت نام برای دریافت واکسن را در هوم سرویز بخوانید

همانطور که می دانید روند تزریق واکسن کرونا در ایران سرعت پیدا کرده است و بسیاری از ایرانی ها سعی دارند که سریعتر واکسن کرونا را دریافت کند و از این ویروس تا حد ممکن در امان باشند. برای دریافت واکسن کرونا، باید ابتدا در سامانه ثبت نام کنید تا بتوانید این واکسن را دریافت کنید؛ اما بسیاری از افراد نمی دانند مراحل ثبت نام واکسن کرونا چگونه است و چطور باید این کار را انجام دهند.

در این مقاله از هوم سرویز، می خواهیم به شما بگوییم که چطور می توانید برای دریافت واکسن کرونا ثبت نام کنید تا به راحتی واکسن کرونا را دریافت کنید.

فهرست مطالب

اگر هنوز واکسن کرونا را دریافت نکرده اید و دوست دارید بدانید که چطور باید نام نویسی خودتان را انجام دهید و چه زمانی نوبت شما می رسد، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

واکسن کرونا
واکسن کرونا

روش ثبت نام برای دریافت واکسن کرونا در تهران و شهرستان ها چگونه است؟

برای ثبت نام واکسن کرونا در تهران و شهرستان ها، اصلی ترین راه وبسایت سامانه غربالگری سلامت است که از طریق آن می توانید به راحتی ثبت نام خودتان را انجام دهید. اما گاهی اوقات در شهرستان ها راه های دیگری نیز برای این کار وجود دارد و برخی از اصناف اعلام می کنند که برای دریافت واکسن به محل تعیین شده مراجعه کنید.

در این زمان شما نیازی به ثبت نام در سامانه غربالگری سلامت نخواهید داشت و می توانید به همراه کارت ملی خود و مراجعه به مکان موردنظر، واکسن کرونا را دریافت کنید.

آموزش ورود به سامانه مخصوص واکسن کرونا

سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا یا همان سامانه غربالگری سلامت که مربوط به وزارت بهداشت است، به شما این امکان را می دهد که بتوانید برای دریافت واکسن کرونا در تهران یا شهرستان ثبت نام کنید. همچنین می توانید زمان دقیق و محل دریافت واکسن را تعیین کنید تا بتوانید در سریعترین زمان ممکن و بدون معطلی این کار را انجام دهید.

در ادامه ویدیو آموزش این سامانه را برای شما قرار داده ایم و در این ویدیو قدم به قدم توضیح داده ایم که چطور می توانید این کار را انجام دهید.

ورود به سامانه ثبت نام واکسن کرونا

شرایط دریافت واکسن کرونا برای دانشجویان

در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، طبق اعلام مدارس و دانشگاه ها در سراسر ایران، دانشجویان باید واکسینه شوند. واکسینه شدن دانشجوها به این دلیل است که مراکز آموزشی و دانشگاه ها بتوانند به صورت ترکیبی حضوری و غیرحضوری به کار خودشان ادامه بدهند و روند تدریس را به وضعیت عادی برگردانند.

اما برای ثبت نام واکسن دانشجویان، نیازی نیست که وارد سایت سامانه غربالگری سلامت شوید و ثبت نام کنید، بلکه باید از دانشگاه خودتان درباره مرکزی که برای واکسیناسیون در نظر گرفته است پرس و جو کنید و سپس با داشتن کارت ملی و کارت دانشجویی خود، به مرکز موردنظر مراجعه کنید تا بتوانید واکسن کرونا را دریافت کنید.

واکسن کرونا دانشجویان
واکسن کرونا دانشجویان

شرایط دریافت واکسن برای افراد بالای 50 سال

افرادی که سن بالای 50 سال دارند یا می خواهند بر اساس سن خودشان واکسن کرونا را دریافت کنند، باید از طریق سامانه غربالگری سلامت برای دریافت واکسن اقدام کنند. در این سایت افراد می توانند سن و مشخصات خودشان را وارد کنند و سپس با انتخاب شهر و استان خودشان، مرکز واکسیناسیونی که نزدیکشان است را انتخاب کنند تا بتوانند در روز و ساعت تعیین شده به آن مرکز مراجعه کرده و واکسن کرونا را دریافت کنند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تست کرونا هم ارائه میده؟

اگر می خواهید برای خودتان یا نزدیکان خودتان ثبت نام را انجام دهید، ویدیوی آموزشی که در بالا قرار دادیم را مشاهده کنید و سپس به سایت سامانه غربالگری وارد شوید تا بتوانید مراحل کار را به درستی انجام دهید.

شرایط تزریق واکسن کرونا برکت

برای دریافت واکسن کرونا برکت، شما اگر شرایط لازم برای دریافت واکسن کرونا را داشته باشید، می توانید به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنید و سپس در آنجا حق انتخاب دارید که از بین واکسن های موجود انتخاب کنید و به شخصی که واکسن را تزریق می کند بگویید که می خواهید دقیقا کدام واکسن برایتان تزریق شود. در حال حاضر، معمولا واکسن سینوفارم و برکت تزریق می شوند؛ اما ممکن است واکسن های دیگری مانند آسترازنکا در بعضی مناطق ایران تزریق شود.

توصیه می کنیم که اگر بیماری یا حساسیت خاصی دارید، حتما قبل از انتخاب یک واکسن خاص با پزشک خودتان مشورت کنید و بخواهید که شما را در انتخاب بهترین واکسن کرونا راهنمایی کند تا بعد از تزریق واکسن دچار مشکل نشوید و واکسن روی بدن شما تاثیر منفی نگذارد.

امیدواریم با کمک این مقاله بتوانید برای دریافت واکسن کرونا سریعتر اقدام کنید و واکسن کرونا را به راحتی دریافت کنید تا به سلامتی بتوانید از دوران کرونا عبور کنید. برای اطمینان بیشتر شما می توانید تست اثربخشی واکسن کرونا را زیر نظر پزشکان متخصص هوم سرویز انجام دهید تا با خیال راحت واکسن کرونا را دریافت کنید.

نکته مهمی که باید بدانید که حتی در صورت دریافت واکسن هم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید و از ماسک در مکانهای عمومی استفاده کنید. بعضی از افراد فکر می کنند که با دریافت واکسن دیگر به کرونا مبتلا نمی شوند؛ اما این موضوع از نظر پزشکی حقیقت ندارد و باز هم احتمال ابتلا به کرونا در افراد واکسینه شده وجود دارد. در واقع تمام پروتکل ها و نکات بهداشتی را باید به خوبی رعایت کنید و تا ریشه کن کردن ویروس کرونا مراقب سلامتی خود و خانواده خود باشید.

واکسن کرونا
واکسن کرونا

تست کرونا با تیم پزشکان هوم سرویز

هر زمان به سلامتی خود در دوران کرونا شک کردید و تصمیم گرفتید تست کرونا را انجام دهید، می توانید تست کرونا را به کمک تیم پزشکان حرفه ای هوم سرویز انجام دهید تا این کار را خیلی سریع در منزل شما انجام دهند و نتیجه تست خود را نیز سریعا دریافت کنید.

قیمت تست کرونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا