نظافت و پذیرایی

مهمترین اقدامات بعد از سمپاشی منزل ✔️ شرکت خدمات سمپاشی در تهران

بایدها و نبایدها بعد از سمپاشی

برخی از افراد به دلیل ترس از سموم شیمیایی و مسمومیت های ناشی از آن، هرگز اقدام به سمپاشی منزل نمی کنند. این یک تصور اشتباه است شرکت های سمپاشی معتبر می دانند چگونه از سموم دفع آفات استفاده کنند تا خطری متوجه ساکنین نباشد. بیشترین خطر مربوط به نادیده گرفتن اقدامات بعد از سمپاشی منزل است. وقتی کار سمپاش ها تمام می شود تازه کار نظافت و تمیزکاری خانه شروع می شود. برای اینکه با مشکلات سمپاشی و خطرات بعدی روبرو نشوید حتما این اقدامات را جدی بگیرید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

چگونه خانه را برای سکونت آماده کنیم؟

این یک حقیقت است که بعد از سمپاشی منزل نمی توانید شب را در خانه بمانید. بدون تردید یکی دو روز خالی گذاشتن خانه به نفع خودتان است. در واقع تا زمانی که سموم کاملا خشک نشده نباید به محل برگردید. سموم شیمیایی برای دفع آفات خانگی معمولا به حالت مایع هستند و روی سطوح اسپری می شوند. بعد از سمپاشی همه سطوح خیس و مرطوب است. در این شرایط به باقی ماندن در ساختمان اصلا توصیه نمی شود. بگذارید سم به صورت عادی کارش را انجام دهد. شرکت سمپاشی در مورد زمان ورود به منزل راهنمایی تان می کند. طبق زمان بندی می توانید به خانه بیایید ولی قبل از آن لازم است تا اقداماتی را انجام دهید. در راس همه این اقدامات، نظافت منزل و بشور و بساب قرار دارد. ولی قبل از آن کارهای زیادی باید انجام دهید.

در ادامه به مهم ترین کارها بعد از عملیات سمپاشی می پردازیم.

هزینه سمپاشی منزل چقدر است؟

کارهای بعد از سمپاشی منزلخدمات سمپاشی در برج های مسکونی و آپارتمان ها

اقدامات بعد از سمپاشی منزل : جمع آوری حشرات مرده

شاید موقع سمپاشی هیچ سوسک و حشره دیگری در ساختمان دیده نشود. طبیعی است که حشرات خود را پنهان کنند ولی بعد از چند ساعت و شبانگاه به دام افتاده و یک به یک از بین می روند. به این ترتیب شرکت سمپاشی نمی تواند در حین کار، نظافت را انجام دهد. احتمالا اولین صحنه ای که پس از ورود به خانه با آن روبرو می شوید صحنه چندش آور صدها حشره مرده در کف آشپزخانه و اتاق هاست. قبل از هر اقدامی از ماسک، دستکش و … استفاده کنید زیرا سم روی همه سطوح پاشیده شده است.

لاشه حیوانات را جمع کرده و از ساختمان خارج کنید. به دقت زیر کابینت ها و داخل کمدها را جستجو کنید. حتی امکان پیدا شدن لاشه های دیگر در روزهای بعد هم وجود دارد. پس از چند روز دیگر اثری از حشرات موذی نیست. بهتر است تا پاکسازی کامل خانه بچه ها را به جای دیگری منتقل کنید.

دور ریختن باقی مانده غذاها

یکی دیگر از اقدامات بعد از سمپاشی منزل اینست که هر ماده غذایی که بیرون مانده است را دور بریزید. احتمالا از قبل مواد غذایی را از محل خارج کرده اید ولی اگر چیزی باقی مانده، دیگر قابل مصرف نیست. این شامل سیب زمینی پیاز هم هست. در مورد خوراکی ها و مواد غذایی پوشش دار یا هر مورد دیگری اصلا تردید نکنید. همه مواد باقی مانده را دور بریزید. خطرات مصرف این خوراکی ها بسیار زیاد است

۶ کار که قبل از سمپاشی منزل باید انجام دهید

بعد از سمپاشی ساختمانسمپاشی ساختمان برای از بین بردن سوسک و ساس

اقدامات بعد از سمپاشی منزل : درز گیری

همه سوراخ ها و شکاف های بین کاشی ها، کنج دیوار و … را با بتونه پر کنید. فضای خالی زیر قاب پنجره، بین کابینت ها یا هر جای دیگری را با چسب ضد آب ببندید. برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل ساختمان حتما توری پنجره نصب کنید. نشتی های شیر آلات را بگیرید حشرات از این آب مصرف می کنند و مدت بیشتری زنده می مانند. درپوش چاهک حمام را عوض کنید. هر چه محل زندگی حشرات کمتر باشد، بهتر است. روزنامه های اضافی را از محل خارج کنید این روزنامه ها بهترین مکان برای زندگی سوسک ریز آشپزخانه است. حالا نوبت به کار اصلی یعنی تمیز کردن خانه است.

چگونه سوسک ریز کابینت را از بین ببریم؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟

اقدامات بعد از سمپاشی منزل : نظافت

مهم نیست چقدر وقت صرف می کنید تا وقتی که همه سطوح کامل تمیز نشده نباید در خانه ساکن شوید. یک نکته مهم وجود دارد و آن اینکه تمیزکاری عمقی ممنوع است. شما مجاز نیستید زیر کابینت هاف پشت لوازم و به طور کلی همه زیر و روی خانه را تمیز کنید. نظافت کلی به معنای پاک کردن سم ها هم هست. باور کنید این سموم آنقدرها که تصور می کنید خطرناک نیستند. همه سم های مورد استفاده برای سمپاشی ساختمان به تایید وزارت بهداشت رسیده و دارای مجوز قانونی است. قبل از شروع به تمیزکاری دستکش دست کنید. سموم دفع آفات برای انسان کشنده نیستند اما برخی افراد نسبت به این مواد حساسیت شدید دارند. بنابراین تا از بین رفتن بو و بخارات در بیرون از خانه بمانید و بعد برای تمیز کردن لوازم اقدام کنید.

  • کف ساختمان را تی بکشید و کامل تمیز کنید
  • سطح کابینت ها و میز پیشخوان و صفحه کابینت را با شوینده های خانگی تمیز کنید
  • شیشه های پنجره، درب بالکن و لوازم بزرگتر هم به خوبی نظافت شوند

احتمالا برای نظافت به کمک نیاز دارید کثیف کاری ها را به ما بسپارید اعزام نظافتچی منزل حتی به صورت ساعتی انجام می شود.

خدمات سمپاشی ساس در تهران

اقدامات بعد از سمپاشی منزلاقدامات بعد از سمپاشی منزل

تعرفه خدمات سمپاشی هوم سرویز

قیمت سمپاشی
قیمت سمپاشی رستوران

خدمات سمپاشی منزل در تهران

سمپاشی تضمینی هوم سرویز با توجه به نوع آفت یک یا دوبار انجام می شود. استفاده از سموم استاندارد در دفع آفات خانگی جهت جلوگیری از خطرات احتمالی الزامی است. همه سموم استفاده شده برای سمپاشی ساختمان به تایید وزارت بهداشت رسیده است. خدمات سمپاشی ساس، سوسک، موش و … در همه مناطق تهران پذیرفته می شود. ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن هوم سرویز کاملا رایگان است. بعد از بررسی محل، کارشناسی در مورد نوع و میزان سمپاشی انجام می شود. در این مرحله هزینه نهایی اعلام خواهد شد. برای اخذ نتیجه بهتر لازم است تا کل ساختمان سمپاشی شود. در نظر داشته باشید که سمپاشی در نوبت دوم شامل تخفیف کلی است و هزینه کمتری دارد. در صورت عدم رضایت از سرویس ارایه شده، این سرویس به صورت رایگان مجدد انجام خواهد شد.​ 

برای ثبت سفارش سمپاشی منزل از پلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا