نظافت و پذیرایی

قیمت قالیشویی و خدمات قالیشویی در تهران چقدر است؟

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

قیمت قالیشویی و خدمات قالیشویی در تهران از نرخ ثابت و یکسانی برخوردار نیست. بسیاری از موارد با تغییر فصل قیمت خدمات قالیشویی و قیمت شستن فرش در قالیشویی تغییر می کند. یک قالیشویی خوب در تهران جایی است که طبق تعرفه مشخص قیمت قالیشویی را اعلام کرده و مبنای تفاوت قیمت را ارزش ملک قرار ندهد.

در واقع قیمت قالیشویی خوب در شمال تهران و نرخ خدمات قالیشویی خوب در جنوب تهران نباید تفاوت داشته باشد. موارد مهم دیگری در تعیین قیمت خدمات قالیشویی دخیل هستند و روی قیمت شستن فرش در قالیشویی تاثیر می گذارند. برای مثال قیمت شستشوی فرش ماشینی و قیمت شستشوی فرش دستباف یکسان نیست. خدمات قالیشویی در تهران تنها مختص شستشوی فرش نیست بلکه کارهای دیگری را نیز بر عهده دارد.

خدمات قالیشویی در تهران

اغلب خانواده های ایرانی از فرش های زیبا و رنگارنگ در دکوراسیون داخلی منازل استفاده می کنند. فرش های نفیس بخشی از ارزشمندترین لوازم در خانه ها هستند که به خوبی از آنها نگهداری می شود. فرش ایرانی زیبا و چشم نوزا است. تمیز کردن فرش یکی از راه های حفظ کیفیت و طول عمر آن است. با جارو کشیدن می توان مقدار زیادی از گرد و خاک و آلودگی های ظاهری فرش را برطرف کرد ولی به مرور کثیفی و آلودگی های بیشتری روی فرش ها ظاهر می شود.

ریختن مایعات روی قالی، نشستن غبار روی فرش ها و مواردی از این دست ظاهر فرش را کثیف و زشت می کنند. شستشوی فرش در منزل کار دشواری است و بسیاری از فرش های نفیس را نمی توان در منزل شستشو داد. خدمات قالیشویی در تهران جوابگوی نیاز خانواده ها به نظافت و شستشوی فرش های ارزشمند است.

خدمات قالیشویی در تهران یکی از سرویس های فعال هوم سرویز در همه ایام سال است. ما همیاران متخصص و حرفه ای را برای شستن فرش ها در اختیار داریم. شستشوی فرش دستباف و نفیس حساسیت های خاصی دارد که در صورت نادیده گرفتن، بافت فرش دچار آسیب جدی می شود.

قیمت قالیشویی در تهران شامل شستشوی فرش ماشینی، شستشوی فرش دستباف، ترمیم فرش های آسیب دیده، رفوکاری فرش، رنگبرداری لکه روی فرش، شیرازه دوزی و ریشه زنی، ترمیم محل سوختگی فرش، چرم دوزی و متقال دوزی فرش است.

خدمات قالیشویی در تهران از سرویس های محبوب هوم سرویز برای همه مناطق تهران است که مورد رضایت کامل مشتری ها بوده است. قیمت قالیشویی به صورت شفاف در اپلیکیشن هوم سرویز اطلاع رسانی شده است. اگر به دنبال قالیشویی خوب در تهران هستید با ما تماس بگیرید.

قیمت قالیشویی در هوم سرویز

هوم سرویز خدمات یک قالیشویی خوب در تهران را ارائه می دهد. قیمت قالیشویی به صورت متر مربع محاسبه می شود و بستگی به جنس متریال به کار رفته در فرش دارد. قیمت شستشوی فرش دستباف با توجه به حساسیت های آن بیشتر از قیمت شستشوی فرش ماشینی است. قیمت قالیشویی آنلاین هوم سرویز به طور مجزا از قیمت ترمیم و رفوگری فرش محاسبه می شود.

چنانچه نیاز به خدمات قالیشویی و رفوگری دارید با ما تماس بگیرید در مواردی که فرش آسیب دیده و نیاز به ترمیم دارد و یا سرویس لکه بری مورد نیاز است، همیاران هوم سرویز با بازدید رایگان فرش می توانند قیمت قالیشویی و خدمات همراه آن را به صورت دقیق محاسبه کنند. چنانچه می خواهید از خدمات خشکشویی فرش و موکت در محل استفاده کنید، با ما تماس بگیرید. هوم سرویز برای شستن فرش های نفیس از متخصصین استفاده می کند.

قیمت قالیشویی
قیمت موکت شویی
قیمت رفوگری فرش

جهت کسب اطلاعات بیشتر با هوم سرویز تماس بگیرید 

  90002021

میدونستی که هوم سرویز، خدمات قالیشویی هم ارائه میده؟

شرایط سرویس قالیشویی :

  • بازه زمانی دریافت فرش بین ساعت های 8 الی 12 ظهر و 12 الی 17 و یا 18 به بعد می باشد.
  • فرش ها به صورت بسته بندی شده تحویل داده می شود.
  • در صورت انتخاب سرویس های اعلاشویی، رفوگری و ترمیم، لکه برداری، شستشوی قالیچه، کناره و فرش ابریشم،قیمت دقیق پس از اعزام کارشناس در محل مشخص می شود.
  • هزینه بازدید و کارشناسی کاملا رایگان می باشد.
  • شستشوی انواع فرش های دستباف، ماشینی و نفیس، ابریشم و گل ابریشم با ضمانت 100% و تحت نظر خبرگان فرش انجام می شود.
  • تحویل فرش ها طی دو روز کاری است.
  • تمام فرش های ارائه شده دارای یک هفته گارانتی کتبی می باشند.

قیمت قالیشویی در شمال تهرانقیمت قالیشویی شمال تهران

قیمت قالیشویی خوب در شمال تهران

اعلاشویی قالیچه های نفیس ابریشم و گل ابریشم از مواردی است که به حفظ بافت فرش و کیفیت آن کمک می کند. هوم سرویز مرجع قالیشویی خوب در شمال تهران است که نخبگان صنعت فرش را برای شستشوی فرش دستباف در اختیار دارد. متخصصین فرش های نفیس به خوبی با نحوه شستشو وخشکشویی فرش اشنایی دارند.

قیمت قالیشویی در شمال تهران بدون توجه به ارزش ملک و قیمت منطقه محاسبه می شود. شستشوی قالیچه های ابریشمی و نفیس خود را به ما بسپارید. قیمت خدمات قالیشویی خوب در شمال تهران برای شستشوی فرش دستباف ابریشم و گل ابریشم نیازمند بررسی همیار است. اعلاشویی برای فرش های نفیس ضروری است به این منظور سرویس ویژه اعلاشویی فرش در لیست خدمات قالیشویی خوب در شمال تهران قرار گرفته است.

قیمت قالیشویی خوب در غرب تهران

سرویس قالیشویی در غرب تهران از پر تقاضاترین سرویس های نظافتی در هوم سرویز است که در همه ایام سال فعالی است. شستشوی فرش در بازه زمانی منظم با توجه به نوع کاربری و میزان تردد ضروری است.

خدمات قالیشویی خوب در غرب تهران از سرویس های فصلی نیست و بدون توجه به گرما یا سرمای هوا قابلیت ثبت سفارش را دارد. نگران بارش های فصلی و سرمای هوا در پاییز و زمستان نباشید. شستشوی فرش دستباف و شستشوی فرش ماشینی با دستگاه های تمام اتوماتیک و مجهز به خشک کن انجام می شود.

خدمات قالیشویی خوب در غرب تهران شامل لکه بری، رفوگری و ترمیم فرش نیز می باشد. با ثبت درخواست در اپلیکیشن هوم سرویز همیاران ما با شما تماس می گیرند.براورد هزینه ترمیم و قیمت قالیشویی توسط همیار، برای ساکنین غرب تهران کاملا رایگان است.

قیمت قالیشویی خوب در شرق تهران

شستشوی فرش ماشینی، شستن موکت، شستشوی فرش دستباف و قالیچه های نفیس بخشی از خدمات قالیشویی خوب در شرق تهران است. قیمت قالیشویی و نرخ رفوگری بستگی به کیفیت خدمات ارائه شده دارد. خدمات قالیشویی در شرق تهران از بهترین سرویس های هوم سرویز است که از نیروهای متخصص در زمینه فرش و رفوگری بهره مند است.

هوم سرویز یک قالیشویی آنلاین است که در همه مناطق تهران فعالیت دارد. ساکنین شرق و جنوب شرق تهران می توانند از خدمات خشکشویی فرش و موکت در محل استفاده کنند. فرش های ابریشم و گل ابریشم خود را به قالیشویی خوب در شرق تهران بسپارید و نگران به هم ریختگی رنگ ها، پارگی و آسیب به فرش نباشید.

همیاران هوم سرویز در خدمات قالیشویی هم تخصص و هم تجربه زیادی در زمینه شستشوی فرش و ترمیم آن دارند. برای اطلاع از قیمت قالیشویی خوب در شرق تهران با ما تماس بگیرید.

قیمت قالیشویی خوب در جنوب تهران

از این پس ساکنین منطقه می توانند با یک تماس تلفنی از خدمات قالیشویی خوب در جنوب تهران استفاده کنند. بهترین قیمت شستشوی فرش ماشینی و مناسب ترین قیمت شستشوی فرش دستباف را از ما بخواهید. امکان ثبت سفارش قالیشویی آنلاین و اینترنتی هم از طریق اپلیکیشن هوم سرویز موجود می باشد.

به دنبال قالیشویی خوب در جنوب تهران هستید؟ می خواهید از خدمات خشکشویی فرش در محل استفاده کنید؟ روی فرش سوختگی های ناخوشایندی ایجاد شده؟ با ما تماس بگیرید. همیاران هوم سرویز در همه محلات جنوب تهران خدمات قالیشویی را با کیفیت عالی ارائه می دهند.

نگران حمل و نقل فرش و قیمت قالیشویی نباشید. فرش ها با هماهنگی قبلی تحویل گرفته شده دو روز بعد شسته و خشک شده تحویل داده می شود. قالیشویی خوب در جنوب تهران فرش ها را لول برده و لول شده و بسته بندی شده تحویل می دهد.

محاسبه قیمت قالیشوییمحاسبه قیمت قالیشویی

پیشنهاد مطالعه : تمام چیز هایی که لازم است درباره نظافت و قالیشویی بدانید.

پیشنهاد مطالعه : تمیز کردن انواع لکه ها از روی فرش و موکت.

راهنمای شستشوی فرش در منزل

زیر اندازها در معرض کثیفی و آلودگی بیشتری هستند و به سرعت کثیف می شوند. اصلی ترین زیرانداز در منازل ایرانی فرش های ماشینی و دستباف است که در دکوراسیون داخلی کلاسیک و مدرن به کار گرفته می شود.

انواع قالی های نفیس با طرح ها و رنگ های متنوع زینت بخش خانه ها هستند و بهشتی از هویت ایرانی ها را می سازند. تمیز نگه داشتن فرش ها و قالیچه ها علاوه بر حفظ کیفیت و زیبایی ظاهری، در بهداشت خانواده ها نیز تاثیر دارد.

در صورت عدم شستشوی دوره ای، فرش زیر پایتان به معدنی از باکتری و میکروب تبدیل شده و موجب بیماری و آلرژی های تنفسی می شود. برای اینکه فرش های زیر پا همیشه پاکیزه و تمیز بمانند این نکات را رعایت کنید.

جاروکردن منظم فرش ها

جارو کردن ساده ترین راه برای حذف فیزیکی آلودگی های فرش است. از ین بردن گردو خاک روی فرش با کمک یک جارو برقی با مکش مناسب، بسیار ساده است. شستشوی فرش دستباف هزینه بر و دشوار است ولی با جارو کشی و خاکروبی منظم می توان تا حدودی از کثیف شدن زود هنگام فرش جلوگیری کرد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات قالیشویی هم ارائه میده؟

برای صرفه جویی در قیمت قالیشویی روی فرش ها را همیشه تمیز کنید تا گرد و غبار وارد بافت فرش وارد نشود. فرش های هال و نشیمن در خانواده های بچه دار می بایست به صورت روزانه جاروکشی شود.

فرش های اتاق ها را هفته ای دو بار با جارو برقی تمیز کنید ولی اگر یک زوج جوان و بدون فرزند در خانه ساکن هستند، جارو کشی هفتگی کفایت می کند. اگر برای نظافت منزل و گردگیری به دنبال شرکت خدماتی نظافتی هستید با ما تماس بگیرید.

پرزگیری و موگیری فرش

قیمت قالیشویی به ازای شستشوی فرش، خاک گیری و موگیری دریافت می شود. در کارخانه های قالیشویی قبل از شستشو فرش ها غبارگیری و موگیری شده سپس برای شستشو آماده می شود. پرزگیری و موگیری فرش ها راهی ساده برای حذف موی انسان و حیوانات خانگی از روی فرش است که می بایست به صورت منظم در منازل انجام شود.

اگر می خواهید فرش های تمیز و پاکیزه ای داشته باشید، تنها با جارو کردن کار تمام نمی شود. با استفاده از یک جاروی پلاستیکی، برس موی فلزی سفت می توان همه موهای روی فرش را کاملا حذف کرد. این روزها غلتک های موگیری بازاری هم برای کمک به از بین بردن موی حیوانات خانگی به ویژه سگ و گربه به فروش می رسد که کار پرزگیری و موگیری را بسیار ساده تر کرده است.

قیمت قالیشویی و شستشوی فرش در تهران

شستشوی فرش با شوینده مناسب

با همه کارهایی که برای تمیز نگهداشتن فرش می کنید، فرش ها کثیف می شوند و نیاز به شستشو دارند. شستشوی فرش های نفیس با شوینده های قوی و آب می تواند به بافت حساس فرش های ابریشم آسیب بزند. برای حفظ کیفیت و زیبایی فرش ها می بایست به طور مرتب فرش ها را جارو کرده و قالیچه های کوچکتر را بتکانید.

شستشوی فرش ماشینی و شستشوی فرس دستباف به صورت دوره ای نیز جهت از بین بردن آلودگی های عمیق بافت فرش توصیه می شود. انتخاب شوینده مناسب برای از بین لکه های فرش و پاکیزگی کامل الیاف آن ضروری است. اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید از خدمات قالیشویی در تهران استفاده کنید. کارهای خدمات نظافتی نظیر شستشوی فرش توسط همیار آقا انجام می شود.

قیمت قالیشویی و خدمات قالیشویی در مقابل کیفیت خدمات ارائه شده بسیار مقرون به صرفه است. توصیه می شود فرش هایی که مورد استفاده زیادتری هستند را به صورت دوره ای و تقریبا هر 6 ماه یکبار به قالیشویی سپرده و شستشو دهید. 

اگر به دنبال قالیشویی خوب در تهران هستید با ما تماس بگیرید. نگران قیمت قالیشویی و قیمت شستن فرش در قالیشویی نباشید. همیاران هوم سرویز بهترین نرخ را برای خدمات قالیشویی اعلام می کنند. اگر فرش ها آسیب دیده، دچار سوختگی شده و یا لکه های سخت و ناجوری روی فرش دیده می شود، نگران نباشید. ما همه کثیفی ها را تمیز می کنیم. فرش های اصیل و نفیس را ترمیم می کنیم. خدمات ارائه شده در قالیشویی آنلاین هوم سرویز به همراه مناسب ترین قیمت قالیشویی همیشه رضایت مشتریان را جلب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا