زیبایی

پرطرفدارترین و محبوب ترین رنگ موی دخترانه کدام است؟

جذاب ترین رنگ مو برای دختران

رنگ موها برای خود دنیایی دارند. شاید بیشتر از موهای سر شما رنگ در این دنیای وسیع وجود داشته باشد؛ از نسکافه‌ای و کاراملی گرفته تا بنفش، شرابی و هزاران رنگ دیگر. هر روز هم رنگ‌های جدیدی به این آلبوم اضافه می‌شوند و این برای علاقه ‌مندان به رنگ مو خبر خوشحال‌ کننده‌ای است. اما برای دختران جوان کدام‌ها جذابیت بیشتری دارند؟ به عبارت ساده‌تر، کدام رنگ مو دخترانه، پرطرفدارتر و محبوب‌تر است؟ پاسخ این سوال را می‌توانید در مقاله زیر جستجو پیدا کنید.

فهرست مطالب

موهای دو رنگ؛ رنگ موی دخترانه

اگر در دسته خانم‌هایی قرار می‌گیرید که همیشه مردد هستند کدام رنگ بیشتر به آنها می‌آید، همین ‌جا توقف کنید. رنگ موی دو رنگ شکل‌ها و فرم‌های مختلفی دارد. مثلاً یک استایل این است که موها را از وسط باز کنید. سپس موهای سمت راست را یک رنگ و موهای سمت چپ را هم به رنگ دیگری درآورید.

البته هایلایت دو رنگ هم کاملاً خلاقانه خواهد بود. پیشنهاد سوم هم این است که ریشه‌ها تیره بمانند و نوک موها را رنگ ‌آمیزی کنید. جالب است بدانید که خیلی‌ها این ترند مهیج را با رنگ‌های روشن امتحان می‌کنند، اما شما می‌توانید با رنگ‌های تیره هم آن را تست کنید.

رنگ موی دخترانه دورنگ؛ ترند 2021
رنگ موی دخترانه دورنگ؛ ترند 2021

بروند؛ جذاب‌ترین رنگ مو دخترانه

اشتباه نکنید! بروند (bronde) همان بلوند نیست. در حقیقت این رنگ، ترکیبی از سایه‌های بلوند روشن و طیف‌های برونت (brunette) تیره است. هر چه هست، از بروند با عنوان رنگ موی سوپر مدل‌ها یاد می‌کنند. خوشبختانه بروند، رنگ انعطاف‌پذیری هم به شمار می‌رود؛ چون می‌توان آن را با استایل‌های مختلف ست کرد.

به ‌علاوه، این رنگ گرمای خاصی به چهره شما می‌دهد و برای اینکه روی مد باشد؛ چندان با فصل‌ها کاری ندارد. نکته دیگر این است که نگهداری از آن هم زحمتی برایتان دارد. پس اگر اولین بار است که می‌خواهید موهای خود را رنگ کنید، بروند را امتحان کنید.

بروند؛ رنگ موی دخترانه شیک و جدید
بروند؛ رنگ موی دخترانه شیک و جدید

بلوند پلاتینه با ریشه‌های تیره؛ یک رنگ موی دخترانه روشن

نگران این هستید که رنگ بلوند پلاتینه کف سر شما را دچار خارش کند؟ پس استایل shadow roots را انتخاب کنید. منظور از این استایل چیست؟ یعنی موهایی که به ریشه‌ها نزدیک‌تر هستند، تیره می‌مانند؛ اما بقیه مو به یک رنگ روشن‌تر در می‌آید. بهتر است بگوییم که این روش، تکنیکی کاملاً هوشمندانه برای روشن کردن مو با بلوند پلاتینه است. علت نامگذاری این رنگ مو دخترانه هم آن است که برای دیگران این تصور ایجاد می‌شود که ریشه‌های مو بر بقیه موها سایه انداخته‌اند.

رمانتیک هستید؟ رنگ موی بلوند توت ‌فرنگی مناسب شما است

بدون اغراق می‌توانیم بگوییم که این رنگ، قشنگ‌ترین و خاص‌ترین؛ رنگ موی لیست ما است. در واقع، ترکیبی از بلوند ساحلی و قرمز، بلوند توت‌ فرنگی را شکل می‌دهد. همانطور که گفتیم این رنگ مو، بسیار رمانتیک است و احتمالاً با خیلی از وسایل‌تان هم ست شود. علاوه بر این، بلوند توت ‌فرنگی از اعضای خانواده بلوند هلویی و صورتی نیز هست. اما بهتر است بدانید که نگهداری از این رنگ مو دخترانه کمی سخت است. یعنی باید هر از گاهی سری به آرایشگاه بزنید تا آن را برای شما ترمیم کند.

با مش جلوی سر، یک قدم از مد جلو باشید

این استایل رنگ دخترانه که به آن تکنیک فیس فریمینگ (face framing) می‌گویند، در سال 2021 غوغایی به پا کرده است. شاید جالب باشد بدانید که مش جلوی سر از شخصیت اصلی فیلم مردان ایکس الهام گرفته است. به هر حال، این مدل رنگ مو روی سر خیلی از اینفلوئنسرهای مد در اینستاگرام هم به چشم می‌خورد. ضمن اینکه شیوه بسیار خوبی برای استفاده از هایلایت فیس فریم است، بدون اینکه مجبور به رنگ کردن کل موهای خود شوید.

قرمز گیلاسی؛ رنگ مو دخترانه برای سبزه‌ها

دنبال رنگی هستید که هم مدرن باشد، هم کلاسیک و هم خوشمزه؟ خوب چه گزینه‌ای بهتر از رنگ مو دخترانه قرمز گیلاسی به ذهن شما می‌رسد؟ این رنگ روی چهره‌های سبزه و طبیعی، خیلی عالی جواب می‌دهد. حتی می‌توانید بر جذابیت آن هم اضافه کنید. کافی است موهای نزدیک به ریشه‌ها را تیره و سایر قسمت‌های مو را روشن‌تر کنید.

رنگ مو دخترانه قرمز گیلاسی؛ مناسب افراد سبزه
رنگ مو دخترانه قرمز گیلاسی؛ مناسب افراد سبزه

بالیاژ قهوه‌ای، یک رنگ مو دخترانه شیک

تکنیک‌های رنگ مو مثل بالیاژ مو و آمبره، راه خوبی برای بعد و عمق دادن به موی بلند هستند. این رنگ، تن‌های قهوه‌ای از تیره تا روشن را روی موهایتان پیاده می‌کند. بدون شک، بالیاژ قهوه‌ای، انتخابی ایده‌آل برای دخترانی است که فقط می‌خواهند موهای طبیعی خود را کمی تغییر دهند. اما در عین حال، علاقه‌ای ندارند که آنها را حتی ذره‌ای روشن کنند. به‌ علاوه، اگر یک آرایشگر خوب و ماهر این رنگ موی دخترانه را برای شما انجام دهد، حاصل کارش موهایی ابریشمی، لطیف و سالم خواهد بود و نه موهای خشک و آسیب‌دیده!

نوک موهای بنفش؛ رویایی‌ترین رنگ مو دخترانه

خیلی ساده است؛ فقط کافی است انتهای موهایتان را بنفش کنید. این هم تکنیک خاصی در بین روش‌های رنگ کردن مو است که به آن متد شیب‌دار یا dip-dyed می گویند. این متد، ترند بسیار محبوبی است؛ به ویژه اگر پای رنگ روشنی مانند بنفش در میان باشد. به ‌علاوه، ست کردن آن با یک رنگ تیره هم کاری می‌کند که تمام رؤیاهایتان محقق شود. مهم‌تر از همه آنکه، انجام آن نیاز به زحمت زیادی ندارد. در صورتی هم که رنگ، دلتان را زد؛ فقط باید انتهای موها را کوتاه کنید و تمام!

رنگ موی دخترانه فانتزی می‌خواهید؟ سبز فیروزه‌ای، عالی است

حالا یک ترند محبوب دیگر را به شما معرفی می‌کنیم که نتیجه علاقه روز افزون به رنگ موهای پاستلی در بین دختر خانم‌ها است. سبز فیروزه‌ای در واقع یک سبز آبی فوق ‌العاده دوست ‌داشتنی است که خیلی زود هم به چشم می‌آید. این رنگ از ترکیب تن‌های آبی خنک با تن‌های سبز عمیق و گرم حاصل می‌شود. در ضمن اگر به رنگ‌های الهام‌ گرفته از آب علاقه دارید، این رنگ گزینه ایده‌آل شما است.

پاستیلی ترکیبی؛ رنگ مویی که مثل بمب صدا کرده است!

پاستیلی یکی از آن رنگ‌هایی است که عاشقان زیادی دارد. اگر شما هم آن را امتحان کنید، شاید به یکی از این عاشقان تبدیل شوید! به هر حال، گزینه‌های زیادی پیش روی شما هستند. می‌توانید همه موهایتان را پاستیلی کرده و از دل آن یک استایل شیک خلق کنید. یک راه دیگر این است که سراغ هایلایت مو دخترانه بروید.

چند هایلایت از رنگ‌های پاستیلی را روی موهای طبیعی خود درآورید. چنین هایلایت‌های شگفت ‌انگیزی هم به موهای شما عمق می‌دهند و هم ظاهرتان را شیک و مدرن نگاه می‌دارند. ضمن آنکه یک ترند رنگ مو دخترانه را هم انتخاب کرده‌اید.

نکته: از آنجا که هر سایه از رنگ موهای پاستلی نیاز به دکلره کردن دارد، بهتر است کمی محتاط باشید. همانطور که می‌دانید، دکلره تغییر زیادی در موهای شما ایجاد می‌کند. بنابراین قبل از هر اقدامی با آرایشگر یا متخصص مشورت کنید. در مورد آسیب‌های احتمالی یا مراقبت‌های پس از رنگ اطلاعات لازم را به دست آورید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رنگ مو فانتزی بانوان هم ارائه میده؟
پاستلی ترکیبی؛ رنگ موی محبوب دخترانه
پاستلی ترکیبی؛ رنگ موی محبوب دخترانه

برونته یا قهوه‌ای برای آنها که رنگ موی دخترانه تیره دوست دارند

گاهی اوقات رنگ کردن مو یعنی یکدستی رنگ طبیعی موهای خود را دست‌ نخورده نگاه دارید و فقط کمی درخشش را به آن اضافه کنید. اگر موهای تیره دارید، برونته کاملاً مناسب شما است. حداقل می‌توانید یک بار آن را امتحان کنید و مطمئن باشید که یک دانه از پیگمنت‌های رنگی و باارزش موهای طبیعی خود را از دست نداده‌اید!

رنگ مو دخترانه ایده‌آلِ موهای نازک: هایلایت تافی

حتی اسم این رنگ مو هم وسوسه‌ کننده به نظر می‌رسد! هایلایت تافی مزایای زیادی دارد. ظریف، شاداب و طبیعی است؛ جذابیت ساده‌ای دارد و خوب هم روی موهایتان می‌نشیند. نیازی به ترمیم نیز ندارد. پس اگر موهایتان نازک هستند و نمی‌خواهید به آنها آسیب بزنید، این هایلایت را انتخاب کنید. ظاهر آن هم به این شکل است که ریشه‌ها تیره هستند و کم‌کم با نزدیک شدن به انتها، موها به رنگ تافی خوشمزه متمایل می‌شوند. این رنگ موی دخترانه جدید، بسیار دوست ‌داشتنی است و عمق فوق ‌العاده‌ای به موهایتان می‌دهد.

زیباترین رنگ موی دخترانه با آرایشگران حرفه ای هوم سرویز

اگر می خواهید موهای شما، زیباترین رنگ را داشته باشد، کار رنگ کردن موهایتان را به آرایشگر حرفه ای در منزل و متخصص هوم سرویز بسپارید. برای سفارش درخواست رنگ موی فانتزی به مطمئن ترین و حرفه ای ترین آرایشگران، روی دکمه های زیر کلیک کرده و درخواست خود را ثبت بفرمایید:

رنگ موی فانتزی با هوم‌سرویز

خدمات عالی با قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

رایج ترین سوالات درباره رنگ موی دخترانه

آیا رنگ موی روشن سن را بالا میبرد؟

بلوند، طلایی روشن، پلاتینه، کرم طلایی و رنگ‌هایی از این دست، از آنجا که تناژ سرد دارند؛ سن شما را بیشتر نشان می‌دهند. با این حال، در مورد رنگ‌های فانتزی، کاملاً برعکس است. این نوع رنگ موها، باعث می‌شوند تا چهره‌تان جوان‌تر به نظر بیاید.

کدام رنگ موی دخترانه برای پوست‌های سبزه مناسب است؟

رنگ‌های با تناژ گرم برای پوست‌های سبزه و تیره بهترین گزینه هستند. برای مثال شما می‌توانید رنگ‌هایی مانند دودی، طلایی ، شکلاتی، شاه‌ بلوطی و کاپوچینویی را بدون دکلره روی موهایتان امتحان کنید. اما رنگ موهایی مانند بژ، کاراملی، تافی و شیر شکلاتی نیاز به دکلره کردن دارند.

زیباترین رنگ موهای دخترانه بدون دکلره کدام‌ها هستند؟

طیف‌های مختلف از خانواده قهوه ‌ای را می‌توان بدون دکلره روی موها پیاده کرد. شکلاتی، فندقی، دارچینی، ماهاگونی، قهوه ‌ای عسلی و قهوه ‌ای نسکافه ‌ای از جمله رنگ‎هایی هستند که هم سن شما را بیشتر نشان نمی‌دهند و هم نیازی به دکلره ندارند.

تکنیک رنگ هایلایت یا آمبره؟ کدام دخترانه هستند؟

علاوه بر رنگ و تناژ، تکنیک‌های رنگ مو نیز تنوع زیادی دارند. اگر به دنبال چهره‌ای طبیعی یا به اصطلاح دخترانه با روشی غیر از رنگ مو هستید، می‌توانید به سراغ هایلایت قسمتی، بالیاژ، آمبره و سامبره مو آن هم در انتهای موها بروید.

نتیجه‌ گیری

در این نوشته، رنگ موهای پر طرفدار و ترند دخترانه را به شما معرفی کردیم و از ویژگی‌های هر‌ کدام برایتان گفتیم. بدون شک طیف رنگ‌هایی که محبوبیت زیادی در بین دختران جوان دارند، بسیار وسیع‎تر از این هستند. اما شما می‌توانید از بین این لیست، رنگ مو دخترانه مورد علاقه خود را انتخاب و آن را امتحان کنید.

ما همچنین در دیگر مقالات سایت و اپلیکیشن و آپارات هوم سرویز، نکات متنوعی را درباره زیبایی صورت، سلامتی مو، ترفندهای آرایش و تکنیک‌های زیبایی به شما ارائه کرده‌ایم. مطالعه این مطالب به شما کمک می‌کند تا دانستنی‌های لازم را بدانید و از آنها تجربه بسازید. توصیه می‌کنیم این تجربه‌ها را با ما و دیگر خوانندگان هم شریک شوید تا از تجربه های مفید یکدیگر به خوبی استفاده کنیم. از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رنگ مو فانتزی بانوان هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا