پزشکی و پرستاری

بهترین مکمل های غذایی برای تقویت میل جنسی

مکمل های غذایی عالی برای قوی شدن بدن

بدن ما برای اینکه بتواند به خوبی فعالیت های مختلف را انجام دهد و نیازهای خودش را تامین کند، نیاز به مواد معدنی و ویتامین های مختلفی دارد که باید با استفاده از غذاها یا مکمل های غذایی، این ویتامین ها و مواد معدنی را دریافت کنیم تا بدن دچار کمبود نشود و در کارکرد آن اختلالی به وجود نیاید. مکمل های غذایی برای موارد مختلفی از جمله کاهش وزن، افزایش وزن، مکمل های غذایی ورزشی برای افزایش سوخت و ساز بدن، مکمل های غذایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین مکمل های غذایی برای تقویت میل جنسی هستند. شما می توانید با استفاده از مکمل های غذایی برای تقویت میل جنسی، میل جنسی خودتان را افزایش دهید و زندگی شادتر و سالم تری برای خودتان ایجاد کنید.

در این مقاله می خواهیم در مورد بهترین مکمل های غذایی برای تقویت میل جنسی صحبت کنیم و بگوییم که این مکمل ها چه هستند و چطور می توانید هرک دام را مصرف کنید تا بتوانید مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن خودتان را تامین کنید و در نتیجه میل جنسی خود را افزایش دهید.

اگر حس می کنید که میل جنسی شما کاهش پیدا کرده است و دوست دارید با استفاده از مکمل های غذایی این مشکل را برطرف کنید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

اگر دوست دارید با مکمل های غذایی برای تقویت میل جنسی آشنا شوید، تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

مکمل های غذایی برای تقویت میل جنسی
مکمل های غذایی برای تقویت میل جنسی

مکمل های غذایی برای تقویت میل جنسی برای خانم ها مناسب است یا آقایان؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که مکمل های غذایی را چه کسی باید مصرف کند تا رابطه بهتری را تجربه کنید. باید بگوییم که در این زمینه محدودیتی وجود ندارد و هم خانم ها و هم آقایان می توانند از مکمل ها مصرف کنند. در اصل می توانیم بگوییم که این مکمل ها برای کسی مناسب هستند که می خواهد میل جنسی خود را افزایش دهد و فرقی نمی کند که فرد خانم باشد یا آقا.

میل جنسی ممکن است با حالت های روحی و روانی هرکسی تغییر کند؛ مثلا اگر حال و حوصله نداشته باشید ممکن است میل جنسی شما نیز کاهش پیدا کند و اگر سرحال تر باشید قطعا میل جنسی افزایش پیدا خواهد کرد. اما مکمل ها می توانند کمک کنند که کارکرد بدن شما بهتر شده و بتوانید با تنظیم کارکرد اعضای مختلف بدن خودتان، میل جنسی را نیز افزایش دهید.

البته باید بدانید که مکمل های جنسی برای خانم ها از مکمل های جنسی که مخصوص آقایان هستند متفاوت اند و برای تهیه انواع مکمل باید به این موضوع توجه داشت.

اگر می خواهید با این مکمل ها آشنا شوید و شاهد افزایش میل جنسی و بهبود رابطه خود باشید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در سایر محتواهای هوم سرویز می توانید در خصوص مکمل های شادابی پوست و مو و همینطور نحوه ویتامینه کردن مو با مواد طبیعی اطلاعات بیشتری را بدست بیاورید.

ویتامین ها و مکمل های غذایی
مکمل های غذایی

مکمل های غذایی برای تقویت میل جنسی خانم ها

در ادامه این مقاله می خواهیم در مورد مکمل های جنسی برای خانم ها صحبت کنیم و آنها را به شما معرفی کنیم تا اگر خودتان یا همسرتان به آنها نیاز دارد، بتوانید به راحتی آنها را تهیه کرده و مصرف کند.

1- قرص آهن:

آهن یکی از مواد معدنی موردنیاز بدن است که می تواند در میزان سرحال بودن و افزایش میل جنسی موثر باشد. طی تحقیقاتی که در کشورهای مختلف انجام شده است، اثبات شده که کاهش آهن در بدن می تواند میل جنسی را نیز کاهش دهد. به همین دلیل وقتی که خانم ها قرص مکمل آهن را دریافت کردند، متوجه شدند که میل جنسی آنها نیز افزایش پیدا می کند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ارسال دارو در محل هم ارائه میده؟

پس باید سعی کنید که از میزان آهن موجود در بدنتان مطمئن باشید. برای این موضوع می توانید از مواد غذایی که دارای آهن هستند استفاده کنید. مثلا اسفناج دارای آهن است و آهن موردنیاز بدن شما را تامین می کند.

اگر هم به مواد غذایی که سرشار از آهن هستند دسترسی ندارید یا از این مواد خوشتان نمی آید، می توانید از قرص مکمل آهن استفاده کنید تا افزایش میل جنسی را تجربه کنید.

2- گیاه خارخاسک:

گیاه خارخاسک گیاهی است که میوه دارد و میوه این گیاه دارای چهار بخش است و مواد معدنی بسیار فوق العاده ای در آن وجود دارد. جالب است بدانید که این گیاه خار دارد و خار آن بسیار دردناک خواهد بود و معمولا در کویر این گیاه را مشاهده می کنید!

خارخاسک دارای مواد معدنی مانند آهن، کلسیم، فسفر، سدیم و… است که تمامی این مواد برای بدن مفید هستند و می توانند در درمان بیماری های مختلف و از جمله افزایش میل جنسی موثر باشند.

3- گیاه جنسینگ:

اگر محتواهایی را در مورد افزایش میل جنسی مطالعه کرده باشید، احتمالا نام جنسینگ به گوشتان خورده است و می دانید که این گیاه می تواند باعث افزایش میل جنسی شود. گیاه جنسینگ در آمریکای جنوبی رشد می کند و در افزایش میل جنسی بسیار موثر است.

البته توصیه می کنیم که اگر دارای بیماری خاصی مانند سرطان و… هستید، حتما قبل از مصرف این گیاه با پزشک خودتان مشورت کنید، چون ممکن است این گیاه روی برخی از بیماری ها تاثیر بدی بگذارد و باعث گسترش بیماری شود.

4- کپسول ماکاویت:

کپسول ماکاویت اف نوعی کپسول است که مواد موجود در آن برای بدن خانم ها ترکیب شده است و مصرف این کپسول می تواند باعث تنظیم هورمون های بدن خانم ها شود. تنظیم هورمون ها باعث می شود که خانم ها سرحال تر شوند و احساس خستگی و بی حالی آنها برطرف شود و این موضوع به افزایش میل جنسی منجر خواهد شد.

به همین خاطر اگر درگیر میل جنسی کم یا سرد مزاجی هستید، این کپسول هم احساس خستگی و ضعف شما را برطرف می کند و هم می تواند باعث افزایش میل جنسی شود.

مکمل های جنسی برای خانمها
مکمل های جنسی برای خانمها

مکمل های غذایی برای تقویت میل جنسی آقایان

در ادامه این مقاله می خواهیم در مورد مکمل های جنسی برای آقایان صحبت کنیم و بگوییم که چه مکمل های غذایی و دارویی برای آقایان مفید هستند و باعث افزایش میل جنسی آنها می شود. پس همچنان با ما همراه باشید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ارسال دارو در محل هم ارائه میده؟

1- قرص آل آرژنین:

معمولا مشکلات و اختلالات جنسی آقایان مربوط به نعوض است و این مشکل باعث می شود که نتوانند در رابطه به خوبی عمل کنند و در نتیجه اعتماد به نفس خودشان را از دست بدهند و میل جنسی آنها کاهش پیدا کند. اختلال در نعوض معمولا به خاطر این است که گردش خون در آلت تناسلی آقایان مشکل دارد و با اختلال مواجه می شود.

قرص آل آرژنین دارویی است که مواد معدنی مختلفی در آن وجود دارد و این قرص به باز شدن رگ های خونی کمک می کند. این موضوع باعث می شود که نعوض راحت تر اتفاق افتاده و میل جنسی مردان بیشتر شود.

مصرف منظم این دارو می تواند در افزایش نعوض بسیار تاثیرگذار باشد؛ اما باید بدانید که برخی اوقات این دارو ممکن است عوارضی را به دنبال داشته باشد؛ به همین خاطر اگر وضعیت بدنی خاصی دارید، حتما با پزشک معتبر مشورت کنید و سپس این دارو را مصرف کنید.

2- قرص ال کارنیتین:

ال کارنیتین دارویی است که اختلالات جنسی را در آقایان برطرف می کند. همچنین با موادی که در این دارو وجود دارد، اثبات شده است که مشکلات نعوض برطرف خواهد شد. همچنین این دارو در درمان برخی از بیماری نیز موثر است. البته مانند مکمل قبلی ممکن است ال کارنیتین نیز باعث ایجاد عوارضی شود، به همین خاطر بد نیست اگر با یک پزشک مشورت کنید و پس از ویزیت پزشک، مصرف این مکمل را شروع کنید.

3- جنسینگ:

همانطور که در قسمت قبلی گفتیم، جنسینگ گیاهی است که می تواند باعث افزایش میل جنسی شود و به این موضوع کمک زیادی می کند. امروزه با استفاده از جنسینگ داروهایی مانند رد جنسینگ برای آقایان ساخته شده است که با استفاده منظم از این داروها، می توان میل جنسی را افزایش داد و مشکلات نعوض را برطرف کرد.

البته باید سعی کنید که در مصرف این داروها زیاده روی نکنید و آنها را به اندازه مصرف کنید تا در بدن شما اختلال ایجاد نشود.

4- اس آدنوزیل میتونین:

در دنیای امروز مشکلات افسردگی بسیار زیاد شده است و افراد زیادی دارای افسردگی هستند و از طرفی افسردگی و مصرف داروهای درمانی آن، می تواند تاثیر شدیدی در کاهش میل جنسی داشته باشد.

برای اینکه بتوانید این مشکل را برطرف کنید، می توانید از اس آدنوزیل میتونین استفاده کنید. این دارو افسردگی را کاهش می دهد و هیچ عوارضی هم برای میل جنسی نخواهد داشت. در آزمایشی مشخص شده است که این دارو می تواند در کنار داروهای ضد افسردگی مصرف شود و تاثیر آنها را نیز تقویت خواهد کرد.

اما باید بدانید که برای مصرف این دارو حتما باید با پزشک خودتان مشورت کنید و به هیچ وجه خودتان این کار را بدون اطلاع پزشک انجام ندهید. بهترین کار این است که ابتدا چکاپ کامل پزشکی را انجام دهید تا بهترین مکمل غذایی و دارویی برای شما تجویز شود.

مکمل های جنسی برای آقایان
مکمل های جنسی برای آقایان

ارسال انواع دارو و مکمل های غذایی برای تقویت میل جنسی با هوم سرویز

اگر قصد خرید مکمل های غذایی برای تقویت میل جنسی را دارید و می خواهید خیلی سریع و راحت این مکمل ها به دست شما برسد، می توانید ارسال انواع دارو و مکمل را به تیم هوم سرویز بسپارید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

جمع بندی

در این مقاله در مورد بهترین مکمل های غذایی برای تقویت میل جنسی صحبت کردیم و گفتیم که استفاده از این مکمل ها برای خانم ها بهتر است یا آقایان. همچنین گفتیم که چه مکمل هایی برای آقایان و خانم ها مناسب تر است و هرکدام از این افراد باید چه مکمل هایی را مصرف کنند تا بتوانند میل جنسی خودشان را افزایش دهند.

با استفاده از مکمل های گفته شده شما می توانید میل جنسی خودتان را افزایش دهید و کارکرد بدن خودتان را تنظیم کنید. امیدواریم این مقاله به شما در زمینه شناخت بهترین مکمل های غذایی برای تقویت میل جنسی کمک کرده باشد و بتوانید با مصرف آنها، زندگی بهتری را برای خودتان بسازید. برای صرفه جویی در وقت و انرژی خود هم می توانید از خدمات ارسال فوری مکمل ها در هوم سرویز استفاده کنید. برای استفاده از سایر خدمات هوم سرویز نظیر تزریقات در منزل و یا سونداژ در منزل، پیشنهاد می کنیم سری به سایت و اپلیکیشن هوم سرویز بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا