لوازم خانگی

وافل ساز چیست و چه کاربردی دارد؟ (بهترین مارک وافل ساز)

دستگاه وافل ساز، یکی از وسایل کاربردی در آشپزخانه است که با کمک آن می‌توان انواع وافل‌های خوشمزه و جذاب را درست کرد. همچنین با بعضی از مدل‌های وافل ساز می‌توان انواع اسنک و ساندویچ را هم درست کرد. از دستگاه وافل ساز صنعتی، در کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها استفاده می‌شود. احتمالاً شما هم تجربه خوردن وافل را داشته‌اید و به این فکر افتاده‌اید که خودتان برای خرید وافل ساز اقدام کنید تا بتوانید انواع طعم‌های وافل را در منزل درست کنید.

قبل از خرید وافل ساز، خوب است با بهترین برندهای وافل ساز خانگی آشنا شوید تا بتوانید دستگاه وافل ساز خوب و مناسبی را برای منزل خود تهیه کنید و سالها از آن استفاده کنید.

اگر شما هم این سوال را دارید که بهترین مارک وافل ساز کدام است و ارزانترین وافل ساز کدام است، این نوشته را مطالعه کنید. بعد از خواندن این مقاله، با بهترین شرکت‌های تولیدکننده دستگاه وافل ساز و ویژگی‌های آنها آشنا خواهید شد.

وافل ساز خوب
وافل ساز خوب

مهم‌ترین کاربردهای وافل ساز در آشپزخانه

بسیاری از افراد، قبل از خرید دستگاه وافل ساز این سوال را می‌پرسند که کاربرد وافل ساز چیست و چه غذاهایی را می‌توان با این دستگاه درست کرد؟

اصلی‌ترین کاربرد دستگاه وافل ساز این است که به شما کمک می‌کند تا انواع وافل را به‌راحتی در آشپزخانه خود درست کنید و از طعم و مزه لذیذ آن لذت ببرید. باید بدانید که وافل، نوعی شیرینی است که با آرد، شیر، تخم مرغ و شکر درست می‌شود و به عنوان صبحانه یا میان وعده سرو می‌شود. به دلیل وجود پروتئین و کربوهیدرات در این شیرینی، وافل صبحانه‌ای کامل و مقوی برای کودکان است.

علاوه بر وافل، با دستگاه وافل ساز می‌توان انواع اسنک و ساندویچ‌های خوشمزه را درست کرد. برای درست کردن اسنک و ساندویچ، باید صفحه وافل ساز را بردارید و صفحه مخصوص ساندویچ و اسنک را داخل دستگاه قرار دهید.

وجود دستگاه وافل ساز خانگی به شما کدبانو و آشپز خوب کمک می‌کند تا برای کودکان، غذاهای زیبا و خوشمزه را تهیه کنید و با تزئین وافل‌ها و اسنک‌ها، آنها را به خوردن غذا تشویق کنید. این موضوع، یکی از مهم‌ترین مزایای وجود دستگاه وافل ساز است.

بنابراین وافل ساز کاربردهای زیادی دارد و با داشتن دستگاه وافل ساز، شما می‌توانید انواع وافل و غذاهای خلاقانه را درست کنید و از خوردن وافل‌های خوشمزه لذت ببرید.

بسیاری از افراد، در هنگام خرید جهیزیه برای خانه تازه عروس، وافل و اسنک ساز را هم خریداری می‌کنند. شما می‌توانید لیست کامل جهیزیه عروس را در وبلاگ هوم سرویز مطالعه کنید.

بهترین وافل ساز صنعتی
بهترین وافل ساز

نکات مهم برای انتخاب بهترین وافل ساز

قبل از معرفی بهترین برندهای دستگاه وافل ساز، بهتر است با مهم‌ترین ویژگی‌های وافل ساز آشنا شوید تا بتوانید بهترین گزینه را برای منزل خود انتخاب کنید. آشنایی با ویژگی‌های مهم دستگاه، در هنگام خرید لوازم خانگی مختلف مانند خرید ماشین لباسشویی، اجاق گاز، یخچال، آبمیوه گیری و … اهمیت زیادی دارد و به شما کمک می‌کند تا خرید خود را آگاهانه‌تر انجام دهید.

در هنگام خرید وافل ساز، باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

1- اندازه دستگاه:

اولین و مهم‌ترین نکته‌ در هنگام خرید وافل ساز، توجه به اندازه دستگاه است. امروزه انواع وافل ساز کوچک و بزرگ در بازار وجود دارد که از نظر ابعاد با هم متفاوت هستند. کاری که شما باید انجام دهید این است که با توجه به تعداد اعضای خانواده و میزان استفاده از دستگاه، اندازه درست دستگاه وافل ساز را انتخاب کنید.

زمانی که شما دستگاه وافل ساز با ابعاد مناسب را انتخاب می‌کنید، هم در فضای آشپزخانه صرفه‌جویی خواهید کرد و هم می‌توانید از این دستگاه به بهترین شکل استفاده کنید.

انتخاب وافل ساز کوچک برای خانواده‌های دو یا سه نفره مناسب است؛ اما برای خانواده‌های پرجمعیت بهتر است از وافل ساز بزرگ استفاده شود.

تعمیر لوازم خانگی
اندازه دستگاه

2- قدرت دستگاه:

یکی دیگر از موارد مهم در هنگام خرید وافل ساز، توجه به قدرت و توان دستگاه است. تمام وسایل الکتریکی، با قدرت‌های مختلف تولید می‌شوند. هرچقدر توان دستگاه بالاتر باشد، میزان گرمای بیشتری تولید می‌کند و سرعت آماده شدن وافل نیز بیشتر خواهد شد؛ اما هرچه توان دستگاه پایین‌تر باشد، مدت زمان آماده شدن وافل‌ها طولانی‌تر می‌شود. بنابراین در هنگام خرید، به قدرت وافل ساز و مدت زمان لازم برای آماده شدن وافل‌ها نیز توجه داشته باشید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر آبمیوه گیری و مخلوط کن هم ارائه میده؟

3- قابلیت تنظیم دما:

یکی دیگر از امکانات جالب در دستگاه‌های ساندویچ ساز، وافل‌ساز و اسنک ساز، قابلیت تنظیم دما است. یعنی شما می‌توانید میزان دمای دستگاه را تنظیم کنید تا وافل یا اسنک شما به مرور و به مقدار لازم بپزد. بنابراین در هنگام خرید این دستگاه، به امکان تنظیم دما توجه داشته باشید.

قابلیت تنظیم دما
قابلیت تنظیم دما

 4- تنظیم سرعت پخت وافل:

یکی دیگر از امکاناتی که در دستگاه‌های جدید و پیشرفته وجود دارد، قابلیت تنظیم سرعت پخت وافل است. با این قابلیت، دیگر نیازی نیست زمان زیادی را در کنار دستگاه منتظر بمانید تا وافل‌ها آماده شوند؛ تنها کافی است که سرعت پخت وافل را مشخص کنید تا وافل‌ها، به آرامی و با سرعت مشخص آماده شوند.

وافل ساز کوچک
وافل ساز کوچک

5- امکان تمیز کردن آسان دستگاه:

یکی از مواردی که کمتر به آن توجه می‌شود، امکان تمیز کردن آسان دستگاه است. در هنگام استفاده از وافل ساز خانگی، مواد خام وافل روی دستگاه و صفحه وافل ریخته می‌شود؛ به همین دلیل بعد از روشن کردن وافل ساز، باید صفحه و قطعات دستگاه را تمیز کنید. بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که اجزای آن به‌راحتی جدا شوند تا بتوانید صفحه وافل ساز را سریع تمیز کنید. تمیز کردن دستگاه به شما کمک می‌کند تا انواع وافل‌های خوشمزه را با عطر و طعم عالی درست کنید.

امکانات وافل ساز خوب
امکانات وافل و ساندویچ ساز خوب

وافل ساز صنعتی بخرم یا وافل ساز خانگی؟

پیدا کردن جواب این سوال، به میزان استفاده شما بستگی دارد. اگر قصد درست کردن وافل برای اعضای خانواده خود را دارید، بهتر است وافل ساز کوچک خانگی را خریداری کنید. در صورتی که می‌خواهید تعداد زیادی وافل درست کنید و از راه فروش وافل کسب درآمد کنید، بهتر است وافل ساز صنعتی را انتخاب کنید. همچنین کافی شاپ‌ ها نیز باید از وافل ساز صنعتی استفاده کنند تا بتوانند تعداد زیادی وافل را به صورت همزمان آماده کنند.

راهنمای خرید لوازم خانگی
مزایای خرید وافل‌ساز خوب

معرفی بهترین برندهای وافل ساز در بازار

حالا که با ویژگی‌های مهم دستگاه وافل ساز آشنا شدید، خوب است بهترین برندهای ایرانی و خارجی تولیدکننده وافل ساز را نیز بشناسید تا بتوانید متناسب با نیاز و بودجه خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

اگر به دنبال وافل ساز خوب هستید، یکی از برندهای زیر را انتخاب کنید:

1- وافل ساز کرکماز:

کرکماز، یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی است. شرکت کرکماز در کشور ترکیه قرار دارد و تاکنون، انواع وسایل آشپزخانه را با کیفیت عالی تولید کرده است. وافل ساز کرکماز، رنگ‌بندی مختلفی دارد و شما می‌توانید رنگ مناسب را برای منزل خود انتخاب کنید.

از جمله امکانات وافل ساز کرکماز می‌توان به مواردی مانند صفحه پخت گرانیتی و نچسب، امکان تمیز کردن آسان دستگاه، قابلیت تنظیم حرارت و طراحی ارگونومیک دستگاه اشاره کرد. بسیاری از افرادی که دستگاه وافل ساز برند کرکماز را خریداری کرده‌اند، از عملکرد این دستگاه رضایت کامل را دارند و از خرید خود راضی بوده‌اند.

وافل ساز کرکماز
وافل ساز کرکماز

2- وافل ساز تفال:

تفال، برندی فرانسوی است و از جمله بهترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی در دنیا محسوب می‌شود. وافل ساز تفال، با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در بازار ایران موجود است و شما می‌توانید این دستگاه را برای آشپزخانه خود تهیه کنید. مزیت وافل ساز تفال این است که صفحات مختلفی دارد و از این دستگاه هم برای درست کردن وافل و هم برای گریل کردن غذا می‌توان استفاده کرد.

از جمله مزایای وافل ساز تفال می‌توان به مواردی مانند وجود پایه ضدلرزش، امکان نظافت آسان دستگاه، قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی و وجود چراغ نشانگر وضعیت پخت اشاره کرد. همچنین با وجود قالب‌های مختلف در این وسیله، شما می‌توانید انواع پنکیک، دونات، ساندویچ، پنینی، کیک و وافل را درست کنید و لذت ببرید.

وافل ساز تفال
وافل ساز تفال

3- وافل ساز تکنو:

تکنو، یکی از برندهای خوب در زمینه تولید لوازم خانگی است که انواع محصولاتش را با قیمت مناسب عرضه می‌کند. وافل ساز تکنو، به امکاناتی مانند پایه ضدلرزش و نشانگر خاموش و روشن بودن دستگاه مجهز است. با داشتن این دستگاه، شما می‌توانید هم به عنوان وافل ساز و هم به عنوان ساندویچ ساز از آن استفاده کنید. همچنین به دلیل وجود روکش نچسب در این دستگاه، امکان گریل کردن انواع غذاها نیز وجود دارد. اگر بودجه کمی برای خرید وافل ساز دارید و به دنبال گزینه‌ای مناسب و کاربردی هستید، وافل ساز تکنو گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

ارزانترین ساندویچ ساز
وافل و ساندویچ ساز

4- وافل ساز کنوود:

کنوود، برندی ژاپنی است که انواع لوازم خانگی را با تکنولوژی روز دنیا تولید می‌کند. لوازم خانگی شرکت کنوود، کیفیت بالایی دارند و جزو بهترین محصولات در بازار ایران هستند. وافل ساز کنوود، به عنوان اسنک ساز، ساندویچ ساز و ابزار گریل کاربرد دارد. از جمله امکانات وافل ساز کنوود می‌توان به وجود صفحات مختلف، بدنه عایق کاری شده، چراغ رنگی راهنما و صفحه گریل نچسب اشاره کرد. با داشتن وافل ساز کنوود، شما می‌توانید انواع شیرینی، پیراشکی، وافل، ساندویچ، غذاهای گریل و کبابی را درست کنید و از داشتن این دستگاه لذت ببرید.

وافل ساز کنوود
وافل ساز کنوود

5- برند گوسونیک:

گوسونیک (Gosonic)، برندی ترکیه‌ای است که انواع وسایل آشپزخانه را با کیفیت عالی تولید می‌کند. البته باید بدانید که محصولات گوسونیک، در کشور چین و تحت تکنولوژی ترکیه ساخته می‌شوند. وافل ساز گوسونیک، دستگاهی سه کاره است و به عنوان ساندویچ ساز، گریل ساز و وافل ساز کاربرد دارد. بدنه این دستگاه با استیل ضدزنگ و پلاستیک مقاوم به حرارت ساخته شده است. شستشوی صفحات این وافل ساز نیز بسیار راحت است. همچنین وافل ساز گوسونیک در برابر ضربه نیز مقاوم است. بنابراین شما می‌توانید محصولات این برند را تهیه کنید و انواع وافل و ساندویچ را به‌راحتی درست کنید.

وافل ساز گاستروبک
وافل ساز گاستروبک

6- وافل ساز پارس خزر:

برند پارس خزر، یکی از محبوب‌ترین برندهای ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. این شرکت ایرانی، انواع محصولات مانند بخارپز، پلوپز، جاروبرقی، اتو، آبمیوه گیری، بخاری و… را با کیفیت عالی تولید می‌کند. وافل ساز پارس خزر به عنوان ساندویچ ساز نیز کاربرد دارد و شما می‌توانید انواع غذاها و شیرینی‌ها را با این دستگاه درست کنید.

علاوه بر این برندها، وافل ساز بوش، وافل ساز کاراجا، وافل ساز دسینی، اسنک ساز میگل و وافل ساز گاستروبک نیز از جمله بهترین وافل سازهای موجود در بازار هستند که کیفیت بسیار خوبی دارند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر آبمیوه گیری و مخلوط کن هم ارائه میده؟

شما می‌توانید راهنمای خرید ماکروفر و راهنمای خرید ماشین ظرفشویی را نیز در وبلاگ هوم سرویز مطالعه کنید تا بتوانید بهترین وسایل را برای منزل خود تهیه کنید.

تعمیر لوازم خانگی با هوم سرویز
بهترین مارک وافل ساز

جمع‌بندی مطالب

در این مطلب، درباره نکات مهم برای خرید وافل ساز با شما صحبت کردیم. ابتدا به شما توضیح دادیم که وافل ساز چیست و چه کاربردی دارد؟ سپس مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه را به شما معرفی کردیم. در پایان نیز بهترین برندهای تولیدکننده وافل ساز را به شما معرفی کردیم. حالا شما می‌توانید وافل ساز خوب و مناسبی را برای منزل خود انتخاب کنید و سالها از این وسیله به‌خوبی استفاده کنید.

خراب شدن وسایل آشپزخانه، موضوعی طبیعی است که زیاد اتفاق می‌افتد. تیم هوم سرویز، آماده تعمیر انواع لوازم خانگی شما هستند و تعمیر آبمیوه گیری، تعمیر پلوپز، تعمیر چای ساز، تعمیر بخارشو و تعمیر زودپز را با بهترین هزینه برای شما انجام می‌دهند.

برای استفاده از خدمات مختلف هوم سرویز، کافی است به سایت و اپلیکیشن هوم سرویز مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید تا همیاران هوم سرویز با شما تماس بگیرند و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

همیار شماییم تا پایان سرویس…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا