لوله کشی و تاسیسات

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله و رفع آن چگونه تعیین می شود؟

ترکیدگی لوله ها در اثر فشار، ضربه، فرسودگی و نصب غیر اصولی اتفاق می افتد. در ابتدا نم و نشتی قابل تشخیص نیست. زردی سقف، کپک دیوار و لق شدن کاشی های سرویس بهداشتی نشان می دهد که مشکلی در لوله کشی ساختمان وجود دارد. معمولا هزینه تشخیص ترکیدگی لوله نرخ ثابتی ندارد. برخی از تعمیرکارها قیمت های زیادی را بابت تشخیص و رفع نشتی لوله ها دریافت می کنند. گاهی اختلاف قیمت ها موجب بروز مشکلاتی می شود. سوال اینجاست که چرا همیشه برای تشخیص ترکیدگی و رفع نشتی یک مبلغ مشخص دریافت نمی شود؟ عوامل مختلفی روی قیمت گذاری تاثیر می گذارند. در این مطلب به مهم ترین موارد در تغییر قیمت تشخیص و عیب یابی ترکیدگی لوله ها پرداخته شده است.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

عوال تاثیرگذار در هزینه تشخیص ترکیدگی لوله

نقشه لوله کشی برای هر ساختمان به صورت مجزا ترسیم می شود. رعایت استانداردهای موجود در لوله کشی آب و فاضلاب الزامی است. لوله کش ماهر می تواند به درستی مسیر لوله کشی ساختمان را طبق نقشه کار کند. مهارت نصاب و استفاده از متریال و تجهیزات مرغوب، موجب افزایش طول عمر لوله ها و کیفیت کارایی سیستم لوله کشی در ساختمان می شود. حتی در بهترین شرایط نیز، در طی سال ها امکان آسیب به لوله ها وجود دارد. فرسودگی لوله ها بزرگترین مشکل در ساختمان است که موجب ترکیدگی لوله شده و نم و نشتی را در ساختمان ایجاد می کند. خسارات نشتی و رطوبت در ساختمان گاهی بسیار زیاد است. امروزه با استفاده از روش های نوین و بدون نیاز به تخریب می توان محل نشتی را تشخیص دارد. هزینه ها با توجه به موقعیت لوله ها تعیین می شود.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

رفع نشتی و تشخیص ترکیدگی

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

قبل از تعمیرات لوله کشی باید محل ترکیدگی و نشتی، مشخص شود. در روش سنتی محل های مشکوک به ترکیدگی لوله توسط لوله کش تخریب می شود که این کار هزینه متفاوتی دارد. البته دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله ها کار را ساده تر کده است. با این دستگاه ها خیلی راحت محل نشت لوله ها مشخص می شود. روش کار با دستگاه بدون تخریب است و خرابی به همراه ندارد. از دستگاه های حساس فراصوت برای تشخیص ترکیدگی استفاده می شود. این دستگاه ها کوچکترین صدا را تشخیص می دهند. هر چه حساسیت دستگاه بالاتر باشد، عیب یابی و تشخیص دقیق تر انجام می شود. قیمت تشخیص ترکیدگی با دستگاه و بدون دستگاه یکسان نیست. عیب یابی با دستگاه مطمئن تر است و تخریب تنها در همان نقطه انجام می شود. به این ترتیب هزینه تعمیرات کمتر می شود.

تشخیص ترکیدگی لوله در ساختمان های قدیمی

فرسودگی لوله ها در ساختمان هایی که طول عمر بیشتری دارند، از نظر وسعت همیشه بیشتر است. با توجه به قدیمی بودن سیستم لوله کشی ساختمان و در دسترس نبودن نقشه لوله کشی احتمال خطا در روش های سنتی زیاد است. گاهی محل احتمالی نشتی کنده می شود ولی تشخیص اشتباه بوده  است. با پرداخت کمی بیشتر می توانید از خدمات تشخیص ترکیدگی با دستگاه استفاده کنید. به این ترتیب هزینه تعمیرات خیلی کمتر خواهد شد زیرا دقیق همان محلی که لوله دچار آسیب شده است، کنده می شود. دستگاه کار تشخیص ترکیدگی را ساده کرده است اما به دلیل فرسودگی ساختمان، احتمال پوسیدگی در لوله های بیشتری وجود دارد. رفع نشتی و تعمیرات لوله های قدیمی پر هزینه تر از لوله کشی ها جدید است. در برخی موارد لازم است تا کل لوله کشی های فرسوده، تعویض شوند.

چگونه نشتی لوله آب را بگیریم؟ رفع نشتی لوله آب در منزل

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله بر اساس مساحت

در بسیاری از موارد محل نشتی از بیرون مشخص نیست و لازم است تا کل مسیر لوله کشی به صورت دقیق، بررسی شود. متراژ ساختمان تاثیر مستقیم روی هزینه های تشخیص و رفع نشتی لوله ها دارد. در ساختمان های بزرگ، لوله کشی های بیشتری وجود دارد که می بایست یک به یک با دستگاه تست شوند. این کار زمان زیادی را صرف خواهد کرد. دستمزد لوله کش برای تعمیرات لوله ها و رفع نشتی در ساختمان هایی با متراژ بالا، بیشتر است. چنانچه محل نشتی در بیرون از واحد مربوطه باشد، لازم است تا مشاعات ساختمان نیز بررسی شود. در این صورت هزینه خدمات تشخیص ترکیدگی بین ساکنین سر شکن می شود. قیمت تشخیص ترکیدگی داخل آپارتمان با مالک همان واحد است.

دستمزد تعمیرکار و لوله کش ساختمان

لوله کش های ماهر دستمزد بیشتری دریافت می کنند ولی در نهایت این موضوع به نفع تان تمام می شود. کار تشخیص ترکیدگی لوله ها با دستگاه نیاز به تخصص دارد. احتمال تشخیص اشتباه توسط افراد غیر حرفه ای زیاد است. چنانچه محل نشتی به اشتباه تشخیص داده شود، هزینه تشخیص با دستگاه و کندن را بیهوده پرداخته اید. همیشه از تعمیرکاران حرفه ای کمک بگیرید زیرا تجربه بیشتری دارند. پرداخت دستمزد بیشتر به تعمیرکار در مقابل تشخیص صحیح و کار مناسبی که تحویل می دهند، مقرون به صرفه تر است. اشتباه نکنید هر ارزانی بی علت نیست.

تشخیص ترکیدگی لوله شوفاژ و رفع نشتی

تشخیص ترکیدگی لوله ارزانهزینه تشخیص ترکیدگی لوله

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نشتی یا ترکیدگی لوله هم ارائه میده؟

تعرفه های تشخیص ترکیدگی لوله آب و رفع نشتی هوم سرویز

قیمت رفع نشتی یا ترکیدگی لوله

خدمات تشخیص ترکیدگی لوله آب و رفع نشتی لوله ها در تهران

تشخیص ترکیدگی لوله ها بدون تخریب و با دستگاه انجام می شود. پس از شناسایی محل نشتی و ترکیدگی لوله، قیمت تعمیرات تعیین می شود. عملیات رفع نشتی بعد از شناسایی محل نشتی انجام شده و شامل تخریب محل نشتی، لوله کشی، سیمان کاری، ایزوگام و کاشی کاری می باشد. تهیه لوازم و قطعات درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید. هزینه خرید مصالح بر عهده مشتری است. این سرویس در همه روزهای هفته و بدون تعطیلی سفارش می پذیرد. تعمیرات توسط لوله کش با تجربه و ماهر انجام می شود. هزینه ها طبق جدول منتشر شده در این مطلب و بر اساس میزان خرابی، تعیین خواهد شد. درخواست تعمیرات از طریق اپ هوم سرویز کاملا رایگان است. با ما تماس بگیرید.

برای ثبت سفارش سرویس رفع نشتی یا ترکیدگی لوله از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا