هوم سرویز

قطعات پکیج دیواری و کاربرد آنها + محل قرارگیری اجزای پکیج

اگر پکیج دیواری را از نزدیک دیده باشید و از این وسیله برای گرمایش محیط خانه یا گرم کردن آب استفاده کنید، به‌خوبی می‌دانید که قطعات زیادی در داخل این دستگاه وجود دارد. هرکدام از قطعات پکیج دیواری، وظایف خاص خودشان را دارند. در صورتی که هرکدام از این قطعات خراب شوند یا مشکلی برای آنها پیش بیاید، عملکرد پکیج با اختلال مواجه می‌شود. به همین دلیل بهتر است با اجزای تشکیل‌دهنده پکیج دیواری و کاربرد هرکدام از این قطعات آشنایی داشته باشید تا بتوانید از پکیج دیواری خود بهتر مراقبت کنید.

آشنایی با قطعات پکیج، انجام دادن کارهایی مانند نصب و سرویس پکیج را راحت‌تر می‌کنند. به همین دلیل است که پکیج کاران حرفه‌ای با تمام قطعات پکیج آشنایی دارند و می‌توانند کار تعمیر پکیج دیواری را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند.

در این نوشته قصد داریم قطعات پکیج دیواری را به شما معرفی کنیم و عملکرد هرکدام از آنها را به شما توضیح دهیم. همچنین محل قرارگیری هرکدام از این قطعات را به شما توضیح خواهیم داد تا بیشتر با اجزای پکیج خود آشنا شوید.

اگر به دنبال این هستید که با قطعات مختلف پکیج بیشتر آشنا شوید و کاربرد هرکدام از این قطعات را بدانید، از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سرویس پکیج
اجزای تشکیل‌دهنده پکیج

قطعات پکیج دیواری شامل چه چیزهایی است؟

پکیج دیواری یک وسیله گرمایشی محسوب می‌شود که کار خود را با آب، برق و گاز انجام می‌دهد. به همین دلیل است که عملکرد قطعات داخلی پکیج متفاوت است و این اجزا به چند دسته تقسیم می‌شوند:

1- قطعات الکترونیکی پکیج:

این قطعات همان‌طور که از نامشان پیداست، قطعاتی هستند که با برق کار می‌کنند و معمولاً شامل سنسورهایی هستند که در پکیج وجود دارند. همچنین برد پکیج نیز با برق کارش را انجام می‌دهد تا بتواند عملکرد پکیج را به‌درستی کنترل کند.

2- قطعات گازی پکیج:

دومین دسته از قطعات پکیج دیواری شامل قطعاتی هستند که با گاز سروکار دارند. این قطعات، وظیفه گازرسانی به پکیج و تنظیم فشار گاز را برعهده دارند تا کیفیت آب گرم و مقدار آن مناسب باشد.

3- قطعات آبی پکیج:

در داخل پکیج، قطعاتی وجود دارند که وظیفه ورود آب به پکیج و خروج آب گرم را انجام می‌دهند. با کمک این قطعات است که آب برای گرم شدن وارد مخزن پکیج می‌شود و سپس وارد شوفاژها و همچنین شیرهای آب گرم خواهد شد.

اجزای مختلف پکیج دیواری
اجزای مختلف پکیج

معرفی کامل انواع قطعات پکیج دیواری

حالا که با دسته‌بندی قطعات پکیج آشنا شدید، می‌خواهیم به سراغ معرفی قطعات پکیج دیواری برویم و عملکرد هرکدام از این قطعات و محل قرارگیری آنها را به شما توضیح دهیم.

با مطالعه ادامه این مقاله شما یاد می‌گیرید که هرکدام از قطعات پکیج چه وظیفه‌ای را انجام می‌دهند و چطور کار گرمایش محیط با کمک این اجزا انجام می‌شود.

1- پرشر سوئیچ آب:

پرشر سوئیچ آب، قطعه‌ای است که قبل از مبدل نصب شده و به فشار آب حساس است. با وجود پرشر سوئیچ آب، فشار آب پکیج کنترل می‌شود و اطلاعات مربوط به فشار آب به برد ارسال می‌شود.

به این صورت که اگر فشار آب وارد شده به پکیج خیلی زیاد باشد، اجازه روشن‌ شدن شعله پکیج را نخواهد داد تا این مشکل برطرف شود و به پکیج فشار نیاید.

پرشر سوئیچ آب
پرشر سوئیچ آب

محل قرارگیری پرشر سوئیچ آب کجاست؟

این قطعه همان‌طور که گفتیم قبل از مبدل قرار دارد و به همین خاطر در قسمت پایینی پکیج باید به دنبال آن بگردید تا بتوانید این قطعه را پیدا کنید و عیب‌یابی آن را انجام دهید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر پکیج هم ارائه میده؟

2- فلوسوئیچ پکیج:

فلوسوئیچ، نوعی کلید قطع و وصل‌کننده جریان برق در پکیج است. داخل این قطعه، شناوری وجود دارد و در مسیر آب سرد قرار می‌گیرد. زمانی که کاربر آب گرم را باز می‌کند، قطعه شناور فلوسوئیچ فعال می‌شود و کمک می‌کند که ترکیب آب گرم و سرد به‌درستی انجام شود و آب خیلی گرم یا سرد نشود.

زمانی که شیر آب سرد و آب گرم با هم باز هستند و ناگهان آب کاملاً سرد می‌شود، احتمالاً فلوسوئیچ دچار مشکل شده است و باید این قطعه را عیب‌یابی و در صورت نیاز تعویض کنید.

سایر دلایل سرد و گرم شدن آب پکیج را در وبلاگ هوم سرویز مطالعه کنید و این مشکل آزاردهنده را سریع‌تر برطرف کنید.

فلوسوئیچ پکیج
فلوسوئیچ پکیج

محل قرارگیری فلوسوئیچ پکیج کجاست؟

فلوسوئیچ نیز یکی از قطعات پکیج دیواری است که در زیر پکیج و در قسمت‌های پایینی آن قرار دارد. بنابراین برای دسترسی به فلوسوئیچ پکیج، باید قسمت پایینی پکیج را مشاهده کنید. جهت آشنایی بیشتر با این قطعه و همچنین روش های تست فلوسوئیچ می توانید سایر محتواهای مجله هوم سرویس را مطالعه کنید.

3- برد پکیج:

برد پکیج، مانند مغز این دستگاه عمل می‌کند و با توجه‌ به اطلاعاتی که از سنسورهای مختلف پکیج دریافت می‌کند، دستورهای مختلف را به بخش‌های پکیج ارسال می‌کند. مثلاً اگر حجم آب گرم موردنیاز بالا باشد، برد متوجه این موضوع می‌شود و میزان شعله پکیج را تنظیم می‌کند. در واقع وظیفه کنترل قطعات پکیج برعهده برد دستگاه است.

همچنین در روی برد پکیج قطعات الکترونیکی مانند رله، فیوز، ترانس تغذیه، آی سی و… قرار دارند که کمک می‌کنند برد بتواند به‌درستی کار خود را انجام دهد و مشکلی برای پکیج ایجاد نشود.

برد پکیج
برد پکیج

محل قرارگیری برد پکیج کجاست؟

مکان قرار گرفتن برد پکیج متفاوت است و به برند و مدل پکیج بستگی دارد. در اکثر پکیج‌های دیواری، برد در بالای پکیج قرار دارد و شما می‌توانید با باز کردن قاب پکیج، به برد پکیج دیواری دسترسی داشته باشید و کار عیب‌یابی و بررسی آن را انجام دهید.

4- مشعل پکیج:

مشعل نیز یکی دیگر از قطعات پکیج دیواری است که نقش مهمی در عملکرد درست این دستگاه دارد. مشعل پکیج، وظیفه روشن کردن شعله پکیج را برعهده دارد تا آب سریع‌تر گرم شود. همچنین این قطعه با توجه به حجم گاز مصرفی، میزان شعله پکیج را تنظیم می‌کند تا فرآیند گرم کردن آب با مشکل مواجه نشود.

بعد از اینکه سنسورهای پکیج اطلاعات لازم را به برد ارسال کردند و شرایط برای روشن شدن پکیج فراهم شد، برد پکیج به مشعل دستور روشن شدن را می‌دهد تا پکیج شروع به کار کند.

مشعل پکیج
مشعل پکیج

محل قرارگیری مشعل پکیج:

محل قرارگیری مشعل، در قسمت میانی پکیج است. معمولاً از قسمت شیشه‌ای جلوی پکیج، می‌توانید مشعل و شعله آن را مشاهده کنید. برای تعمیر مشکلات مشعل نیز می‌توانید از همین قسمت به مشعل دسترسی داشته باشید.

5- شیر سه‌راهی:

شیر سه‌راهی نیز یکی دیگر از قطعات مهم در پکیج است که کار خاصی را انجام می‌دهد. این قطعه بیشتر در فصل زمستان کاربرد دارد و در فصل‌های گرم سال استفاده زیادی نخواهد داشت.

در فصل زمستان وقتی شما شوفاژها را فعال می‌کنید، آب گرم جهت استفاده شوفاژها ارسال می‌شود و زمانی که شیر آب گرم را باز کنید، شیر سه‌راهی مسیر ورود آب گرم به مدار شوفاژ را موقتاً می‌بندد تا آب گرم به شیرهای آب برسد و سپس با بستن شیر آب گرم، دوباره آب به مدار سیستم گرمایش جریان پیدا می‌کند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر پکیج هم ارائه میده؟
شیر سه راهی
شیر سه راهی

محل قرارگیری شیر سه‌راهی کجاست؟

همان‌طور که گفته شد، شیر سه‌راهی قطعه‌ای است که مسیر حرکت آب گرم را مشخص می‌کند؛ به همین خاطر در مسیر خروجی آب گرم قرار دارد و رابط بین لوله آب گرم سیستم گرمایش و شیرهای آب گرم است.

6- پمپ پکیج:

پمپ پکیج که به آن پمپ سیرکولاتور نیز گفته می‌شود، یکی دیگر از قطعات پکیج دیواری است که نقش بسیار مهمی دارد. همان‌طور که از نام این قطعه پیدا است، پمپ وظیفه پمپاژ کردن آب در مدار سیستم گرمایش را بر عهده دارد و کمک می‌کند که آب با فشار مناسبی گردش داشته باشد.

این قطعه معمولاً در زمان نیاز کار می‌کند و در حالت عادی خاموش است. با کمک پمپ، آب کافی در تمام قسمت‌های پکیج جریان دارد. علائم خرابی پمپ پکیج را در وبلاگ هوم سرویز مطالعه کنید.

پمپ پکیج
پمپ پکیج

محل قرارگیری پمپ پکیج:

پمپ پکیج نیز مانند سایر قطعات آبی، در قسمت پایین پکیج قرار دارد. برای دسترسی به پمپ، باید قاب پکیج را به‌صورت کامل جدا کنید تا بتوانید به پمپ دسترسی داشته باشید.

7- شیر کنترل گاز:

شیر کنترل گاز همان‌طور که از نامش مشخص است، وظیفه کنترل گاز را بر عهده دارد. این شیر میزان گاز ورودی به پکیج و جریان گاز در داخل پکیج را کنترل می‌کند. برد دستگاه به شیر کنترل گاز دستور می‌دهد تا فشار گاز ورودی به پکیج را کمتر یا بیشتر کند.

شیر کنترل گاز
شیر کنترل گاز

محل قرارگیری شیر کنترل گاز:

شیر کنترل گاز، در زیر پکیج و در مسیر ورودی گاز به پکیج قرار دارد. برای دسترسی به این شیر باید شیلنگ گاز پکیج را دنبال کنید تا بتوانید به شیر کنترل گاز دسترسی داشته باشید.

8- سیستم جرقه‌زن:

سیستم جرقه‌زن، سیستمی است که با کمک جریان الکتریکی، جرقه موردنیاز برای روشن‌شدن مشعل پکیج را ایجاد می‌کند. این سیستم، برد جرقه‌زن و خود جرقه‌زن را شامل می‌شود و در نزدیکی مشعل قرار دارد.

این سیستم کار مهمی را انجام می‌دهد و اگر به هر دلیلی دچار مشکل شود، امکان روشن‌ شدن مشعل پکیج وجود ندارد. به همین دلیل است که سیستم جرقه‌زن در روند گرم کردن آب و عملکرد پکیج تأثیر می‌گذارد.

سیستم جرقه زن پکیج
سیستم جرقه زن پکیج

محل قرارگیری سیستم جرقه‌زن:

سیستم جرقه‌زن همان‌طور که گفته شد در نزدیکی مشعل قرار دارد. برای مشاهده سیستم جرقه‌زن، باید قاب پکیج را دربیاورید و در قسمت میانی دستگاه به دنبال جرقه‌زن باشید.

9- شیر پرکن پکیج:

شیر پرکن پکیج، یکی دیگر از قطعات پکیج دیواری است که نقش مهمی در عملکرد درست پکیج دارد. این شیر به ما کمک می‌کند که در صورت کم‌ بودن فشار پکیج، فشار پکیج را افزایش دهیم. با کمک شیر پرکن می‌توان هواگیری پکیج را نیز انجام داد تا هوای اضافی از رادیاتورهای پکیج تخلیه شود.

در اکثر پکیج‌ها، شیر پرکن به صورت دستی است؛ اما امکان نصب شیر پرکن اتوماتیک نیز وجود دارد و شما می‌توانید این مدل را روی پکیج خود نصب کنید. بهتر است نصب پکیج و قطعات آن را به افراد حرفه‌ای و متخصص بسپارید تا قطعات را در جای درست قرار دهند.

شیر پرکن پکیج
شیر پرکن پکیج

محل قرارگیری شر پرکن پکیج:

شیر پرکن پکیج، در زیر پکیج قرار دارد و برای دسترسی به آن، نیاز است که نگاهی به زیر پکیج بیندازید تا بتوانید به‌راحتی به این شیر دسترسی پیدا کنید و عیب‌یابی و تعمیر آن را انجام دهید.

10- شیر تخلیه پکیج:

شیر تخلیه همان‌طور که از نامش مشخص است، به ما کمک می‌کند تا آب موجود در پکیج را تخلیه کرده و به‌سادگی به تعمیر پکیج بپردازیم یا کار رسوب‌زدایی پکیج را انجام دهیم.

این شیر برای زمان تعمیر و عیب‌یابی پکیج بسیار کاربردی است و به خالی‌ کردن کامل آب پکیج کمک زیادی می‌کند.

شیر اطمینان پکیج
شیر اطمینان پکیج

محل قرارگیری شیر تخلیه پکیج:

شیر تخلیه پکیج در زیر پکیج واقع شده است و به همین خاطر می‌توانیم به‌راحتی به آن دسترسی داشته باشیم و کار تخلیه آب موجود در لوله‌های مدار پکیج را انجام دهیم.

11- مبدل پکیج:

می‌توان گفت که مبدل یکی از مهم‌ترین قطعات پکیج دیواری است که کار گرم‌کردن آب گرم به کمک آن انجام می‌شود. مبدل قطعه‌ای مسی است که به‌صورت مارپیچ ساخته می‌شود و در بالای مشعل قرار دارد. همزمان با گردش آب در این مدار، آب حرارت زیاد پکیج را دریافت می‌کند و گرم می‌شود. سپس این آب گرم از طریق لوله‌های خروجی، به سمت شیر آب یا مدار شوفاژها هدایت می‌شود.

به همین خاطر مبدل جزو قطعات بسیار مهم پکیج محسوب می‌شود و سوراخ‌ شدن یا رسوب گرفتن آن باعث بروز اختلالات جدی در عملکرد پیج خواهد شد.

مبدل پکیج
مبدل پکیج

محل قرارگیری مبدل پکیج:

همان‌طور که توضیح دادیم، مبدل پکیج در بالای مشعل قرار دارد. برای مشاهده مبدل پکیج، باید قاب پکیج را دربیاورید و در بالای مشعل و قسمت میانی پکیج به دنبال مبدل باشید.

12- سنسور NTC:

سنسور ان تی سی، یک سنسور حساس به دمای بالا است که امنیت پکیج را تأمین می‌کند. این سنسور، میزان حرارت موجود در محفظه احتراق را بررسی می‌کند. در صورتی‌ که حرارت پکیج بالا برود و شعله پکیج زیاد باشد، این سنسور دستگاه را خاموش می‌کند تا از بروز خطراتی مانند آتش‌سوزی و انفجار جلوگیری کند.

سنسور ntc
سنسور ntc

محل قرارگیری سنسور NTC:

این سنسور، در نزدیکی محفظه احتراق قرار دارد و باید در قسمت میانی پکیج به دنبال آن بگردید تا بتوانید سنسور را پیدا کرده و به عیب‌یابی یا تعمیر آن بپردازید.

13- سنسور تشخیص دود:

سنسور تشخیص دود، سنسوری است که تشخیص می‌دهد در محفظه احتراق پکیج دود وجود دارد یا خیر. در صورتی که دودکش پکیج دچار مشکل یا گرفتگی شود و دودها از پکیج خارج نشوند، این سنسور کد خطای بسته‌ بودن سیستم خروجی دود را نشان می‌دهد. سپس دستور توقف کارکرد به برد پکیج ارسال می‌شود تا مشکل برطرف شود.

سنسور تشخیص دود
سنسور تشخیص دود

محل قرارگیری سنسور تشخیص دود:

این سنسور در بالای پکیج وجود دارد و در اطراف دودکش می‌توانید این قطعه را مشاهده کنید.

14- منبع انبساط پکیج:

منبع انبساط پکیج، منبعی بزرگ است که در داخل پکیج قرار دارد و کار تنظیم فشار پکیج را انجام می‌دهد. این منبع، دو بخش متفاوت دارد که یک قسمت آن، با هوا پر می‌شود و قسمت دیگر، محل گردش آب مصرفی پکیج است و به همین خاطر می‌تواند به گردش آب با فشار مناسب کمک کند.

در صورتی‌ که این منبع دچار کمبود فشار شود، پکیج نمی‌تواند به‌خوبی کار خود را انجام دهد. یکی از دلایل اصلی کاهش فشار آب پکیج، سوراخ‌ شدن یا خراب بودن منبع انبساط پکیج است.

منبع انبساط پکیج
منبع انبساط پکیج

محل قرارگیری منبع انبساط پکیج:

منبع انبساط پکیج، در قسمت پشتی پکیج وجود دارد و برای دسترسی به آن، باید پکیج را در بیاورید تا بتوانید به پشت آن دسترسی داشته باشید و به این قطعه دسترسی پیدا کنید.

15- سیستم بای پس پکیج:

سیستم بای پس پکیج نیز یکی از سیستم‌های مهم در این دستگاه است که به‌نوعی یک سیستم ایمنی محسوب می‌شود و از سوختن پمپ پکیج جلوگیری می‌کند.

سیستم بای پس یک میان‌بر برای هدایت آب گرم به پمپ است که باعث می‌شود در زمان کم‌ بودن فشار آب، به پمپ فشار زیادی وارد نشود و پمپ بتواند بدون مشکل به کار خود ادامه دهد.

بای پس پکیج
بای پس پکیج

محل قرارگیری سیستم بای پس پکیج:

سیستم بای پس در بالای پمپ پکیج قرار دارد. برای بررسی و عیب‌یابی این قطعه، باید در قسمت لوله خروجی آب گرم به دنبال آن بگردید.

16- سنسور شوفاژ:

سنسور شوفاژ قطعه‌ای است که برای تنظیم درجه حرارت شوفاژها مورداستفاده قرار می‌گیرد و دمای موجود در شوفاژها را به برد پکیج منتقل می‌کند. با کمک اطلاعات سنسور شوفاژ، برد می‌تواند دمای دلخواه افراد را ایجاد کند و دما را کاهش یا افزایش دهد.

سنسور شوفاژ
سنسور شوفاژ

محل قرارگیری سنسور شوفاژ:

این قطعه جزو قطعات مربوط به شوفاژها است؛ به همین دلیل در مدار رفت‌وبرگشت آب گرم به شوفاژها قرار دارد و باید در زیر پکیج به دنبال آن بگردید. در صورت وجود مشکل در این قطعه یا سایر قسمت‌های شوفاژ، خدمات تعمیر شوفاژ را به همیاران حرفه‌ای هوم سرویز بسپارید.

17- فلومتر:

فلومتر، یکی دیگر از قطعات پکیج دیواری است که برای سنجش فشار و جریان آب ورودی به پکیج مورداستفاده قرار می‌گیرد. فلومتر، نوعی سنسور است که فشار آب ورودی را به برد پکیج اطلاع‌رسانی می‌کند. با توجه به اطلاعات فلومتر، برد میزان شعله را تنظیم می‌کند و آب گرم مناسبی را وارد لوله‌ها می‌کند.

فلومتر از قطعات پکیج دیواری
فلومتر

محل قرارگیری فلومتر کجاست؟

این قطعه در قسمت ورودی آب در پکیج قرار دارد. پروانه فلومتر در صورت رسوب گرفتن، خراب می‌شود و در کارکرد پکیج اختلال ایجاد می‌کند.

روش تست فلوسوئیچ و تست فلومتر پکیج را در وبلاگ هوم سرویز یاد بگیرید.

18- فن تخلیه دود:

فن تخلیه دود، همان‌طور که از نامش پیداست، فن قدرتمندی است که می‌تواند دود ایجاد شده در محفظه احتراق را به‌صورت کامل به سمت خروجی دودکش هدایت کند و از تجمع دود در داخل پکیج جلوگیری کند.

فن تخلیه دود پکیج دیواری
فن تخلیه دود پکیج دیواری

محل قرارگیری فن تخلیه دود:

فن تخلیه دود در قسمت پایینی دودکش قرار دارد و در قسمت میانی پکیج باید به دنبال آن بگردید تا بتوانید به این قطعه دسترسی داشته باشید.

19- مانومتر:

مانومتر، قطعه‌ای است که میزان دما و فشار پکیج را اندازه‌گیری می‌کند و با توجه به تنظیمات کاربر، مقدار دما و فشار پکیج را تغییر می‌دهد. این قطعه به دو صورت مکانیکی و دیجیتالی موجود است. مانومتر مکانیکی، عقربه مخصوصی دارد و میزان دما و فشار را با عقربه نشان می‌دهد.

مانومتر پکیج
مانومتر پکیج

محل قرارگیری مانومتر:

مانومتر در داخل پکیج و در قسمت میانی آن قرار دارد. شما می‌توانید در صورت نیاز، به بررسی و عیب‌یابی این قطعه بپردازید تا بتوانید مشکل موجود در آن را برطرف کنید.

20- شیر اطمینان پکیج:

شیر اطمینان پکیج، یکی از قطعات ایمنی پکیج محسوب می‌شود و از بالا رفتن فشار و دمای پکیج جلوگیری می‌کند. این قطعه مانند یک سوپاپ عمل می‌کند و در صورتی‌ که فشار یا دمای پکیج خیلی بالا برود، باز می‌شود و فشار یا دمای اضافی را تخلیه می‌کند تا از ایجاد خطرات ناگوار برای پکیج جلوگیری کند.

آموزش تعویض شیر اطمینان پکیج
شیر اطمینان پکیج

محل قرارگیری شیر اطمینان پکیج:

شیر اطمینان پکیج نیز جزو قطعات پکیج دیواری است که در زیر این دستگاه قرار دارد. شما می‌توانید برای بررسی، عیب یابی و تعویض شیر اطمینان از قسمت پایینی پکیج به این قطعه دسترسی داشته باشید.

قطعات پکیج دیواری
تعمیر قطعات پکیج دیواری

جمع‌بندی مطالب

در این مطلب درباره قطعات پکیج دیواری صحبت کردیم و گفتیم که قطعات موجود در پکیج، به چند دسته تقسیم می‌شوند و هرکدام از آنها وظیفه خاص خودشان را دارند. سپس با هم 20 مورد از قطعات مهم و حیاتی در پکیج را بررسی کردیم و عملکرد هرکدام از این قطعات و محل قرارگیری آنها را به شما توضیح دادیم.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم و امیدواریم مطالب این نوشته برای شما جذاب و کاربردی باشد.

مجدداً توصیه می‌کنیم که در صورت وجود مشکل در پکیج، حتماً از افراد متخصص کمک بگیرید تا در سریع‌ترین زمان و بدون آسیب رساندن به سایر قسمت‌ها، کار تعمیر پکیج را برای شما انجام دهند. تیم حرفه‌ای هوم سرویز آماده خدمت‌رسانی به شما هستند و کارهایی مانند تعمیر و سرویس پکیج را با بهترین هزینه برای شما انجام می‌دهند.

برای استفاده از خدمات گرمایشی هوم سرویز، کافی است به سایت و اپلیکیشن هوم سرویز مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید. بعد از ثبت سفارش، همیاران هوم سرویز، با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا