نظافت و پذیرایی

با بخارشور آسانتر و سریع ترخانه تکانی کنیم

خونه تکونی را با ما آسانتر تجربه کنید فوت و فن خانه تکانی آسان را برای تان در نظر گرفتم تا با کمترین زحمت و در کوتاه ترین زمان، خانه را برق بیندازید. در این فرصت کمی که باقی مانده تا سال 1400 نیاز به یک روش شگفت انگیز برای خانه تکانی دارید. آیا در مورد کاربرد بخارشور در خانه تکانی چیزی شنیده اید؟ احتمالا از بخارشورتان برای نظافت کف منزل زیاد استفاده می کنید. این دستگاه کوچک کاربردهای زیادی دارد. اگر یکی از این بخارشورهای خانگی را داشته باشید می توانید در یک نصف روز، همه خانه را تمیز کنید و به موقع کارهای خانه تکانی را تمام کنید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

کاربرد بخارشو در خانه تکانی

قبل از شروع حتما می دانید که هوم سرویز  کارهای تعمیر بخارشو  را هم انجام می دهد. لیست کامل تعمیر لوازم خانگی را از طریق اپلیکیشن هوم سرویز می توانید مشاهده کنید. وسایل برقی خانگی اگر خراب هستند سریع فکری به حالشون کنید از لحاظ فنگ شویی لوازم برقی معیوب، انرژی منفی در خانه انتشار می دهند. خب حالا سراغ خانه تکانی با بخارشور برویم . بخارشور وسیله ای است که توانایی داغ کردن آب با برق را دارد. در محفظه دستگاه طبق کاتالوگ و به مقدار توصیه شده، آب بریزید. بهتر است این آب بدون املاح باشد. سپس دکمه دستگاه را روشن کنید در چند دقیقه بخارشور آماده است. با زدن دکه روی دسته بخارشور، بخار زیادی از نازل پخش می شود. این بخار رمز نظافت منزل و خانه تکانی سریع است.

مزایای استفاده از بخارشور در خانه تکانی

با بخار، بدون نیاز به هیچ ماده شوینده ای می توانید کارهای تمیزکاری و نظافت را انجام دهید. موقع کار با دستگاهبخارشور از هیچ شوینده، سفید کننده و لکه بری استفاده نمی شود.

بخار آب به خدی داغ است که همه میکروب ها، باکتری ها و قارچ و کپک را از بین می برد. دستگاه بخارشور قادر است حشرات ریز داخل پرز قالی و موکت را نابود کند.

کار با بخارشور راحت است و نیاز به مهارت خاصی ندارد. در ضمن بخارشور سرعت نظافت و خانه تکانی را افزایش می دهد. در مدت کوتاهی، کارهای زیادی انجام می شود بدون اینکه احساس خستگی داشته باشید.

چگونه کابینت آشپزخانه سفید را تمیز نگهداریم ؟

کاربرد بخارشور در آشپزخانه

کاربرد بخار شور در آشپزخانه

تمیز کردن آشپزخانه بیش از سایر قسمت ها وقت می گیرد. حتی اگر به طور روزانه و هفتگی، آشپزخانه را تمیز می کنید ولی باز هم کارهای زیادی باقی مانده که در خانه تکانی باید انجام شود. فرق خانه تکانی با نظافت های روتین در اینست که این نظافت به صورت عمقی است و حتی پشت وسایل و لوازمی که در دید نیستند هم باید تمیز شود. بخار آب در از بین بردن چربی ها و آلودگی های آشپزخانه، فوق العاده عالی عمل می کند. 

  • نظافت اجاق گاز با بخارشور

بخار می تواند همه لکه های حاصل از سر ریز غذاها و سوختگی و … را از بین ببرد. این دستگاه دارای نازل های متفاوت است. سری مخصوص تمیز کردن اجاق گاز را وصل کنید و با آن همه چربی و لکه های روی اجاق گاز را از بین ببرید. ابتدا بخار را چند ثانیه روی چربی ها بگیرید و بعد با یک دستمال خشک، چربی ها را پاک کنید.

  • تمیز کردن هود با بخارشور

هود آشپزخانه همیشه پر از چربی و روغن است. هر بار که هود را روشن می کنید کلی از بخارات مواد غذایی و چربی و … از محیط آشپزخانه خارج می شود اما مقدار زیادی از بخارات روغن روی خود هود می نشیند. چربی و روغن در مجاورت گرد و خاک تبدیل به ماده ای چسبنده و سخت می شوند که به این سادگی ها هم تمیز نمی شوند. با بخارشور می توانید در کمتر از 10 دقیقه هود را برق بیندازید.

  • از بین بردن چربی فر و ماکروفر با بخارشور

بخار داغ هیچ آسیبی به ماکروفر یا فر نمی رساند. بدون هیچ ترسی نازل دستگاه را در درز و پیوندهای فر گذاشته و بلافاصله بعد، محل را با دستمال خشک پاک کنید. مراقب باشید هم زمان دست تان را در زیر بخار نگیرید که سوختگی بدی ایجاد می کند.

  • تمیز کردن کابینت آشپزخانه

مهم ترین کاربرد بخارشور در خانه تکانی نظافت آشپزخانه و به خصوص کابینت آشپزخانه است. با این وسیله دیگر نیازی به شستن کابینت نیست. نازل دستگاه را روی درب کابینت گذاشته و به آرامی حرکت دهید. سپس گرد و خاک و کثیفی را با دستمال پاک کنید. در انتها با دستمال ماکروفایبر کابینت ها را خشک کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

چگونه مبل ها را با بخارشوی خانگی تمیز کنیم؟

کاربرد بخارشور در خانه های کوچک

کاربرد بخارشور در خانه تکانی اتاق پذیرایی

بخار آب یک تمیز کننده و ضد عفونی کننده وقی است. اغلب وسایل منزل را می توانید با بخارشور تمیز کنید. برای مثال کف زمین و کفپوش ها را با بخارشور به راحتی برق بیندازید. برای اینکار از دسته بلند و مخصوص بخارشور استفاده کنید. انواع بخارشور تی مانند هم در بازار وجود دارد. این تی ها تنها مخصوص کف ساختمان هستند ولی دستگاه های دیگر دارای نازل های کوچک و بزرگ بیشتری هستند.

  • کاربرد بخارشور در نظافت مبل

بخارشور برای تمیز کردن مبلمان عالی است اگر مبل ها خیلی لک نشده و نیاز به شستشوی کامل ندارد می توانید با بخارشور، آن را تمیز کنید. ابتدا کوسن وها و قسمت های جدا شونده را بردارید و به آرامی روی همه قسمت ها با بخارشور بکشید. عوامل آلرژی زا و موجودات ریز بیماری زای درون بافت پارچه مبلمان نیز با این بخار داغ از بین خواهند رفت.

  • کاربرد بخارشور در خانه تکانی فرش و موکت

بهتر است از قبل یکبار فرش را جارو بزنید تا گرد خاک آن گرفته شود. موگیری هم قبل از استفاده از بخارشور لازم است. بعد روی همه قسمت های فرش و موکت را با بخارشور تمیز کنید. پشت فرش ها را هم یکبار بخار دهید. داخل پرز موکت و قالی، موجودات ریزی زندگی می کنند که عامل اصلی آلرژی های تنفسی هستند.

  • تمیز کرن شیشه ها با بخارشور

با بخارشور علاوه بر شیشه پنجره ها می توانید درز بین ریل پنجره دوجداره را نیز به راحتی تمیز کنید. پعد از اینکه با بخار روی شیشه ها کشیدید با یک دستمال تمیز یا روزنامه پنجره را خشک کنید.

چرا شیشه پنجره دوجداره بخار می زند؟ جلوگیری از بخار زدن پنجره دوجداره

تمیز کردن شیشه ها با بخارشور

کاربرد بخارشور در خانه تکانی اتاق خواب

پرده ها را نیز می توانید با بخارشور تمیز کنید

برای نظافت تشک رختخواب و از بین بردن بوی عرق و … از دستگاه بخارشو استفاده کنید

موقع استفاده از بخارشو، پنجره را باز بگذارید تا هوا عوض شود

در صورتی که روی رختخواب لک شده، اول از پودر جوش شیرین برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید. سپس جوش شیرین را با جاروبرقی جمع کرده و از بخارشور برای از بین بردن آلودگی های باقی مانده استفاده کنید.

کمد لباس را خالی کنید و دیواره کمد را با بخارشور ضد عفونی کنید. سپس لباس را تا کرده یا به چوب رختی بزنید. با همین بخار می توانید لباس های اتو نشده را نیز صاف کنید. لباس ها را به چوبرختی بزنید و در همان حالت بخار را روی پارچه لباس بگیرید بلافاصله چروک ها باز می شود.

پارکت اتاق خواب را نیز می توانید بدون هیچ مواد شوینده ای و تنها با استفاده از دستگاه بخارشور تمیز کنید.

سرویس خانه‌تکانی ویژه عید نوروز

ضدعفونی تشک با بخارشور

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

کاربرد بخارشور در خانه تکانی و نظافت سرویس بهداشتی

بسیاری از خانم ها در شب عید دچار بیماری های تنفسی می شوند زیرا با انواع و اقسام سفید کننده ها و مواد شوینده شیمیایی قوی، حمام و توالت را نظافت کرده اند. به جای اینکه به خودتان آسیب برسانید از دستگاه بخارشور برای تمیز کردن سرویس بهداشتی استفاده کنید.

شیر آلات را به راحتی می توانید با بخار آب تمیز کنید و برق بیندازید. معمولا جرم آهکی روی شیر حمام و دوش را کثیف می کند با بخارشور به راحتی این جرم های سخت جدا می شوند.

برای از بین بردن جرم و کثیفی لا به لای کاشی و سرامیک حمام و توالت، از بخارشور استفاده کنید. سری دستگاه را روی کاشی ها حرکت دهید تا جرم ها نرم و روان بشوند. سپس با شلنگ آب می توانید دیوار را تمیز کنید.

کف حمام و دستشویی و سقف و دیوارها را نیز با بخارشور به راحتی تمیز کنید و نگران آسیب به عایق بندی و رنگ ها نباشید.

۵ گام مهم برای تمیز کردن آشپزخانه

کاربرد بخارشور در خانه و حمام

قیمت سرویس و نظافت منزل هوم سرویز

قیمت سرویس نظافت منزل
قیمت نظافت شرکت و محل کار

خدمات نظافت منزل و محل کار در تهران

هوم سرویز برای نظافت داخل خانه، راه پله و مشاعات، محل کار و ساختمان های تجاری، سفارش می پذیرد. اعزام نظافتچی با تجربه خانم و آقا به محل در همه مناطق تهران. ما بهترین کارگر خدماتی را درب منزل اعزام می کنیم. ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز رایگان است. در صورت عدم رضایت از طرز کار یا رفتار نظافتچی می توانید در همان ساعت اولیه با پشیتبانی تماس بگیرید تا بلافاصله نیروی جانشین به محل اعزام شود. نگران هزینه های اضافی نباشید همیاران هوم سرویز هیچ مبلغ دیگری به غیر از توافق اولیه دریافت نخواهند کرد. قبل از اعزام نظافتچی، امکان لغو درخواست برای تان محفوظ است. تا دیر نشده درخواست خود را ثبت کنید تا کارهای نظافت و تمیزکاری طبق زمان بندی انجام شود.

برای ثبت سفارش سرویس نظافت داخل منزل یا محل کار از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

90002021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا