زیبایی

مدل های آرایش شب یلدا شیک و جذاب دخترانه و زنانه

مدل آرایش شب یلدا

آرایش، این روزها دیگر در زیبا سازی خلاصه نمی‌شود. حتی می‌توان از آن، به عنوان یک تم یا زمینه در مراسم مختلف نیز استفاده کرد. مثلاً کم نیستند کسانی که با نزدیک شدن به طولانی‌ترین شب سال، دنبال ایده‌های ناب برای آرایش شب یلدا می‌گردند. این ایده‌ها ممکن است از سایه ‌چشم ساده تا کشیدن یک میوه پشت چشم‌ها، متنوع باشند. اگر شما هم دوست دارید شب یلدا را با یک آرایش متفاوت و جذاب سپری کنید، مقاله زیر را بخوانید تا با انواع مدل های میکاپ یلدایی زیبا آشنا شوید.

میکاپ یلدایی با هوم‌سرویز

خدمات عالی با قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

فهرست مطالب

در مدل های میکاپ شب یلدا، آرایش چشم نقش مهمی دارد

همانطور که می‌دانید، چشم‌ها در میکاپ بیش از هر عضو دیگر صورت، اهمیت دارند. به همین دلیل، دست شما برای آرایش آنها در شب یلدا هم باز است. همه آنچه برای میکاپ چشم ویژه شب یلدا نیاز دارید، عبارت هستند از: سایه‌ چشم ساده یا اکلیلی، خط‌ چشم مدادی یا ماژیکی و ریمل. اما انتخاب رنگ و طرح آرایش چشم‌ها، به سلیقه شما بستگی دارد. می‌توانید از رنگ‌هایی که تم شب یلدا را شکل می‌دهند، استفاده کنید؛ مانند سبز، قرمز، گوجه‌ای، اناری یا حتی نارنجی.

یک ایده دیگر برای آرایش شب یلدا این است که طرح میوه‌های این شب را پشت چشم‌هایتان نقاشی کنید؛ مثل طرح هندوانه یا پرتقال. در ادامه، شما را با چند مدل میکاپ چشم یلدایی آشنا می‌کنیم.

میوه‌های زمستانی؛ تم اصلی آرایش شب یلدا

پیش از هر چیز، شما باید مدل میکاپ یلدا خود را مشخص کنید. مثلاً مدل‌های زیر، برای یک آرایش لایت و دخترانه به کار نمی‌آیند. ضمن اینکه طراحی آنها پشت چشم‌ها، کار راحتی نیست. چرا که، شما به یک پالت سایه با رنگ‌های متنوع و مهارت بالا در کشیدن خط‌ چشم نیاز خواهید داشت. به هر روی، طرح کیوی، پرتقال و هندوانه برای میکاپ شب یلدایی، مناسب هستند.

مدل آرایش چشم در میکاپ یلدا
مدل آرایش چشم در میکاپ یلدا

اگر به دنبال مدل میکاپ یلدایی دخترانه هستید، این آرایش چشم را انتخاب کنید

یکی از ساده‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین ایده‌ها برای میکاپ چشم در این شب، تصویر زیر است. قرار نیست کار خاصی را انجام دهید. تنها به دو رنگ سایه‌ چشم نیاز دارید. رنگ صورتی را برای بالای چشم و رنگ سبز را کمی پایین‌تر از خط چشم به کار ببرید. با ریمل یا خط‌ چشم مشکی هم می‌توانید چند نقطه را به نشانه دانه‌های هندوانه روی پلک بالایی‌تان بزنید. به همین سادگی!

سبک آرایش چشم مخصوص میکاپ یلدایی دخترانه
سبک آرایش چشم مخصوص میکاپ یلدایی دخترانه

این مدل آرایش شب یلدا، منحصر به فرد است

در صورتی که در کشیدن خط ‌چشم صاف، مهارت دارید؛ این مدل آرایش شب یلدا را از قلم نیندازید. در این طرح، تمام رنگ‌ها در بالای چشم متمرکز شده‌اند. سایه صورتی را به پشت پلک می‌کشید و از سایه‌های سفید و سبز برای کشیدن خط‌ چشم، کمک می‌گیرید. دقت کنید که برای هر مرحله، باید از براش مخصوص استفاده کنید. ضمن اینکه، در پایان می‌توانید با پودر یا اسپری فیکساتور، آرایش چشمتان را در تمام طول شب حفظ کنید.

میکاپ چشم مدل هندوانه برای شب یلدا
میکاپ چشم مدل هندوانه برای شب یلدا

سبک مینیمال مخصوص آرایش شب یلدا دخترانه

آخرین شب پاییز، شب رقص رنگ‌ها است. از سبز و قرمز تا صورتی و پرتقالی در سفره یلدا خودنمایی می‌کنند. به همین خاطر، انتخاب یکی از این رنگ‌ها، بدون هیچ طرحی هم زیبایی خاص خود را خواهد داشت. سبز شویدی یکی از این رنگ‌ها است که شما می‌توانید برای سایه‌ چشم از آن استفاده کنید. بدون شک، هارمونی این رنگ با یک رژ لب ملایم صورتی، برای آرایش شب یلدا غوغا می‌کند. با این تفاسیر دیگه شما نیاز به رفتن به آرایشگاه و یا استفاده از خدمات آرایشگر در منزل ندارید. چه شب یلدایی بشه.

استفاده از سایه ‌چشم سبز برای ارایش شب یلدا دخترانه
استفاده از سایه ‌چشم سبز برای ارایش شب یلدا دخترانه

با یکی از شیک‌ترین مدل های میکاپ یلدایی آشنا شوید

استفاده از طیف‌های مختلف رنگ سبز به عنوان سایه ‌چشم، زیبایی بی ‌نظیری را به چشم‌ها می‌دهد. اگر به سایه‌های اکلیلی علاقه ‌مند هستید، دست به کار شوید و سبز پسته‌ای را پشت پلک‌هایتان بزنید. البته این مدل بدون سایه اکلیلی هم منحصر به فرد و شیک است. یک لایه سایه صورتی هم برای زیر چشم‌ها، کفایت می‌کند. توصیه می‌کنیم برای برجسته‌تر شدن چشم‌های خود در این مدل آرایشی شب یلدا، خط‌ چشم را فراموش نکنید.

ترکیب سایه سبز و صورتی؛ یکی از جذاب‌ترین مدل های میکاپ یلدایی
ترکیب سایه سبز و صورتی؛ یکی از جذاب‌ترین مدل های میکاپ یلدایی

وقتی نارنجی به رنگ اصلی آرایش شب یلدا تبدیل می‌شود

تا به حال، رنگ نارنجی پرتقالی را برای میکاپ خود امتحان کرده‌اید؟ این شب، فرصت مناسبی است تا هم یک آرایش یلدایی دخترانه را تجربه کنید و هم یک رنگ متفاوت را برای سایه‌ چشم. این مدل، علاوه بر سادگی و مینیمال بودن، متفاوت است. یعنی می‌توانید امیدوار باشید که با گرمای خاص رنگ پرتقالی، چشم‌ها را به خود خیره کنید.

آرایش چشم پرتقالی مخصوص شب یلدا
آرایش چشم پرتقالی مخصوص شب یلدا

رنگ انار برای مدل میکاپ یلدایی، فوق ‌العاده است

انار، به اندازه کافی میوه خوش ‌رنگی است که به عنوان تم آرایش شب یلدا انتخاب شود. بنابراین، شما هم می‌توانید با سایه ‌چشم اناری آخرین شب پاییز را سپری کنید. برای اینکه سایه اناری شما پرفکت از آب درآید، لازم است تا پیش از هر چیز، به سراغ پرایمر و کرم مرطوب‌ کننده چشم بروید. این کار، ماندگاری سایه را افزایش می‌دهد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات آرایش و میکاپ بانوان هم ارائه میده؟
سایه‌ چشم اناری ویژه آرایش شب یلدا
سایه‌ چشم اناری ویژه آرایش شب یلدا

چطور لب‌ها را برای آرایش شب یلدا، آماده کنیم؟

از چشم‌ها که کمی دور شویم، لب‌ها را هم می‌توان با یک میکاپ یلدایی برای این شب آماده کرد. ایده‌های بیشماری برای آرایش لب ویژه شب یلدا وجود دارند. درست مانند میکاپ چشم، می‌توانید طرح میوه‌ها را روی لب‌هایتان ترسیم کنید. اگر طرفدار سبک‌های ساده و دخترانه هستید، با رنگ‌هایی مثل اناری یا صورتی، لب‌ها را بیارایید. در صورتی که به تم‌های فانتزی‌تر علاقه دارید؛ رژ لب سبز یا نارنجی هم گزینه‌های جالبی هستند.

برای آرایش یلدایی لب‌ها، کشیدن خط ‌لب در مرحله اول قرار دارد. به تناسب مدلی که انتخاب کرده‌اید، از خط ‌لب سبز، صورتی یا قرمز استفاده کنید. یک نکته در مورد طراحی هندوانه روی لب‌ها وجود دارد که بهتر است رعایت کنید. از آنجایی که در این مدل، به رژ لب‌هایی با رنگ‌های مختلف نیاز دارید، لایه ‌برداری لب و زدن پرایمر را فراموش نکنید. در غیر این صورت، ممکن است پس از چند دقیقه، لب‌ها پوسته پوسته شوند.

رژ لب طرح هندوانه برای میکاپ شب یلدا
رژ لب طرح هندوانه برای میکاپ شب یلدا

از این ایده‌ها برای آرایش شب یلدا، کمک بگیرید

آماده شدن برای میکاپ یلدایی، به اندازه انتخاب مدل اهمیت دارد. اگر قرار است این کار را در خانه انجام دهید، بهتر است یک آرایش اصولی را انجام دهید. بنابراین با یک لایه ‌برداری یا اسکراب، سلول‌های مرده را دور بریزید و سپس،کرم مرطوب ‌کننده بزنید. پس از چند دقیقه، نوبت پرایمر است تا صورت را برای فاندیشن آماده کند. البته توصیه می‌کنیم که حتی برای چشم‌ها و لب‌ها نیز از پرایمر مخصوص استفاده کنید. در صورتی که به پرایمر چشم یا لب دسترسی ندارید، حداقل کرم مرطوب‌ کننده را دریغ نکنید.

در مدل های آرایشی یلدا رنگ و بافت فاندیشن، مسأله دیگری است که باید به آن دقت کنید. چرا که بافت سنگین باعث می‌شود تا آرایش، روی صورت شما بماسد. به ویژه، اگر پوست چرب دارید، باید سراغ فاندیشن فاقد چربی بروید. اما رنگ، علاوه بر فاندیشن؛ در گزینش سایه و رژ لب نیز نقش دارد. برای مثال، در تصاویر زیر از سه طیف رنگ سبز در سایه ‌چشم استفاده شده است.

اگر پوست سبزه تیره یا قهوه‌ای دارید، سایه‌چشم سبز شویدی، صورتی ملایم و روشن به شما بیشتر می‌آید. سبز زمردی هم یک انتخاب هوشمندانه برای آنهایی است که پوست روشن با تناژ خنک دارند. علاوه بر اینها، با ترکیب سبز و قرمز یا صورتی، می‌توانید یک رنگ موی یلدایی را نیز تجربه کنید. شما می توانید از خدمات زیبایی و گریم هوم سرویز استفاده کنید و گریم صورت خود را به آرایشگران حرفه ای و متخصص هوم سرویز بسپارید.

جدیدترین مدل میکاپ ویژه شب یلدا
جدیدترین مدل میکاپ ویژه شب یلدا
رنگ موی هندوانه‌ای مخصوص شب یلدا
رنگ موی هندوانه‌ای مخصوص شب یلدا
مدل آرایش شب یلدا دخترانه و زنانه
مدل آرایش شب یلدا دخترانه و زنانه

سوالات رایج درباره آرایش شب یلدا

آیا می‌توان از نمادهای شب یلدا برای آرایش استفاده کرد؟

بله. شما می‌توانید میوه‌های یلدایی مانند هندوانه، انار یا حتی کیوی و پرتقال را هم پشت چشم یا روی لب‌های خود طراحی کنید. البته این کار، نیاز به مهارت و دقت بالا دارد و انجام آن در آرایشگاه، راحت‌تر از خانه است.

طراحی میوه‌های یلدا پشت چشم‌ها برای همه مناسب است؟

ترسیم طرح‌های نسبتاً شلوغ مانند هندوانه یا حتی پرتقال، چشم‌ها را کوچک‎تر می‌کند. بنابراین، اگر چشم‌های ریزی دارید، توصیه می‌کنیم سراغ خط چشم سبز و صورتی بروید.

بهترین طرح برای میکاپ یلدایی دخترانه چیست؟

در آرایش دخترانه ویژه شب یلدا، از رنگ‌های ملایم استفاده می‌شود. در نتیجه، از سایه چشم اکلیلی یا رژ لب براق خبری نیست. اگر، طراحی هندوانه پشت چشم‌ها، برایتان جذاب است؛ سعی کنید از رنگ‌های سبز یا صورتی روشن کمک بگیرید.

میکاپ یلدایی با هوم‌سرویز

خدمات عالی با قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

میدونستی که هوم سرویز، خدمات آرایش و میکاپ بانوان هم ارائه میده؟

سخن آخر

در مقاله حاضر، شما را با چند مدل متنوع برای آرایش شب یلدا آشنا کردیم. شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست و علاقه خود یکی از این طرح‌ها را انتخاب کنید. همچنین، این تصاویر می‌توانند به عنوان یک منبع الهام ‌بخش برای شما مورد استفاده قرار گیرند.

اگر می‌خواهید پیش از هر چیز، نکات مهم را برای یک آرایش حرفه‌ای بدانید؛ به دیگر مقالات ما در سایت و اپلیکیشن هوم سرویز سر بزنید. این مطالب به شما کمک می‌کنند تا با اصول اولیه خود آرایی آشنا شوید. در نتیجه، میکاپ یلدا برایتان آسان‌تر خواهد شد. ضمنا چنانچه وقت کافی و مهارت لازم را نداشتید می توانید از خدمات آرایشی هوم سرویز در منزل نظیر ژلیش ناخن در منزل، هایلایت مو در منزل و یا خدمات اپیلاسیون در منزل استفاده کنید.

جدول زیر شامل هزینه میکاپ صورت توسط آرایشگران هوم سرویز است که شما می توانید از این خدمات به بهترین شکل ممکن استفاده کنید:

قیمت آرایشگر در منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا